Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2941/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Minä myös  vaaka  ja ollut naimisissa 20 vuotta skorpionin kanssa. Kuullostaa niin tutulta,  konrollointi ja mustasukkaisuus hulluksihan siinä meinasi tulla.   Nyt naimisissa Vaa'an kanssa ja  on niin mukavaa ;-) 

Vierailija
2942/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen luonne tulee mieleen näistä: aurinko kalat, nouseva rapu, kuu jousimies? Kiinalaisessa horoskoopissa metallivuohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rapu omistava ja herkästi melankoliaan taipuvainen kuin myös loukkaantuu helposti koska on kovin hienosteleva ja ylemmyydenkintuntoinen muihin ihmisiin nähden, aina täytyy saada kalleinta jolla voi salaa leuhkia.

Rapu on kaikista väärinymmäretyin merkki. Rapu on omistava rakkaistaan, koska rapu on hyvin suojeleva kaikkea omistamaansa kohtaan, oli kyseessä rakas, perhe, lapset tai omaisuus. Muuttuva kuu ohjaa rapua, joten rapu saattaa olla tänään melankolinen ja vetäytyä omiin oloihinsa mutta huomenna tulla iloisena esiin. Ravun mielialanvaihteluihin kannattaa suhtautua kuin säähän - joskus mysrkyää ja joskus paistaa aurinko. Herkkä rapu loukkaantuu helposti ja saattaa kantaa kuorensa sisällä vanhojakin kaunoja.

Rapuko hienosteleva ja ylemmyydentuntoinen? Ehei, en tunne yhtään sellaista rapua, mutta voi olla että ensitapaamisella ravusta ei välttämättä saa mitään irti. Älä anna sen hämätä sillä rapu ei päästä vieraita helposti lähelle, rapu tutkii ja tarkkailee sinua kauan sivusta ennen kuin on valmis tekemään liikkeen. Suuttuneena rapu ei ole tulimerkkien tavoin hyökkäävä vaan rapu sulkeutuu ja käpertyy kuoreensa. Rapu tarvitsee paljon huomiota ja rakkautta ja sitä rakkautta saat vannoa usein, koska rapu itse antaa paljon ja samalla vaatii kumppanilta yhtä paljon. Rapu ei ole helppo merkki, mutta ymmärretynä ja oikein kohdeltuna paras ja rakkain.

Vierailija
2944/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Leijonilla ei oikein leikkaa. Ovat vähän hitaita. Jos suoraan sanon, niin tyhmiä.

Leijonilla ja nousevilla leijonilla vasta leikkaakin, hoksaavat monet asiat ennen kaikkia muita.

Vierailija
2945/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja kuumerkit vetävät toisiaan puoleensa, mutta onko tavallista että aurinko-oinas kuukaloissa kiinnostun vain vesimerkeistä eli ravuista, skorpioneista ja kaloista? Ravut vetävät pisimmän korren ja yhteys rapuihin on syvällinen.

Minusta on kiinnostunut mies, joka on aurinkojousimies, kuurapu, mars vesimiehessä ja nousumerkki vesimiehessä. Minkälainen mies on?

Vierailija
2946/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioninainen ja ihastunut leijonamieheen. Aina saa kuulla, kuinka nämä merkit eivät tulisi toimeen keskenään. Tämä mies on tavallaan kaveripiirissäni ja kyllä tyypillinen leijona; kaiken keskipisteenä, hauska ja itsevarma. Hyvännäköinenkin totta kai...ongelmana on nyt se, että kaikki muutkin kaveripiirin sinkkunaiset näyttävät iskeneen häneen silmänsä. Miten saisin hänet huomaamaan minut? 

Minä olen leijonanainen ja äskettäin alkanut suhteeseen skorpionimiehen kanssa.

Hän osaa kehua ja ylistää minua juuri oikeilla tavoilla eli niin ulkonäköä ja älykkyyttäni ja välillä katsoo palvovasti jolloin olen ihan myyty, ja meillä molemmilla on hieman kieroutunut huumorintaju. Seksi räjäyttää tajuntaa. Minä olen seurallinen ja joskus hän vetäytyy sivummalle ja antaa minun olla keskipisteenä ja hieman mustasukkaisen ja omistushaluisen näköisenä, mutta osaamme antaa toisillemme tilaa ja luottamusta löytyy.

Vierailija
2947/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on kuuoinas?

Ensimmäistä kertaa tuli tämmöinen tapaus vastaan, en ole vielä tutustunut häneen kovin hyvin.

Vierailija
2948/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ja kuumerkit vetävät toisiaan puoleensa, mutta onko tavallista että aurinko-oinas kuukaloissa kiinnostun vain vesimerkeistä eli ravuista, skorpioneista ja kaloista? Ravut vetävät pisimmän korren ja yhteys rapuihin on syvällinen.

Minusta on kiinnostunut mies, joka on aurinkojousimies, kuurapu, mars vesimiehessä ja nousumerkki vesimiehessä. Minkälainen mies on?

Aurinkojousimies on ns. villi ja vapaa sielu - hän rakastaa niin väittelyä, syvällistä pohdintaa kuin hauskanpitoakin. Jos yhden horoskooppimerkin pitäisi kiteyttää 60-luku ja hippiaate, se olisi mielestäni jousimies! He voivat välillä joutua ongelmiin suorapuheisuutensa takia eivätkä aina tajua loukanneensa herkempiään, mutta heille on toisaalta vaikea olla kauaa vihainen. Nouseva merkki ja Mars vesimiehessä tuovat lisää älyllisyyttä ja viileyttä jousimiehen loputtomaan uteliaisuuteen ja maailman pohdiskeluun. Vesimies on, kuten jousimieskin, oman tiensä kulkija joka inhoaa yksinkertaisia ja pinnallisia ihmisiä sekä sosiaalista epäoikeudenmukaisuutta. Monet vesimiehet ovat kiinnostuneita politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista. Heidän kiinnostuksenkohteensa voivat poiketa paljonkin ns. valtavirrasta. 

Kuu on ravussa kotonaan, sillä kuu hallitsee rapua. Tunteet ovat syviä ja vesimerkki tuo kaivattua tunneälykkyyttä ja empaattisuutta huolettoman jousimiehen ja analyyttisen vesimiehen tasapainoksi. 

Tämä mies voisi sijaintiensa puolesta sopia sinulle hyvin, sillä ainakin aurinkomerkkinne (oinas ja jousimies) ja kuunne (kalat ja rapu) loistavat toistensa seurassa! 

Vierailija
2949/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten lyhyet kuvaukset kustakin ns. persoonallisesta planeetasta ja siitä, mitä osa-alueita ne astrologiassa kattavat. Eli esim. jos joku on kuuoinas, hän toimii kuun hallitsemilla osa-alueilla oinasmaisesti.

Aurinko (leijonan hallitsija)

- ego

- itsetunto 

- identiteetti

- terveys

- luovuus

- tietoisuus

- auktoriteetti

- itsevarmuus

- isähahmo

Kuu (ravun hallitsija) 

- sisin minä

- tunneilmaisu

- automaattiset reaktiot

- turvallisuuden ja tyytyväisyyden tunteet

- tavat

- lapsuuskokemukset

- koti, perhe

- äitihahmo

Merkurius (kaksosen ja neitsyen hallitsija)

- kommunikointi/puheilmaisu

- ajatusprosessit, logiikka

- kirjoittaminen

- informaation vastaanottaminen, muisti

- nuoruus

- lyhyet matkat

Mars (oinaan hallitsija)

- energia, toiminta

- tahdonvoima

- miehen seksuaalisuus

- aggressio 

- kärsimättömyys

- sota

- riidat, konfliktit

Venus (härän ja vaa'an hallitsija) 

- rakkaus

- kauneus ja estetiikka

- naisen seksuaalisuus

- taide, musiikki, muoti, laulu, tanssi

- karisma ja sosiaaliset taidot

- raha

- harmonia

Jupiter (jousimiehen hallitsija)

- onni, tuuri

- filosofia, oppiminen, itsensä kehittäminen

- rikkaus (henkinen ja fyysinen)

- kaukomatkat 

- optimismi

- uskonnot

- avokätisyys

Saturnus (kauriin hallitsija)

- aika

- vanhuus, aikuisuus

- auktoriteetit

- vaikeudet, pelot

- kunnianhimo

- kontrolli, itsekuri, itsensä kieltäminen

- rakentaminen (konkreettisesti ja henkisessä mielessä)

- viisaus

Vierailija
2950/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkojousimies on ns. villi ja vapaa sielu - hän rakastaa niin väittelyä, syvällistä pohdintaa kuin hauskanpitoakin. Jos yhden horoskooppimerkin pitäisi kiteyttää 60-luku ja hippiaate, se olisi mielestäni jousimies! He voivat välillä joutua ongelmiin suorapuheisuutensa takia eivätkä aina tajua loukanneensa herkempiään, mutta heille on toisaalta vaikea olla kauaa vihainen. Nouseva merkki ja Mars vesimiehessä tuovat lisää älyllisyyttä ja viileyttä jousimiehen loputtomaan uteliaisuuteen ja maailman pohdiskeluun. Vesimies on, kuten jousimieskin, oman tiensä kulkija joka inhoaa yksinkertaisia ja pinnallisia ihmisiä sekä sosiaalista epäoikeudenmukaisuutta. Monet vesimiehet ovat kiinnostuneita politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista. Heidän kiinnostuksenkohteensa voivat poiketa paljonkin ns. valtavirrasta. 

Kuu on ravussa kotonaan, sillä kuu hallitsee rapua. Tunteet ovat syviä ja vesimerkki tuo kaivattua tunneälykkyyttä ja empaattisuutta huolettoman jousimiehen ja analyyttisen vesimiehen tasapainoksi. 

Tämä mies voisi sijaintiensa puolesta sopia sinulle hyvin, sillä ainakin aurinkomerkkinne (oinas ja jousimies) ja kuunne (kalat ja rapu) loistavat toistensa seurassa! 

Mies on todella suorasanainen ja kuvailisin, että mies itkettää yhtä paljon kuin huolehtii minusta. Hän on yllättäen kiinnostunut politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista ja harrastukset ovat valtaväestöstä poikkeavia. Ravusta tulee tuo huolehtivuus ja on aina valmis auttamaan. Hänen ollessaan hyvällä päällä keskustelumme ovat monipuolisia, mutta emme ole hyvä pari, koska hän on liian suora ja ajattelematon minunlaiselle herkälle ihmiselle. Vaikkakin olen oinas, niin en ole suora enkä menevä, kuten mies on. Ystävänä voin kuvitella meidät niin, että näemme ehkä kerran kuussa.

Vierailija
2951/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä horoskooppimerkki n.ussii parhaiten, otan tämän huomioon puolison valinnassa, kiitos jo etukäteen, kuka tietää

Vierailija
2952/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi on hömppää. Kun ihmiset aikoinaan loi tämän hömpän, heillä ei ollut tietoa, eikä käsitystä, että tähtikuvion havaintohetkellä on useiden vuosien viive. 

Vierailija
2953/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan yksi tulisimmista ja vaikeimmista yhdistelmistä, mikä olla voi.

Aurinko jousimies, kuu oinas, nouseva leijona ja vielä venus skorpionissa :)

Olenhan minä vilkas ja eläväinen, mutta normaalisti kyllä hyvinkin hyvähermoinen yksilö.

No sinussa on tulta kyllä paljon, mutta ehkä tuo "pehmein" tulimerkki aurinkomerkkinä tuo kuitenkin sen optimistisen ja iloisen puolen paremmin esoiin.

Siis millä tavalla jousimies on pehmein tulimerkki? Mikä sitten on pehmein vesimerkki? Tai maa tai ilma? Onko näissä joku kaava? Muuttuvat merkit pehmeimpiä? Omasta mielestä esim. kaksonen ei todellakaan ole pehmein ilmamerkki, vaan vaaka vaikka onkin johtava. Kalat ehkä pehmein vesimerkki ja neitsyt maamerkki...

En ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta kyllä minustakin jousimies on tulimerkeistä pehmein ja "vähiten tulinen". Oinas ja leijona ovat enemmän itsepäisiä ja oman etu edellä kulkevia.

Vierailija
2954/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapufilosofiaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rapu omistava ja herkästi melankoliaan taipuvainen kuin myös loukkaantuu helposti koska on kovin hienosteleva ja ylemmyydenkintuntoinen muihin ihmisiin nähden, aina täytyy saada kalleinta jolla voi salaa leuhkia.

Rapu on kaikista väärinymmäretyin merkki. Rapu on omistava rakkaistaan, koska rapu on hyvin suojeleva kaikkea omistamaansa kohtaan, oli kyseessä rakas, perhe, lapset tai omaisuus. Muuttuva kuu ohjaa rapua, joten rapu saattaa olla tänään melankolinen ja vetäytyä omiin oloihinsa mutta huomenna tulla iloisena esiin. Ravun mielialanvaihteluihin kannattaa suhtautua kuin säähän - joskus mysrkyää ja joskus paistaa aurinko. Herkkä rapu loukkaantuu helposti ja saattaa kantaa kuorensa sisällä vanhojakin kaunoja.

Rapuko hienosteleva ja ylemmyydentuntoinen? Ehei, en tunne yhtään sellaista rapua, mutta voi olla että ensitapaamisella ravusta ei välttämättä saa mitään irti. Älä anna sen hämätä sillä rapu ei päästä vieraita helposti lähelle, rapu tutkii ja tarkkailee sinua kauan sivusta ennen kuin on valmis tekemään liikkeen. Suuttuneena rapu ei ole tulimerkkien tavoin hyökkäävä vaan rapu sulkeutuu ja käpertyy kuoreensa. Rapu tarvitsee paljon huomiota ja rakkautta ja sitä rakkautta saat vannoa usein, koska rapu itse antaa paljon ja samalla vaatii kumppanilta yhtä paljon. Rapu ei ole helppo merkki, mutta ymmärretynä ja oikein kohdeltuna paras ja rakkain.

Rapuihminen antaa myös käyttää itseään sumeilematta hyväksi, hän tahtoo aina olla arvostettu ja sillä hän antaa haluavalle kaiken ja vähän enemmän. Eli kun on röyhkeitä läheisä jotka hyödyntävät sumeilematta ravun pätemisentarvetta ja anteliaisuutta. Eli hän ostaa ihmsen, oliko hän ystävä tai sukua kiintymyksen ja olon arvoasteikossa ensimmäinen. Ravun ystävänä en arvosta hänessä noita piirteitä. Sanonkin että hän leuhkii anteliaisuudellaan joka minusta menee tyhmyyteen asti. Hienosteleva rapu on kultturelli ja hienostokauppojen asiakas vaikka ei olisi varaa, mutta pitää näyttää muille kuinka hyvin menee vaikka velaksi.

Vierailija
2955/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan yksi tulisimmista ja vaikeimmista yhdistelmistä, mikä olla voi.

Aurinko jousimies, kuu oinas, nouseva leijona ja vielä venus skorpionissa :)

Olenhan minä vilkas ja eläväinen, mutta normaalisti kyllä hyvinkin hyvähermoinen yksilö.

No sinussa on tulta kyllä paljon, mutta ehkä tuo "pehmein" tulimerkki aurinkomerkkinä tuo kuitenkin sen optimistisen ja iloisen puolen paremmin esoiin.

Siis millä tavalla jousimies on pehmein tulimerkki? Mikä sitten on pehmein vesimerkki? Tai maa tai ilma? Onko näissä joku kaava? Muuttuvat merkit pehmeimpiä? Omasta mielestä esim. kaksonen ei todellakaan ole pehmein ilmamerkki, vaan vaaka vaikka onkin johtava. Kalat ehkä pehmein vesimerkki ja neitsyt maamerkki...

En ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta kyllä minustakin jousimies on tulimerkeistä pehmein ja "vähiten tulinen". Oinas ja leijona ovat enemmän itsepäisiä ja oman etu edellä kulkevia.

En ole edellinen kirjoittaja, mutta en sanoisi tulimerkkejä pehmeiksi. Jousimies on filosofinen ja suora sanoissa verrattaessa energiseen oinaaseen ja huomionhakuiseen leijonaan. Molemmat leijona ja oinas ovat itsepäisiä mutta jousimiehen kovuus tulee suorasukaisuudesta ja filosofisuudesta. Sanoisin, että oinas räjähtelee, leijona määräilee ja komentelee, jousimies sanoo suoraan miten asiat todella ovat ja keventää tunnelmaa filosofioiden ja letkautelleen (hauskoja?) vitsejä.

Vierailija
2956/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä horoskooppimerkki n.ussii parhaiten, otan tämän huomioon puolison valinnassa, kiitos jo etukäteen, kuka tietää

Oinasmies jolla mars Oinaassa,

Kaksosnainen jolla venus Härässä

;)

Vierailija
2957/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapufilosofiaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapuihminen antaa myös käyttää itseään sumeilematta hyväksi, hän tahtoo aina olla arvostettu ja sillä hän antaa haluavalle kaiken ja vähän enemmän. Eli kun on röyhkeitä läheisä jotka hyödyntävät sumeilematta ravun pätemisentarvetta ja anteliaisuutta. Eli hän ostaa ihmsen, oliko hän ystävä tai sukua kiintymyksen ja olon arvoasteikossa ensimmäinen. Ravun ystävänä en arvosta hänessä noita piirteitä. Sanonkin että hän leuhkii anteliaisuudellaan joka minusta menee tyhmyyteen asti. Hienosteleva rapu on kultturelli ja hienostokauppojen asiakas vaikka ei olisi varaa, mutta pitää näyttää muille kuinka hyvin menee vaikka velaksi.

Rapu on johtava merkki. Rapu taikoo rahaa vaikka pahimmassa pohjamudassa, mutta pyrkii välttämään taloudellisen katastrofaalin tekemällä kovasti töitä. Rapu on herkkä ja kiltti eikä halua kenellekään pahaa paitsi salaa niille, jotka ovat rapua syvästi loukanneet. Kehittymätöntä rapua on helppo käyttää hyväksi, mutta kokenutta rapua ei niin vain huijata, rapu on manipuloinnin taidokas mestari. Rapua on siunattu tähtikartan vahvimmalla intuitiolla, jota ei niin vain pistetä silmään. Tuo toisen ostaminen ja leuhkiminen sekä hienostelu ei kuulosta ravulta vaan enemmänkin kuvaa leijonaa!

Vierailija
2958/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa merkurius kaloissa?

Vierailija
2959/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toisen ostaminen ja leuhkiminen sekä hienostelu ei kuulosta ravulta vaan enemmänkin kuvaa leijonaa!

No ei tosiaankaan kuvaa, sen haluaisin nähdä, kun joku leijona alentuisi "ostamaan" jonkun henkilön.

Koko leijonamaisuus perustuu omanarvontunnolle ja tietynlaiselle ylpeydelle, leijona ei välitä yhtään, jos toiset ei pidä siitä, ei tosiaan ikinä vaivautuisi "ostelemaan" ihmisiä.

Vierailija
2960/12684 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo toisen ostaminen ja leuhkiminen sekä hienostelu ei kuulosta ravulta vaan enemmänkin kuvaa leijonaa!

No ei tosiaankaan kuvaa, sen haluaisin nähdä, kun joku leijona alentuisi "ostamaan" jonkun henkilön.

Koko leijonamaisuus perustuu omanarvontunnolle ja tietynlaiselle ylpeydelle, leijona ei välitä yhtään, jos toiset ei pidä siitä, ei tosiaan ikinä vaivautuisi "ostelemaan" ihmisiä.

Niin totta, leijonana odotan arvostusta ilman mitään lahjontaa ja jos toinen ei tätä tajua niin se on hänen häpeänsä ja jätän asian siihen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi