Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Pahimmat merkit ovat:
Vesimies
Kaksonen
Neitsyt
Kalat (miehissä)
Parhaimmat:
Härkä
Oinas
Jousimies
Vierailija kirjoitti:
J.K.Rowling oli/on perehtynyt atrologiaan.
4 oppilasryhmää oli saaneet vaikutteet näin: Rohkelikot tuli, Luihuiset vesi, Korpinkynsi ilma, Puuskupuh maa. Nuo on aika selvyyksiä.
Monilla hahmoilla on mainittu syntymäpäivä. Aika hauskaa tyypittelyä. Urheimmat tyypit on toki laitettu leijoniksi kuten Harry ja Ginny, Hermione ja Dolores Pimento neitsyitä, Ron Weasley kalat, Ronin veljet oinaita, Ronin äiti Molly Weasley ja Sirius Black skorpioneja, Severus Snape ja Voldemort kauriita, Draco Malfoy kaksonen, Hagrid jousimies, Luna Lovegood vesimies. Muun muassa.
Albus Dumbledore tietenkin ja Ronin isä Weasley vesimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Minä olin naimisissa kaksosen kanssa, joka piti vieressä suhdetta kuukausien ajan.
T. Vaaka
Tämä pätee Kaksosmiehiin useammin. Olen Kaksosnainen jolla oli pitkä suhde Vaakamieheen :D
Pettänyt ei tietääkseni kumpikaan. Myöhemmin olen kyllä todistanut Kaksosmiesten kaksinaamaisuutta.
Eräs valehteli pitkät sepustukset päin naamaa ettei ole naimisissa... Toinen ex-fuckbuddy tuli keskellä päivää kadulla vastaankävellessä ehdottamaan pikaisia vaikka oli jo avoliitossa ja nainen raskaana. Urgh!
Vaakahan on ainoa horoskooppimerkki, jota ei ilmaista elollisessa muodossa. Ehkäpä sen takia me vaaka-naiset emme ota niin kovin tosissamme näitä höpöhöpö-juttuja.
Tiesittekö muuten, että Jeesus oli alunperin luomassa Jumalan kanssa Otavan tähdistöä ja muitakin tähdistöjä sekä planeettoja. Tästä on Raamatussa juttua. Lukekaa hyvät ihmiset niin sivistytte vähän.
Mikä planeetta kertoo naisen miesihanteen? Venus? Onko miehillä sama planeetta ihannenaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä planeetta kertoo naisen miesihanteen? Venus? Onko miehillä sama planeetta ihannenaisesta?
Mars kertoo naisen miesihanteen.
Miehillä venus kertoo.
Hei tietäjät miten luonnehtisit minua:
Aurinkomerkki kauris
Nouseva merkki rapu
Kuumerkki oinas
Kertooko nuo karttaa dominoivat planeetat kuinka ihmisestä?
Esim jos dom.planeetat ovat venus ja merkurius?
Signaturesignien olen todennut pätevän aika hyvin. Esim omat vanhempani aurinko Härkä ja Kaksoset, no joo jotain tuttua, mutta Ssignit Leijona ja Skorpioni, niin pätee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
En halua Vaakamiestä, yhden kanssa jo pitkä suhde takana ja tuttuina liikaa outoja jahkaaja-neurootikko-Vaakoja. Ennemmin täysin vastamerkki Oinas.
Itsellä signaturesign Vaaka, siitäkö johtuu että tunnen vetoa Oinaisiin...
t.mars-Vaaka-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
En halua Vaakamiestä, yhden kanssa jo pitkä suhde takana ja tuttuina liikaa outoja jahkaaja-neurootikko-Vaakoja. Ennemmin täysin vastamerkki Oinas.
t.mars-Vaaka-nainen
Mars vaaka EI tarkoita, että haluaisit vaakamiehiä.
Se tarkoittaa, että tunnet vetoa miehiin, joilla on vaakoihin liitettäviä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona tietysti! Mikä voisi olla leijonaa parempi? Ja minä olen leijona, tietenkin.
Sama ja olen myös leijona.
En ole kyllä äänestänyt, mutta pidän meistä eniten.
Aww. Te ootte sulosia. :-D
t.skorpioni
Te skorpparit olette suloisia ja vekkuleita. Alatte kivasti pyörimään ympyrää kun teitä vähän tökkii piikkihännästä :D ;D
t: leijona minäkin, jolla muutama oikein hyvä ja läheinen skorpparikaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
t.mars-Vaaka-nainen
Se tarkoittaa, että tunnet vetoa miehiin, joilla on vaakoihin liitettäviä ominaisuuksia.
Pitääkö miehen sitten olla nousultaan vai miltä merkilta Vaaka että olisi Vaakamaisia ominaisuuksia?
Itse en jaksa yhtään sitä kaiken jahkaamista=suunnitelmia jotka ei koskaan toteudu tai ehkä toteutuu mutta ei niinkuin sovittiin, enkä ulkonäköneurooseja, liikaa perfektionismia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
t.mars-Vaaka-nainen
Pitääkö miehen sitten olla nousultaan vai miltä merkilta Vaaka että olisi Vaakamaisia ominaisuuksia?
Itse en jaksa yhtään sitä kaiken jahkaamista=suunnitelmia jotka ei koskaan toteudu tai ehkä toteutuu mutta ei niinkuin sovittiin, enkä ulkonäköneurooseja, liikaa perfektionismia yms.
Ei sillä tarvitse olla yhtään vaakaa kartalla missään merkissä, sillä voi olla vaikka 7 huoneessa planeettoja, venusaspekteja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
Tästähän on kaunis laulukin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
Tästähän on kaunis laulukin
Miehillä usein on seisova merkki Venuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
t.mars-Vaaka-nainen
Itse en jaksa yhtään sitä kaiken jahkaamista=suunnitelmia jotka ei koskaan toteudu tai ehkä toteutuu mutta ei niinkuin sovittiin, enkä ulkonäköneurooseja, liikaa perfektionismia yms.Ei sillä tarvitse olla yhtään vaakaa kartalla missään merkissä, sillä voi olla vaikka 7 huoneessa planeettoja, venusaspekteja jne.
Omalla syntymäkartallaan Venus-aspekteja, vaiko synastriassa?
Eniten kolahtaneella tyypillä oli Vaakaa vain Jupiter, Saturnus, Pluto. 7. huoneessaan ei planeettoja. Venusaspekteja omassa kartassaan 10.
Signaturesigniltään kuitenkin Oinas.
Mitä Vaakamaiset ominaisuudet sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
t.mars-Vaaka-nainen
Itse en jaksa yhtään sitä kaiken jahkaamista=suunnitelmia jotka ei koskaan toteudu tai ehkä toteutuu mutta ei niinkuin sovittiin, enkä ulkonäköneurooseja, liikaa perfektionismia yms.Ei sillä tarvitse olla yhtään vaakaa kartalla missään merkissä, sillä voi olla vaikka 7 huoneessa planeettoja, venusaspekteja jne.
Omalla syntymäkartallaan Venus-aspekteja, vaiko synastriassa?
Eniten kolahtaneella tyypillä oli Vaakaa vain Jupiter, Saturnus, Pluto. 7. huoneessaan ei planeettoja. Venusaspekteja omassa kartassaan 10.
Signaturesigniltään kuitenkin Oinas.
Mitä Vaakamaiset ominaisuudet sitten ovat?
No, olen itsekin marsvaaka ja itseäni viehättää miehissä hyvät käytöstavat, muiden huomioon
ottaminen ja sellainen tietynlainen sulavuus, sivistyneisyys.
Oma mieheni on esim. aina ja joka paikassa ystävällinen, erittäin sivistynyt, huolehtii ulkonäöstään jne. se on tärkeää itselleni.
Painajaiseni olisi marsvaakana joku sellainen rehevän maallinen mies ikävillä käytöstavoilla, joka ei ole koskaan esim. lukenut kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona tietysti! Mikä voisi olla leijonaa parempi? Ja minä olen leijona, tietenkin.
Sama ja olen myös leijona.
En ole kyllä äänestänyt, mutta pidän meistä eniten.
Aww. Te ootte sulosia. :-D
t.skorpioni
Te skorpparit olette suloisia ja vekkuleita. Alatte kivasti pyörimään ympyrää kun teitä vähän tökkii piikkihännästä :D ;D
t: leijona minäkin, jolla muutama oikein hyvä ja läheinen skorpparikaveri
Pyöritäänkö me ympyrää? Niinku näin että heti kun tökkäsee niin kaikki huomio kiinnittyy itseen ja sen pohtimiseen että miten ihmeessä mä nyt muka pyörin ympyrää tässä? :-D
t. se Aww-skorpioni
Minä olin naimisissa kaksosen kanssa, joka piti vieressä suhdetta kuukausien ajan.
T. Vaaka