Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4481/12684 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kolme samanikäistä ystävystä n.25v ajalta, kaikki aurinkoKaksosia.

Yksi on nousuNeitsyt, toinen nousuLeijona, kolmas nousuVaaka.

Miten meidät erottaa toisistaan? :)

Lisään tähän vielä kun väitetään nousumerkin kertovan ulkonäöstä;

yksi meistä on tumma, paksuhiuksinen, pienet kasvonpiirteet omaava pitkähkö omppuvartalo,

yksi on pitkän paksun vaalean luonnonkiharapehkon omaava kapeakasvonpiirteinen hoikahko päärynävartalo

yksi ohuehkon lainehtivan ristiverisen tukan omaava suurisilmäinen pyöreäpiirteinen omppu- tai pyöreähkö x-vartalotyyppi.

Kuka kukin on? :D kertooko nousumerkki ulkonäöstä...

Tosta tuli mieleen että leijona- ja kaksosnaiset ovat yleensä X-vartalotyyppejä. Jotkut leijonat pienivyötärö-isopeppuisia kuten Jennier Lopez.

Vierailija
4482/12684 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez, siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/12684 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinko vaaka, kuu kalat ja nouseva leijona. Signature sign löytyy kaksosista, mutta en kyllä tunnista itseäni tuosta merkistä yhtään!

Aurinkomerkkini perusteella mun pitäisi myös tulla hyvin toimeen kaksosten kanssa, mutta ei. Koen heidät aika pinnallisiksi. Keskustelua näiden kanssa kyllä syntyy, mutta turhaudun pian, koska kaksosen ajatukset tuntuvat olevan monessa asiassa yhtä aikaa eivätkä keskity syvemmin pohtimaan mitään. 

Koko karttani on ilma-voittoinen, mutta en kuvailisi itseäni kovin "keveäksi" tyypiksi. Olen kyllä tarvittaessa hyvä ns. small talkissa, mutta en tykkää harrastaa sellaista. En myöskään ole mikään sosiaalinen perhonen. Viihdyn parhaiten yksin, olen kiinnostunut filosofiasta ja mystiikasta. Harrastan kirjoittamista ja tarvitsen säännöllisesti omaa aikaa mielikuvitukseni parissa.

Voiko kuu kaloissa vaikuttaa näin?

Vierailija
4484/12684 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kuu kaloissa vaikuttaa näin?

Kyllä, kuukalat on syvällisin kuumerkki, ja ylipäätään aikamoinen tae syvällisestä ihmisestä, varsinkin joillakin voimakkailla neptunusaspekteilla.

Vierailija
4485/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen ymmärtänyt että nämä merkit ovat ne olennaisimmat syntymähoroskoopeissa ja miten sekä milloin vaikuttavat?

aurinko (lapsena, vauvana siitä hetkestä lähtien kun hengität ekan kerran ilmaa keuhkoihisi)

nousu (teininä, ja se miltä vaikutat jatkossa ulospäin ihmisille jotka eivät vielä tunne sinua)

kuu (aikuisena, myös se todellinen "känninen" estoton sinä. Minusta tämä on ollut niin hauska kuvaus tuosta kuumerkistä :D )

mars (energiaplaneettasi)

venus (rakkausplaneettasi)

signature (dominoivien elementtien ja merkkien yhteisvaikutus, ja vaikuttaa aikuisena ja oliko niin että painoarvoa ihmissuhteissa myös?)

Vierailija
4486/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parhaat merkit ovat jousimies, oinas, rapu vesimerkeistä ja ilmamerkit. Ainakin näiden merkkien kanssa olen tullut parhaiten toimeen. Osa kaurisnaisista on suhtautunut muhun alentuvasti ja puukottanut selkään, kaurismiehistä pidän jonkin verran enemmän. Myös neitsyiden tarkkanäköisyys ja analyyttisyys viehättää, tosin en pidä liiallisesta nipottamisesta. Leijonissa on positiivisia puolia, mutta itsensä korostaminen ja mahtailu ärsyttävät välillä. Kaloissa on hyviä puolia (herkkyys), mutta kalamiesten ameebamaisuus ja kyvyttömyys päättää asioista jämerästi ei miellytä. Skorpionit osaavat olla ajoittain synkkiä ja pisteliäitä, voimakas seksuaalisuus on tosin hyvä piirre. Minulle on tärkeää käydä hyviä keskusteluja ja pohtia asioita eri näkökulmista, myös parisuhteessa tämä on tärkeää.

t. Vesimiesnainen

Vierailija
4487/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on kuumerkki jousimiehessä?

Vierailija
4488/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas kuuJousimies ainakin melkoinen asiasta ja tekemisestä toiseen sinkoilija.

Vierailija
4489/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen ymmärtänyt että nämä merkit ovat ne olennaisimmat syntymähoroskoopeissa ja miten sekä milloin vaikuttavat?

aurinko (lapsena, vauvana siitä hetkestä lähtien kun hengität ekan kerran ilmaa keuhkoihisi)

nousu (teininä, ja se miltä vaikutat jatkossa ulospäin ihmisille jotka eivät vielä tunne sinua)

kuu (aikuisena, myös se todellinen "känninen" estoton sinä. Minusta tämä on ollut niin hauska kuvaus tuosta kuumerkistä :D )

signature (dominoivien elementtien ja merkkien yhteisvaikutus, ja vaikuttaa aikuisena ja oliko niin että painoarvoa ihmissuhteissa myös?)

Itse olen jostain lukenut nousumerkin tulevan esille vasta aikuisena, n. 30-v. Jotenkin ajattelisin että tunteellinen, estoton, aito kuu olisi voimissaan pikemminkin lapsena, ennen kuin se ikäänkuin piiloutuu tuon nousumerkki-"maskin" alle. Itselläni sekä askendentti että kuu ovat Kauriissa ja olen humalassakin melko asiallinen ja järkevä, en pistä mitään showta pystyyn tai tee mitään älytöntä :D Eikö se ole aika kaurismaista.

Vierailija
4490/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmisistä ei tiedä niiden horoskooppimerkkiä. Tuhansien vuosien aikana kun maapallon akseli on kallistunut, ja sen takia tähtikartta mennyt ihan vinoon. Sinne on putkahtanut uusi merkkikin: käärmeenkantaja. Tästä johtuen myös muiden merkkien ajankohdat ovat siirtyneet.

Tämän vuoksi ennustukset ja horoskoopit ovat menneet niin pitkään mönkään. Eivät ole tajunneet nostaa katsettaan niistä kartoistaan taivaalle ollenkaan. 

Toivon että tämä otettaisiin huomioon niin ei kaupiteltaisi ihmisille ihan vääriä ennustuksia ja sen semmoisia.

Ihan vain vinkkinä, että tämä keskustelu on täynnä juttua sideerisesta eläinradasta ja prekessiosta, et ole kertomassa mitään mullistavaa tietoa kenellekään.

Sen takia sun viestiä ilmoitellaan ja poistellaan, et tuo mitään uutta ja jännittävää tietoa.

Vierailija
4491/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en usko näihin oikeasti, mutta mies ja esikoinen ovat vaakoja ja kieltämättä joustavia ja tasapainoisia persoonia. Kuopus taas on oinas ja, no, vähemmän joustava...ja räjähtelevämpi.

4492/12684 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmisistä ei tiedä niiden horoskooppimerkkiä. Tuhansien vuosien aikana kun maapallon akseli on kallistunut, ja sen takia tähtikartta mennyt ihan vinoon. Sinne on putkahtanut uusi merkkikin: käärmeenkantaja. Tästä johtuen myös muiden merkkien ajankohdat ovat siirtyneet.

Tämän vuoksi ennustukset ja horoskoopit ovat menneet niin pitkään mönkään. Eivät ole tajunneet nostaa katsettaan niistä kartoistaan taivaalle ollenkaan. 

Toivon että tämä otettaisiin huomioon niin ei kaupiteltaisi ihmisille ihan vääriä ennustuksia ja sen semmoisia.

Ihan vain vinkkinä, että tämä keskustelu on täynnä juttua sideerisesta eläinradasta ja prekessiosta, et ole kertomassa mitään mullistavaa tietoa kenellekään.

Sen takia sun viestiä ilmoitellaan ja poistellaan, et tuo mitään uutta ja jännittävää tietoa.

Siis poistetaan vauva.fi:n keskustelusta koska ei tuo "mitään uutta ja jännittävää tietoa" ::DDDDD

Vierailija
4493/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on reilun parinkymmenen vuoden takaa ikäiseni ystävä jonka kanssa ollaan oltu aina hyvissä väleissä ja pitkien taukojenkin jälkeen samalla aaltopituudella. Yksi asia on teinistä asti kuitenkin ihmetyttänyt/ollut täysin eri kuin itselläni. Hän ei tunnu pystyvän sinkkuelämään, ainakaan pidemmän päälle ja heittäytyy suhteisiin päätäpahkaa suurilla tunteilla, fyysinen puoli ei ehkä niin tärkeää, julkistaa jutun kaikille, etenee nopeasti. Kumppanit eivät aina ole olleet niin laadukkaita ja moni on tuonut kärsimystä ystävälleni.

Itse taas pidän omasta arkirauhasta, lähinnä kaipaan paljon fyysistä kanssakäymistä, tunneasioita puntaroin paljon, "ollakko vai eikö olla" eli luopuako vapaudesta vai vakiintuako suhteeseen, enkä todellakaan ole esittelemässä miestä heti sukulaisille ja tutuille. Pitkässä suhteessa kasvoimme exän kanssa tyystin eri suuntiin ja minun oli päätettävä suhde, nyt olen ollut reilut pari vuotta sinkkuna, pitkähköjä seksi-/tapailusuhteita on ollut.

Ystäväni on parisuhdetyyppiä "Kunhan olisi joku". Itse olen tyyppiä "Hänen täytyy olla erityinen, minun täytyy olla erityinen hänelle."

Kuinka paljon tätä selittää se että ystäväni on kuuRapu venusOinas, minä kuuVaaka venusHärkä?

Aurinkomerkki, merkurius, mars ja signaturesign meillä on yhteinen.

Vierailija
4494/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jostain lukenut nousumerkin tulevan esille vasta aikuisena, n. 30-v. Jotenkin ajattelisin että tunteellinen, estoton, aito kuu olisi voimissaan pikemminkin lapsena, ennen kuin se ikäänkuin piiloutuu tuon nousumerkki-"maskin" alle. Itselläni sekä askendentti että kuu ovat Kauriissa ja olen humalassakin melko asiallinen ja järkevä, en pistä mitään showta pystyyn tai tee mitään älytöntä :D Eikö se ole aika kaurismaista.

Hyvä pointti. Tuli tästä mieleeni keskustelu serkkuni kanssa nousumerkeistä, hän sanoi huomaavansa nousumerkkinsä vaikutukset nyt nelikymppisenä. Kerroin oman nousumerkkini ja hän sanoi että olen ollut sen oloinen lapsesta asti, no minulla onkin kuu samaa merkkiä.

Humalassa olen kyllä enemmän aurinkomerkkini kaltainen pirskahteleva höpöttäjä :D

Vierailija
4495/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasmiehistä minulla on hyviä kokemuksia, vaikka ovatkin välillä merkilleen tyypillisesti itsekeskeisiä. Paras tuntemani ihminen (miespuolinen) on aurinko-oinas, nouseva vaaka ja kuukalat. Hän on hienosti tasapainossa itsensä kanssa, älykäs ja herkkä olematta kuitenkaan mikään ovimatto. 

Tapaamani oinasnaiset taas ovat järjestään olleet hieman kaoottista väkeä. He räiskähtelevät vähän joka suuntaan ja osa ei edes yritä pitää itseään minkäänlaisessa kontrollissa. Holtitonta käytöstä esiintyy jonkun verran kaikilla. Pahin tapaamani on aurinko-oinas, nouseva rapu ja kuukaksonen. Ei minkäänlaista itsekritiikkiä toimilleen, jotka olivat pahimmillaan vaarallisia niin hänelle kuin muillekin. Harrastaa edelleen yhden yön suhteita, vaikka on kohta kolmekymppinen ja päälle päätteeksi vakiintunut. Miehensä yrittää ymmärtää ja tukea häntä, mielestäni liikaakin, kun toinen pettää ihan avoimesti.

Kaksosmiehet ovat vähän besserwissereitä, mutta samalla viihdyttäviä ja nokkelia. Korostavat mielellään omaa älykkyyttään ja laaja-alaista tietouttaan. Monet ovat jokseenkin taipuvaisia tietynlaiseen hedonismiin ja käyttävät runsaasti nautintoaineita. Vaikka kaikki tuntemani kaksosmiehet tupakoivat (ja paljon!), he näyttävät ikäistään nuoremmilta. 

Tuntemani kaksosnaiset ovat päin naamaa kovin mukavia, eläväisiä, nokkelia ja nauravaisia, samalla tapaa kuin merkkinsä miehetkin, mutta heillä on paha tapa juoruilla kaikki kuulemansa muille. En osaa luottaa enää yhteenkään heistä ja he ovatkin tutuistani niitä, jotka kuulevat asioistani tästä syystä viimeisinä. 

Leijonamiehet ovat yleensä karismaattisia, hyviä puhujia ja magneettisia persoonallisuuksia. Heissä on jotain vetoavaa vaikka eivät perinteisellä tavallaan komeita olisikaan. Monet tuntemani leijonamiehet ovat yllättävän pienikokoisia, mutta silti heistä huokuu valtaa. Osa voi kyllä olla hyvin kylmiä, jopa julmia ihmisille joista eivät pidä ja ovat auktoriteetteina taitavia kääntämään koko porukan yhtä vastaan halutessaan. Heissä on myös määräileviä piirteitä, joista en niinkään pidä, mutta toisaalta ovat kovin rehellisiä.

Leijonanaiset elämässäni ovat lämminsydämisiä, huomattavan eläinrakkaita ja jotenkin hehkuvia paremman sanan puutteessa. Heillä on taito tulla huomatuksi ilman sen kummempaa yrittämistä ja heidän käytöksensä on usein omanarvontuntoista ja he todella ovat läsnä. Leijonanaiset ovat kovin ylpeitä ja moni loukkaantuu tästä syystä herkästi, mutta he myös antavat anteeksi nopeasti. Osa on korostetun mukavuudenhaluisia ja he rakastavat itsensä hemmottelua. 

Tässäpä omia kokemuksiani nyt vain muutamista merkeistä, ehkä jatkan analyysia myöhemmin kun on taas aikaa. :)

T. Vaakanainen

Vierailija
4496/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on reilun parinkymmenen vuoden takaa ikäiseni ystävä jonka kanssa ollaan oltu aina hyvissä väleissä ja pitkien taukojenkin jälkeen samalla aaltopituudella. Yksi asia on teinistä asti kuitenkin ihmetyttänyt/ollut täysin eri kuin itselläni. Hän ei tunnu pystyvän sinkkuelämään, ainakaan pidemmän päälle ja heittäytyy suhteisiin päätäpahkaa suurilla tunteilla, fyysinen puoli ei ehkä niin tärkeää, julkistaa jutun kaikille, etenee nopeasti. Kumppanit eivät aina ole olleet niin laadukkaita ja moni on tuonut kärsimystä ystävälleni.

Itse taas pidän omasta arkirauhasta, lähinnä kaipaan paljon fyysistä kanssakäymistä, tunneasioita puntaroin paljon, "ollakko vai eikö olla" eli luopuako vapaudesta vai vakiintuako suhteeseen, enkä todellakaan ole esittelemässä miestä heti sukulaisille ja tutuille. Pitkässä suhteessa kasvoimme exän kanssa tyystin eri suuntiin ja minun oli päätettävä suhde, nyt olen ollut reilut pari vuotta sinkkuna, pitkähköjä seksi-/tapailusuhteita on ollut.

Ystäväni on parisuhdetyyppiä "Kunhan olisi joku". Itse olen tyyppiä "Hänen täytyy olla erityinen, minun täytyy olla erityinen hänelle."

Kuinka paljon tätä selittää se että ystäväni on kuuRapu venusOinas, minä kuuVaaka venusHärkä?

Aurinkomerkki, merkurius, mars ja signaturesign meillä on yhteinen.

Ajattelen, että ystävälläsi ”enemmän” tunteita, joiden antaa vaikuttaa. Siksi tarvitsee ”jonkun”, ja harkintakyky saattaa hieman joustaa. Jos ajatellaan oinasmaista toimintatapaa, eli halki-poikki-pinoon, niin yksinkertaisuudessaan jälki voi sitten olla juuri tuollaista.

Sulla on asia eri tavalla, eli vaa’an viileämpi tunne-elämä ja härkämäinen hitaus ja harkitsevuus yhdistettynä siihen kaikkeen muuhun, mitä härkä on. Joten lopputulema on sitten sun näköinen sen osalta.

Asteet ja lukemattomat muut asiat vaikuttavat lisäksi, mutta yllä mun kuvitelma annettujen tietojen pohjalta.

Vierailija
4497/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Tuli tästä mieleeni keskustelu serkkuni kanssa nousumerkeistä, hän sanoi huomaavansa nousumerkkinsä vaikutukset nyt nelikymppisenä. Kerroin oman nousumerkkini ja hän sanoi että olen ollut sen oloinen lapsesta asti, no minulla onkin kuu samaa merkkiä.

Humalassa olen kyllä enemmän aurinkomerkkini kaltainen pirskahteleva höpöttäjä :D

Minusta tuli kuukaksosen kaltainen joskus 28-29 ikävuoden jälkeen eli yli 10 vuotta sitten. Leikkisä, joskus pelleilevä, kiinnostavia keskusteluja ylläpitävä, ja yritän pysyä nuorekkaan näköisenä joten ulkonäkö tärkeä eli kosmetologille ja meikkeihin menee lähes huomaamatta rahaa. :D

Aiemmin olin todella tulimerkki eli aurinko-oinas ja nousuleijona. Lapsena itsepäinen oinas, teininä suurpiirteinen mahtaileva leijona. Itsevarmaksi minua on aina luultu ulospäin, tuntemattomat ihmiset sanoneet että minusta huokuu sellaista itsetietoisuutta ja -varmuutta ettei minua hetkauta mitkään maailman asiat. Itse en nimittäin tunnista itsestäni tuota, mutta jos nousumerkki on se mikä antaa muille jonkinlaista mielikuvaa meistä ulospäin, niin tuo voisi pitääkin paikkansa.

Vierailija
4498/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli kuukaksosen kaltainen joskus 28-29 ikävuoden jälkeen eli yli 10 vuotta sitten. Leikkisä, joskus pelleilevä, kiinnostavia keskusteluja ylläpitävä, ja yritän pysyä nuorekkaan näköisenä joten ulkonäkö tärkeä eli kosmetologille ja meikkeihin menee lähes huomaamatta rahaa. :D

Aiemmin olin todella tulimerkki eli aurinko-oinas ja nousuleijona. Lapsena itsepäinen oinas, teininä suurpiirteinen mahtaileva leijona. Itsevarmaksi minua on aina luultu ulospäin, tuntemattomat ihmiset sanoneet että minusta huokuu sellaista itsetietoisuutta ja -varmuutta ettei minua hetkauta mitkään maailman asiat. Itse en nimittäin tunnista itsestäni tuota, mutta jos nousumerkki on se mikä antaa muille jonkinlaista mielikuvaa meistä ulospäin, niin tuo voisi pitääkin paikkansa.

Kaksosmaista ei ole YRITTÄÄ näyttää nuorelta vaan he näyttävät usein luonnostaan ikäistään nuoremmilta. Olen aurinkoKaksoset, ehostan hillitysti, en käytä kauneuspalveluja, silti minua luullaan lähes aina reilusti nuoremmaksi.

Vierailija
4499/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinas kuuJousimies ainakin melkoinen asiasta ja tekemisestä toiseen sinkoilija.

Onkohan kuujousimies levoton, malttamaton ja menevä?

Vierailija
4500/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet on kovia piereskelemään.