Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
381/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, siis aivan todella pelottaa se, että vuonna 2018 vielä on olemassa ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä asioita toisista ihmisistä ja tekevät näistä päätelmiä HOROSKOOPPIMERKIN perusteella.

Niin minuakin pelottaa, pelottaa ja järkyttää samaan aikaan, että vuonna 2018 on vielä tämän kaltaista suvaitsemattomuutta, millä halutaan pilata muiden harmiton huvi. Sinä et omista kuvitelmistasi huolimatta ole maailman napa, joten tulethan arvostelemaan ja tuomitsemaan vain pyydettäessä. Näin katsos fiksut tekevät, eivätkä moukkamaisesti työnnä nenäänsä asioihin jotka eivät heille mitenkään kuulu. Kiitos!

"Mielensä pahoitus"- jne kortit voit jättää myös lähettämättä, kiitos siitäkin!

Hyvin sanottu!

Nuo kauhistelijat on yleensä ainakin lievästi autistisia, sen takia ne ottaa kaiken kirjaimellisesti ja ei esim. ymmärrä luettua ns. hauskanpitoa. Itse ilmoitan vaan niiden viestit poistoon.

Vierailija
382/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat. 

Pahin olisi varmaan aurinko-oinas, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. :D

Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!

Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).

Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.

Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi. 

Se on jostakin syystä todella huono merkki marsille, toinen on kauris mars, ne ei ole inhottavia ihmisinä, mutta niille käy aina huonosti monissa asioissa, varsinainen epäonnen mars merkki.

Naisilla muuten usein mars kertoo sen mikä on ihanne miesten suhteen, jos jollakin kiinnostaa, esim. mars härkä nainen voi tarvita miehen, joka on hyvin jalat maassa, esteetikko ja samalla vähän hedonisti jne.

Voi ällötys! Mulla on Mars Kaksosessa!

Älkää nyt sanoko, että haluan pinnallisen pettäjämiehen!

Olen 🌞Rapu, ⬆Skorpioni, 🌙Leijonassa.

Ei pinnallista pettäjää, vaan otetaan ne kaksosen hyvät puolet.

Eli tuntisit vetoa miehiin, jotka ovat-

-sosiaalisia

-älykkäitä

-verbaalisia

-kommunikoivat helposti ja hyvin

Kaksoset on ennen kaikkea merkuriuksen hallitsemia, merkurius on kommunikaation ja älyn planeetta.

Ahah! No nyt kuulostaa paremmalta.

Tosin kyllä arvostan noita piirteitä ystävissä.

Tärkein kaikista on luotettavuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa skorpioni. Vaikka oma rakas siskoni onkin tätä merkkiä, enkä häntä vaihtaisi mihinkään mistään hinnasta, oli hän varsinkin nuorena erittäin rasittava emmekä oikein tulleet pitkiä aikoja toimeen. Skorpioni on itsepäinen, ylimielinen jankuttaja, jonka on aina pakko saada kaikki haluamansa, ja jos niin ei käy, niin huuto alkaa. Ovat kovia manipuloimaan ihmisiä, ja ovat taitavia esittämään viattomia ja vierittämään syyt ja hommat muiden niskoille.

Toinen on vesimies. Laiska, kylmä, tunteeton. Ei pyytele anteeksi eikä kadu tekojaan, luulee olevansa täydellinen eikä itsessä ole mitään vikaa. Rikkoo lupauksensa eikä kerro menemisiään ja tulemisiaan. Ja itsehän olen vesimies :D

Mun sisko on myös skorppioni ja mä vesimies! :D skorpin kuvaus pitää täysin paikkansa, vesimies melkeempä myös, paitsi toi tunteettomuus.

Vierailija
384/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivari kirjoitti:

Pahimmat:

*Oinas: määräilevä ja malttamaton :( Miksi?

*Leijona: ei helvetti mikä draamaqueen tai -king molemmissa sukupuolissa, hemmetin ilkeäkin on

*Jousimies: levoton hölösuu, joka ei osaa pitää suutaan kiinni koskaan eikä missään

*Kaksonen: kaksinaamainen valehtelija joka sanoo mitä vaan mutta tekee toista

Parhaimmat:

*Rapu: Ehdoton ykkönen. Hellä, suojeleva ja kiltti. <3

*Kalat: Lempeitä ja miellyttäviä ovat kalat

*Skorpioni: Uskollinen ja luotettava

Joo tämä ei ole mikään salaisuus että vesimerkit tykkää toisistaan. Taidat olla itse vesi- tai maamerkki? 

Vierailija
385/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TaakseJaiOnneksi kirjoitti:

Oinas on pahin ja petollisin omakohtaisesta kokemuksesta. Hän repii sydämesi palasiksi ihan vain leikitelläkseen sillä. Muutin oinas naisen vuoksi ja toiselle puolelle Suomea, mutta ei siitä mitään tullut kun toinen on niin kovapäinen eikä päätä saa käännettyä millään...

Mikä sun merkki on, ja sen naisen muut merkit, kuu, nousu, planeetat?

Itse tiedän joitakin oinasnaisia ja ne on melkein kaikki naimisissa kalamiesten kanssa, yksi on rapumiehen kanssa.

Onko oinas-rapu hyvä pari? Olen kiinnostunut ravusta. :)

On, oikein hyvä, molemmat ovat johtavia merkkejä.

Just siksi ne taistelevat vallasta alituisesti.

Eikä tuli sovi yhteen veden kanssa.

Peitto kyllä heiluu, mutta ei sillä pitkälle pötkitä.

Vierailija
386/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarussuhde rapu-oinas on myös toivoton.

Vierailija
387/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TaakseJaiOnneksi kirjoitti:

Oinas on pahin ja petollisin omakohtaisesta kokemuksesta. Hän repii sydämesi palasiksi ihan vain leikitelläkseen sillä. Muutin oinas naisen vuoksi ja toiselle puolelle Suomea, mutta ei siitä mitään tullut kun toinen on niin kovapäinen eikä päätä saa käännettyä millään...

Onaat tulee parhaiten toimeen ymmärtäväisen ja empaattisen merkin kanssa. Ei missään nimessä sellaisen joka yrittää kääntää Oinaan päätä. Sieltä kuoriutuu uskollinen kumppani jos omaat oikeanlaisen luonteen.

Ymmärtäväisen? Tämä Oinas lupaili kuun taivaalta ja minä hölmö menin lankaan. Ei ollutkaan tosissaan valmis suhteeseen ja antoi leikin jatkua siihen pisteeseen että olin muuttanut. Ei vain viitsinyt kertoa ettei ollutkaan tosissaan kanssani. Kuin lasten leikkiä oli hänelle toisen elämä. Kuka voi olla niin julma? Oinas nainen.

Vierailija
388/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän täällä puhutaan kaloista..

Vierailija
389/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat (miehet) on hyviä sängyssä :)

Vierailija
390/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että tuolla on kyllä paljon järkevääkin materiaalia mutta kukaan ei puhu kauriista? Se on mielestäni paras merkki koska useimmiten he ovat myötätuntoisia ja kilttejä. Tunnen useita ja ovat kyllä mukavia ihmisiä

Vierailija
391/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä. 

Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).

Mä yhdyn tähän mielipiteeseen, skorpionit on kauheita ihmistyppejä. Oma sisko on ja miehen sisko. Molemmat ärsyttäviä loukkaantujia jos ei saa tahtoa läpi heti. Murjotetaan milloin mistäkin ja suututaan tosi helposti myös pikkujutuista, tuntuu kuin skorpioneilla olisi koko ajan menkat päällä kun on niin äkäsiä luonteeltaan. Mieheni on leijona ja ihana ihiminen. Itse olen kaksonen enkä pettänyt ole kertakaan, saattaa olla kaksos miehillä yleinen piirre sitten mutta naisia en tunne ketkä olisi pettänyt. Itse tunnistan kyllä oman vaihtelevan mielen enkä osaa päättää esim kahden asian väillä helposti, sitten voi tulla turhautumista mutta kaksoset ovat silti usein rauhallisia sivustaseuraajia. Tunnistan itsestäni introvertin piirteitä enkä viihdy monien ihmisten kanssa.

Vierailija
392/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä.

Kiitti, hei!

T: Skorpioni joka ei ole kateellinen ja katkera ja kylmä.

Vierailija
393/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaksonen ja olen pettänyt. Osaan muutenkin olla ensin yhtä mieltä ja hetken päästä aivan toista, riippuu kuka kysyy. Kaksinaamaisuus siis näkyy minussa ainakin hyvin.

Seurustelin skorpionimiehen kanssa, joka puolestaan oli mustasukkainen kyttääjä, joka laittoi (tietämättäni) puhelimeeni paikannuksen, että tietää missä liikun.

Hyvin sovittiin siis yhteen!

Vierailija
394/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaaa...!Täällä yksi skorppari kuolee kohta nauruunsa (yksi siis vähemmän teitä kiusaamassa). Olenhan seksihullu raivotar, jolla on eläimellinen tappajanvaisto ja sopisin vallankumousjohtajaksi tai teurastajaksi (mielellään yhdistäen nämä kaksi). Huuh, tulee skorpparilta kohta pissit housuun. Jatkakaa...

mutta muistakaa toki, että pitkävihaisena ja kostonhimoisena, en tule herjojanne unohtamaan ;D ja saatan vaania juuri sinua heti seuraavan nurkan takana :D

Vierailija
395/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että skorpparit ovat pahin horoskooppimerkki, ikävimmät tuntemani ihmiset nyt vain ovat sattuneet kuulumaan heihin. Sama neitsyissä, mutta heitä tunnen yhtä paljon hyviäkin tyyppejä.

Vierailija
396/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja nouseva leijona. Vaimoni on härkä. Aiemmin on ollut jousimiehiä, ja jousimiesnaisten suoruus aluksi viehättää, mutta pidemmän päälle persoona jää vähän yllätyksettömäksi. Vaimoni kanssa on ensimmäistä kertaa sellainen olo, että joku ymmärtää puolesta katseesta, missä mennään.

On ihan hauskaa, että leijonan joviaalius kätkee hyvin suurelta yleisöltä sen, että en todellakaan ole mikään suuri ihmisystävä ja pidän itseni itselläni. Minulle tullaan toistuvasti avaamaan sydäntä, mutta itse taas vetäisin mieluummin luodin päähän kuin avaisin rehelliset tuntoni kenellekään, koska en yksinkertaisesti luota keneenkään, mikä on hyvin tyypillinen piirre skorpionille.

Vierailija
397/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.

Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.

*kaloja

Vierailija
398/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä.

Kiitti, hei!

T: Skorpioni joka ei ole kateellinen ja katkera ja kylmä.

Kiitti tosiaankin. Täällä toinenkin erittäin empaattinen ja auttavainen tyyppi. Kateellisuutta en ymmärrä lainkaan, kylmä olen vain minua kaltoin kohdelleille, ja silloinkin laitan vain välit tosi syystä hiljaa poikki, enkä aiheuta mitään raivokasta draamaa, ja katkera en ole kuin TE-toimiston virkailijoille. 

Vierailija
399/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin, mutta hauska ketju. Olen jousimies ja nykyinen kumppanini on neitsyt, ja ollaan kyllä molemmat hyvin pitkälti horoskooppimerkkiemme "mukaisia" luonteita. Yhdessäolomme perustuu hyvin pitkälti järjettömän voimakkaalle, selittämättömälle kemialle, ollaan melko samanlaisia tyyppejä ja myös täydennetään toisiamme.

Vierailija
400/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on kaksonen ja hän on kieltämättä kova valehtelemaan :/