Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoa kuuluu kännihuutoa, soittaisitko poliisit?

Vierailija
06.05.2023 |

Jotkut hoilailee kadulla baarin edustalla kännihoilailua. Kuuluu tänne läheisiin kerrostaloasuntoihin asti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että lauantai iltana porukkaa on kännissä 😂

Vierailija
2/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä soittaa mutta miten se hoilaaminen oikeastaan sinuun liittyy? Ovat julkisella paikalla ja tuskin tuota kovin kauaa jaksavat jatkaa. Poliisilla ei todellakaan ole aikaa lähteä tuollaisia selvittelemään. Eri asia sitten jos alkavat puukot tai aseet heilumaan, mutta jos laulamisestakin on tehty rikos tässä maassa, voi kukin tykönään miettiä, olisiko siellä maalla sittenkin mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne poliisit hiljentelee kusipäitä kun ehtivät. Jos jatkuu ja jatkuu niin soittaisin.

Vierailija
4/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä kesänä humalainen vanhempi mies yritti puhua mulle kun olin lenkillä. Jatkoin matkaa. Se suuttui kun ei huomioinut ja lähti takaa-ajoon. Humalassa se ei kovaa päässyt. Koko yön se ulvoi ja karjui näiden talojen nurkilla, kunnes joku soitti ilmeisesti poliisin aamulla tai jonnekin se katos.

Vierailija
5/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä soittiaisin. Känniläiset pois vaan häiritsemästä yöunia. 

Vierailija
6/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Paranoid.

Vierailija
7/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä kesänä humalainen vanhempi mies yritti puhua mulle kun olin lenkillä. Jatkoin matkaa. Se suuttui kun ei huomioinut ja lähti takaa-ajoon. Humalassa se ei kovaa päässyt. Koko yön se ulvoi ja karjui näiden talojen nurkilla, kunnes joku soitti ilmeisesti poliisin aamulla tai jonnekin se katos.

Miksi sinä itse et soittanut, jos oli vielä häirinnyt sinua? 

Vierailija
8/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on plus 300k asunnoissa.itse ostin 30k asunnon maalta ja on täysin hiljaista. Voit mennä museoon et helpottaa.

Vierailija
9/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun karaokebaarin vieressä. Täällä kuuluu kännisten huutoa, hoilausta ja tappelua joka yö. Poliisit ajelee siitä ohi tasaisin väliajoin, koska paikalla on aika huono maine.

Vierailija
10/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on plus 300k asunnoissa.itse ostin 30k asunnon maalta ja on täysin hiljaista. Voit mennä museoon et helpottaa.

Kaikki ei tykkää asua pienessä töllissä.

Vierailija
11/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää asua pienessä töllissä.

70m2 tuskin saat sen isompaa keskustasta 300koolla.

Vierailija
12/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä itse et soittanut, jos oli vielä häirinnyt sinua? 

Oli kiire pakoon muistaakseni. Joskus samoilla nurkilla käynyt pari vastaavaa tilannetta. Onneksi harvoin.

Vierailija
13/13 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla on parempaakin tekemistä kuin toisten lauluhetkeä tulla kuuntelemaan. Laita korvatulpat, jos et pidä biisivalikoimasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi