Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
361/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat. 

Pahin olisi varmaan aurinko-oinas, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. :D

Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!

Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).

Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.

Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi. 

Se on jostakin syystä todella huono merkki marsille, toinen on kauris mars, ne ei ole inhottavia ihmisinä, mutta niille käy aina huonosti monissa asioissa, varsinainen epäonnen mars merkki.

Naisilla muuten usein mars kertoo sen mikä on ihanne miesten suhteen, jos jollakin kiinnostaa, esim. mars härkä nainen voi tarvita miehen, joka on hyvin jalat maassa, esteetikko ja samalla vähän hedonisti jne.

Voi ällötys! Mulla on Mars Kaksosessa!

Älkää nyt sanoko, että haluan pinnallisen pettäjämiehen!

Olen 🌞Rapu, ⬆Skorpioni, 🌙Leijonassa.

Vierailija
362/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskorpioni järkyttävän epärehellinen?

Minä olen kuuskorpioni ja vihaan syvästi valehtelua ja epärehellisyyttä.

Sellaiset poistan tuttavapiiristäni.

Aika kauheaa jos joku uskoisi hömppää ja arvioisi tuon perusteella luonnettani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat. 

Pahin olisi varmaan aurinko-oinas, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. :D

Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!

Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).

Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.

Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi. 

Se on jostakin syystä todella huono merkki marsille, toinen on kauris mars, ne ei ole inhottavia ihmisinä, mutta niille käy aina huonosti monissa asioissa, varsinainen epäonnen mars merkki.

Naisilla muuten usein mars kertoo sen mikä on ihanne miesten suhteen, jos jollakin kiinnostaa, esim. mars härkä nainen voi tarvita miehen, joka on hyvin jalat maassa, esteetikko ja samalla vähän hedonisti jne.

Voi ällötys! Mulla on Mars Kaksosessa!

Älkää nyt sanoko, että haluan pinnallisen pettäjämiehen!

Olen 🌞Rapu, ⬆Skorpioni, 🌙Leijonassa.

Ei pinnallista pettäjää, vaan otetaan ne kaksosen hyvät puolet.

Eli tuntisit vetoa miehiin, jotka ovat-

-sosiaalisia

-älykkäitä

-verbaalisia

-kommunikoivat helposti ja hyvin

Kaksoset on ennen kaikkea merkuriuksen hallitsemia, merkurius on kommunikaation ja älyn planeetta.

Vierailija
364/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuskorpionista sanotaan nimenomaan, että ne vihaa muissa epärehellisyyttä yli kaiken, mutta sallii sen itselleen.

Samoin pettämisen kanssa, niille valehtelu, pettäminen ja epärehellisyys on punainen vaate numero yksi muissa ihmisissä, mutta itselleen ne usein sallii nuo asiat.

Kuuskorpioni on oma suosikkini kuumerkeistä, kuukalan kanssa, mutta kuuskorpionin joutuu ottamaan vähän sellaisena kuin ne on, hyvät piirteet silti voittaa ne huonot mielestäni.

Vierailija
365/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa bongasin aina treffipalstojen härät ja neitsyet, vaikka olen vannonut itselleni pysyväni kaukana heistä seurustelumielessä. Minulla on ystävinä härkiä ja neitsyitä, ja tulemme toimeen ystävinä hyvin, mutta seurustelukumppaneina on heitä pysty ajattelemaan. Intohimoisimmat suhteet ovat olleet oinaiden kanssa, se oli seksuaalisessa mielessä puhdasta sähköä. Sähköön se sitten jäikin.

Parhaiten tulen toimeen jousimiesten kanssa, heidän kanssaan yksinkertaisesti klikkaa täydellisesti. Heidän kanssaan pystyy pohtimaan ja keskustelemaan syvällisesti ja humoristisesti. Mieheni sekä paras ystäväni ovat jousimiehiä.

Ristiriitaisimmat fiilikset minulla on leijonista, ravuista ja skorpioneista. Leijonat ovat määräileviä päällepäsmäreitä, mutta tietyissä tilanteissa jopa ihan siedettäviä, jos laskevat "tärkeilijän" maskinsa. Ravuista tunnen lähinnä kahta tyyppiä: draamailija joka rakastaa draaman luomista ja draamailija joka ei halua luoda vasiten draamaa. Skorpioneiden kanssa monesti ollaan ihan asiallissa väleissä, vaikkei sydänystäviä olla.

Itse olen aurinko- ja kuumerkissä vesimies, nousumerkkinä skorpioni, venus jousimiehessä ja mars leijonassa.

Vierailija
366/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorpioninainen ja esim kukaan työkaverini ei ole pitänyt minua ilkeänä, ahneena, kateellisena taikka piikikkäänä henkilönä, vaan olen ollut pidetty, mukava, työteliäs, ystävällinen ja säntillinen myös esimiesten taholta. Myöskään äärettämän mustasukkainen en ole, mieheni on jousimies ja tulemme todella hyvin toimeen keskenämme, koska vaikka hän on erittäin sosiaalinen henkilö ja aina seuran hauska keskipiste, hän on hyvä ja uskollinen tyyppi ja ajattelee aina perheen parasta ennen itseään. 

Myös oman sisareni kanssa meillä on aina ollut todella hyvät välit. Hän on rapu.

Tällainen horoskooppimerkkien vertailu on täysin huuhaata, kukin ihminen on yksilö, riippumatta minä päivänä ja kuukautena on sattunut syntymään. 

Vierailija
367/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on vesimies ja kauris.

Pahimmat skorpioni, rapu, leijona ja neitsyt.

Vierailija
368/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on pahin ja petollisin omakohtaisesta kokemuksesta. Hän repii sydämesi palasiksi ihan vain leikitelläkseen sillä. Muutin oinas naisen vuoksi ja toiselle puolelle Suomea, mutta ei siitä mitään tullut kun toinen on niin kovapäinen eikä päätä saa käännettyä millään...

Vierailija
369/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TaakseJaiOnneksi kirjoitti:

Oinas on pahin ja petollisin omakohtaisesta kokemuksesta. Hän repii sydämesi palasiksi ihan vain leikitelläkseen sillä. Muutin oinas naisen vuoksi ja toiselle puolelle Suomea, mutta ei siitä mitään tullut kun toinen on niin kovapäinen eikä päätä saa käännettyä millään...

Mikä sun merkki on, ja sen naisen muut merkit, kuu, nousu, planeetat?

Itse tiedän joitakin oinasnaisia ja ne on melkein kaikki naimisissa kalamiesten kanssa, yksi on rapumiehen kanssa.

Vierailija
370/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tähän hömppään usko pätkääkään. 

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

Skorppiooni hyökkää vain uhattuna. Muuten elelee rauhassa, ja antaa muittenkin elää.

Vierailija
371/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on, mikäli yksilö on kypsä, ominaisuuksiltaan paras merkki. Rohkeus, anteliaisuus, hyvä itsetunto ja lämmin sydän vievät elämässä pitkälle. Leijonilla on yleensä myös hyvä terveys. 

Kaikissa merkeissä on kuitenkin hyviä ja huonoja puolia, ja jokainen voi kehittää itseään parhaaksi versioksi itsestään. Olen kalat. 

Vierailija
372/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän joitakin oinasnaisia ja ne on melkein kaikki naimisissa kalamiesten kanssa, yksi on rapumiehen kanssa.

Onko oinas-rapu hyvä pari? Olen kiinnostunut ravusta. :)

Vierailija
373/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onaat tulee parhaiten toimeen ymmärtäväisen ja empaattisen merkin kanssa. Ei missään nimessä sellaisen joka yrittää kääntää Oinaan päätä. Sieltä kuoriutuu uskollinen kumppani jos omaat oikeanlaisen luonteen.

Vierailija
374/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että täällä leijonat ylistävät muita leijonia, niinhän se itserakkaalla leijonalla menee. Leijona valikoi hoviinsa tyypit, jotka ovat aina samaa mieltä hänen kanssaan. Ei osaa neuvotella, on mustavalkoinen, ei osaa hyväksyä muiden tapoja olla ja ajatella, jos ne ovat hänelle haitaksi, sekä kylpee omassa erinomaisuudessaan. Tosin olen itse härkä, enkä tämän takia lähde aina mukaan leijonan innokkaaseen haihatteluun. Tämän kun leijona äkkää niin sitten suljetaan ulos ja nakellaan niskoja.

Vierailija
375/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkäähän nyt tulko tänne länkyttämään että näihin ei olisi uskomista ja että miten mars ja venus suoraan liittyy luonteeseen. Tämähän on aivan mahtava ketju, kaikki haukuttu jo vissiin oinas ja skorppari johtaa ja vaaka on myös p.erseestä.

Älä unohda pettäjäkaksosia ja -jousimiehiä! XD Tämä on kyllä viihdyttävin ketju vähään aikaan! 

Ps. Mikähän siinä muuten ON, että oinaat puhuu niin kovaa?

Vierailija
376/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa olen samaa mieltä siitä, että vaakat on parhaita! useimmiten olen rakastunut vaaka miehiin ja koen, että heistä voin löytää sen oikean ja sielunkumppanin. Lokakuun vaakamiehet sytyttää, ei niinkään syyskuun ja itse olen kesäkuussa syntynyt rapu. Koen että vaakoissa ja ravussa on paljon samaa ystävällisyys, tunteellisuus, avoimuus ja siksi sovitaan hyvin yhteen! jotkut sanoo, että vaakan ja ravun suhteen voi tuhota ravun liiallinen halu takertua, no onneksi minä en ole takertuvaa sorttia. Jos mietitään asioita astrologian pohjalta niin ihminen on muutakin kuin aurinkomerkki, hänen luonteeseensa vaikuttaa myös esimerkiks nouseva merkki ja kuumerkki... Olen aurinkomerkiltä rapu, nousevalta kaksonen ja kuumerkiltä härkä. Ehkä nouseva kaksonen aiheuttaa mussa sen, että osaan antaa myös vapautta ja rakastan flirttailua ja juhlimista. Olen herkkä, mutta myös tempperamenttinen ja ehkä härän merkki näkyy itsepäisyytenä ja siinä etten anna muiden polkea itseäni jalkoihinsa! Olen vahvasti myös oikeudentajuinen. Huonoa itsetuntoa mulla ei oo, osaan terveellä tavalla rakastaa itseäni, saan usein kehuja kauneudestani ja tykkään laittaa itseäni, ketään en myöskään tahallaan manipuloi tai ole kateellinen, katkera olen kyllä vuosia kestäneestä henkisestä väkivallasta koulussa ja parisuhteessa meni siis hakkaamis ja tappo uhkauksiin asti... Helvetin piru osaan olla niille jotka mua satuttaa, mutta tämä ei tarkoita sitä, että nauttisin riitelystä ja haluaisin riidellä, päinvastoin, en todellakaan halua ja mulle jää riidoista helposti surullinen mieli!

Skorpioneista en tykkää minäkään. Mustia mieleltään, kieroja, selkäänpuukottajia. Älä luota skorpiooniin!

Vierailija
377/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oinas-rapu hyvä pari? Olen kiinnostunut ravusta. :)

On, oikein hyvä, molemmat ovat johtavia merkkejä.

Vierailija
378/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuskorpionista sanotaan nimenomaan, että ne vihaa muissa epärehellisyyttä yli kaiken, mutta sallii sen itselleen.

Samoin pettämisen kanssa, niille valehtelu, pettäminen ja epärehellisyys on punainen vaate numero yksi muissa ihmisissä, mutta itselleen ne usein sallii nuo asiat.

Kuuskorpioni on oma suosikkini kuumerkeistä, kuukalan kanssa, mutta kuuskorpionin joutuu ottamaan vähän sellaisena kuin ne on, hyvät piirteet silti voittaa ne huonot mielestäni.

On ihmisiä jotka sanovat luottavat minun sanomisiini, koska ilmeisesti ovat havainneet minut rehelliseksi.

Parasta ruveta siis kaivelemaan itseään ettei olisi epärehellinen, koska epärehellisyys on minulle kauhistus, myös itsessä oleva.

T. Kuuskorpioni.

Puistattavaa jos ihan oikeasti uskotte astrologiaan,

Astrologia on itsepetosta.

Vierailija
379/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, siis aivan todella pelottaa se, että vuonna 2018 vielä on olemassa ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä asioita toisista ihmisistä ja tekevät näistä päätelmiä HOROSKOOPPIMERKIN perusteella.

Niin minuakin pelottaa, pelottaa ja järkyttää samaan aikaan, että vuonna 2018 on vielä tämän kaltaista suvaitsemattomuutta, millä halutaan pilata muiden harmiton huvi. Sinä et omista kuvitelmistasi huolimatta ole maailman napa, joten tulethan arvostelemaan ja tuomitsemaan vain pyydettäessä. Näin katsos fiksut tekevät, eivätkä moukkamaisesti työnnä nenäänsä asioihin jotka eivät heille mitenkään kuulu. Kiitos!

"Mielensä pahoitus"- jne kortit voit jättää myös lähettämättä, kiitos siitäkin!

Vierailija
380/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härän kanssa mulla harvemmin kemiat kohtaa, härät on liian jalat maassa olevia tyyppejä, mutta arvostan heidän auttamishaluaan! Oinaat on itsepäisiä pässinpäitä, eivät osaa ottaa huomioon muita ihmisiä ja jos ei olla parhaita niin suututaan, kun ei osaa antaa jokaisen vuorollaan loistaa niin se on ruma piirre ihmisessä! Leijonista tykkään kyllä. En ymmärrä miksi leijonia haukutaan sen takia, että haluavat olla paljon esillä... esiintymishalu/taito on hieno juttu! Jos olet leijonalle ystävällinen niin saat hänestä kyllä ikuisen vahvan ystävän joka puolustaa ja auttaa, mitään narsistista en ole huomannut leijona ystävässäni hän jopa lainasi mulle rahaa kun olin pulassa. T. viestin 393 rapu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi