Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2901/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jousimies, kalat ja härkä laitetaan viikoksi samaan paikkaan, mitä voi odottaa? :D Kaikki naisia. 

Ihan mielenkiintoinen ajatusleikki :D Tuossapa merkit, jotka eivät keskenään välttämättä kaikista parhaiten tulisi toimeen. Jousimies ja kalat ovat molemmat muuttuvia merkkejä ja kiinnostuneet ns. elämän syvemmistä puolista - filosofiasta, uskonnoista, mystiikasta. Kuitenkin kalojen herkkyys ja jousimiehen suorapuheisuus voivat muodostua ongelmaksi kanssakäymisessä. Lisäksi tuli- ja vesimerkit harvoin tulevat kovinkaan hyvin keskenään toimeen. Härkä taas on huomattavasti maallisempi merkki kuin jousimies tai kalat, ja jousimiehen kanssa jääräpäisellä härällä voi tulla ongelmia - jousimies kun ei kaihda konfliktia, päinvastoin. Mukavuudenhaluinen, jalat maassa toimiva härkä voi ärsyttää korkealentoisen, huolettoman jousimiehen tahallisiin, kiivaisiin väittelyihin asiasta kuin asiasta. Kiinteänä merkkinä härkä harvoin perääntyy, ja soppa on valmis. Ehkä intuitiivinen ja tunneälykäs kalat sitten pyrkii selvittämään riitaa? Näkisin, että kaloilla on parhaat mahdollisuudet tulla molempien kanssa toimeen tietyin ehdoin. 

Joko jousimies kyllästyy härän jankkaamiseen ja kalojen hyssyttelyyn ja lähtee silmiään pyöritellen etsimään hauskempaa seuraa, tai kalat saa tämän rauhoittumaan ja puhumaan syvällisiä viinilasin ääressä härän tuhahdellessa taka-alalla. Voi myös olla, että sekä härkä että jousimies kyllästyvät kalan hyvää tahtoviin yrityksiin luoda rauhaa ja tylyttävät hänet yhdessä itkun partaalle. Niin tai näin, en usko että kauhean harmonista aikaa on näiden kolmen kesken luvassa...

Kiitos tästä! :D Tällä porukalla olisi tosiaan reissu edessä tulevana kesänä. Olen itse tuo kalat ja jousimies on pitkäaikainen ystäväni. Härkä taas on jousimiehen tuttu, jota en itse tunne vielä ollenkaan. Ollaan vielä kaiken lisäksi melko alkeellisissa olosuhteissa, niin on kyllä jännä nähdä millainen yhteinen sävel löydetään!

Vierailija
2902/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nipsnaps kirjoitti:

Jos rapumies, oinasnainen ja kalatmies laitetaan samaan paikkaan viikoksi, mitä voi odottaa? :D

Miten sukupuoli vaikuttaa mitenkään mihinkään? Oletetaanko tässä nyt, että ovat kaikki heteroita ja oliko taustalla jotain romanttista? Rapu ja kalat tulee yleensä vesimerkkeinä todella hyvin toimeen. Oinaan kanssa ei oikein kumpikaan, mutta rapu ehkä vähän paremmin. Rapu ja oinas on molemmat johtavia merkkejä. Oinasnainen kyllä varmaan vaihtaisi maisemaa ennen kuin viikko on ohi, nuo miehet liian herkkiä ja tunteellisia johtavalle tulimerkille. 

Emme ole muunsukupuolisia ja tapauksessa sukupuolilla on suuri merkitys, koska olemme kaikki työkavereita ja tulemme viettämään viikon saman katon alla. Kalat on ihastunut oinaaseen, oinas rapuun mutta ravusta ei ota selkoa mutta sinkkuja olemme kaikki. Molemmat miehet, rapu ja kalat ovat todella mukavia, joiden kanssa oinas tulee hyvin juttuun ja toimeen.

Ehkä rapu on ihastunut kaloihin ja oinaaseen ihastunut kalatkin tajuaa ravun olevan hänen unelmiensa mies? Taidat itse olla tuo oinasnainen. 

Olemme kaikki sinkkuja ja myönnän olevani kyseinen oinasnainen ja ihastunut rapuun. Miehet eivät ole homo- eivätkä bi-seksuaaleja. Kalat on ihastunut minuun. Kiusallinen mutta hauska viikko edessä.

Eh...jos olet ihastunut itse siihen rapuun, niin se kalamiehen liehittely sun suuntaan ajaa sen ravun pois.

Ravut on tuollaisia, ne ei ikään kuin "taistele", vaan niiden kiinnostus vain lopahtaa kokonaan.

Olen miettinyt pääni puhki miten ratkaista tilanne, koska en halua menettää rapua mutta miten antaa rukkaset kalalle, kun molemmat ovat herkkiä. En ole rohkea, joten en tiedä miten tunnustan ravulle. Pidän siitä, että kumpikaan miehistä ei ole millään muotoa hyökkääviä eikä spontaaneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nipsnaps kirjoitti:

Jos rapumies, oinasnainen ja kalatmies laitetaan samaan paikkaan viikoksi, mitä voi odottaa? :D

Miten sukupuoli vaikuttaa mitenkään mihinkään? Oletetaanko tässä nyt, että ovat kaikki heteroita ja oliko taustalla jotain romanttista? Rapu ja kalat tulee yleensä vesimerkkeinä todella hyvin toimeen. Oinaan kanssa ei oikein kumpikaan, mutta rapu ehkä vähän paremmin. Rapu ja oinas on molemmat johtavia merkkejä. Oinasnainen kyllä varmaan vaihtaisi maisemaa ennen kuin viikko on ohi, nuo miehet liian herkkiä ja tunteellisia johtavalle tulimerkille. 

Emme ole muunsukupuolisia ja tapauksessa sukupuolilla on suuri merkitys, koska olemme kaikki työkavereita ja tulemme viettämään viikon saman katon alla. Kalat on ihastunut oinaaseen, oinas rapuun mutta ravusta ei ota selkoa mutta sinkkuja olemme kaikki. Molemmat miehet, rapu ja kalat ovat todella mukavia, joiden kanssa oinas tulee hyvin juttuun ja toimeen.

Ehkä rapu on ihastunut kaloihin ja oinaaseen ihastunut kalatkin tajuaa ravun olevan hänen unelmiensa mies? Taidat itse olla tuo oinasnainen. 

Olemme kaikki sinkkuja ja myönnän olevani kyseinen oinasnainen ja ihastunut rapuun. Miehet eivät ole homo- eivätkä bi-seksuaaleja. Kalat on ihastunut minuun. Kiusallinen mutta hauska viikko edessä.

Eh...jos olet ihastunut itse siihen rapuun, niin se kalamiehen liehittely sun suuntaan ajaa sen ravun pois.

Ravut on tuollaisia, ne ei ikään kuin "taistele", vaan niiden kiinnostus vain lopahtaa kokonaan.

Olen miettinyt pääni puhki miten ratkaista tilanne, koska en halua menettää rapua mutta miten antaa rukkaset kalalle, kun molemmat ovat herkkiä. En ole rohkea, joten en tiedä miten tunnustan ravulle. Pidän siitä, että kumpikaan miehistä ei ole millään muotoa hyökkääviä eikä spontaaneja.

Ei ole muuta ratkaisua kuin avata suu ja rohkeasti kertoa, miten asiat ovat. Mielellään vielä ennen tuota reissua. Mistä tiedät, että kalat on sinuun ihastunut? Onko hän asian sinulle tunnustanut? On huomattavasti loukkaavampaa antaa kenenkään elää turhassa toivossa kuin kertoa lempeästi, että välität hänestä kovasti ja pidät hänestä ihmisenä, mutta sinulla on tunteita toista kohtaan. Ei tarvitse välttämättä kertoa, että se toinen on tuo rapu ellei kalat sitä suoraan kysy - kalat on hyvin intuitiivinen ja huomaa asian luultavasti itsekin kunhan kerrot asian oikean laidan. 

Ravulle sinun ei välttämättä tarvitse mitään tunnustaa, ei ainakaan tuon yhteisen reissun aikana. Se loukkaisi myös kaloja ja jos he tulevat keskenään hyvin toimeen, asetelma voi kääntyä sinua vastaan. Ole ystävällinen molemmille ja oma itsesi, ravulle ehtii puhua myöhemminkin jos kipinöitä löytyy. 

Vierailija
2904/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillistä oinasta kääntää yleinen horoskooppiketju koskemaan jotain omaa kolmiodraamaansa mihin ei horoskoopit lopultakaan edes liity kovin paljon...

Vierailija
2905/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies avokkini petti. Pahin merkki ikinä.

Vierailija
2906/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillistä oinasta kääntää yleinen horoskooppiketju koskemaan jotain omaa kolmiodraamaansa mihin ei horoskoopit lopultakaan edes liity kovin paljon...

Samaa mieltä. Tuosta asetelmasta voisi tehdä ilman horoskooppejakin ihan oman ketjunsa. Kuulostaa muutenkin Salkkareilta tuo tilanne, taitaa olla trolli.

Ettei menisi täysin tämän puimiseksi, oletteko lukeneet tuota druidien puuhoroskooppia? Sen mukaan olen 

Saksanpähkinä 21.4.-30.4. & 24.10.-2.11.

Laatu: maskuliininen

Elementti: tuli

Onnenkivi: Serpentiini, karkottaa koti-ikävää.

Intohimoinen ja aggressiivinen Saksanpähkinä on vastakohtaisuuksien merkki. Vastentahtoinen, ristiriitainen ja usein erittäin itsetietoinen Saksanpähkinä on kova pala purtavaksi ympäristölleen ja partnerina hän on mustasukkainen ja odottamaton. Hänellä on mahtavia strategisia kykyjä, rajoittamaton kunnianhimo ja erinomainen tarkkailukyky. Joustamattomuus ja kykenemättömyys kompromisseihin edellisten ominaisuuksien lisäksi eivät tee hänestä työpaikan hymypatsaan saajaa, mutta kaikesta huolimatta häntä ei voi olla huomaamatta ja arvostamatta.

Tunnuslause: Elät ehkä pohjalla, mutta miksi olla siitä huolissaan?

Tunnistan itseni tuosta kyllä pääpiirteittäin. Tuo tunnuslause kyllä vähän nauratti :D Olen länsimaisessa horoskoopissa skorpioni. Tässä linkki: http://www.energiakeskus.com/energiasivut/horoskoopit/druidien-puut.php

Vierailija
2907/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän liittyy horoskooppimerkit koko hommaan. Valitsetko itsellesi epäsopivan kumppanin?  Meitä on kolme samassa projektissa ja viikko pitää viettää samoissa tiloissa, miehet tunteellisia vesimerkkejä ja itse oinaana tulimerkkinen. Harvinaista, että tulemme todella hyvin toimeen ja luemme toisiamme hyvin. Tiedän monta tulimerkin edustajaa, jotka eivät kestäisi hetkeäkään kaloja ja rapuja.

Vierailija
2908/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nipsnaps kirjoitti:

Ei ole muuta ratkaisua kuin avata suu ja rohkeasti kertoa, miten asiat ovat. Mielellään vielä ennen tuota reissua. Mistä tiedät, että kalat on sinuun ihastunut? Onko hän asian sinulle tunnustanut? On huomattavasti loukkaavampaa antaa kenenkään elää turhassa toivossa kuin kertoa lempeästi, että välität hänestä kovasti ja pidät hänestä ihmisenä, mutta sinulla on tunteita toista kohtaan. Ei tarvitse välttämättä kertoa, että se toinen on tuo rapu ellei kalat sitä suoraan kysy - kalat on hyvin intuitiivinen ja huomaa asian luultavasti itsekin kunhan kerrot asian oikean laidan. 

Ravulle sinun ei välttämättä tarvitse mitään tunnustaa, ei ainakaan tuon yhteisen reissun aikana. Se loukkaisi myös kaloja ja jos he tulevat keskenään hyvin toimeen, asetelma voi kääntyä sinua vastaan. Ole ystävällinen molemmille ja oma itsesi, ravulle ehtii puhua myöhemminkin jos kipinöitä löytyy. 

Kalat on tosi ihastunut minuun ja merkit ovat selvät. Kalat on lähetellyt viestejä, joissa kertoo ajattelevansa minua ja on pyytänyt treffeille, mutta olen pelkuri enkä halua loukata tätä empaattista kalatmiestä. Kalat ja rapu ovat parhaat kaverit ja yöpyvät tulevalla reissulla samassa huoneessa. En halua reissulle ongelmia enkä kismaa kenenkään meidän väleistä. Rapu tietää, että kalat on ihastunut minuun. En ole esittänyt kaloille olevani kiinnostunut, mutta ehkä hän on käsittänyt väärin ja luulee olevansa ihastukseni kohde.

Vierailija
2909/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarni 25.5.-3.6. & 22.11.-1.12.

Laatu: maskuliininen Elementti: tuli Onnenkivi: Tuliopaali, muistuttaa kaikkia haavoittuvuudesta.

Kunnianhimoinen Saarni on hämmästyttävän puoleensa vetävä, eloisa ja impulsiivinen.

Vaativana ihmisenä Saarni tietää mitä haluaa eikä välitä kohdalleen osuvasta kritiikistä, hän pitää kohtalolla pelaamisesta. Rakkaudessa järjen ääni saattaa joskus voittaa sydämestä kuuluvat tykytykset, mutta uskollisena ja luotettavana rakastajana Saarni suhtautuu perhe-elämäänsä vakavasti.

Tunnuslause: Valta yhdistyy epäluottamukseen, vahvuus luottamukseen.

Lisäksi olen kiinalaisessa Vesi-Koira ja länsimaisessä Kaksoset nousevalla-Vaa´alla ja venus-Härällä,

kaikkien näiden sanotaan vaikuttavan hyvin suotuisasti ulkonäköön.

Minkähänlainen jumalatar tässä pitäisi olla :D

Vierailija
2910/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän liittyy horoskooppimerkit koko hommaan. Valitsetko itsellesi epäsopivan kumppanin?  Meitä on kolme samassa projektissa ja viikko pitää viettää samoissa tiloissa, miehet tunteellisia vesimerkkejä ja itse oinaana tulimerkkinen. Harvinaista, että tulemme todella hyvin toimeen ja luemme toisiamme hyvin. Tiedän monta tulimerkin edustajaa, jotka eivät kestäisi hetkeäkään kaloja ja rapuja.

Sanotko siis, että voisit valita ravun sijaan kalat, mikäli hän tämän palstan astrologiharrastajien mukaan olisi sinulle sopivampi kumppani? Sekä sinun että molempien miesten nousevat merkit sekä sijainnit kuussa, Venuksessa, Merkuriuksessa ja Marsissa kertovat kunkin persoonallisuudesta ja yhteensopivuudestanne paljon enemmän kuin pelkät aurinkomerkit. Sanot olevasi pelkuri, etkä uskalla tunnustaa kaloille ettet tunne häntä kohtaan samoin kun hän sinua. Tuo ei ole oinasmainen piirre - tai edes tulinen piirre - ollenkaan. Onko omissa sijainneissasi kenties vaakaa tai itselläsi vesimerkkejä, kuten rapua tai kaloja? Se selittäisi paljon. 

Vierailija
2911/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekkin härkä ja se on ainoo perustelu, miks se on musta paras :D

Vierailija
2912/12684 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko siis, että voisit valita ravun sijaan kalat, mikäli hän tämän palstan astrologiharrastajien mukaan olisi sinulle sopivampi kumppani? Sekä sinun että molempien miesten nousevat merkit sekä sijainnit kuussa, Venuksessa, Merkuriuksessa ja Marsissa kertovat kunkin persoonallisuudesta ja yhteensopivuudestanne paljon enemmän kuin pelkät aurinkomerkit. Sanot olevasi pelkuri, etkä uskalla tunnustaa kaloille ettet tunne häntä kohtaan samoin kun hän sinua. Tuo ei ole oinasmainen piirre - tai edes tulinen piirre - ollenkaan. Onko omissa sijainneissasi kenties vaakaa tai itselläsi vesimerkkejä, kuten rapua tai kaloja? Se selittäisi paljon. 

Molemmat työkaverit ovat mukavia ja yleensäkin pidän paljon vesimerkeistä. En liehitellyt enkä anatanut ymmärtää kiinnostustani kaloihin, koska sydän sanoo että rapu on hyvä valinta. En ole vaihtamassa rapua kaloihin ja olen salaa kysellyt molempien syntymäajat ja -paikat - näistä kahdesta rapu ihmetteli kysymyksiäni. En tiedä, onko tuo rapumainen piirre? Olen oinas, mutta kartalla on maa- ja vesimerkkejä (kauris, neitsyt, kalat ja skorpioni). Ravun sijainnit ovat kuuhärkä, mars rapu, nousukauris ja kalan ovat kuukalat, mars kauriissa ja nousuneitsyt.

Vierailija
2913/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset ja jouskarit pahimpia paskoja. Yhdenkään kyseinen merkin kanssa en ole koskaan tullut toimeen. Jellonat ylimielisiä paskoja.

En sanoisi omastakaan merkistä yhtään mitään hyvää.

Vierailija
2914/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimies avokkini petti. Pahin merkki ikinä.

Pahimmat pettäjät on jousimies-kaksonen-skorpioni yhdistelmät!

Vierailija
2915/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt isäni oli skorpionin pahin ilmentymä.

Aurinkoskorpioni, nouseva leijona, kuuskorpioni.

Lisäksi viisi tai oliko peräti kuusi planeettaa skorpionissa, ja huoneita!

Harva tuli hänen kanssaan lopulta toimeen. Kaikin puolin vaikea ihminen. Menestyi liike-elämässä mutta perhe-elämä oli yhtä helvettiä saman katon alla.

Vierailija
2916/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan yksi tulisimmista ja vaikeimmista yhdistelmistä, mikä olla voi.

Aurinko jousimies, kuu oinas, nouseva leijona ja vielä venus skorpionissa :)

Olenhan minä vilkas ja eläväinen, mutta normaalisti kyllä hyvinkin hyvähermoinen yksilö.

2917/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pahinta enkä parhainta kun en tiedä horoskoopeista muuta kuin että mä oon leijona. Melko sosiaalinen seuramies ja ilmeisesti mukavakin. kavereita on ja harrastan luovia juttuja. Mä ainakin tykkään ittestäni. MÄ oon JELLONA..ja eläinrakaskin.

Vierailija
2918/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin ihanaa kun on saanut syntyä vaakaihmiseksi. Aina on onnellinen ole, mitä nyt joskus vähän ilkeettää, tai muuten harmittaa, kiukuttaa. Kaipaan aina vaan, siis mitä kaipaan, kaippanko, vai enkö kaipaa. Siis mun on niin mahdotonta ratkaista mitä teen, mitä tunnen, mutta elämä on tässä ja nyt, siis annan mennä:) on ihanaa elää!

Vierailija
2919/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun edesmennyt isäni oli skorpionin pahin ilmentymä.

Aurinkoskorpioni, nouseva leijona, kuuskorpioni.

Lisäksi viisi tai oliko peräti kuusi planeettaa skorpionissa, ja huoneita!

Harva tuli hänen kanssaan lopulta toimeen. Kaikin puolin vaikea ihminen. Menestyi liike-elämässä mutta perhe-elämä oli yhtä helvettiä saman katon alla.

Minunkin Isäni oli skorpioni ja ihana huolehtiva isä joka teki kaiken perheensä eteen. Kävi illalla peittelemässä ja sanomassa hyvää yötä, vaikka oli iltakymmeneltä tullut kakkostyöpaikaltaan.

Vierailija
2920/12684 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli leijona. Luuli että ihmiset pitävät hänestä. Oikeasti kukaan ei pidä hänestä, vaikea ihminen tulla toimeen. Petti myös minua , olen rapu-nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän