Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Hih kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih kirjoitti:
Minkälaista on seksi jousimiehen kanssa? Mielikuvissa vilisee spontaanius ja kovat otteet, härskiys ja karskius. Onko jousimies sängyssä lempeä, suojeleva ja tykkää halailla ja itse aktia on vähemmän? Mikä merkki menee tuohon lempeään ja hellään kategoriaan?
Oma kokemukseni Jousimiesmiehen seksikäyttäytymisestä reilun vuoden mittaisen satunnaisten tapaamisten sarjan perusteella on kyllä enemmän noita alkuun mainitsemiasi. Halu voi syttyä melkein missä vain ja hänen kanssaan onkin tullut harrastettua useammassa paikassa kuin kenenkään muun.
Oinas kyllä voittaa vielä kovemmilla otteilla :D Jousimiehen halu voi johtaa nopeasti seksiin kuten Oinaiden kanssa, mutta toisinaan Jousimies haluaa lepäilyä, halailua jutustelua joka sitten johtaa seksiin. Jutut on kyllä karskia ja härskiä välillä, mutta Kaksosena meillä synkkaa sekin :D
Parhaita pitkäaikaisia kumppaneitani on ollut Jouskari ja Oinas, molemmat tykkäävät nukkua lähellä/kiinni, mutta aamulla Jousimies haluaa jatkaa huilimista yhdessä kun Oinaalla taas on jo kiire muihin hommiin(aamuseksin jälkeen) :D
Lempeää ja hellää olisi ehkä vesimerkkien kanssa, mutta ne eivät minua kovin sytytä, koska mukana tulee usein myös ahdistavantasoista tunteilua.Olen oinas ja luin kirjoituksesi kauhulla. En voisi koskaan pettää rakastani enkä harrasta yhden yön juttuja enkä muita kevyitä suhteita. Inhoan kovia otteita, härskiyttä ja kiirettä. En voi olla parisuhteessa ellen ole tunne- ja ajatustasolla samalla tasolla puolisoni kanssa ja minun pitää tuntea olevani rakastettu. Rehellisesti sanottuna en välitä seksistä lainkaan, mutta haluan tehdä toisen olon hyväksi ja rakastetuksi. En harrasta pikaista aamuseksiä mutta haluan nukkua mieheni lähellä ja pidellä häntä kädestä. Hassua, mutta aviomieheni on rapu ja jotenkin pystyn lukemaan miestäni myös ilman sanoja. Rapumies tykkää hoivata ja on lempeä.
Oinasmiehissä ja Oinasnaisissa on eronsa :D
Eräs Oinasmies pettää härskisti vaimoaan, toinen ehdottelee kaikenlaista pervoa, kolmas on kiihkeä, impulsiivinen mutta myös huolehtiva. Yhdistävä tekijä heissä on ollut seksuaalinen aktiivisuus, todella kuuma monipuolinen seksi ja kiire muihin aktiviteetteihin sen jälkeen tai viimeistään seuraavana aamuna, mutta kukaan heistä ei olisi halunnut päättää tapailua. Suosikkini on toki tuo viimeinen, joka usein on tuntunut myös lukevan minua ilman sanoja. Kahdella muulla tapauksella ällöjä käytösmalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapunaiset ovat oman kokemukseni mukaan kaikista ikävimpiä jos heidän kanssaan menee sukset ristiin. Takertuvat, manipuloivat ja loukkaavat yksityisyyttäsi ihan törkeillä tavoilla ja oikeuttavat sen itselleen koska tuntevat niin syvästi. Skorpioninaisissa on vähän sama homma, mutta ainakin heiltä löytyy yleensä jotain ylpeyttä ja jossain vaiheessa ymmärtävät jatkaa elämäänsä.
Miehistä huonoimmat kokemukset on neitsyistä. Takakireitä urheiluhulluja, jotka katsovat kaikkia nenänvarttaan pitkin vaikka mielummin kannattaisi kääntää se kriittinen silmä ihan itseensä.
Parhaiten olen tullut tulimerkkien kanssa toimeen. Oinaiden päämäärätietoisuus ja aloitteellisuus sytyttää minut, samoin leijonien itsevarmuus ja heistä säteilevä lämpö. Kaksosten kanssa käyn parhaita keskusteluja ja paras ystäväni on kaksonen.
Olen itse biseksuaali jousimiesnainen.
Samaa mieltä rapunaisista. Heille heidän omat tunteensa (huom.,ei muiden!) ovat pyhiä ja se oikeuttaa kaiken. Ei väliä kuinka järjettömästi he käyttäytyvät tai kuinka huonosti muita kohtelevat, sitä ei saa kyseenalaistaa koska heidän tuntee-ee-eet!
Useampi rapunainen on minulle suuttunut, koska en ole antanut heidän manipuloida itseäni. Skorpionien kanssa minulla ei sen sijaan henk. koht. ole ollut mitään ongelmia.
Olen molempien kanssa samaa mieltä - rapu on omastakin kokemuksesta horoskooppimerkeistä vaikeimpia. Kaikissa vesimerkeissä on mielestäni enemmän tai vähemmän tuo ikävä piirre, eli tunnetasolla manipulointi tai sen yrittäminen. Vesimerkit ovat tunteellisia ja tunneälykkäitä, mutta osaavat käyttää tätä myös hyväkseen halutessaan. Muiden tunteet voidaan sivuuttaa vähemmän tärkeinä kuin omat - ja varsinkin rapu, joka on johtava merkki ja usein haluaa asioiden menevän oman mielensä mukaan, syyllistyy tähän usein.
(Esimerkkinä eräs ystäväni, naispuolinen rapu, luki eksänsä työsähköposteja mustasukkaisuuttaan. Mitään aihetta ei ollut, mies ei häntä pettänyt, mutta ko. rapu ei edes katunut asiaa vaan sanoi, että tämä on hänen oikeutensa koska hänellä on niin loukattu olo. Hän jopa ihmetteli, että mies kehtasi hänelle asiasta suuttua ja että me ystävät häntä teosta kritisoimme.)
Takertuvaisuus ja marttyyriksi heittäytyminen ovat helposti ravun huonoimpia puolia. He saattavat tukahduttaa kumppaninsa liiallisella huolehtivaisuudella eivätkä osaa päästää irti, vaikka muuta vaihtoehtoa esim. karille ajautuneissa ihmissuhteissa ei enää olisi. Olen nähnyt sukulaisissani rapuja, jotka jaksavat miettiä vuosikymmenten takaisia eksiään ja vääryyksiä, mitä nämä ovat heille tehneet. Yleensä skorpioneja pidetään kostonhimoisina ja allekirjoitan sen kyllä, mutta yhtä lailla loukattu rapu (loukkaus voi olla myös kuviteltu, tai pitkällisen pyörittelyn jälkeen suuresti liioiteltu) hautoo kostoa jopa vuosia.
Skorpparin ja Ravun erottaa siitä, että Skorpparilla on edes jonkinlaista ylpeyttä, itsereflektiota ja älyä. Ravulla on vain ne tunteeeeeeet.
Samaa mieltä. Tuo skorpionin ylpeys estää häntä menemästä lopulta ihan naurettaville urille esim. erotilanteessa, vaikka dramaattinen ja kostonhaluinen onkin. Hän ei jää roikkumaan exässään säälittävyyteen asti, vaan kostaa mielummin hankkimalla uuden suhteen, mustamaalaamalla exänsä kaveripiirille tai sitten häipyy kuvioista kokonaan vaikka ulkomaille. Ravuilla ei tunnu olevan mitään ongelmaa levitellä likapyykkiään kaikkien nähtäväksi ja vetää muita ihmisiä tilanteeseen mukaan jos kuvittelee saavuttavansa sillä jotain (eli exän takaisin). Tämä on nähty jo liian monta kertaa eikä rapu ymmärrä, ettei kukaan kaveri jaksa hänen ja exänsä riitoihin mennä mukaan mitään puolia ottamaan. Huoh.
Huoh. Osoitit kuinka väärin olet ymmärtänyt ravun ja kuvailemasi rapu on ollut todella loukattu ja skorpioni kostonhimoinen. Puhun nyt yleisellä tasolla, mutta oletan ettet ole kumpikaan vesimerkeistä, tuskinpa kalakaan. Veikkaan sinua kaksosiksi tai jouskariksi? Jokaisella olkoon mielipiteensä, mutta jokaisella merkillä on hyvät ja huonot puolensa, harmi että olet ravusta nähnyt synkän puolen, koska minä en ole tavannut muita kuin kostonhimoisia, pettäjiä ja ilkeitä kaksosia, oinaita, leijonia ja jouskareita. Skorppareiden kanssa tulee toimeen, kun ymmärtää kuinka synkkiä ne on ja tietää pitää varansa pelisilmälle.
Olen itse asiassa härkä jos se jollain tavalla nyt liittyy aiheeseen. :) Mistä sinä tiedät onko kuvailemani rapu todella loukattu vai ei? En myöskään kiistä tässä kenenkään tunteita vaan kritisoin sitä miten siinä tunnemyrskyssä käyttäydytään. Ravut eivät loukattuina todellakaan ota muiden tunteita huomioon. On todella raskasta varsinkin pidemmän päälle vetää koko kaveripiiri omaan draamaansa mukaan. Varsinkaan jos ei ole tilanteessa todellakaan pelkästään mikään viaton uhri.
Siinä olet ihan oikeassa että kaikilla merkeillä on hyvät ja huonot puolensa. Voisin tässä huokailla samaan syssyyn miten sääli on että olet nähnyt kaksosista, jouskareista ym. vain huonon puolen. (Aika monen merkin alle niputat muuten kostonhimoisen, ilkeän ja pettäjän leimat...) Oma kokemukseni ravuista on kuitenkin juuri tuo aikaisemmin kuvailemani, sori nyt vaan. Taidat itse olla rapu?
Tuskinpa itsekään tiedät kuka on loukattu ja kuka ei, koska et ole kyseinen rapu. Ja en ole rapu, mutta mielestäni rapu on paras merkki, lempein ja hellin niin hyvine kuin huonoine puolineen. Draamaa voivat aiheuttaa kaikki merkit, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Valitettavasti en pidä kaksosista, oinaista, leijonista enkä jousimiehistä, vaikka kuinka yritän tulla toimeen niin jokin siinä tökkii ja pahasti. Ovat myös niin erilaisia minuun verrattuna ja olen vesimerkkinen jos pohdit asiaa.
Niinhän se on, ei kukaan toisen tunteita voi koskaan täysin ymmärtää vaikka olisi kuinka empaattinen. Puhuin nyt kuitenkin omasta kaveripiiristäni joten luulen tietäväni ainakin paremmin kuin sinä, kuinka loukattu kyseinen rapu on ja mistä kuvailemassani tilanteessa ylipäätään on kyse. Se että olet horoskoopissa samaa elementtiä kuin tämä rapu ei tee sinusta täysin tuntemattomana ihmisenä yhtään sen kummempaa ymmärtäjää.
Lisäksi tässä oli ainakin minun mielestäni kyse enemmänkin siitä, millaiseen käytökseen on oikeutettu vaikka olisi kuinka loukattu. Minusta siinäkin menee raja, sinusta ehkä ei. Ravun ikävin puoli on mielestäni juuri se että hän oikeuttaa suoraan sanottuna totaalisen p*skan käytöksen sillä että on niin kovin loukattu ja viaton uhri. Kaikki merkit voivat aiheuttaa draamaa joo, ja rapu kuuluu ehdottomasti niihin jotka sitä aiheuttaa enemmän.
Sinusta rapu voi olla paras merkki ja voit kaikessa rauhassa olla pitämättä tulimerkeistä ja kaksosista. Ihan samoin kun minä voin pitää rapujen tunteilla manipulointia ja takertuvaisuutta todella ärsyttävinä ja raskaina piirteinä.
En ole kaveripiiriäsi enkä edes yritä olla, mutta eiköhän jokainen ymmärrä omaa merkkiään ja käytöstään niin hyvässä kuin huonossa parhaiten. Rapu tuttusi ymmärtää itseään parhaiten ja ulkopuolisena meidän on turha syytellä muita, kun emme ole samaa kokeneet. Kirjoittamasi ravun ikävin puoli on juuri sitä marttyyriyttä ja väärinymmärrettävyyttä, jota rapu yleensä joutuu kohtaamaan. Ja en puolustele tällä ketään, koska jokainen osaa käyttäytyä huonosti. Olen eri mieltä siinä, että rapu aiheuttaisi eniten draamaa. Draama ei sovi rapuihin sitten millään, kyllä ne draamailijat ovat täysin muissa merkeissä. Kutsumasi ravun draama voi näyttää siltä sinulle, mutta intuitiivisena vesimerkkinä tiedän, että rapu kokee tulleensa loukatuksi. Tasaisena maamerkkinä et sitä ymmärrä, koska sinulla ei ole yhtä vahvaa ja syvää tunneskaalaa. Rapu on takertuva, koska ei halua menettää rakastamaansa ihmistä. Et sinäkään halua luopua rakkaistasi, mutta härkänä käyttäydyt eri tavalla.
Mitä muuta oikeastaan teet paitsi puolustelet rapuja ja selittelet tämän yhden sinulle tuntemattoman henkilön huonoa käytöstä sillä että hän on väärinymmärretty ja kokee olevansa loukattu? Se on lopulta ihan sama mistä syystä rapu on niin takertuva - niinkuin joku tuossa edellisellä sivulla hyvin sanoi niin ei rapu voi väkisin pitää kiinni ihmisistä jotka eivät halua ravun lähellä olla. Ei kukaan halua luopua rakkaistaan mutta se ei ihmissuhteissa ikinä ole pelkästään yhden henkilön päätettävissä. Mielestäni on alhaista ja vastenmielistä kirjoitella lokaa exästään facebookiin eron jälkeen ja yrittää käännyttää yhteisiä kavereita puolelleen jauhamalla toisesta p*skaa. Tämä ko. exä ei ole edes tehnyt mitään pahaa esim. pettänyt, vaan suhde vaan kaatui omaan mahdottomuuteensa ja tämä exä kehtasi ravun jättää. Näin se elämässä välillä menee ja ravun toiminta näyttäytyy vain lapsellisena ja kostonhimoisena varsinkin kun asiaa pitää aikuisen ihmisen puida kaikken nähtävillä jossain somessa.
Intuitiivisena vesimerkkinä sinun on varmaan vaikea ymmärtää että muiden ei tarvitse tanssia sinun pillisi mukaan tai sietää sinun itkupotkuraivareitasi loputtomiin vaikka kuinka kokisit tunteita jotenkin syvemmin kuin muut. Kun kerran ravut ymmärtävät tunteita niin hyvin niin kunnioittaisivat joskus niitä muidenkin tunteita.
Täällä kun Ravut ovat taas nousseet pintaan (heh) kerron tuntemistani Ravuista:
1. Naispuolinen kaverini, on suojeleva, perhekeskeinen, mukava, kunnes tapahtuu jotain mistä suuttuu, saattaa muuttua aivan yhtäkkiä agressiiviseksi, jopa väkivaltaiseksi. Mieliala saattaa muuttua sekunnissa iloisesta meiningistä siihen että hän esim häipyy ilmoittamatta paikalta ja muut jäävät ihmettelemään että mitä...
2. Vaarini oli myös perhekeskeinen, auttoi vaimoaan paljon vielä vanhoilla päivilläänkin, vaikkakin nuorempana petti, riiteli asiasta vaimonsa kanssa ja uhkaili suutuspäissään jopa meitä silloin pieniä lapsenlapsia. Kissanpentuja hukutti empimättä..
3. Mies, joka vielä yli kolmikymppisenäkin haikailee teini-ihastuksensa perään vaikka on pitkässä parisuhteessa. Humalassa olisi pettänyt, selvinpäin järki palaa päähän, ainakin jollain tasolla.
Pari miestä yhdenillanjutuiksi jääneinä, liikaa mietintää seksin aikana, aamulla joko hiljaista itseensä käpertymistä/paikalta poistumista tai valitusta elämästään, exästä, exän nyksästä, terveysongelmistaan... huoh.
Eli hyviä puoliakin on, mutta myös erittäin outoja ja raskaita piirteitä.
En usko tämmöisiin yleensä mutta sattumalta kaikki tuntemani skorpionit ovat todella itsekkäitä ja ilkeitä
Ravun mielialanvaihtelut on välillä ihan bipolaaritasoa. Kannattaa muistaa että kuu hallitsee rapua ja muuttuu jatkuvasti. Ja sitten on toisaalta tuo takertuminen. Aika moni on nyt parin viime sivun aikana kertonut tilanteista joissa ravut eivät pääse yli ex-kumppaneistaan. Itsekin tunnen yhden ravun joka on nyt käyttänyt kohta vuoden elämästään jonkun satunnaisen tindermatchin ruotimiseen.
Vierailija kirjoitti:
En usko tämmöisiin yleensä mutta sattumalta kaikki tuntemani skorpionit ovat todella itsekkäitä ja ilkeitä
Sama kokemus, ja ton lisäks vielä narsistisia sekä epäkohteliaita.
Tiedän, että "ystäväni", jos näkevät tämän keskustelun eivät jaksa lukea 180 lukua joten voin vapaasti sanoa tämän. Eli siis oli 3 ihmisen kaveriporukka jousimies(minä), skorpioni ja rapu en ole siis ikinä uskonut horoskooppi juttuihin, mutta tämä on sama mitä useimmilla eli siis. Olin eskarissa hänen paras ystävä mutta meillä meni välit 1 luokalla kun en enää jaksanut että hän sai olla se prinsessa prinsessa leikeissä ja yritti aina kontrolloida minua noh ravusta ja skorpionista tuli todella hyviä ystäviä, mutta näin aina kun menin kotiin koulusta, että tämä rapu kantoi suurinpiirtein aina kotiinsa asti skorpionin reppua ja muutenkin skorpioni oli itsekeskeinen (ainut lapsi, pilalle hemmoteltu ei olla opeteltu ajattelemaan muita) diiva. Ystäväni rapu on todella sinisilmäinen ja yrittää aina ajatella kaikista hyvää mitä ikinä he tekivätkään. Meistä tuli ystäviä harrastuksen kautta ravun kanssa ja 4 luokalla skorpioni jäi yksin koska kukaan ei halunnut olla hänen luonteen takia kaveri (ei häntä kiusattu kuitenkaan) kun rapu tajusi jättää sen (en todellakaan painostanut). Oltiin parhaita ystäviä 6 luokkaan asti kunnes meistä tuli kaveriporukka kolmistaan. En ymmärrä miten olin ajatellut että skorpioni oli muuttunut mutta meistä tuli silti ystäviä. Huomasin että nyt se taas alkoi 6-7 luokan kesällä kun skorpioni alkoi taas diivailemaan ja rapu ja hän olivat silti hyviä ystäviä kyllähän siis me oltiin vielä bestiksiä mutta huomasin kireän tunnelman aina viestiketjuissa ja skorpioni monesti loukkasi minua ryhmäkeskusteluissa eikä edes miettinyt mille hänen sanomat asiat minusta tuntuvat. Sanoin skorpionille vihdoin ja viimein viikko sitten että en halua olla enää väleissä, mutta rapu on aina tukenut ja ollut ja on yhä ihana ystävä mutta se on totta että rapu ja skorpioni on pari valjakko mutta ollaan paljon enemmän vietetty kahdestaan ravun kanssa aikaa. Ja oli ihana kuulla että jousimiehet ovat monilla olleet parhaimpien joukossa ja joku varmaan silti yhdistää horoskooppeja. Mutta mielestäni parhaita ovat rapu ja kauris(joka on toinen rakas ystäväni) ja huonoin on skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että "ystäväni", jos näkevät tämän keskustelun eivät jaksa lukea 180 lukua joten voin vapaasti sanoa tämän. Eli siis oli 3 ihmisen kaveriporukka jousimies(minä), skorpioni ja rapu en ole siis ikinä uskonut horoskooppi juttuihin, mutta tämä on sama mitä useimmilla eli siis. Olin eskarissa hänen paras ystävä mutta meillä meni välit 1 luokalla kun en enää jaksanut että hän sai olla se prinsessa prinsessa leikeissä ja yritti aina kontrolloida minua noh ravusta ja skorpionista tuli todella hyviä ystäviä, mutta näin aina kun menin kotiin koulusta, että tämä rapu kantoi suurinpiirtein aina kotiinsa asti skorpionin reppua ja muutenkin skorpioni oli itsekeskeinen (ainut lapsi, pilalle hemmoteltu ei olla opeteltu ajattelemaan muita) diiva. Ystäväni rapu on todella sinisilmäinen ja yrittää aina ajatella kaikista hyvää mitä ikinä he tekivätkään. Meistä tuli ystäviä harrastuksen kautta ravun kanssa ja 4 luokalla skorpioni jäi yksin koska kukaan ei halunnut olla hänen luonteen takia kaveri (ei häntä kiusattu kuitenkaan) kun rapu tajusi jättää sen (en todellakaan painostanut). Oltiin parhaita ystäviä 6 luokkaan asti kunnes meistä tuli kaveriporukka kolmistaan. En ymmärrä miten olin ajatellut että skorpioni oli muuttunut mutta meistä tuli silti ystäviä. Huomasin että nyt se taas alkoi 6-7 luokan kesällä kun skorpioni alkoi taas diivailemaan ja rapu ja hän olivat silti hyviä ystäviä kyllähän siis me oltiin vielä bestiksiä mutta huomasin kireän tunnelman aina viestiketjuissa ja skorpioni monesti loukkasi minua ryhmäkeskusteluissa eikä edes miettinyt mille hänen sanomat asiat minusta tuntuvat. Sanoin skorpionille vihdoin ja viimein viikko sitten että en halua olla enää väleissä, mutta rapu on aina tukenut ja ollut ja on yhä ihana ystävä mutta se on totta että rapu ja skorpioni on pari valjakko mutta ollaan paljon enemmän vietetty kahdestaan ravun kanssa aikaa. Ja oli ihana kuulla että jousimiehet ovat monilla olleet parhaimpien joukossa ja joku varmaan silti yhdistää horoskooppeja. Mutta mielestäni parhaita ovat rapu ja kauris(joka on toinen rakas ystäväni) ja huonoin on skorpioni
ja siis olen nyt menossa 8 luokalle
Vierailija kirjoitti:
Hih kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih kirjoitti:
Minkälaista on seksi jousimiehen kanssa? Mielikuvissa vilisee spontaanius ja kovat otteet, härskiys ja karskius. Onko jousimies sängyssä lempeä, suojeleva ja tykkää halailla ja itse aktia on vähemmän? Mikä merkki menee tuohon lempeään ja hellään kategoriaan?
Oma kokemukseni Jousimiesmiehen seksikäyttäytymisestä reilun vuoden mittaisen satunnaisten tapaamisten sarjan perusteella on kyllä enemmän noita alkuun mainitsemiasi. Halu voi syttyä melkein missä vain ja hänen kanssaan onkin tullut harrastettua useammassa paikassa kuin kenenkään muun.
Oinas kyllä voittaa vielä kovemmilla otteilla :D Jousimiehen halu voi johtaa nopeasti seksiin kuten Oinaiden kanssa, mutta toisinaan Jousimies haluaa lepäilyä, halailua jutustelua joka sitten johtaa seksiin. Jutut on kyllä karskia ja härskiä välillä, mutta Kaksosena meillä synkkaa sekin :D
Parhaita pitkäaikaisia kumppaneitani on ollut Jouskari ja Oinas, molemmat tykkäävät nukkua lähellä/kiinni, mutta aamulla Jousimies haluaa jatkaa huilimista yhdessä kun Oinaalla taas on jo kiire muihin hommiin(aamuseksin jälkeen) :D
Lempeää ja hellää olisi ehkä vesimerkkien kanssa, mutta ne eivät minua kovin sytytä, koska mukana tulee usein myös ahdistavantasoista tunteilua.Olen oinas ja luin kirjoituksesi kauhulla. En voisi koskaan pettää rakastani enkä harrasta yhden yön juttuja enkä muita kevyitä suhteita. Inhoan kovia otteita, härskiyttä ja kiirettä. En voi olla parisuhteessa ellen ole tunne- ja ajatustasolla samalla tasolla puolisoni kanssa ja minun pitää tuntea olevani rakastettu. Rehellisesti sanottuna en välitä seksistä lainkaan, mutta haluan tehdä toisen olon hyväksi ja rakastetuksi. En harrasta pikaista aamuseksiä mutta haluan nukkua mieheni lähellä ja pidellä häntä kädestä. Hassua, mutta aviomieheni on rapu ja jotenkin pystyn lukemaan miestäni myös ilman sanoja. Rapumies tykkää hoivata ja on lempeä.
Eräs Oinasmies pettää härskisti vaimoaan, toinen ehdottelee kaikenlaista pervoa, kolmas on kiihkeä, impulsiivinen mutta myös huolehtiva. Yhdistävä tekijä heissä on ollut seksuaalinen aktiivisuus, todella kuuma monipuolinen seksi ja kiire muihin aktiviteetteihin sen jälkeen tai viimeistään seuraavana aamuna, mutta kukaan heistä ei olisi halunnut päättää tapailua. Suosikkini on toki tuo viimeinen, joka usein on tuntunut myös lukevan minua ilman sanoja. Kahdella muulla tapauksella ällöjä käytösmalleja.
En ole seksuaalisesti aktiivinen oinas eikä mikään kirjoittamasi päde minuun. Luin jo toistamiseen kauhulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus, ja ton lisäks vielä narsistisia sekä epäkohteliaita.
Aijaa, itse tunnen vaan yhden skorpionin lähemmin, mutta hän on täysi vastakohta. Todella empaattinen, suvaitsevainen ja hyväsydäminen. Hän on ehkä hieman boheemi, mutta ilkeä on kyllä viimeinen adjektiivi joka häntä kuvaisi.
Jos näissä horoskoopeissa on perää, niin eikö nämä sitten koske kuitenkaan kaikkia? Serkkuni ovat myös kaksoset keskenään (tosin sanoen syntyneet samana päivänä :D). Ovat luonteeltaan täysin erilaisia! En yrittämisestä huolimatta löydä heitä yhdistäviä piirteitä.
Se on mahtavaa kun joku määrittää aivan koko persoonallisuutensa horoskooppien kautta. Monesti myös omaksuu muiden kulttuurien horoskooppeja esim. Kiinalaisen horoskoopin, mutta vain siinä tapauksessa jos se on jokin miellyttävä. Kukaan ei ole kiinnostunut olemaan sika tai rotta, mutta lohikäärme tai koira sen sijaan sopii hyvin olla.
Vierailija kirjoitti:
Häh, en ole tavannut ilkeätä skorpionia. Miehen sisko ja äiti on sekä oma veljeni eikä kukaan ole hitustakaan ilkeä. Ihan huttua ja höpöä.
Täytyy sanoa, että miehelle paras merkki on kyllä kauris. Luotettava johtajaluonne, jolle perhearvot ovat tärkeitä.
T. Skorpioninainen
Hih kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih kirjoitti:
En ole seksuaalisesti aktiivinen oinas eikä mikään kirjoittamasi päde minuun. Luin jo toistamiseen kauhulla.
Olet siis mies?
Mikään ei päde sinuun? Vaikka kummatkin mainitsevat tuon kyvyn lukea toista. Hmm..
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että miehelle paras merkki on kyllä kauris. Luotettava johtajaluonne, jolle perhearvot ovat tärkeitä.
T. Skorpioninainen
NousuKaurismies kyllä aika kammo... varsinkin kun kuu Ravussa.
Onko kovinkin yleistä että venus ja mars ovat samassa merkissä?
Tuntuu että tutustun lähes vain miehiin joilla näin on. Onko sillä jotain erityisvaikutusta kun ovat samassa merkissä? Tapaamiani miehiä esim. v+m Oinaassa, v+m Skorpionissa, v+m Leijonassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Skorpioninainen
En ole tuo skorpparinainen mutta samaa mieltä! Nousumerkki ja kuumerkki voisi olla vaikka aloitteellinen, seksikäs tulimerkki tai vilkas ilmamerkki. Aurinkokauris, nouseva vaaka ja kuuoinas olisi ihana yhdistelmä <3
Syttyisin kyllä ajatuksen tasolla myös miehestä, joka olisi aurinkoleijona, nouseva härkä ja kuukalat. Ahh...
Myös miehet, jolla on Venus härässä ovat täyttä kultaa! ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko kovinkin yleistä että venus ja mars ovat samassa merkissä?
Tuntuu että tutustun lähes vain miehiin joilla näin on. Onko sillä jotain erityisvaikutusta kun ovat samassa merkissä? Tapaamiani miehiä esim. v+m Oinaassa, v+m Skorpionissa, v+m Leijonassa.
Kai se on aika yleistä. Itselläni on molemmat leijonassa. Olen tavannut myös V+M neitsyitä, skorpioneja, kauriita ja jousimiehiä. En ole varma kuinka nopeasti Mars ja Venus vaihtuvat merkistä toiseen, osaako joku sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Skorpioninainen
En ole tuo skorpparinainen mutta samaa mieltä! Nousumerkki ja kuumerkki voisi olla vaikka aloitteellinen, seksikäs tulimerkki tai vilkas ilmamerkki. Aurinkokauris, nouseva vaaka ja kuuoinas olisi ihana yhdistelmä <3
Syttyisin kyllä ajatuksen tasolla myös miehestä, joka olisi aurinkoleijona, nouseva härkä ja kuukalat. Ahh...
Myös miehet, jolla on Venus härässä ovat täyttä kultaa! ;)
Ovatkohan miehet samaa mieltä vastaavista merkeistä naisilla, itseltä löytyy nousumerkki Vaa´asta ja venus Härästä..
Mielikuvani Kauriista on jotenkin kuivakka/liiankin asiallinen, arvostaa liikaa perinteisiä arvoja ja rahaa.
En ole kaveripiiriäsi enkä edes yritä olla, mutta eiköhän jokainen ymmärrä omaa merkkiään ja käytöstään niin hyvässä kuin huonossa parhaiten. Rapu tuttusi ymmärtää itseään parhaiten ja ulkopuolisena meidän on turha syytellä muita, kun emme ole samaa kokeneet. Kirjoittamasi ravun ikävin puoli on juuri sitä marttyyriyttä ja väärinymmärrettävyyttä, jota rapu yleensä joutuu kohtaamaan. Ja en puolustele tällä ketään, koska jokainen osaa käyttäytyä huonosti. Olen eri mieltä siinä, että rapu aiheuttaisi eniten draamaa. Draama ei sovi rapuihin sitten millään, kyllä ne draamailijat ovat täysin muissa merkeissä. Kutsumasi ravun draama voi näyttää siltä sinulle, mutta intuitiivisena vesimerkkinä tiedän, että rapu kokee tulleensa loukatuksi. Tasaisena maamerkkinä et sitä ymmärrä, koska sinulla ei ole yhtä vahvaa ja syvää tunneskaalaa. Rapu on takertuva, koska ei halua menettää rakastamaansa ihmistä. Et sinäkään halua luopua rakkaistasi, mutta härkänä käyttäydyt eri tavalla.