Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Meiltä tippuu puolukoita, se on meidän supervoima!"

Vierailija
26.08.2024 |

"Meiltä tippuu puolukoita, se on meidän supervoima!"

Tämä on suomi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu <= neste. 

Putoaa => tavara, kiinteä aines 

Vierailija
2/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv-

Olen nähnyt tuon mainoksen, jotain niin oksettavaa.

Olen nainen siis, mutta silti, aivan karsea 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ala-arvoinen vertauskuva. Puolukat ansaitsevat parempaa kuin tulla verratuksi alapääeritteeseen. 

Vierailija
4/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk...

Vierailija
5/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että tuo mainos poistetaan piakkoin on sen verran mauton. miten edes mennyt läpi moinen..

Vierailija
6/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi ei voi asioista puhua niiden oikeilla nimillä. Onko kuukautiset häpeä? Ei mitään muuta selitystä tule mieleen. Eikä se mikään supervoima ole vaan ihan luonnollinen asia.

Vierailija
7/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on koko aikuisikäni hakattu päähän sillä, että minä näin miehenä en ymmärrä kuinka kuukautiset on luonnollinen asia. Kun sanon, että asiassa ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa ja minä varsin hyvin ymmärrän, että se on ihan luonnollista. Jo seuraavassa lauseessa toistetaan kuinka minä en nyt vain kertakaikkiaan ymmärrä, koska olen mies.

Olen päättänyt olla sanomatta enää mitään, ilmeisesti minun puolesta on päätetty että minä olen ongelma enkä kertakaikkiaan vaan tajua, sillä selvä eikä minulta mielipiteeni asiasta kiinnosta noita ihmisiä tuon taivaallista.

Vierailija
8/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ala-arvoinen vertauskuva. Puolukat ansaitsevat parempaa kuin tulla verratuksi alapääeritteeseen. 

Kaivettu naftaliinista "puolukkapäivät". 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
9/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superwoima, not, kivuliaat runsaat laavameri! 🔥🔥🔥🔥 Lahtauspäivät. Sika pölkylle ja pää poikki, lampaasta kaula auki jne. Sitten voisin samaistua. 

Vierailija
10/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä tippuu puolukoita. Ihan sen olisi voinut tänä päivänä jo sanoa että meiltä vuotaa verta. Mikä siinä on niin ihmeellistä. Mutta tuo puolukka vertauskuva on huvittava ja aiheuttaa enempi häpeää näin naisena kuin se tosiasia, että sitä verta vuotaa kerran kuussa.

Vierailija
11/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun pääsin vauhtiin, niin tässä teille uusi katseenkestävä slogan: 

Meiltä vuotaa alapää, se on meidän vitsaus ja siunaus.

Vierailija
12/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiedämme kerran kuussa kohdunlimakalvo vaihtuu uuteen ja me naisena koemme epämiellyttävää joskus kivuliastakin vuotoa. Meistä jokainen ansaitsee kuitenkin tuntea olonsa mahdollisimman hyväksi siksi TenuLeidi 💁 Kuinka vaikeaa tää voi olla.... Eikä tarvinnut mainita puolukoita edes 

Vierailija
13/14 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi vain sanoa:

"Emättimestämme vuotaa keskimäärin viikon ajan verta joka kuukausi, kun limakalvo poistuu kehostamme. Se on joillekin helpompaa ja toisille vaikeampaa ja kivuliaampaa, eikä kenenkään vaikeuksia tule aliarvioida. Näiden  Alabalaböö-siteidemme avulla voit tuntea olosi mahdollisimman mukavaksi."

Vierailija
14/14 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpäs arvannutkaan, että tuun täältä ja sanon että meiltä tippuu puolukoita!!

Sit päälle sellasta räkäistä naurua. Elähtänyt bubiruusu pyyhkäsee nenänsä hihansuuhun ja vetää housut ylös kintuista. Keskellä supisuomalaista metsämaisemaa. Puolukat vaan siintää kuvaruudussa kun Suomineito kiskoo housujaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi