Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2981/12684 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo toisen ostaminen ja leuhkiminen sekä hienostelu ei kuulosta ravulta vaan enemmänkin kuvaa leijonaa!

No ei tosiaankaan kuvaa, sen haluaisin nähdä, kun joku leijona alentuisi "ostamaan" jonkun henkilön.

Koko leijonamaisuus perustuu omanarvontunnolle ja tietynlaiselle ylpeydelle, leijona ei välitä yhtään, jos toiset ei pidä siitä, ei tosiaan ikinä vaivautuisi "ostelemaan" ihmisiä.

Leijona on omanarvontuntoinen ja kerjää huomiota. Kas kun aina leijonat sekä mies että naispuoleiset ovat yrittäneet ostaa mut. Leijonan on vaikea lähes mahdoton jakaa huomio ja kiitokset muiden kanssa, koska leijonat elävät huomiosta ja arvostuksesta. Niin ylhäinen johtajamerkki on leijona! Leijona ei hyväksy sitä, että hän jää muiden varjoon ja sota on valmis jos et anna sille takaisin yhtä paljon mitä leijona on sulle antanut - oli kyse ostamisesta tai lahjomisesta.

Huonoimmillaan leijona on äärettömän kateellinen ja mustasukkainen, kuitenkin kuin salaa, ja käyttäytyy todella hallitsevasti ja alentuvasti määräillen ja manipuloiden. Häne on aina saatava tahtonsa läpi, ja lupauksensa on vain sanahelinää Kylmäpäinen, jäyhän itsekäs johtaja.

Vierailija
2982/12684 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinko-rapu, kuuhärkä ja nouseva neitsyt. Mitä se kertoo minusta?

Rakkaalla miehellä on samat sijainnit. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/12684 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että täällä on joku jolla on jotain todella hampaankolossa leijonia kohtaan :D

Vierailija
2984/12684 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo toisen ostaminen ja leuhkiminen sekä hienostelu ei kuulosta ravulta vaan enemmänkin kuvaa leijonaa!

No ei tosiaankaan kuvaa, sen haluaisin nähdä, kun joku leijona alentuisi "ostamaan" jonkun henkilön.

Koko leijonamaisuus perustuu omanarvontunnolle ja tietynlaiselle ylpeydelle, leijona ei välitä yhtään, jos toiset ei pidä siitä, ei tosiaan ikinä vaivautuisi "ostelemaan" ihmisiä.

Leijona on omanarvontuntoinen ja kerjää huomiota. Kas kun aina leijonat sekä mies että naispuoleiset ovat yrittäneet ostaa mut. Leijonan on vaikea lähes mahdoton jakaa huomio ja kiitokset muiden kanssa, koska leijonat elävät huomiosta ja arvostuksesta. Niin ylhäinen johtajamerkki on leijona! Leijona ei hyväksy sitä, että hän jää muiden varjoon ja sota on valmis jos et anna sille takaisin yhtä paljon mitä leijona on sulle antanut - oli kyse ostamisesta tai lahjomisesta.

Huonoimmillaan leijona on äärettömän kateellinen ja mustasukkainen, kuitenkin kuin salaa, ja käyttäytyy todella hallitsevasti ja alentuvasti määräillen ja manipuloiden. Häne on aina saatava tahtonsa läpi, ja lupauksensa on vain sanahelinää Kylmäpäinen, jäyhän itsekäs johtaja.

Niin, kehittymättömän leijonan tunnettuja huonoja puolia ovat juuri nuo alentuvuus, ylimielisyys ja autoritäärisyys. Manipulointia hän ei yleensä kuitenkaan harrasta, enemmänkin suoraviivaista määräilyä ja pomotusta. Myöskään kateellisia leijonat eivät yleensä ole, sillä kehittymättömät yksilöt ajattelevat ylimielisyydessään olevansa muita parempia ja kehittyneet taas eivät näe jonkun toisen onnen olevan itseltään pois. Tuo tahtonsa läpi saaminen keinolla millä hyvänsä on kyllä leijonamainen ominaisuus - tosin kaikki kiinteät merkit (leijonan lisäksi vesimies, härkä ja skorpioni) syyllistyvät itsepäisyyteen jossain määrin. Lisäksi sanoisin sekä kehittymättömän että kehittyneen leijonan olevan enemmänkin kuuma- kuin kylmäpäisiä! ;)

Vierailija
2985/12684 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko härillä etenkin mieshärillä tapana olla suorasanaisia? Silleen että härkä sanoo mielipiteensä kylmän suorasti? Joskus jottain tämmöistä muistan kuulleeni.

Vierailija
2986/12684 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on Kalat. Valehteleva, itsekeskeinen ja puhuu aina vain itsestään tauotta.

Vierailija
2987/12684 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko vastaavaa jo pohdittu aiemmin ketjussa, mutta olen itsekin skorpionina sitä mieltä, että epävarma skorpioni on vaarallinen. Tai sellainen, jolta puuttuu itsetuntemus. Tässä ketjussa on paljon puhuttu manupuloivista, kehuja kerjäävistä jne skorpioneista ja olen sitä mieltä, että tämä on varmasti totta sellaisten kohdalla, jotka eivät omista tervettä itsetuntoa, ovat katkeroituneet jostain eivätkä osaa päästää irti yms.

Skorpioni on horoskooppimerkeistä vahvin ja väärin "käytettynä" tuhoisin. Oikein käytettynä taas mitä uskollisin, rehellisin, avoimin jne merkki.

Vierailija
2988/12684 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko vastaavaa jo pohdittu aiemmin ketjussa, mutta olen itsekin skorpionina sitä mieltä, että epävarma skorpioni on vaarallinen. Tai sellainen, jolta puuttuu itsetuntemus. Tässä ketjussa on paljon puhuttu manupuloivista, kehuja kerjäävistä jne skorpioneista ja olen sitä mieltä, että tämä on varmasti totta sellaisten kohdalla, jotka eivät omista tervettä itsetuntoa, ovat katkeroituneet jostain eivätkä osaa päästää irti yms.

Skorpioni on horoskooppimerkeistä vahvin ja väärin "käytettynä" tuhoisin. Oikein käytettynä taas mitä uskollisin, rehellisin, avoimin jne merkki.

Itse taas pitäisin vahvimpana merkkinä kaurista. Skorpioni on, vaikka olisi kehittynytkin, liikaa tunteidensa vietävissä. 

Vierailija
2989/12684 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan avoimia ei skorppareista saa tekemälläkään... :D

Vierailija
2990/12684 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaakamiehen saa kiinnostumaan

Vierailija
2991/12684 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaksonen - ja pettäjä....

Vierailija
2992/12684 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on rapumies? Onko täällä rapuja? En jaksa lukea koko ketjua mutta haluaisin tietää enemmän ravuista.

Vierailija
2993/12684 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. 

Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.

Näin on, sillä viisaat istuvat varjossa.

Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.

T. Vaaka, nouseva neitsyt

Se on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)

Vaa'at tyhmiä? Ei suinkaan, kyseessä johtava ilmamerkki.

Onko kukaan vaakoja väittänytkään tyhmiksi? Mielestäni ei, tuossa vain korostettiin neitsyen älykkyyttä. Ilmamerkit ovat kaikki hyviä puhujia, mutta älykkyys liitetään yleensä erityisesti muuttuviin merkkeihin - kaloihin, neitsyeen, kaksosiin ja jousimieheen. Merkurius lisää myös älykkyyttä, ja se hallitsee neitsyttä ja kaksosta. Ja korostan tässä vielä, ettei horoskooppimerkki tee ihmisestä tyhmää tai älykästä. 

Vaaka ei tosiaan ole eläinradan älyn huipentuma, ehkä vähän päinvastoin, ja esim. johtava merkki ei liity mitenkään älyyn, muuttuvat merkit on tosiaan enemmän älyyn liitettyjä.

Kaksoset ja neitsyt on ne eläinradan älyköt, kumpikin vähän eri tavalla.

Tietysti kaikkien kartalla kannattaa katsoa merkuriuksen aspektit, ainakin itse olen huomannut niiden vaikuttavan eniten.

Juuri näin. Merkuriuksen aspektit sekä tietenkin merkki Merkuriuksessa antaa osviittaa paitsi älykkyydestä, myös henkilön tavasta ilmaista itseään. 

Millainen on (miehellä) merkurius Kaloissa?

Erityisesti minua kiinnostaa tämä ihmisellä jolla Aurinko,Kuu,Venus ja Mars ovat tulimerkeissä.

Kuinka kuvaisitte kommunikointia/ymmärrystä tuon ja merkurius-Kaksosen välillä?

Vierailija
2994/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka mieheen vetoaa estetiikka, tyyli, järkevyys.

Vierailija
2995/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka mieheen vetoaa estetiikka, tyyli, järkevyys.

Kyllä, miehet joilla on vaakaa persoonallisissa planeetoissa arvostavat kauneutta ja haluavat kumppaninsa olevan myös ulkoisesti viehättävä. He ovat itsekin tarkkoja ulkonäöstään ja heillä on hyvä tyylitaju.

Vierailija
2996/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä rehellisiäkään, edes itselleen. 

Vierailija
2997/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutkaton rehellisyys on tämän skorpionin tapa toimia ja jonkalaisten ihmisten kanssa pyrin toimimaan vastavuoroisesti. Työkaluni ja toimintatapani on kaikille nähtävillä. Kartan viimeiseen asti salailevia, pelailevia kanssasisaria, joiden toimintatapaa en siedä yhtään. Vain ihan yksityisimmän minäni jokaista tunnetta ja sielun sopukkaa en avaa muille, mutta kukapa niin tekisi?

Vierailija
2998/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras merkki on kyllä oinas - johtava tulen merkki. Nythän on oinaan aika, eli hyvää syntymäpäivää kaikki oinaat! 

Vierailija
2999/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutkaton rehellisyys on tämän skorpionin tapa toimia ja jonkalaisten ihmisten kanssa pyrin toimimaan vastavuoroisesti. Työkaluni ja toimintatapani on kaikille nähtävillä. Kartan viimeiseen asti salailevia, pelailevia kanssasisaria, joiden toimintatapaa en siedä yhtään. Vain ihan yksityisimmän minäni jokaista tunnetta ja sielun sopukkaa en avaa muille, mutta kukapa niin tekisi?

Hienoa, että tuollaisiakin ilmeisen kehittyneitä skorpioneja on! Oman kokemuksen mukaan skorpioni tavallaan rauhoittuu vanhetessaan eli joskus kome-nelikymppisenä alkaa päästä tuosta taipumuksestaan muiden manipulointiin, joka kumpuaa luullakseni epävarmuudesta ja -luuloisuudesta. Oma äitini on viisikymppinen skorpioni ja upea ihminen, muttei omienkaan sanojensa mukaan ole sitä aina ollut. Kertoi oppineensa luottamaan itseensä ja sen myötä muihin vasta myöhemmällä iällä. 

Onko kenelläkään skorpionilla muuten sellaista kokemusta, että se oma, loppuelämän sielunkumppani löytyisi vasta keski-iässä? Tällaistakin olen kuullut puhuttavan. 

T. Härkä, nouseva neitsyt, kuukalat

Vierailija
3000/12684 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä rehellisiäkään, edes itselleen. 

Skorpparihan on inhorealisti. Eli rehellinen. Kaukana siitä tekoystävällisestä sirkutuksesta jota naiset usein pitää mukavuutena ja avoimuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan