OLETKO koskaan pyytänyt Instagramissa kiinnostavaa miestä/naista treffeille?
Oletko pyytänyt ulos? Mitä vastasi ja miten treffit meni?
Kommentit (13)
En ole, mutta haluaisin pyytää erästä naista ulos.
Ne on vaan ulkomaanvahvistukset jotka pyytää alaikäisiä tyttöjä siellä treffeille, ja aika usein tuntuvat onnistuvankin, mitä rikosuutisista lukee.
Mä pyysin naista ulos ja lähti. Oli hyvät treffit.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyysin naista ulos ja lähti. Oli hyvät treffit.
Ja olen ihan 30+ suomalainen mies. Ystävystyin naisen kanssa ja oli mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja noita randomivinkujia.
Naurettavaa touhua vinkua tuntemattoman ihmisen pillun perään. Siis hyi.
Ennen tilin yksityistämistä viesteissä oli aina joku joka kyseli treffejä tai muuta kummallista. En muista, että yhtä lukuunottamatta olisi olleet syntyperäisiä suomalaisia. En lähtenyt.
Itse en ole pyytänyt ketään randoa somessa treffeille. Ei siinä mitään pahaa ole, en vain kiinnostu ihmisistä ennen vuorovaikutusta.
No16 vuotta sitten vastaavassa deitipalvelussa ja kyll me edelleen kökötetään yhres.
Kun olin vielä instassa niin siellä treffiehdotuksineen lähestyi vain ma mut ja joku kehitysvammainen poika. En lähtennä rehveille.
Seurasin Instassa yhtä muusikko tyyppiä ja laitoin joskus kommentteja. Olin jo pidempään seurannut kun kerran aloimme juttelemaan enemmän. Puhuttiin musasta ym. Juttu jatkui DM puolella ja lopulta hän pyysi mua treffeille. Nyt ollaan oltu 2 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No16 vuotta sitten vastaavassa deitipalvelussa ja kyll me edelleen kökötetään yhres.
Nose täytyy tunnustaa ,että kauan netissä jutusteltiin ja sitten puhelimitse jbe,,,,,
Vierailija kirjoitti:
Ei instagram ole deittipalvelu.
En ole.