Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vaaka-naiset ovat ylivoimaisesti kauneimpia sekä älykkäimpiä, siksipä heistä pidetäänkin.
Noo, ehkä omasta mielestään. Itse en erityisemmin välitä, eikä kuulu ystäväpiiriin.
Mielestäni jotenkin liian kevyitä ja pinnallisia.
Sen sijaan vaaka nousevana merkkinä toimii paljon paremmin, jonkun muun aurinkomerkin kanssa.
Vaaka- Kimi tykkää skorppareista, Jenni ja Minttu molemmat.
Voiko olla enempää vaa-an oloinen kuin kaunis ja selkeäpiirteinen Anne Kukkohovi. Upea vaaka on.
Osaisiko joku kertoa seuraavista marsmerkeistä enemmän eli minkälaisia ovat mars rapu, mars kaksonen ja mars leijona? Kiitos etukäteen! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka-naiset ovat ylivoimaisesti kauneimpia sekä älykkäimpiä, siksipä heistä pidetäänkin.
Noo, ehkä omasta mielestään. Itse en erityisemmin välitä, eikä kuulu ystäväpiiriin.
Mielestäni jotenkin liian kevyitä ja pinnallisia.Sen sijaan vaaka nousevana merkkinä toimii paljon paremmin, jonkun muun aurinkomerkin kanssa.
Kiitos, t: Kaksoset nousuVaaka.
Vai pilaako Kaksoset tuon hienouden? :D
Mikä mies:
Oinas, kuuKalat, merkuriusOinas, venusKalat, mars Skorpioni. Signaturesign Rapu. Mielestäni ristiriitaiset sijainnit?
Kellonaikaa/nousevaa merkkiä en tiedä, mihin ulkonäkö sopii: melko lyhyt, tukeva/harteikas, vaaleahiuksinen ja -silmäinen, kasvot/tyyli tekee ikäistään nuoremman näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jotenkin liian kevyitä ja pinnallisia.Sen sijaan vaaka nousevana merkkinä toimii paljon paremmin, jonkun muun aurinkomerkin kanssa.
Riippuu muista sijainneista. Itse olen vaaka-nainen jolla kuu kaloissa. Tykkään pohdiskella asioita ja uiskennella syvällisissä vesissä.
Mulle taas kaksoset ovat liian kevyitä ja pinnallisia.
Vaaoista puheen ollen.
Millainen on aurinko vaaka, jolla venus neitsyessä? Ihastuuko helposti? Asettaako kumppanille mahdottoman korkeat kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot melko ilmava. Onko mitään elementtiä mikä pitää kiinni maanpinnassa? :-)
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla enempää vaa-an oloinen kuin kaunis ja selkeäpiirteinen Anne Kukkohovi. Upea vaaka on.
Sitten vaa'assa ilmeisesti se toinen puoli eli tuokin nainen mainostelee kirjassaan ottaneensa ekstaasia.
Onko muuten se toinen eronnut ja samalla tavalla kuuluisamman varakkaamman miehen sukunimessä edelleen roikkuva julkkisnainen Hanna Gullichseeni myös sattumalta vaaka?
Vierailija kirjoitti:
Vaaoista puheen ollen.
Millainen on aurinko vaaka, jolla venus neitsyessä? Ihastuuko helposti? Asettaako kumppanille mahdottoman korkeat kriteerit?
Neitsyellä todella kovat ennakkovaatimukset tulevaan puolisoon nähden. Hänen pitäisi laskea rimaa hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot melko ilmava. Onko mitään elementtiä mikä pitää kiinni maanpinnassa? :-)
Ainoa maa on Venus Härässä.
Yksi vesi, Jupiter-Skorpioni ja pari tulta Uranus+Neptunus-Jousimies, mutta nämä taitaa olla aika monella muullakin.
Leijona tietysti! Mikä voisi olla leijonaa parempi? Ja minä olen leijona, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Leijona tietysti! Mikä voisi olla leijonaa parempi? Ja minä olen leijona, tietenkin.
Sama ja olen myös leijona.
En ole kyllä äänestänyt, mutta pidän meistä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ja olen myös leijona.
En ole kyllä äänestänyt, mutta pidän meistä eniten.
Aww. Te ootte sulosia. :-D
t.skorpioni
Millainen mies:
Oinas, kuuKalat, merkuriusOinas, venusKalat, mars Skorpioni. Signaturesign Rapu. Mielestäni ristiriitaiset sijainnit?
Vierailija kirjoitti:
Näissä naisissa taitaa ollakin aika paljon samaa. Molemmat ovat eräällä lailla "varautuneita", eivätkä turhia lörpöttele ja haluavat pitää langat käsissään. Viihtyvät ja pärjäävät myös ilman miestä koko ajan vieressään ja varmaankin kykenevät hoitelemaan kaikenlaisia hommia, missä tarvitaan vastuuta.
Eivät tunnu miltään "hentoisilta tyttösiltä", vaan tarmoa ja sisua löytyy. Tuskin turhista uikuttavat. Vahvaluonteisilta vaikuttavat. Niinpäs muuten on Mika Häkkisenkin exäkin, Erja, skorpioni muistaakseni. Ja samantyylinen on, kuin nuo edelliset. Kuskit tarvitsevat vertaisensa puolison.
-skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä naisissa taitaa ollakin aika paljon samaa. Molemmat ovat eräällä lailla "varautuneita", eivätkä turhia lörpöttele ja haluavat pitää langat käsissään. Viihtyvät ja pärjäävät myös ilman miestä koko ajan vieressään ja varmaankin kykenevät hoitelemaan kaikenlaisia hommia, missä tarvitaan vastuuta.
Eivät tunnu miltään "hentoisilta tyttösiltä", vaan tarmoa ja sisua löytyy. Tuskin turhista uikuttavat. Vahvaluonteisilta vaikuttavat. Niinpäs muuten on Mika Häkkisenkin exäkin, Erja, skorpioni muistaakseni. Ja samantyylinen on, kuin nuo edelliset. Kuskit tarvitsevat vertaisensa puolison.
-skorpioni
Mulla tulee vaan mieleen, että nuo "kuskit" on melkoisia tossukoita vaakamiehiä sen urheilunsa ulkopuolella ja tukeutuvat varmaan vahvasti siihen puolisoonsa, skorpioni on varmaan aikamoinen tuki tuollaiselle henkilölle.
Sitten muistan myös jonkun otsikon siitä kimistä, että sen mielestä sen eka vaimo, se joku missi, oli kaunein nainen ikinä ja se ihastui ennen kaikkea ulkonäköön, ehkä nuo vaakamiehet tykkäävät sellaisista tummista, eksoottisen näköisistä skorppareista?
Onkohan noilla sama venusmerkki (kertoo miehen naisihanteen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-skorpioni
Mulla tulee vaan mieleen, että nuo "kuskit" on melkoisia tossukoita vaakamiehiä sen urheilunsa ulkopuolella ja tukeutuvat varmaan vahvasti siihen puolisoonsa, skorpioni on varmaan aikamoinen tuki tuollaiselle henkilölle.
Sitten muistan myös jonkun otsikon siitä kimistä, että sen mielestä sen eka vaimo, se joku missi, oli kaunein nainen ikinä ja se ihastui ennen kaikkea ulkonäköön, ehkä nuo vaakamiehet tykkäävät sellaisista tummista, eksoottisen näköisistä skorppareista?
Onkohan noilla sama venusmerkki (kertoo miehen naisihanteen).
Osut täysin oikeaan :D Mietin "kuskeja" tuolta ajamisen kannalta, eli ei joka pojasta ole hommaan. Vaikka en lajista mitään ymmärrä, tajuan, että vaatii "lahjakkuutta" ja kovahermoisuutta, ja ihan pikkupojista astihan nämä kaikki (ainakin useimmat) ovat hinkuneet rattiin.
Minulla on vaakamiesystävä, jonka ihanne on aina ollut Maria Ylipää. Ystäväni on aivan huumaantunut hänen kauneudestaan, ja kutsuu Mariaa Lumikiksi. Nuorempana olikin todella suloinen.
Oma mies on kans aika "kovassa" ammatissa/työssä, ja muuten sitten kuitenkin kovin herkkis :) Sanoo usein, että voi että kun mä ihailen sun voimaa. Joskus olen tukipilarina joutunut olemaan. Eipä siinä mitään, kuuluu yhteiseloon...
-skorpioni