Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4061/12684 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaakanaiset on rumia ja tyylitajuttomia, ja kikattavat tyhjäpäisinä jatkuvasti. 2 kouluaikojen kaveria sekä 2 nykyistä työkaveria ja miehen sisko Vaakoja, kaikki täysin tyylitajuttomia ja rakastavat omaa ääntään. Miehen sisko näistä ainoa joka vähän hoikempi, mutta hänenkään runkonsa ei ole millään lailla solakka.

- HärkäN

Oman kokemukseni mukaan Vaaka-naiset ovat ulkonäöltään joko syntymäankeita (kuiva ja hilseilevä iho, ohuet huulet, mulkosilmät, roikkuva ja eloton tukka) tai sitten pienellä tavalla sieviä, mutta ylilaittautuvia (irtolisäkkeitä, liikaa meikkiä, trendivaatteita). Tyhjäpäitä aina.

Mies-Vaa'oissa on aina jotain hyvin velttoa. Hyh.

Vierailija
4062/12684 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaakanaiset on rumia ja tyylitajuttomia, ja kikattavat tyhjäpäisinä jatkuvasti. 2 kouluaikojen kaveria sekä 2 nykyistä työkaveria ja miehen sisko Vaakoja, kaikki täysin tyylitajuttomia ja rakastavat omaa ääntään. Miehen sisko näistä ainoa joka vähän hoikempi, mutta hänenkään runkonsa ei ole millään lailla solakka.

- HärkäN

Oman kokemukseni mukaan Vaaka-naiset ovat ulkonäöltään joko syntymäankeita (kuiva ja hilseilevä iho, ohuet huulet, mulkosilmät, roikkuva ja eloton tukka) tai sitten pienellä tavalla sieviä, mutta ylilaittautuvia (irtolisäkkeitä, liikaa meikkiä, trendivaatteita). Tyhjäpäitä aina.

Mies-Vaa'oissa on aina jotain hyvin velttoa. Hyh.

Oma kokemukseni on, että vaakanaiset on sellaisia kameleontteja, ne voi olla vaikka dragasussa miehenä ihan kotonaan, ja sitten taas seksikkäänä korkkareissa, vaikka samana päivänä.

Ne on myös hyvin, hyvin miehekkäitä luonteeltaan, mutta ulkonäöltään usein taas naisellisia, ja usein myös bi. 

Sellaisia oudon kaksijakoisia ulkonäön kanssa ja käytöksen kanssa. Usein kyllä kauniita luonnostaan, nuo pitkät hiukset toistuu usein, jos ei ne ole sitten ajelleet siiliä, tai jotain muuta erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/12684 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on eroa onko Vaaka aurinkomerkki vai Signature sign. Olen aurinkoKaksoset mutta Ssign Vaaka enkä kyllä tunnista itseäni ylläolevista kuvauksista :D

Vierailija
4064/12684 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on eroa onko Vaaka aurinkomerkki vai Signature sign. Olen aurinkoKaksoset mutta Ssign Vaaka enkä kyllä tunnista itseäni ylläolevista kuvauksista :D

Kirjoitin tuon kommentin noista bi, kaksjakoisvaaoista, ja ne mun tuntemat vaakanaiset on tosiaan moninkertaisia vaakoja, aurinkoa, kuuta, pers.planeettoja jne.

Vierailija
4065/12684 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuon kommentin noista bi, kaksjakoisvaaoista, ja ne mun tuntemat vaakanaiset on tosiaan moninkertaisia vaakoja, aurinkoa, kuuta, pers.planeettoja jne.

Minulla on nousu, kuu, mars, saturnus ja pluto Vaa´assa, ei silti kuulosta minulta.

Ehkä aurinko- ja merkuriusKaksosista ei ihan tyhjäpäätä saa :D Venus-Härälläkin ehkä tekemistä habitukseni kanssa.

Vierailija
4066/12684 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ominaisuuden planeetta merkurius on?

Vierailija
4067/12684 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Vierailija
4068/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Sekä mm. älyn ja oppimisen.

Vierailija
4069/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun jotkut muodostavat käsityksensä tietyistä merkeistä siihen, minkälaisia ovat todenneet muutamien tuntemiensa ihmisten olevan (joiden kartasta yleensä tietävät juuri sen aurinkomerkin, ei muuta). Siis, vaikka merkkien perinteiset, vuosituhansien aikana muodostuneet kuvaukset ja astrologien niihin yleensä liittämät ominaisuudet olisivat jotain aivan muuta.

Vierailija
4070/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteessa usko enää astrologiaan, mutta en välillä voi olla miettimättä, että jännä kun joskus on tullut vastaan näitä ihmisiä, joista on heti tullut vibat tietyn merkin vaikutuksesta ja tämä on sitten pitänyt paikkansa. Tai että kaikkien miesten kanssa, joihin olen tuntenut vetoa/ollut suhteessa, on ollut myös astrologisia "selittäviä" tekijöitä tälle.

Vierailija
4071/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi astrologia kiehtoo sellaisia joilla on taipumusta ihmisten tyypittelyyn. Siinä vain helposti lipsahtaa havainnoinniltaan laiskaksi alisuoriutujaksi kun ei tarvitse tutustua tai kuunnella toista todella, etsiä vain ominaisuuksia jotka käyvät karttaan. Samaa tehdään psykiatriassa, ja pahimmillaan ihminen uhkaa kadota diagnoosinsa taakse. Kävelläänkö me tuolla numerosarja niskassa, tai vaihtoehtoisesti planeettarimpsu? Mulla ei ole yhtään kuvia.

Olen siis jousimies mutta saanko olla myös originelli? Vai olisiko pitänyt syntyä pari kuukautta myöhemmin jotta tästä ketjusta lupa heltiäisi?

Vierailija
4072/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteessa usko enää astrologiaan, mutta en välillä voi olla miettimättä, että jännä kun joskus on tullut vastaan näitä ihmisiä, joista on heti tullut vibat tietyn merkin vaikutuksesta ja tämä on sitten pitänyt paikkansa. Tai että kaikkien miesten kanssa, joihin olen tuntenut vetoa/ollut suhteessa, on ollut myös astrologisia "selittäviä" tekijöitä tälle.

Sama. Sehän se järjen vastaista uteliaisuutta yllä pitää kun tulee näitä huomioita "Toni Wirtanen on taatusti oinas" ja sitten se on. "Jenni Pääskysaari ois vesimerkki, jopa skorpioni" ja sitten se on.

Vierailija
4073/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi astrologia kiehtoo sellaisia joilla on taipumusta ihmisten tyypittelyyn. Siinä vain helposti lipsahtaa havainnoinniltaan laiskaksi alisuoriutujaksi kun ei tarvitse tutustua tai kuunnella toista todella, etsiä vain ominaisuuksia jotka käyvät karttaan. Samaa tehdään psykiatriassa, ja pahimmillaan ihminen uhkaa kadota diagnoosinsa taakse. Kävelläänkö me tuolla numerosarja niskassa, tai vaihtoehtoisesti planeettarimpsu? Mulla ei ole yhtään kuvia.

Olen siis jousimies mutta saanko olla myös originelli? Vai olisiko pitänyt syntyä pari kuukautta myöhemmin jotta tästä ketjusta lupa heltiäisi?

En oikein tiedä tuosta, mielestäni teille, joilla on tuollainen kuva, on hyvin yksinkertainen ja pinnallinen käsitys astrologiasta.

Me, jotka harrastetaan tätä käytetään tätä itsetuntemuksen välineenä, ei muiden tuntemuksen välineenä.

Itse näen esim. ihan selviä punaisia lankoja saturnuksen transiiteissa koko elämäni läpi, ja olen kokenut nousu/laskusolmu akseliin keskittymisen vaikuttaneen oikeasti elämääni jne.

Tämä on enemmän ihmiskunnan kollektiivista tajuntaa, arkkityyppejä ja sen sellaista, kuin jotain jousimiehet on tällaisia juttua....

Vierailija
4074/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai kun toteaa että Michelle Obama ja herttuatar Catherine olisi ihan selviä kauriita, ja nehän on.

Donald Trumpin kaksosena ja Hillary Clintonin skorpionina kemiat oli täydellisen antoisaa seurattavaa.

Vierailija
4075/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä tuosta, mielestäni teille, joilla on tuollainen kuva, on hyvin yksinkertainen ja pinnallinen käsitys astrologiasta.

Me, jotka harrastetaan tätä käytetään tätä itsetuntemuksen välineenä, ei muiden tuntemuksen välineenä.

Itse näen esim. ihan selviä punaisia lankoja saturnuksen transiiteissa koko elämäni läpi, ja olen kokenut nousu/laskusolmu akseliin keskittymisen vaikuttaneen oikeasti elämääni jne.

Tämä on enemmän ihmiskunnan kollektiivista tajuntaa, arkkityyppejä ja sen sellaista, kuin jotain jousimiehet on tällaisia juttua....

Huti meni heti kättelyssä, tyypittelit minut väärään lokeroon.

Jousimies

Vierailija
4076/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies

Kukaan ei ole keskustellut sinusta.

Vähän vähemmän sitä narsismia ja enemmän sisälukutaitoa.

Vierailija
4077/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ilotellaan näillä stereotypioilla ihan kunnolla, esimerkkejä nimenomaan tyypeistä jotka edustaisi sitä stereotyypistä aurinkomerkkikäsitystä?

Vierailija
4078/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies

Kyllähän, hän vastasi viestiini ja sijoitti minut lokeroon "Yksinkertainen ja pinnallinen käsitys astrologiasta, ei-astrologian harrastaja."

Vierailija
4079/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies

Kyllähän, hän vastasi viestiini ja sijoitti minut lokeroon "Yksinkertainen ja pinnallinen käsitys astrologiasta, ei-astrologian harrastaja."

Hei, tämä keskustelu ei ole teille kaksivuotiaan tasolla oleville.

Ilmoitin sun viestit.

Vierailija
4080/12684 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ilotellaan näillä stereotypioilla ihan kunnolla, esimerkkejä nimenomaan tyypeistä jotka edustaisi sitä stereotyypistä aurinkomerkkikäsitystä?

Joo, mutta molemmat, stereotyyppinen ja ei-stereotyyppinen.

Skorpioni stereotypia Joaquin Phoenix. Ei-stereotypia jo aiemmin mainittu David Schwimmer.

Leijona stereotypia Barack Obama. Ei-stereotypia Jacqueline Kennedy Onassis.

Neitsyt stereotypia Mother Teresa. Ei-stereotypia Michael Jackson.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän