Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Olen skorpioninainen ja ihastunut leijonamieheen. Aina saa kuulla, kuinka nämä merkit eivät tulisi toimeen keskenään. Tämä mies on tavallaan kaveripiirissäni ja kyllä tyypillinen leijona; kaiken keskipisteenä, hauska ja itsevarma. Hyvännäköinenkin totta kai...ongelmana on nyt se, että kaikki muutkin kaveripiirin sinkkunaiset näyttävät iskeneen häneen silmänsä. Miten saisin hänet huomaamaan minut?
Onko rapu omistava ja herkästi melankoliaan taipuvainen kuin myös loukkaantuu helposti koska on kovin hienosteleva ja ylemmyydenkintuntoinen muihin ihmisiin nähden, aina täytyy saada kalleinta jolla voi salaa leuhkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun edesmennyt isäni oli skorpionin pahin ilmentymä.
Aurinkoskorpioni, nouseva leijona, kuuskorpioni.
Lisäksi viisi tai oliko peräti kuusi planeettaa skorpionissa, ja huoneita!
Harva tuli hänen kanssaan lopulta toimeen. Kaikin puolin vaikea ihminen. Menestyi liike-elämässä mutta perhe-elämä oli yhtä helvettiä saman katon alla.
Minunkin Isäni oli skorpioni ja ihana huolehtiva isä joka teki kaiken perheensä eteen. Kävi illalla peittelemässä ja sanomassa hyvää yötä, vaikka oli iltakymmeneltä tullut kakkostyöpaikaltaan.
Myös minun isäni oli skorpioni, nouseva jousimies, kuu vaaka. Ihana, lämmin, rakastava ihminen ja äärettömän hyvä isä meille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi tulisimmista ja vaikeimmista yhdistelmistä, mikä olla voi.
Aurinko jousimies, kuu oinas, nouseva leijona ja vielä venus skorpionissa :)
Olenhan minä vilkas ja eläväinen, mutta normaalisti kyllä hyvinkin hyvähermoinen yksilö.
No sinussa on tulta kyllä paljon, mutta ehkä tuo "pehmein" tulimerkki aurinkomerkkinä tuo kuitenkin sen optimistisen ja iloisen puolen paremmin esoiin.
Kysyin täällä joskus aiemmin, aiheuttaako se vetovoimaa henkilöiden välille, kun toisen aurinkomerkki on sama kuin oma kuumerkkini. Olen aurinkokalat, kuu jousimiehessä, ja huomaan aina hullaantuvani aurinkojousimiehistä. Kuitenkin tuntuu, että heitä ei seurani kiinnosta yhtä iltaa pidempään. Mistähän moinen johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Kysyin täällä joskus aiemmin, aiheuttaako se vetovoimaa henkilöiden välille, kun toisen aurinkomerkki on sama kuin oma kuumerkkini. Olen aurinkokalat, kuu jousimiehessä, ja huomaan aina hullaantuvani aurinkojousimiehistä. Kuitenkin tuntuu, että heitä ei seurani kiinnosta yhtä iltaa pidempään. Mistähän moinen johtuu?
Mä olen kuurapu ja tunnen vetoa rapuja kohtaan. En tarkoita fyysistä vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että aurinkomerkki ja kuumerkki vastamerkissä aiheuttavat keskinäistä mielenkiintoa. Eli esim. kuuvaaka voi olla usein kiinnostunut aurinko-oinaista, kuuvesimies aurinkoleijonista, kuuneitsyt aurinkokaloista, kuujousimies aurinkokaksosista jne. Myös henkilöt, joilla on kuu- ja aurinkomerkki vastakkaisissa merkeissä eli omaavat esim. sijainnit aurinkoskorpioni ja kuuhärkä, ovat usein miellyttäviä ja tasapainoisia persoonia, joista monet pitävät.
Leijonilla ei oikein leikkaa. Ovat vähän hitaita. Jos suoraan sanon, niin tyhmiä.
Hei, mikähän Hyacinth Bucket olisi horoskoopissa jos olisi oikea ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että aurinkomerkki ja kuumerkki vastamerkissä aiheuttavat keskinäistä mielenkiintoa. Eli esim. kuuvaaka voi olla usein kiinnostunut aurinko-oinaista, kuuvesimies aurinkoleijonista, kuuneitsyt aurinkokaloista, kuujousimies aurinkokaksosista jne. Myös henkilöt, joilla on kuu- ja aurinkomerkki vastakkaisissa merkeissä eli omaavat esim. sijainnit aurinkoskorpioni ja kuuhärkä, ovat usein miellyttäviä ja tasapainoisia persoonia, joista monet pitävät.
Jännä juttu. Eli kun olen kuujousimies, minua pitäisi kiinnostaa aurinkokaksoset? Olen aina kokenut etten tule juttuun kaksosten ja vesimiesten kanssa, ei löydy oikein mitään yhteistä. Minulla on mars kaksosissa, vesimiestä ei ole kartalla ollenkaan.
Revisiitä kirjoitti:
Leijonilla ei oikein leikkaa. Ovat vähän hitaita. Jos suoraan sanon, niin tyhmiä.
Hmm, itse en ole ikinä tavannut yhtään tyhmää leijonaa. Ylimielisiä voivat valitettavan usein olla mutta heillä on usein luovia ja hyviä ideoita ja tapaavat ajatella ns. outside of the box.
Horoskooppi ei muutenkaan tee ihmisestä yksin fiksua tai tyhmää. Yksinkertaisimmat tapaamani ihmiset ovat olleet jostain syystä vaakoja ja härkiä, mutta härällä se ilmeni just ajattelun mustavalkoisuutena ja hitautena, vaa'alla taas pinnallisuutena ja tylsämielisyytenä. Mutta kuten sanottua, monet tekijät kuten geenit ja kasvuympäristö vaikuttavat älykkyyteen paljon enemmän kuin horoskooppimerkki. Kannattaa katsoa myös Merkuriuksen sijainti.
T. Vesimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Eli kun olen kuujousimies, minua pitäisi kiinnostaa aurinkokaksoset? Olen aina kokenut etten tule juttuun kaksosten ja vesimiesten kanssa, ei löydy oikein mitään yhteistä. Minulla on mars kaksosissa, vesimiestä ei ole kartalla ollenkaan.
Itse olen kuujousimies ja naimisissa aurinkokaksosen kanssa :D On tosin ainoa kaksonen, jonka kanssa olen tullut toimeen...naispuolisten kaksosten kanssa on usein jostain syystä aika hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mikähän Hyacinth Bucket olisi horoskoopissa jos olisi oikea ihminen?
:D Aurinkohärkä, nouseva vaaka ja kuuskorpioni? Materialistinen ja nousukasmainen, rakastaa kaikkea kaunista ja esittää mielellään parempaa kuin on. Pahapäinen suuttuessaan.
Miten aurinko rapu, nousuneitsyt, kuu jousimies, merkurius venus leijona, mars vaaka tulee toimeen aurinko oinaiden kanssa?
Kysyn tätä siksi, koska olen tällä hetkellä ihastunut oinaaseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että ainakin minulla on ehdottomasti parhaiten synkannut miehen kanssa jonka aurinko on kuuni vastamerkki (Oinas-Vaaka) ja hänen kuunsa aurinkomerkkini vastamerkki (Jousimies-Kaksoset). Huomasin magneettisen vetovoiman, kanssakäymisen rentouden ja jopa telepatialta tuntuvan yhteyden jo ennen kuin tiesin merkit.
Kaikenlisäksi hän viime tapaamisella sanoi että hänelle on joskus tehty astrologinen kartta ja piti hänen mukaansa hyvin paikkansa! En olisi uskonut hänenlaisen miehen suusta tuollaista kuulevani, mutta hän on muutenkin monitahoinen ja positiivisia yllätyksiä täynnä ;) Uskoisikohan myös meidän synastriakarttaan joka väittää heti ekalla aspektillaan että vaikutetaan kuuluvan yhteen... ,:D Tosin taitaa olla niin että hän vastaa enemmän minun unelmaani kuin minä hänen, näin olin merkeistä tulkitsevinani :( En ehkä ole niin perinteinen nainen mitä hän hakisi, jos siis etsittäisiin vakiparisuhdetta. Tämä vapaudenkaipuu on meillä myös samaa. Kartta sanoo myös että täydennämme toisiamme/opimme toisiltamme ja se pitää kyllä paikkansa, hän on lisännyt ainkin minun itsetuntemustani valtavasti.
Eräs mies joka kuulemma jo teininä oli minuun salaa ihastunut otti parinkymmenen vuoden kuluttua yhteyttä ja ollaan satunnaisesti viestitty ja pari kertaa käyty syömässä yhdessä, hänellä on aurinkona minun kuuni ja minulla hänen. Hän Vaaka, kuuKaksoset, minulla toisinpäin. Meillä on hyvin sujuvaa kommunikointia, sama huumori jne, mutta todella vaikeaa ottaa selvää hänen kiinnostuksen tasostaan, sanat ja teot ei oikein kohtaa (on kuulemma edelleen todella kiinnostunut, kirjoittaa todella kauniisti, välillä omaan makuun melkein liiankin, mutta tapaamisten järjestäminen vaikeaa). Välillä tuntuu että hän sanoo vain asioita joita haluan kuulla ja kenties sitten jättää kertomattakin asioita, itse arvostan rehellisyyttä ja toki myös huonoin puoleni, kärsimättömyys vaikuttaa turhautumiseeni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi tulisimmista ja vaikeimmista yhdistelmistä, mikä olla voi.
Aurinko jousimies, kuu oinas, nouseva leijona ja vielä venus skorpionissa :)
Olenhan minä vilkas ja eläväinen, mutta normaalisti kyllä hyvinkin hyvähermoinen yksilö.
No sinussa on tulta kyllä paljon, mutta ehkä tuo "pehmein" tulimerkki aurinkomerkkinä tuo kuitenkin sen optimistisen ja iloisen puolen paremmin esoiin.
Siis millä tavalla jousimies on pehmein tulimerkki? Mikä sitten on pehmein vesimerkki? Tai maa tai ilma? Onko näissä joku kaava? Muuttuvat merkit pehmeimpiä? Omasta mielestä esim. kaksonen ei todellakaan ole pehmein ilmamerkki, vaan vaaka vaikka onkin johtava. Kalat ehkä pehmein vesimerkki ja neitsyt maamerkki...
Rapuneito kirjoitti:
Miten aurinko rapu, nousuneitsyt, kuu jousimies, merkurius venus leijona, mars vaaka tulee toimeen aurinko oinaiden kanssa?
Rapu ja oinas ovat molemmat johtavia merkkejä, mutta vettä ja tulta, eli eivät useinkaan sovi yhteen mitenkään ihanteellisesti. Sinulla on kuitenkin kuussa, Merkuriuksessa ja Venuksessa tulta (leijona ja jousimies), jonka kanssa oinaat tulevat hyvin toimeen. Riippuu tietty tämän aurinko-oinaan muistakin sijainneista, esim. jos on paljon muullakin kartalla tulta niin sitten tuo tulielementti on korostunut kartalla. Jos taas on esim. vettä tai maata, hän on luultavasti ns. perusoinasta rauhallisempi, tunteellisempi ja järkevämpi tapaus. Vahvat ilman ja tulen sijainnit ilman tasapainottavaa maata tai tunteellista vettä voivat tehdä ihmisestä impulsiivisen ja eteenpäinpyrkivän sekä huolettoman. Jos olisin sinä, yrittäisin selvittää oinaan muita sijainteja.
Vierailija kirjoitti:
Rapuneito kirjoitti:
Rapu ja oinas ovat molemmat johtavia merkkejä, mutta vettä ja tulta, eli eivät useinkaan sovi yhteen mitenkään ihanteellisesti. Sinulla on kuitenkin kuussa, Merkuriuksessa ja Venuksessa tulta (leijona ja jousimies), jonka kanssa oinaat tulevat hyvin toimeen. Riippuu tietty tämän aurinko-oinaan muistakin sijainneista, esim. jos on paljon muullakin kartalla tulta niin sitten tuo tulielementti on korostunut kartalla. Jos taas on esim. vettä tai maata, hän on luultavasti ns. perusoinasta rauhallisempi, tunteellisempi ja järkevämpi tapaus. Vahvat ilman ja tulen sijainnit ilman tasapainottavaa maata tai tunteellista vettä voivat tehdä ihmisestä impulsiivisen ja eteenpäinpyrkivän sekä huolettoman. Jos olisin sinä, yrittäisin selvittää oinaan muita sijainteja.
Eräällä tuntemallani miehellä kaikki on tulta, paitsi merkurius vesi. (A:Oinas, K:Jousimies, M:Kalat, V:Oinas, M:Oinas) Millaiseksi luonnehtisitte/miten tuo vesisijainti vaikuttaa muuten niin "tuliseen" karttaan?
Itselläni vastaavat sijainnit ilma,ilma,ilma,maa,ilma.
Vierailija kirjoitti:
Rapuneito kirjoitti:
Koska en tiedä kellonaikaa, en pysty nousumerkkiä selvittämään, mutta muut sijainnit tällä oinaalla ovat
Kuu kaksosissa, merkurius härässä, venus oinaassa, mars neitsyessä
Jokaisella ihmisellä on arvonsa! Oppisit kunnioittamaan ihmistä, voisit oppia tulemaan toimeen heidän kanssaan.