Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Rapuko hellä? Tuntemani rapu petti miestään aina kun silmä vältti. Mies jäi lopulta kotio vahtiaan petturia.
Vaakanaiset ei ole yleensä kovinkaan näyttäviä.
Miltä näyttää/miten käyttäytyy nousu-Oinasmies?
Itselläni laskevamerkki on Oinas ja jonkin lukemani jutun mukaan kumppani voisi olla sopivin näin.
Vierailija kirjoitti:
Rapuko hellä? Tuntemani rapu petti miestään aina kun silmä vältti. Mies jäi lopulta kotio vahtiaan petturia.
Saattoihan se olla hyvinkin hellä niille muille ukoille.
Vierailija kirjoitti:
Voi mussukat, olette ilmiantaneet realistisen kommenttini. Vai joku modeistako on horoskooppihörhö?
Kaikki teidän, nyyh astrologia on tuhmaa ja tyhmää, kommentit ilmiannetaan.
Voitte perustaa oman ketjun huomiota hakemaan.
Et ole millään tavalla ainutlaatuinen, sunlaiset on itkeneet huomiota noin joka toinen sivu koko ketjun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä "merkin X ihmiset ovat yleensä sitä tai tätä/näyttävät siltä tai tältä". Te tiedätte vain murto-osan tapaamienne tai näkemienne ihmisten aurinkomerkeistä ja jos viitsisitte opiskella huuhaa-"tiedettänne" yhtään laajemmin, tietäisitte että aurinkomerkki ei ole kaikki kaikessa edes astrologian periaatteiden mukaan.
Voisit kikkelikakkaaja opetella lukemaan ennen ylimielistä ja huomionkipeää itkuasi, tämä ketju on täynnä kuumerkkejä, nousevia planeettoja, aspekteja jne.
Härät on usein ärsyttäviä juntturoita. Kalat paras sillä mieheni on kalat ja paras tapaamani ihminen. Itse olen skorpioni.
Jännä tuo että länsimainen astrologia ottaa huomioon Part of Fortunen eli arabialaisen aspektin Fortunan. Sellainen ilmestyi tähtikartalleni kun tein tuon ilmaisen kokonaisuuden cafeastrology-sivustolla.
MInun Fortune on näköjään neitsyessä. Vastamerkkinä kalat jotka sn myötä vaikuttaa minuun myös. Haluaisin sen mukaan saavuttaa paremmin järjestäytyneen ja puhtaamman yhteiskunnan, enkä saa vajota synkkyyteen eikä murehtia asioita liikaa vaan elää hetkessä.
Sitten on tuo South Node, joka minulla on leijonassa.
Kun googletin että mitä tuo SN tarkoittaa, niin sen merkin ominaisuudet ovat tulleet mukanasi edellisistä elämistä, mutta että jotain sen merkin piirteitä sinun olisi vihdoin jätettävä taaksesi tässä elämässä. Mielenkiintoista.
Minulla lukee leijonan kohdalla niin että minun pitäisi olla vähemmän itsekorostava, antaa muillekin huomiota ja alkaa pitää jalkoja enemmän maan pinnalla ja nähdä enemmän kokonaisuuksia.
Hyvin pitivät paikkansa nuo.
Minulla mennyt sekaisin kaiken maailman AC (nouseva, no sen nyt muistan), IC, DC ja MC, ja kun on tullut uutta tietoa kuten Signature Sign. :D
AstroSeekissä tein kartan, ja sain nämä:
- AC eli nouseva leijona, IC skorpioni (neljäs huone), DC vesimies (seitsemäs huone) ja MC härkä (kymmenes huone).
- Dominoivat planeetat: aurinko 10 kpl, merkurius 8 ja saturnus 6.
- Dominoivat elementit tuli 11 kpl ja ilma 9 kpl.
- Signature Sign: kaksonen
Olenko siis tuon perusteella joku ihan outo, kummallinen, erikoinen yhdistelmäihminen? :D Muita joilla samoja?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on näyttävä?
NousuVaakoja on ainakin kehuttu. Kauneimmat tuntemani naiset ovat aurinkomerkiltään Neitsyt ja Jousimies, tosin tunnen myös ei niin viehättäviä Neitsyitä ja Jousimiehiä, joten ei pelkän aurinkomerkin perusteella voi päätelmiä vetää.
Minun tuntemilla vaakanaisilla on joko aina todella suuret hampaat, tai todella pienet hampaat :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla mennyt sekaisin kaiken maailman AC (nouseva, no sen nyt muistan), IC, DC ja MC, ja kun on tullut uutta tietoa kuten Signature Sign. :D
AstroSeekissä tein kartan, ja sain nämä:
- AC eli nouseva leijona, IC skorpioni (neljäs huone), DC vesimies (seitsemäs huone) ja MC härkä (kymmenes huone).
- Dominoivat planeetat: aurinko 10 kpl, merkurius 8 ja saturnus 6.
- Dominoivat elementit tuli 11 kpl ja ilma 9 kpl.
- Signature Sign: kaksonen
Olenko siis tuon perusteella joku ihan outo, kummallinen, erikoinen yhdistelmäihminen? :D Muita joilla samoja?
Omat dominantit: Venus 10, Merkurius 7, Saturnus 6.
Ilma 19, maa 4, vesi ja tuli 2.
Ssign Vaaka
En nyt löydä viestiä jossa keskusteltiin Junosta ja mitä se vaikuttaa. Itselläni se on Kauriissa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo että länsimainen astrologia ottaa huomioon Part of Fortunen eli arabialaisen aspektin Fortunan. Sellainen ilmestyi tähtikartalleni kun tein tuon ilmaisen kokonaisuuden cafeastrology-sivustolla.
MInun Fortune on näköjään neitsyessä. Vastamerkkinä kalat jotka sn myötä vaikuttaa minuun myös. Haluaisin sen mukaan saavuttaa paremmin järjestäytyneen ja puhtaamman yhteiskunnan, enkä saa vajota synkkyyteen eikä murehtia asioita liikaa vaan elää hetkessä.
Kun googletin että mitä tuo SN tarkoittaa, niin sen merkin ominaisuudet ovat tulleet mukanasi edellisistä elämistä, mutta että jotain sen merkin piirteitä sinun olisi vihdoin jätettävä taaksesi tässä elämässä. Mielenkiintoista.
Minulla lukee leijonan kohdalla niin että minun pitäisi olla vähemmän itsekorostava, antaa muillekin huomiota ja alkaa pitää jalkoja enemmän maan pinnalla ja nähdä enemmän kokonaisuuksia.
Miten sait tulkinnan Fortuneen? Itselläni se on Vesimiehessä, vastamerkkikö sitten Leijona?
Vierailija kirjoitti:
Ja pahin merkki on ehdottomasti oinas. Räyhäävä egoisti, joka ei näe muuta kuin yhden totuuden, sen omansa. Tietää kaikesta kaiken ja vielä vähän enemmänkin. On olevinaan johtaja ja alfauros(miehet) ja voittamaton ja kaikessa paras.
Pomoina näitä ollut, eikä voi kuin suu auki tuijottaa miten työntekijöitään kohtelevat. Suoraan ei voi puhua, kierretään ja kaarretaan, kunnes väsytystaktiikka toimii. Ollut myös muissa eri alojen puitteissa tekemistä näiden kanssa, ja ihan sama juttu, ei ajatustakaan neuvotella tai keskustella. Ja kokemusta on ja kunnolla.
Kaurismieheni pisti yhden tällaisen ojennukseen erään projektin tiimoilta, ja nyt tuo egoisti (tunnettu yleisesti todella harmittavan hankalana ja kierona tyyppinä) melkein kusasee hunajaa, kun tulee vastaan. Tapasi voittajansa. -154
Olen oinas, esimiestehtäviin aina noussut ja aina kunnioittanut toisten asemaa, ehkä liiaksikin. Ei vaikuta tyypilliseltä oinaalta, jos nyt persettä nuolee. Ja ei ole tähtimerkistä todellakaan kaikki asiat ihmisessä kiinni, joten kannata sen perusteella määrittää.. Mulla ainakin ollut aina vahva oikeudenmukaisuudentaju ja lojaaleille ihmisille annan vaikka paidan päältä ja ne jotka ovat väärin toimineet, ovat kyllä saaneet pelätä minua.. ehkä liiankin ankara nuorempana heille olin. En vain sulata epälojaaliutta tai valehtelua. Niin ja naiseni on skorppioni.. voi sitä kemian määrää. Molemmat rehellisiä ja syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on näyttävä?
NousuVaakoja on ainakin kehuttu. Kauneimmat tuntemani naiset ovat aurinkomerkiltään Neitsyt ja Jousimies, tosin tunnen myös ei niin viehättäviä Neitsyitä ja Jousimiehiä, joten ei pelkän aurinkomerkin perusteella voi päätelmiä vetää.
Kauneimmissa tuntemissani naisissa on kyllä aina ollut jossain merkittävällä paikalla kartalla neitsyttä - joko aurinkoneitsyt, nousuneitsyt tai neitsyt signature signina. Magneettisin, mutta ns. yrittämättä kaunein tuntemani nainen on aurinkoleijona, nousuneitsyt ja kuujousimies. Näyttävyys on sitten asia erikseen. Skorpionit ja oinaat ovat mielestäni usein näyttäviä. Heillä on huomiotaherättävä, rohkea tyyli joka kääntää katseet vaikka ei mikään kaunotar muuten olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tulkinnan Fortuneen? Itselläni se on Vesimiehessä, vastamerkkikö sitten Leijona?
Cafeastrologyn tulosten jälkeen googletin eri sivuille että mitä tarkoittaa minun Astrology Fortune in Virgo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cafeastrologyn tulosten jälkeen googletin eri sivuille että mitä tarkoittaa minun Astrology Fortune in Virgo.
Kiitos.
Fortune in Aquarius: You have a strong social idealism but also want the freedom to explore your own self-awakening. You want to do your own thing and may seek solitude to escape from traditional social roles and prefer an unconventional lifestyle. You’re a true free spirit who can see future possibilities and trends before they become popular and use this to your advantage.
:)
Vaakanaiset on rumia ja tyylitajuttomia, ja kikattavat tyhjäpäisinä jatkuvasti. 2 kouluaikojen kaveria sekä 2 nykyistä työkaveria ja miehen sisko Vaakoja, kaikki täysin tyylitajuttomia ja rakastavat omaa ääntään. Miehen sisko näistä ainoa joka vähän hoikempi, mutta hänenkään runkonsa ei ole millään lailla solakka.
- HärkäN
On tämä kyllä jännää... Olen aina miettinyt (koska olen aina vetänyt puoleeni henkisesti tuettavia henkilöitä) että onko olemassakaan sellaista miestä jonka varaan voisin itse heittäytyä, saada aidosti huolenpitoa ja turvallisuutta.
Usein kuulen ihmisten pitävän minua itsenäisenä, vahvana ja hyväitsetuntoisena vaikken omasta mielestäni ihan niin varma omasta itsestäni ole. Olen varautunut ja tarkkaileva, rakkaudessa fyysinen. Välillä mietin että olen varmaan ollut mies, soturi tms. entisessä elämässä :D
Olisko vinkata suomeksi jotain draconisesta kertovaa sivua?