Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä usein siltä, että omakin sielu likaantuu, kun täällä näitä kommentteja lukee?

Vierailija
09.09.2026 |

On vissiin aika poistua, jutut on väliin niin oksettavia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin, kun täältä poistuu, huomaa, ettei maailma olekaan niin sekaisin, kuin mitä näistä vauvan jutuista voisi kuvitella. Oon kyllä vähentänyt paljon täällä olemista ja huomannut, että elämä on parempaa ilman vauvapalstaa. Kesä menikin mukavasti ulkona lämpimästä ja pihahommista nauttien, mutta nyt on vähän huono sää ja tulee täälläkin oltua, mutta kohta kone kiinni ja kutomaan niitä vauvalla parjattuja villasukkia, että saa antaa ihmisille joululahjaksi :D Annan kyllä niitä vain toiveesta. 

Vierailija
2/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Nämä palstan mt-tapaukset ovat minulle täysin yhdentekeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta kannattaa muistaa, ettei porukka täällä (onneksi) edusta kuin murto-osaa koko väestöstä. Yleensä kaikki ääripäät pitävät aina enemmän meteliä itsestään, ja normaalit (joita on kuitenkin suurin osa) jäävät jalkoihin.

Ja villasukat ovat ihania, käytän niitä itse joka päivä!

Vierailija
4/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään, mutta menee usko ihmiskuntaan ja tulevaisuuteen.

Vierailija
5/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta ei sovi kaikiile, koska täällä voi olla monella erilaisia mielipiteitä kuin omassa kuplassaan asuvilla.

Vierailija
6/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä haluaisin lopettaa viimeisetkin tuet jos kiitollisuus ja asenteet ovat tällaista.

Vierailija
7/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Mielipiteitä on niin monenlaisia. Minut laittaa lähinnä miettimään miten tiettyihin mielipiteisiin päätyy.

Vierailija
8/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluja ei ole olemassa. Ei voi likaantua. Paha mieli voi kyllä tulla ja silloin on syytä mennä vaikka lenkille.

Vierailija
9/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut trolleja iät ja ajat, jotka koittaa saada reaktion aikaan. Nykyään ehkä vielä ilkeämpiä kuin ennen. Mutta ne kommentit oppii aika nopeasti sivuuttamaan, paras kun jättää reagoimatta kokonaan.

Vierailija
10/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä. Mutta se on ihan hyvä toisaalta välillä huomata, että itse on ihan kunnollinen ihminen, kun inhottaa tällainen kommentointi, mitä täällä harrastetaan. Vaikka kun katsot jonkun tv-ohjelman, tykkäät siinä esiintyneistä ihmisistä ja asioista ja sitten tulet tänne lukemaan, mitä muut ovat aiheesta kirjoittaneet. Kaikki on haukuttu ja paha olo oksennettu näppikseltä nettiin. Niissä tilanteissa sitä huomaa, että itellä on asiat ihan hyvin.

Vierailija
11/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensiks... mikä sielu? Toiseks, miksi kävis niin?

Monella ihmisellä on todella vaikeaa ymmärtää maailmaa. Se näkyy monella tavalla.

Ja tosi paljon pikku-pettereitä, jotka haluais olla vanhempia ja kypsempiä kuin ovat.

Vierailija
12/12 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te ota näitä juttuja tosissanne? Itse suhtaudun näihin huumorilla enkä oleta kirjoittajien täällä seisovan kaikkien ulostulojensa takana loppuun asti. Kaikki meistä eivät ole saaneet ihan samoja eväitä tähän maailmaan, ja jos jonkun kirjallinen ilmaisu onkin karkeaa tai tyhmää, tarvitseeko siitä muiden pahoittaa mielensä? Ei minusta. 

Itseäni ärsytti joidenkin vuosien ajan percukirjoittaja, jonka viesteissä keskeisimmät operatiiviset sanat olivat "kurahaara" ja "visva*illu" ja oli niitä muitakin vakioilmaisuja, mutta nykyään suorastaan riemastun kun bongaan hänet jostain ketjusta , yleensä haukkumasta Sanna Marinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän