Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
3621/12684 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hansuliini kirjoitti:

No parhaimpia on musta jousimiehet. Ne joita oon tavannut on poikkeuksetta olleet sellaisia antaa kaikkien kukkien kukkia-tyyppisiä ihmisiä, joiden kanssa voi olla oma itsensä ja eikä oo tarvinnut pelätä, että ovat takertujia.

Pahimpia on olleet oinaat. Ne vänkää vänkäämisen ilosta. Ei väliä, että ovatko oikeassa vai eivät, kun väitteleminen on se juttu. Eivätkä voi myöntää olevansa väärässä. Ite en jaksa tapella turhasta.

Tää nyt on vaan sattumaa, että just omalle kohdalle on sattunut tyyppejä, jotka on mukavia ja syntyneet joulukuussa ja vänkääjiä, jotka on huhtikuunlapsia.

Tää on kyllä rasittava piirre oinaassa, pätemisen ja oikeassa olemisen tarve. Itse en kauriina helposti luovuta jos tiedän varmasti olevani oikeassa ja oinaan kanssa olisi joka kerta helposti sota päällä ellen tajuaisi perääntyä. En ymmärrä ollenkaan sitä jääräpäisyyttä, menee ihan överiksi. Kuitenkin oinas on ollut hyvällä päällä myös yksi parhaimmista merkeistä joiden kanssa on synkännyt myös sängyssä. Aika impulsiivinen ja mieli tuntuu vaihtuvan usein.

Kaksosena jaan fiiliksesi, tosin miesOinaiden kanssa ei ole ollut kummempia vääntöjä, osaan kietoa heitä Vaaka-ominaisuuksillani pikkusormeni ympärille :D Ja seksi on hyvää...

Naisissa enemmän tuota. En perääntynyt, koska tiesin olevani asiassa oikeassa, sekä taitava sanankäyttäjä, joten eräs Oinasnainen poisti minut elämästään ensin mustamaalattuaan minua tutuille ja tuntemattomille... Eräs Oinasnainen on hyvä ystäväni mutta ei aina suostu ymmärtämään asioita minun kannaltani, vaikka sanoo että pitää minussa siitä etten loukkaannu suorasta puheesta, mikä totta onkin.

Vierailija
3622/12684 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalin on kaksoset. Järjestään jotain niin omalaatuista logiikkaa heillä ja sit vielä ovat täysin varmoja aina et ne omat oudot tulkinnat asioista on aina oikein. Tyhmiä kun saappaat mut koska ovat lukeneet horoskoopeista myytin että kaksoset on "älykäs" niin siitä vielä lisävarmuutta et ollaan muka fiksuja.

Ennemminkin merkurius Kaksosissa tuo älykkyyttä kuin aurinko.

Itse tosin olen molemmat :D

Ja myönnän että saan aikaiseksi outojakin tulkintoja asioista mutta koen sen johtuvan siitä että ajattelen asiat hyvin monelta kantilta. Tosin kartassani on paljon diplomaattista Vaakaa joka vielä lisää asioiden puntarointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/12684 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu sitä rapu tätä. Rapu, rapu rapu, pitkästyttävää.

Vierailija
3624/12684 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät kaikonneet :(

Jep. Onhan tämä ketju jo sentään puolivuotta vanha ja alusta asti seuranneena tämä olikin hyvin aktiivinen kunnes joskus huhti/toukokuussa alkoi tämä keskustelu hiipumaan

Pienellä viitseliäisyydellä ja googlettelulla saisi moniin kysymyksiin helposti vastauksia. Esim. kuun, Venuksen ja Marsin vaikutuksesta eri merkkeihin on runsaasti tietoa netissä ja aiheesta on kirjoitettu kirjoja. Tuskin kaikki astrologian harrastajat jaksaa aina vastailla näihin ainaisiin "millainen on vaakanainen jolla on kuu ravussa" -viesteihin. Jos aihe kiinnostaa, siihen tutustuminen on todella helppoa, varsinkin jos englantia osaa yhtään.

Itse eksyin tähän keskusteluun koska olen kiinnostunut astrologiasta. En muuten kuluta aikaani tällä palstalla. Noista iänikuisista uteluista omasta tai ihastuksensa horoskooppimerkeistä paistaa vaan mielestäni tietty narsistisuus ja laiskuus. Ei olla valmiita itse etsimään yhtään tietoa ja ollaan kiinnostuneita lähinnä omasta navasta. Toistaalta, ehkä horoskoopit mahdollistavatkin tietynlaisen narsistisen käytöksen. Pääsee ainakin puhumaan itsestään! 

En sinänsä ihmettele sitä, että tämä ketju on (ilmeisesti) jo aika vanha ja laaja. Horoskoopit ovat aihe, josta löytyy aina lisää ammennettavaa. Tämä ketjuhan on tosin pääsääntöisesti aika kepeä ja tuskin vauvapalstalla kauheasti astrologiaa tosissaan harrastavia löytyykään. Vähän tällaista naistenlehtitasoa tämä keskustelu, mutta ehkä se tosiaan sopii tänne. :)

Jos aiheen opiskelu tosissaan kiinnostaa, muutama hyvä, suomenkielinen kirja on kirjoitettu aiheesta:

Lars Johansson: Astrologian maailma on hyvä perusteos ja avaa horoskooppimerkkien ja syntymäkarttojen tekemisen lisäksi hieman esimerkiksi astrologian historiaa ja asemaa eri aikakausina.

Raimo Nikula on kirjoittanut aiheesta paljon, ja esim. Astrologian ihmiskuva ja Synastria (ihmissuhteiden astrologiaa) ovat mielenkiintoista luettavaa. 

Myös Juhani Nummelan Astrologian käsikirja on mainitsemisen arvoinen perusteos aiheesta. 

Näitä kaikkia löytynee kirjastosta. 

Terveisin aurinkovesimies, jolla on stellium neitsyessä 

Vaikutat tietäjältä ja tuo stellium kiinnostaisi kovasti! Onko sellainen mahdollisesti kartallani, jossa sekä aurinko, Merkurius, Neptunus, Saturnus että Uranus ovat vierekkäin huoneessa 4, mutta kahden eri merkin, jousimiehen ja kauriin, sisällä?

t. noviisi

Löytyykö stellium kaikilta? Entä chiron?

Chiron ainakin tietääkseni kaikilla, itselläni Härässä. Jos joku osaa siitä kertoa niin kiinnostaa.

Kartallani myös 3 yodia jotka kaikki terävimmällä kärjellään osoittavat chiron Härkääni/venus Härkääni.

Tämä on ilmeisesti jotenkin vaikea aspekti selittää kun en ole koskaan saanut mitään tulkintaa tuohon.

Vierailija
3625/12684 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapunaiset ovat oman kokemukseni mukaan kaikista ikävimpiä jos heidän kanssaan menee sukset ristiin. Takertuvat, manipuloivat ja loukkaavat yksityisyyttäsi ihan törkeillä tavoilla ja oikeuttavat sen itselleen koska tuntevat niin syvästi. Skorpioninaisissa on vähän sama homma, mutta ainakin heiltä löytyy yleensä jotain ylpeyttä ja jossain vaiheessa ymmärtävät jatkaa elämäänsä. 

Miehistä huonoimmat kokemukset on neitsyistä. Takakireitä urheiluhulluja, jotka katsovat kaikkia nenänvarttaan pitkin vaikka mielummin kannattaisi kääntää se kriittinen silmä ihan itseensä. 

Parhaiten olen tullut tulimerkkien kanssa toimeen. Oinaiden päämäärätietoisuus ja aloitteellisuus sytyttää minut, samoin leijonien itsevarmuus ja heistä säteilevä lämpö. Kaksosten kanssa käyn parhaita keskusteluja ja paras ystäväni on kaksonen. 

Olen itse biseksuaali jousimiesnainen. 

Samaa mieltä rapunaisista. Heille heidän omat tunteensa (huom.,ei muiden!) ovat pyhiä ja se oikeuttaa kaiken. Ei väliä kuinka järjettömästi he käyttäytyvät tai kuinka huonosti muita kohtelevat, sitä ei saa kyseenalaistaa koska heidän tuntee-ee-eet!

Useampi rapunainen on minulle suuttunut, koska en ole antanut heidän manipuloida itseäni. Skorpionien kanssa minulla ei sen sijaan henk. koht. ole ollut mitään ongelmia.

Olen molempien kanssa samaa mieltä - rapu on omastakin kokemuksesta horoskooppimerkeistä vaikeimpia. Kaikissa vesimerkeissä on mielestäni enemmän tai vähemmän tuo ikävä piirre, eli tunnetasolla manipulointi tai sen yrittäminen. Vesimerkit ovat tunteellisia ja tunneälykkäitä, mutta osaavat käyttää tätä myös hyväkseen halutessaan. Muiden tunteet voidaan sivuuttaa vähemmän tärkeinä kuin omat - ja varsinkin rapu, joka on johtava merkki ja usein haluaa asioiden menevän oman mielensä mukaan, syyllistyy tähän usein.

(Esimerkkinä eräs ystäväni, naispuolinen rapu, luki eksänsä työsähköposteja mustasukkaisuuttaan. Mitään aihetta ei ollut, mies ei häntä pettänyt, mutta ko. rapu ei edes katunut asiaa vaan sanoi, että tämä on hänen oikeutensa koska hänellä on niin loukattu olo. Hän jopa ihmetteli, että mies kehtasi hänelle asiasta suuttua ja että me ystävät häntä teosta kritisoimme.)

Takertuvaisuus ja marttyyriksi heittäytyminen ovat helposti ravun huonoimpia puolia. He saattavat tukahduttaa kumppaninsa liiallisella huolehtivaisuudella eivätkä osaa päästää irti, vaikka muuta vaihtoehtoa esim. karille ajautuneissa ihmissuhteissa ei enää olisi. Olen nähnyt sukulaisissani rapuja, jotka jaksavat miettiä vuosikymmenten takaisia eksiään ja vääryyksiä, mitä nämä ovat heille tehneet. Yleensä skorpioneja pidetään kostonhimoisina ja allekirjoitan sen kyllä, mutta yhtä lailla loukattu rapu (loukkaus voi olla myös kuviteltu, tai pitkällisen pyörittelyn jälkeen suuresti liioiteltu) hautoo kostoa jopa vuosia. 

Tää kuullostaa kyllä ihan entiseltä neitsytystävältäni (entinen koska oli ihan epävakaa persoona joka loukkaantui milloin mistäkin, mutta itse kohteli muita läheisiään todella ala-arvoisesti eikä nähnyt mitään vikaa itsessään). Eli kyllä näitä on muissakin merkeissä.

Toki on, mutta pelkkä aurinkomerkki ei kerro kaikkea. Ystävälläsi voi olla planeettoja vesimerkeissä tai esim. vesimerkkinen nousu. Tuo epävakaus viittaisi vähän siihen kuitenkin. Neitsyt on yleensä huomattavan kriittinen, mutta yleensä myös itseään kohtaan vaikka ei sitä toisikaan esille. Neitsyen ujous voi näyttäytyä muille tietynlaisena kylmyytenä ja nirsoutena. Neitsyt on myös usein aika salaperäinen ja pitää kiinni omasta yksityisyydestään. 

Niin no tuossa aiemmin haukuttiin rapuja pelkän aurinkomerkin perusteella. Mulla on taas hyviä kokemuksia ravuista. Luulen että kyseessä on joku persoonallisuushäiriö tms, koska tällä neitsyelläkin selkeästi oli, eikä niinkään horoskoopista/planeettojen sijainnista tms.

Varmaan jokaisessa Neitsyessä jonka tunnen on juuri tuota muiden ylenkatsontaa ja oman tavan parhaimpana pitämistä. Usein he ovat sukupuoleen katsomatta vieraanvaraisia ja ystävällisiäkin, mutta tietynlainen besserwisseryys puskee esiin lämpimästäkin Neitsyestä. Omistushaluisuus/hallitsevuus ihmissuhteissa myös hyvin yleistä.

Vierailija
3626/12684 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapseni ovat venukseltaan Kauriita, tytär ja poika.

Millaisia aikuiset venusKauriit ovat, sukupuolissa eroja? Onko odotettavissa rakkausdraamoja? :D

Vierailija
3627/12684 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin Neitsyistä pitkään ja tunnen monia, seurustellutkin parin kanssa. Nykyään en voi sietää. Syyt?

- Todella moni Neitsyt on neurootikko, ja reagoivat kaikkeen pieneenkin vatsallaan ja menettävät yöunensa heti

- Aina nipottamassa ja hössöttämässä joka asiasta, eivät osaa yhtään rentoutua ja olla vaan, esim. mökkivklopusta tulee heti työleiri

- Eivät osaa antaa kaikkien kukkien kukkia, aina arvostelemassa muita

- Liian pelokkaita toteuttaakseen oikeita unelmiaan, joten päätyvät tylsiin töihin ja tyytyvät "ihan OK" elämään, ja arvostelevat sitten kaikkia muita merkkejä jotka uskaltavat ELÄÄ

- Ovat olevinaan huumorintajuisia, mutta oikeasti ovat hirveän vakavamielisiä ja kuivia

- Muka niin älykäs merkki, todellisuudessa ovat vain kirjaviisaita ja kaikki mikä vaatii oman pään käyttöä on näiltä aivan liikaa vaadittu

- Miellyttämisenhaluisia, mutta juorukellot kilkattaa heti kun selkäsi käännät

- Eivät osaa myöntää olevansa väärässä, onhan Neitsyt "täydellinen"

- Naiset tuntuvat järjestäen muuttuvan frigideiksi 25-vuotiaista ylöspäin, todella suhtautuvat seksiin ikään kuin se olisi "likaista", eivät halua ikinä puhua siitä edes kevyeen sävyyn. Miehet sen sijaan pettävät herkästi.

- Eivät osaa puhua syvällisiä tai pohdiskella, koska kaikki abstrakti pelottaa Neitsyttä

- Ihan. Kaikesta. Jatkuva. Valittaminen. Maailman pienimmistäkin asioista, esim. kauppakeskuksen lattia muka saa pään särkemään

- Järjettömän tylsiä, ei mitään oikeaa puhuttavaa tai sanottavaa, ei persoonaa paitsi jatkuva valitus

- Järjestäen jokainen nainen näyttää kuivan kesän oravalta ja pukeutuu kuin Jehovan todistaja

- Neitsyet joiden kartasta puuttuu Vesi tai Venusta, töksäyttelevät todella ilkeästi

Ainoat plussat ovat että näiden sanaan voi yleensä luottaa ja pysyvät aikataulussa. Muuten ilottomia työjuhtia.

- Härkä

Joo kuullostaa tutulta, itselläni entinen mies, entinen ystävä ja mummo neitsyitä, mummoonkin pidän nykyään aika vähän yhteyttä ja siedän lyhyitä aikoja, se valituksen määrä on loputon, ja kunnon juorukello, mitään henk. koht. asioita ei kannata kertoa, käy kaikki läheiset ja tutut läpi ja kuulin jopa kun haukkui mua puhelimessa kun yövyin sen luona pitkän tauon jälkeen, siis uskomaton tyyppi, päin naamaa sitten esitti mukavaa, vaikka töksäyttelikin välillä miten pienempänä olin sitä ja tätä, eli tykkäsi musta pienempänä enemmän kuin nyt. Neitsyen pitäisi sopia mulle mutta pysyn kyllä jatkossa kaukana, ainakin heti kun huomaan nuo piirteet.

Kaurisnainen

Vierailija
3628/12684 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut yhteen kauris-naiseen (nousumerkki härkä) ja en oikein ota hänestä selvää. Ollaan vasta tutustumisvaiheessa....tämä nainen on äärimmäisen kaunis ja itsevarma, fiksu, hyvässä ammatissa (lakialalla), erittäin flirttaileva, hyvä keskustelemaan, ei tuomitse minua mistään, ymmärtää, kehuu ja kannustaa minua, hymyilee ja on todella positiivinen ja iloinen. Ongelmaksi on muodostunut, etten oikein saa selvää onko hän kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä vai ollaanko vaan kaveriasteella (en ole vielä kysynyt suoraan). Kaikki merkit viittaisi että hän olisi ihastunut minuun (olen itse oinas-mies), mutta aina kun näytän poikkeuksellisen enemmän kiinnostustani niin kauris-nainen ottaa takapakkia. Sitten kun en näytä kiinnostustani, kauris tulee lähemmäs. Kuin kissa-hiiri -peliä... Miten tätä naista pitäisi lähestyä, ettei ottaisi takapakkia, vai eikö vain ole oikeasti kiinnostunut minusta, flirttailee vain lämpimikseen minulle? Olen todella ihastunut tähän naiseen ja sydän särkyy, jos tämä kaikki oli vain peliä kauriin osalta....Tämä nainen on myös todella haluttu miesten keskuudessa, sen huomaa kun kävelemme kaupungilla ja jokainen mies jää suu ammollaan tuijottamaan tätä kauris-naista ja hänen eksäkin vielä neljän vuoden jälkeenkin pommittaa viesteillä haluten palata kauris-naisen kanssa yhteen...tämän naisen kanssa vetovoima ja yhteenkuuluvuuden tunne on jotain niin maagista mitä en ole koskaan ennen kokenut. Kun katson häntä silmiin niin koko muu maailma katoaa ympäriltä. Pelottaa vaan, kun en ota selvää pelaako kauris vaan vai onko hän oikeasti tosissaan. On nimittäin luonteeltaan hyvin flirtti ja haluaa olla huomion keskipisteenä....niin olenko minäkin hänelle vain mies joka nostaa hänen egoaan vai onko hän tosissaan kiinnostunut, en tiedä...tämä kauris-nainen on elämässäni ainoa nainen, joka on minut jääräpäisen oinaankin saanut herkistymään tällä tavalla...

Mietin tässä vaan, että miten työkaveritkin tietävät noin hyvin toistensa nousumerkit yms, siihenhän tarvitsee minuutilleen tarkan syntymäajan? Ei meidän työpaikalla kyllä tuollaisia kysellä tai treffikumppaneilta ylipäätään. Ettei vaan tämä tarinan ihana kauris nainen olekin sinä itse.

Vierailija
3629/12684 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut yhteen kauris-naiseen (nousumerkki härkä) ja en oikein ota hänestä selvää. Ollaan vasta tutustumisvaiheessa....tämä nainen on äärimmäisen kaunis ja itsevarma, fiksu, hyvässä ammatissa (lakialalla), erittäin flirttaileva, hyvä keskustelemaan, ei tuomitse minua mistään, ymmärtää, kehuu ja kannustaa minua, hymyilee ja on todella positiivinen ja iloinen. Ongelmaksi on muodostunut, etten oikein saa selvää onko hän kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä vai ollaanko vaan kaveriasteella (en ole vielä kysynyt suoraan). Kaikki merkit viittaisi että hän olisi ihastunut minuun (olen itse oinas-mies), mutta aina kun näytän poikkeuksellisen enemmän kiinnostustani niin kauris-nainen ottaa takapakkia. Sitten kun en näytä kiinnostustani, kauris tulee lähemmäs. Kuin kissa-hiiri -peliä... Miten tätä naista pitäisi lähestyä, ettei ottaisi takapakkia, vai eikö vain ole oikeasti kiinnostunut minusta, flirttailee vain lämpimikseen minulle? Olen todella ihastunut tähän naiseen ja sydän särkyy, jos tämä kaikki oli vain peliä kauriin osalta....Tämä nainen on myös todella haluttu miesten keskuudessa, sen huomaa kun kävelemme kaupungilla ja jokainen mies jää suu ammollaan tuijottamaan tätä kauris-naista ja hänen eksäkin vielä neljän vuoden jälkeenkin pommittaa viesteillä haluten palata kauris-naisen kanssa yhteen...tämän naisen kanssa vetovoima ja yhteenkuuluvuuden tunne on jotain niin maagista mitä en ole koskaan ennen kokenut. Kun katson häntä silmiin niin koko muu maailma katoaa ympäriltä. Pelottaa vaan, kun en ota selvää pelaako kauris vaan vai onko hän oikeasti tosissaan. On nimittäin luonteeltaan hyvin flirtti ja haluaa olla huomion keskipisteenä....niin olenko minäkin hänelle vain mies joka nostaa hänen egoaan vai onko hän tosissaan kiinnostunut, en tiedä...tämä kauris-nainen on elämässäni ainoa nainen, joka on minut jääräpäisen oinaankin saanut herkistymään tällä tavalla...

Mietin tässä vaan, että miten työkaveritkin tietävät noin hyvin toistensa nousumerkit yms, siihenhän tarvitsee minuutilleen tarkan syntymäajan? Ei meidän työpaikalla kyllä tuollaisia kysellä tai treffikumppaneilta ylipäätään. Ettei vaan tämä tarinan ihana kauris nainen olekin sinä itse.

Näitä itsekin olen miettinyt, näkeekö joidenkin nousumerkin muka niin selvästi jotenkin muuten?

En minä ainakaan kehtaa uusilta tai välttämättä vanhoiltakaan tuttavuuksilta alkaa udella syntymäkellonaikaa, eikä sitä kaikki muistakaan.

Se harmittaa, koska olisi mielenkiintoista tietää osuuko nousumerkin kuvaus.

Vierailija
3630/12684 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lyhyt tulkinta merkeistä:

Kauris: Kuivakoita ja asiallisia. Osaa olla todella kylmiä ja manipuloivia, raha on kaikista tärkeintä. Ei puhu tai näytä tunteitaan, vaikka lähimmäisistä välittääkin.

Rapu: Kiukkuinen ja tunteellinen, mykkäkoulu harmillisen tyypillistä. Mukavia ystäviä joiden kanssa on kiva jutella, mutta todella kateellisia. Rapunaiset on just niitä, jotka näkyy nurkassa tuijottamassa ja kuiskuttelemassa pahaa. (kaksosten lisäksi)

Kalat: Herkkiä, omissa maailmoissaan olevia. Naiset ovat suloisia ja todella feminiinisiä. Kalat myös itkee paljon.

Neitsyt: Perfektionisti ja nipo, ei kuitenkaan nipota ilkeyttään, he vaan haluavat, että järjestys säilyy ja asiat tulevat hoidetuksi. Neitsyt naiset on usein minusta todella kauniita ja miehet komeita. Neitsyen koti voi näyttää sekavalta, mutta silti kaikilla tavaroilla on tarkka järjestys. Miehillä usein hieno ja huoliteltu pukeutuminen.

Vaaka: Hyviä seuraihmisiä, sopivat hyvin edustustehtäviin ja asiakaspalveluun. Itsellä vaa'an kanssa jutellessa tulee semmonen olo, ettei sitä kiinnosta v*ttuakaan minun asiat, vaikka katsoo ja kuuntelee hymyillen. Vaa'asta ei voi suoraan sanoa mitään pahaa, mutta en myöskään huipputyypeiksi lähtisi kutsumaan. Naiset usein klassisen kauniita.

Kaksonen: Ei oikein nappaa. Juoruavat liikaa, tunnen pari kaksosta ja aina kun heitä näkee, niin ovat valittamassa/puhumassa pahaa jostakin.

Skorpioni: Kärkkäitä suustaan mutta omaavat hyvän huumorintajun. Ainakin miehet mystisiä ja kiehtovia. Silmät ovat kauniit. Vainoharhaisia ja usein myös mustasukkaisia. Osaavat laittaa jauhot suuhun, mutta välillä voisi nöyrtyä, pitää sen suun kiinni ja hyväksyä muidenkin näkökulmia asioihin. (Itse olen skorpioni)

Leijona: Draamaa ja vielä kerran draamaa. Hyviä ystäviä, eivätkä puhu p*skaa vaikka moni niin luulee. Heillä on myös upeat hiukset ja usein massasta erottuva tyyli. Äänekkäitä ja vähän liian "minä minä" meininkiä, mutta hyviä ihmisiä ovat ja lojaaleja.

Oinas: Jos oinas haluaa jotain niin hän aina saavuttaa sen. Jankuttaa kaikesta, eikä voi myöntää olevansa väärässä. Riehakkaita ja hyvää bileseuraa. Luotettava ystävänä ja hyvää juttuseuraa.

Härkä: Härkä miehiin minulla on viha-rakkaussuhde. Ovat ihanan rauhallisia ja jalat maassa tyyppejä, mutta se jääräpäisyys saa hulluuden partaalle. Minulla on härkämiehen kanssa suhde, ja voi kauhistus että joku voi olla omistuhaluinen ja mustasukkainen (siis paljon pahempi kuin minä, skorpioni). Olen aiemminkin tapaillut härkämiehiä ja niidenkin kanssa ihan sama homma. Härkänaiset ovat kauniita, rentoja omaavat hyvän huumorintajun. 

Jousimies: Optimistisia ja sosiaalisia. Minun tuntemat jousimiehet puhuu aika paljon pahaa muista. Ovat ulospäin suuntautuineita mikä lisää heidän viehättävyyttään.

Vesimie: Tajusin, että en tunne yhtäkään, joten hankala sanoa mitään.

Vierailija
3631/12684 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vähän avata näitä aiemmin mainittuja chironia ja stelliumia? Tiedän omaavani molemmat ja mitä merkkejä edustavat, mutta en osaa tulkita niitä. Mistä kannattaisi aloittaa ja mitä ottaa huomioon?

Vierailija
3632/12684 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vähän avata näitä aiemmin mainittuja chironia ja stelliumia? Tiedän omaavani molemmat ja mitä merkkejä edustavat, mutta en osaa tulkita niitä. Mistä kannattaisi aloittaa ja mitä ottaa huomioon?

Stellium on 3 planeettaa (tai enemmän) samassa merkissä, mikä tarkoittaa sitä, että merkin teema korostuu jollain tavalla. Esim. Gordon Ramsayllä on stellium neitsyessä (Mars, Pluto, Uranus ja Kuu), ja

stellium skorpionissa (Aurinko, Venus ja Neptunus). Lyhyesti: hän haluaa että asiat tehdään just oikein eikä väärin (neitsyt), ja hän on intensiivinen siitä (skorpioni).

Chiron on haavoittunut parantaja, ja se kertoo meidän haavoistamme. Esim. kaksosissa haava saattaa liittyä älyyn ja kommunikaatioon. Älykkyys tuntuu itsestä riittämättömältä, jolloin uskoo muiden olevan

itseään älykkäämpiä ja sanavalmiimpia.

Vierailija
3633/12684 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stellium on 3 planeettaa (tai enemmän) samassa merkissä, mikä tarkoittaa sitä, että merkin teema korostuu jollain tavalla. Esim. Gordon Ramsayllä on stellium neitsyessä (Mars, Pluto, Uranus ja Kuu), ja

stellium skorpionissa (Aurinko, Venus ja Neptunus). Lyhyesti: hän haluaa että asiat tehdään just oikein eikä väärin (neitsyt), ja hän on intensiivinen siitä (skorpioni).

Chiron on haavoittunut parantaja, ja se kertoo meidän haavoistamme. Esim. kaksosissa haava saattaa liittyä älyyn ja kommunikaatioon. Älykkyys tuntuu itsestä riittämättömältä, jolloin uskoo muiden olevan

Eli minulla on stellium Vaaka; kuu,mars,saturnus,pluto (myös nousevamerkki ja marskin nouseva, tosin huoneessa 12, muiden ollessa huoneessa 1, en siis tiedä lasketaanko mars tuohon stelliumiin kun on eri huoneessa?)

Chiron ja venus Härässä. Joita ne 3 yodiakin osoittaa...

Jos joku osaa tästä jotain avata niin luen mielenkiinnolla :)

Vierailija
3634/12684 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lyhyt tulkinta merkeistä:

Kauris: Kuivakoita ja asiallisia. Osaa olla todella kylmiä ja manipuloivia, raha on kaikista tärkeintä. Ei puhu tai näytä tunteitaan, vaikka lähimmäisistä välittääkin.

Rapu: Kiukkuinen ja tunteellinen, mykkäkoulu harmillisen tyypillistä. Mukavia ystäviä joiden kanssa on kiva jutella, mutta todella kateellisia. Rapunaiset on just niitä, jotka näkyy nurkassa tuijottamassa ja kuiskuttelemassa pahaa. (kaksosten lisäksi)

Kalat: Herkkiä, omissa maailmoissaan olevia. Naiset ovat suloisia ja todella feminiinisiä. Kalat myös itkee paljon.

Neitsyt: Perfektionisti ja nipo, ei kuitenkaan nipota ilkeyttään, he vaan haluavat, että järjestys säilyy ja asiat tulevat hoidetuksi. Neitsyt naiset on usein minusta todella kauniita ja miehet komeita. Neitsyen koti voi näyttää sekavalta, mutta silti kaikilla tavaroilla on tarkka järjestys. Miehillä usein hieno ja huoliteltu pukeutuminen.

Vaaka: Hyviä seuraihmisiä, sopivat hyvin edustustehtäviin ja asiakaspalveluun. Itsellä vaa'an kanssa jutellessa tulee semmonen olo, ettei sitä kiinnosta v*ttuakaan minun asiat, vaikka katsoo ja kuuntelee hymyillen. Vaa'asta ei voi suoraan sanoa mitään pahaa, mutta en myöskään huipputyypeiksi lähtisi kutsumaan. Naiset usein klassisen kauniita.

Kaksonen: Ei oikein nappaa. Juoruavat liikaa, tunnen pari kaksosta ja aina kun heitä näkee, niin ovat valittamassa/puhumassa pahaa jostakin.

Skorpioni: Kärkkäitä suustaan mutta omaavat hyvän huumorintajun. Ainakin miehet mystisiä ja kiehtovia. Silmät ovat kauniit. Vainoharhaisia ja usein myös mustasukkaisia. Osaavat laittaa jauhot suuhun, mutta välillä voisi nöyrtyä, pitää sen suun kiinni ja hyväksyä muidenkin näkökulmia asioihin. (Itse olen skorpioni)

Leijona: Draamaa ja vielä kerran draamaa. Hyviä ystäviä, eivätkä puhu p*skaa vaikka moni niin luulee. Heillä on myös upeat hiukset ja usein massasta erottuva tyyli. Äänekkäitä ja vähän liian "minä minä" meininkiä, mutta hyviä ihmisiä ovat ja lojaaleja.

Oinas: Jos oinas haluaa jotain niin hän aina saavuttaa sen. Jankuttaa kaikesta, eikä voi myöntää olevansa väärässä. Riehakkaita ja hyvää bileseuraa. Luotettava ystävänä ja hyvää juttuseuraa.

Härkä: Härkä miehiin minulla on viha-rakkaussuhde. Ovat ihanan rauhallisia ja jalat maassa tyyppejä, mutta se jääräpäisyys saa hulluuden partaalle. Minulla on härkämiehen kanssa suhde, ja voi kauhistus että joku voi olla omistuhaluinen ja mustasukkainen (siis paljon pahempi kuin minä, skorpioni). Olen aiemminkin tapaillut härkämiehiä ja niidenkin kanssa ihan sama homma. Härkänaiset ovat kauniita, rentoja omaavat hyvän huumorintajun. 

Jousimies: Optimistisia ja sosiaalisia. Minun tuntemat jousimiehet puhuu aika paljon pahaa muista. Ovat ulospäin suuntautuineita mikä lisää heidän viehättävyyttään.

Vesimie: Tajusin, että en tunne yhtäkään, joten hankala sanoa mitään.

Olen monesta samaa mieltä, ainakin Kauriista, Ravusta, Kaloistakin tosin ulkonäkö ei tuntemiini ihan osu, Neitsyt, tosin tuntemillani on koti melko tiptop/askeettinen.

Vaaka ja Kaksonen, no tässä on oma lehmä ojassa kun omalla kartalla nuo paljon edustettuina, mutta osaan yhdyn. Ilkeyttäni harvoin muista puhun, mutta koska ihmissuhdeasiat ja ihmiset kiinnostavat paljon, myös puhun aiheesta mielelläni. Yritän kuunnella kyllä muitakin, olla joustava ja diplomaattinen.

Skorpionistakin aika samaa mieltä, tosin yksikään ei ole ollut erityisen kiehtova.

Leijonasta samaa mieltä, Oinaastakin lähes, ehkä tuo riehakkuus ja kaiken saavuttaminen vähän niin ja näin, Härät ei oman kokemukseni mukaan ole kovin rentoja, liian järkähtämättömiä, muuten aika osuva, Jousimiehet...ei aina niin optimistisia mutta muuten osuu.

Onko Vesimiehiä vähiten kun minullakin ainoa tuntemani on oma poikani, mielenkiinnolla odottaen millainen mies hänestä kasvaa :)

Parhaimmat naispuoliset ystäväni ovat Oinas, Kaksoset, Leijona, Neitsyt, Skorpioni, Jousimies ja Kalat.

Vierailija
3635/12684 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita noususkorpioneja? Tämä on nyt tällainen skorpioniklisee, mutta minusta tuntuu, että seurassani ihmiset yleensä vaivaantuvat ja minuun ei luoteta, vaikka mielestäni en anna tähän aihetta, vaan olen ystävällinen ja tavallinen siinä missä muutkin. Aurinko ja merkurius on kaksosissa, joten voi toki myös olla, että itseilmaisuni on jotenkin yliälyllisen mutta sekavan kaksosmaista, joka myös saa ihmiset vierastamaan.

Mielelläni kuulisin kokemuksia tuosta noususkorpionista, koska sillä tuntuu olevan tietynlainen "maine" kun astrologian maailmaa tutkiskelee.

Vierailija
3636/12684 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, mä ja mies ollaan kaksonen ja vesimies, vähiten ääniä saaneet merkit ☹️ Mitäs nyt?

Vierailija
3637/12684 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minulla on stellium Vaaka; kuu,mars,saturnus,pluto (myös nousevamerkki ja marskin nouseva, tosin huoneessa 12, muiden ollessa huoneessa 1, en siis tiedä lasketaanko mars tuohon stelliumiin kun on eri huoneessa?)

Chiron ja venus Härässä. Joita ne 3 yodiakin osoittaa...

Jos joku osaa tästä jotain avata niin luen mielenkiinnolla :)

Lasketaan stelliumiin, jos on samassa merkissä.

Yodissa kaksi planeettaa on kuusiossa (60°) keskenään ja ne molemmat muodostavat kvinkunssin (150°) kolmanteen planeettaan. Kaikki planeetat ovat siten eri elementeissä (vesi, tuli, maa, ilma) ja ne kaikki ovat eri laatua(johtava, kiinteä, muuttuva). Ne eivät oikein osaa toimia yhdessä, ennen kuin tarpeeksi aikaa on kulunut. Ihmisen voi olla vaikea ymmärtää itseään. Hän tuntee tarvetta kaivella jatkuvasti vastauksia. Täytyy pakonomaisesti löytää vastaus "johonkin". Ratkaisu löytyy siitä planeetasta johon se yod osoittaa, ja se on lopulta jotain mitä vain sinä voit tietää. Tutustu siis syvällisesti Chironiisi. Ehkä kuvio viittaa siihen, että olet tullut tähän maailmaan parantamaan jonkin tietyn asian.

Vierailija
3638/12684 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInun kohdalle osuu aina miehet jotka ovat nousevia härkiä :D

MInun kohdalle osuu aina miehet jotka ovat nousevia *yrpiä :O

Vierailija
3639/12684 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita noususkorpioneja? Tämä on nyt tällainen skorpioniklisee, mutta minusta tuntuu, että seurassani ihmiset yleensä vaivaantuvat ja minuun ei luoteta, vaikka mielestäni en anna tähän aihetta, vaan olen ystävällinen ja tavallinen siinä missä muutkin. Aurinko ja merkurius on kaksosissa, joten voi toki myös olla, että itseilmaisuni on jotenkin yliälyllisen mutta sekavan kaksosmaista, joka myös saa ihmiset vierastamaan.

Mielelläni kuulisin kokemuksia tuosta noususkorpionista, koska sillä tuntuu olevan tietynlainen "maine" kun astrologian maailmaa tutkiskelee.

Joo olen noususkorppari ja on tuttu juttu. Pikku kaupungeissa ja tietyillä työpaikoilla rupeaa "spider sense" varoittamaan että en kuulu sinne, ja että on parasta häipyä asap. Jos en varoitusta kuuntele, niin kyllä sieltä yleensä tullaan sanomaan, että en kuulu sinne tavalla tai toisella. Tietty minulla on myös Pluto nousevalla, että se voi olla sitäkin. Pluto/skorpioni edustaa yötietoisuuden voimia, jotka ovat monissa kulttuureissa enemmän tai vähemmän tabuja syystä tai toisesta. Noususkorppari siis polarisoi ihmisiä. Useimmat haluavat elää päivätietoisuudessaan, jonka sinä sitten tulet pilaamaan pelkällä läsnäolollasi. Kaveri ihmetteli, miksi jotkut ihmiset reagoivat minuun niin voimakkaasti.

Tietty se ongelma rupeaa vähenemään, kun tonkii näitä yötietoisuuden asioita tarpeeksi kauan, ja parantaa haavansa. Sinulla voi olla mm. uhkaava ruumiinkieli, koska olet lapsuudessa oppinut omaksumaan monenlaisia puollustusmekanismeja, mutta et välttämättä itse oikein tiedosta sitä. Ehkä esim. tuijotat ihmisiä silmiin liian aggressiivisesti? Ehkä näytät ihmiseltä, joka salaa jotain? Katso vaikka jotain Putinia (noususkorppari). Näyttääkö hän luotettavalta sinusta?

Vierailija
3640/12684 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, mä ja mies ollaan kaksonen ja vesimies, vähiten ääniä saaneet merkit ☹️ Mitäs nyt?

Minä ja poikani myös, mielipidekysymyksiä :)

Itse en äänestänyt kyllä kumpaakaan :D