Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4501/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet on kovia piereskelemään.

Kyllä ja skorpionit ja muutama joulukuun kauris! Mikä noiden loppuvuonna syntyneiden ihmisten suolistoja vaivaa?

Vierailija
4502/12684 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen ymmärtänyt että nämä merkit ovat ne olennaisimmat syntymähoroskoopeissa ja miten sekä milloin vaikuttavat?

aurinko (lapsena, vauvana siitä hetkestä lähtien kun hengität ekan kerran ilmaa keuhkoihisi)

nousu (teininä, ja se miltä vaikutat jatkossa ulospäin ihmisille jotka eivät vielä tunne sinua)

kuu (aikuisena, myös se todellinen "känninen" estoton sinä. Minusta tämä on ollut niin hauska kuvaus tuosta kuumerkistä :D )

mars (energiaplaneettasi)

venus (rakkausplaneettasi)

signature (dominoivien elementtien ja merkkien yhteisvaikutus, ja vaikuttaa aikuisena ja oliko niin että painoarvoa ihmissuhteissa myös?)

Itse olen jostain lukenut nousumerkin tulevan esille vasta aikuisena, n. 30-v. Jotenkin ajattelisin että tunteellinen, estoton, aito kuu olisi voimissaan pikemminkin lapsena, ennen kuin se ikäänkuin piiloutuu tuon nousumerkki-"maskin" alle. Itselläni sekä askendentti että kuu ovat Kauriissa ja olen humalassakin melko asiallinen ja järkevä, en pistä mitään showta pystyyn tai tee mitään älytöntä :D Eikö se ole aika kaurismaista.

Hyvä pointti. Tuli tästä mieleeni keskustelu serkkuni kanssa nousumerkeistä, hän sanoi huomaavansa nousumerkkinsä vaikutukset nyt nelikymppisenä. Kerroin oman nousumerkkini ja hän sanoi että olen ollut sen oloinen lapsesta asti, no minulla onkin kuu samaa merkkiä.

Humalassa olen kyllä enemmän aurinkomerkkini kaltainen pirskahteleva höpöttäjä :D

Minusta tuli kuukaksosen kaltainen joskus 28-29 ikävuoden jälkeen eli yli 10 vuotta sitten. Leikkisä, joskus pelleilevä, kiinnostavia keskusteluja ylläpitävä, ja yritän pysyä nuorekkaan näköisenä joten ulkonäkö tärkeä eli kosmetologille ja meikkeihin menee lähes huomaamatta rahaa. :D

Aiemmin olin todella tulimerkki eli aurinko-oinas ja nousuleijona. Lapsena itsepäinen oinas, teininä suurpiirteinen mahtaileva leijona. Itsevarmaksi minua on aina luultu ulospäin, tuntemattomat ihmiset sanoneet että minusta huokuu sellaista itsetietoisuutta ja -varmuutta ettei minua hetkauta mitkään maailman asiat. Itse en nimittäin tunnista itsestäni tuota, mutta jos nousumerkki on se mikä antaa muille jonkinlaista mielikuvaa meistä ulospäin, niin tuo voisi pitääkin paikkansa.

Kaksosmaista ei ole YRITTÄÄ näyttää nuorelta vaan he näyttävät usein luonnostaan ikäistään nuoremmilta. Olen aurinkoKaksoset, ehostan hillitysti, en käytä kauneuspalveluja, silti minua luullaan lähes aina reilusti nuoremmaksi.

Korjaan, näytän ikäistäni nuoremmalta kasvoistani ja vartalostani, mutta haluan näyttää vielä siitäkin nuoremmalta! :D 

t. kuukaksonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/12684 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkomerkiltäni kalat ja huomaan kerta toisensa jälkeen hurmaantuvani aurinkojousimiehistä. Itselläni on kuu jousimiehessä, tämäkö sen selittää? Harmikseni kiinnostus tuntuu olevan molemminpuolista hyvin lyhyen aikaa.

Vierailija
4504/12684 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinkomerkiltäni kalat ja huomaan kerta toisensa jälkeen hurmaantuvani aurinkojousimiehistä. Itselläni on kuu jousimiehessä, tämäkö sen selittää? Harmikseni kiinnostus tuntuu olevan molemminpuolista hyvin lyhyen aikaa.

Itselläni on kuuVaaka ja aurinkoVaakamiehet tuntuvat kiinnostuvan minusta, minä en välttämättä heistä muuten kuin kaverina.

Vierailija
4505/12684 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimies on metsästäjä, sun pitää olla äärimmäisen vaikeasti tavoiteltava, niin se metsästää sua vaikka loppuelämänsä.

Noin muuten kalat + jousimies on muuttuvia merkkejä, eli hyvin yhteensopivia, kalat vaan enemmän haaveilija kuin jousimies, ongelmana yleensä molemmilla tavallista suurempi kiinnostus päihteisiin, joten voivat ajaa toisiaan riippuvuuteen.

Vierailija
4506/12684 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämerkkiset miehet lähettävät D...picejä? :D

Oinas, kaksi eri Oinasta.

Jousimies

Vaaka

Toivottavasti ei enää kukaan muu :/

Vierailija
4507/12684 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämerkkiset miehet lähettävät D...picejä? :D

Oinas, kaksi eri Oinasta.

Jousimies

Vaaka

Toivottavasti ei enää kukaan muu :/

Skorppari ja härkä lähettäneet minulle :D

Vierailija
4508/12684 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsattu MeNaiset -lehden jutusta: "Siinä missä nouseva merkki kuvaa omaa suhdettamme ihmisiin ja maailmaan, laskeva merkki kertoo siitä, minkä tyyppisiä ihmisiä vedämme puoleemme. Joskus harvoin laskumerkin tulkinta saattaa Vilénin mukaan olla niin yksioikoista, että kun laskeva merkki on Kalat, vetää puoleensa Kaloja. Yleensä asia on kuitenkin monimutkaisempi, sillä tähtikartat eivät ole yksioikoisia. Ihminen, jonka laskumerkki on Kalat, saattaa houkutella lähipiiriinsä esimerkiksi ihmisiä, joiden tähtikartalla Kalojen hallitseva planeetta Neptunus näkyy selvästi."

Oma laskeva merkkini on Oinas ja tosiaan yli kolmekymppisenä, nousumerkin on sanottu alkavan vaikuttaa enemmän niihin aikoihin, olen alkanut törmätä tulisiin Oinaisiin.

Hallitsevin planeetta kartassani on Venus ja tuon jutun mukaan vetäisin puoleeni Marsin hallitsemia miehiä... Klassista, heh.

Millaisia sitten ovat Marsin hallitsemat miekkoset, mistä heidät tunnistan? :D

4509/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet, vesimiehet.

Kaikkien muiden merkkien energioista saan hyvin kiinni mutta vesimiehiä en vain ymmärrä, mikä on harmi koska rakkain ihmiseni on vahvasti vesimies.

En edes osaa kuvailla vesimiestä kuin ehkä sanoilla 'outo' ja 'etäinen'.

Vierailija
4510/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30904 kirjoitti:

Vesimiehet, vesimiehet.

Kaikkien muiden merkkien energioista saan hyvin kiinni mutta vesimiehiä en vain ymmärrä, mikä on harmi koska rakkain ihmiseni on vahvasti vesimies.

En edes osaa kuvailla vesimiestä kuin ehkä sanoilla 'outo' ja 'etäinen'.

Itsellenikin Vesimies oli aina, ja vähän edelleen, tuntematon merkki. Kunnes sain Vesimiespojan, hän on vasta 5v mutta minusta on aina tuntunut että hänellä on telepaattinen yhteys minuun/aistii vireystilojani.

On oikea äidin poika, kova osoittamaan hellyyttä, ei viihdy yksin vaikka onkin tarkkaileva ja ujohko/hitaasti lämpenevä, mutta yllättävissä tilanteissa sanavalmis, hurmaava kaikkien mielestä.

Mielenkiinnolla seuraan hänen kasvuaan. Tyttäreni on Jousimies ja oikeastaan ihan päinvastainen :)

Vierailija
4511/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis vesimiehistä. Olen skorpioni. Äänestin parhaaksi merkiksi koska tuntemani vesimiehet ovat itsellisiä, reiluja, kunnianhimoisia, kuitenkin rentoja, vähän boheemeja ja luovia, oman tien kulkijoita, ahkeria mutta sopivasti hedonistisia"hyviä ihmisiä."

En kuitenkaan tunne sukulaissieluisuutta ja varsinkin vesimies-miehet on mulle täysin käsittämättömiä henkilökohtaisella tasolla. Ystävinä hurjan kivoja ihmisiä ja tosiaan parhaaksi merkiksi äänestin. 

Vierailija
4512/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis vesimiehistä. Olen skorpioni. Äänestin parhaaksi merkiksi koska tuntemani vesimiehet ovat itsellisiä, reiluja, kunnianhimoisia, kuitenkin rentoja, vähän boheemeja ja luovia, oman tien kulkijoita, ahkeria mutta sopivasti hedonistisia"hyviä ihmisiä."

En kuitenkaan tunne sukulaissieluisuutta ja varsinkin vesimies-miehet on mulle täysin käsittämättömiä henkilökohtaisella tasolla. Ystävinä hurjan kivoja ihmisiä ja tosiaan parhaaksi merkiksi äänestin. 

Vesimiehen ollessa minulle tuntematon merkki, mielenkiinnolla aloin tutkailla Fortuneani joka on Vesimiehessä. Mikäli käsitin oikein se kertoo elämäntavasta/-asenteesta ja tunnistan elämäni piirteitä noista mainitsemistasi.

Olen itsenäinen, melko vahva/en superherkkis, omaa tietä kulkeva hedonisti, jolle on aina ollut vaikeaa tietää mikä itsestä isona tulee, mutten missään tapauksessa ole itsekeskeinen työnvieroksuja. Olen toimelias kun minulla on mielekästä tekemistä ja voin työskennellä tiiviisti tuntikausia. Käsityöhön/kirjoittamiseen liittyvät tehtävät ovat olleet aina sydäntä lähellä, senkin vuoksi että niitä voi tehdä omassa aikataulussaan ja -rauhassaan. Erakko en kuitenkaan ole vaan mielelläni sukellan yksinkin tapahtumiin ihmisiä katselemaan :)

Vierailija
4513/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laskeva merkki aina se joka vastakkain siinä zodiak-ympyrässä? Eli esim. aurinkovesimiehellä se on leijonassa?

Vierailija
4514/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 2 rapua ystävänä jotka ovat todella herkkiä, ujoja, empaattisia ja luotettavia. Tutuille ihmisille tosin räiskähtelevät jos on tarpeen. Hyviä ja syvällisiä keskusteluja. Sitten on 2 skorpparia, yhteistä näille on oikeudenmukaisuus, uskaltavat puolustaa heikompia, eivät ole porukan äänekkäimpiä, vaatii aikaa ennen kuin kertovat henk.koht asioitaan. Toisesta näistä löytyy se "pimeämpi puoli"(pettää miehiään, kostaa jos häntä kohtaan on tehty väärin, ei haluaisi myöntää virheitään). Yksi leijona ystävä löytyy myös, aivan ihana ihminen. Rohkea, puhelias, ystävällinen, todella laaja tuttavapiiri, lämmin ihminen. Myöskin eläinrakas ja keskustelee mistä vain asiasta positiivisella viballa, eli ei turhaan märehdi ja valita. Saatika juorua. Itse olen kalat, ja pitkälti ympärilläni olevat ihmiset ovat vesimerkkiä. Viihdyn heidän seurassaan.

Vierailija
4515/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko laskeva merkki aina se joka vastakkain siinä zodiak-ympyrässä? Eli esim. aurinkovesimiehellä se on leijonassa?

Aurinkovesimiehen vastamerkki on leijona. Laskeva merkki taas on nousevan merkin vastamerkki, eli jos olet esim. nouseva jousimies, olet laskumerkiltäsi kaksonen jne. Laskevan merkin on sanottu antavan viitteitä siitä, millainen olet parisuhteessa, koska se osuu aina seitsemänteen huoneeseen joka on romanttisen rakkauden huone. 

Vierailija
4516/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lempeästi ja rauhallisesti kommunikoivan puolison (miehen), niin eikö siinä tapauksessa kannata tarkkailla merkuriuksen sijaintia? Missä merkissä merkuriuksen kannattaa olla jos haluaa lempeän ja rauhallisen miehen?

Vierailija
4517/12684 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet on kovia piereskelemään.

Kyllä ja skorpionit ja muutama joulukuun kauris! Mikä noiden loppuvuonna syntyneiden ihmisten suolistoja vaivaa?

Hömhöm...täällä jousimies ja skorppari aviopari ja kyllä, me piereskellään ihan kamalasti. Ehkä me hotkitaan liian nopeasti ja ilmaa menee mahaan samalla.

Vierailija
4518/12684 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lempeästi ja rauhallisesti kommunikoivan puolison (miehen), niin eikö siinä tapauksessa kannata tarkkailla merkuriuksen sijaintia? Missä merkissä merkuriuksen kannattaa olla jos haluaa lempeän ja rauhallisen miehen?

Merkurius kaloissa tai vaa'assa, sanoisin. Myös Marsin sijainti kannattaa ottaa huomioon, sillä se kertoo useinkin sen, millainen ihminen on riitatilanteissa. Esim. Mars tulimerkeissä ja varsinkin oinaassa on todella räjähtävä sijainti joka kommunikoi suuttuessaan raivoamalla. 

Vierailija
4519/12684 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovesimiehen vastamerkki on leijona. Laskeva merkki taas on nousevan merkin vastamerkki, eli jos olet esim. nouseva jousimies, olet laskumerkiltäsi kaksonen jne. Laskevan merkin on sanottu antavan viitteitä siitä, millainen olet parisuhteessa, koska se osuu aina seitsemänteen huoneeseen joka on romanttisen rakkauden huone. 

Ahaa, minä olen nouseva leijona eli laskeva merkkini on vesimies. Onpa minulla tylsä kartta, pelkkää leijonaa, vesimiestä, neitsyttä ja vaakaa :D

Vierailija
4520/12684 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kostonhimoinen ja haudon ja janoan sitä. En tiedä miksi. En haluaisi olla, mutta vatvon ja suurentelen asioita mielessäni, saatan olla naurettavan mustasukkainen ilman syytä. Mietin mitä kaikkea ikävää tekisin ihmisille jotka ovat minua loukanneet, minua vähätelleet, minua pettäneet ja minun selän takana minusta puhuneet. Jossain vaiheessa pääsen kuitenkin irti niistä ajatuksista, mutta synkkyys valtaa mieltä aika ajoin ja tuntuu etten jaksa ihmisiä kun ne tekee minulle kuitenkin jotain ikävää.

Moni tuttu, joka ei ole vielä tiennyt merkkejäni, on sanonut minulle että sinä olet takuuvarmasti skorpioni kun olet tuollainen.

Tein nuo kartat mutta minulla ei ole skorpionissa muuta kuin Jupiter ja joku sellainen kuin IC.

Voiko tuo IC vaikuttaa? Vai jokin muu planeetta? Jokin synkkämielinen semmoinen?