Mun mies hajottaa jatkuvasti mun tavaroita
Aina kun se raivostuu mun sanomisista, niin se tulee perässä, ottaa ihan mitä tahansa mun omaisuutta ja paskoo sen.
Oikeesti se on pelottava äijä. Se väittää, että on muuttunut mies, kun entisessä elämässä oli kuulema väki valtanen, mutta sitä se on vieläkin.
Jos minä pas koisin sen tavaroita, niin se kävis muhun kiinni.
Kommentit (62)
Sulla on joku ongelma, koska et eroa ja hanki eri asuntoa? Ei ole "normaalia" pitää raivoavaa miestä joka viskoo tavarat ja se menee aina pahemmaksi, ei ne parane siitä. Eikö sulla mikään hälytä itsellä? Nyt kannattaa ehkä herätä ja vain hankkia se asunto itselles, auttaisiko joku siinä. Et mieti sen enempää, ehkä myöhemmin. Pelasta itsesi jo.
Me ollaan naimisissa ja ero tuntuu todellakin niin vaikeelta. Uskomatonta että pilasin elämäni yhen ihmisen takia
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan naimisissa ja ero tuntuu todellakin niin vaikeelta. Uskomatonta että pilasin elämäni yhen ihmisen takia
Ei tietoa eroatko vai et, varmaan kannattaisi, mutta hanki asunto erillään ja toisella ei sinne avainta. Älä anna ainakaan manipuloida. Ja uutta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Aika erota, niin ei mene elämä pilalle, kun mies alkaa käymään käsiksi.
Vaikka se ukko ei kävis muhun kä siks, niin tuo että se hajottaa mun tavaroita, on yhtä järkyttävää. Sairas äijä. Haluun vaan et se lähtee täältä
Vierailija kirjoitti:
Korjaa elämäsi.
Aloittaja kirjoitti itsestään monikossa !
Mua tuollainen käytös pelottais ja tekisi kaikenlaista pahaa taloudellisesti ja henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erota, niin ei mene elämä pilalle, kun mies alkaa käymään käsiksi.
Ettei mene elämä pilalle...tai pääty kokonaan.
Sulla tulisi varmaan tylsää, jos vaihtaisit rakastavaan, rauhalliseen ja hiljaiseen mieheen joka lukee paljon kirjoja, eikä käytä lainkaan päihteitä vaan on täysin raitis :D
Murskaa sen pää ja pahasti!!!!!!!
Onko teillä lapsia? Jos ei, hanki nopeasti.
Onko jännämies? Niin juuri katso itseäsi peilistä sillä olet syyllinen
Vierailija kirjoitti:
Sulla tulisi varmaan tylsää, jos vaihtaisit rakastavaan, rauhalliseen ja hiljaiseen mieheen joka lukee paljon kirjoja, eikä käytä lainkaan päihteitä vaan on täysin raitis :D
Miksi ihmeessä ap haluaisi uuden miehen? Turha ottaa riskiä. Itse tunnen vetoa narsisteihin, koska isäni oli sellainen. Minun on parempi pysyä sinkkuna.
Ei, kun hän on "kiltti uskovainen ja vieläpä muuttunut mies". Ei käytä päihteitä.
Pitäähän sitä elämässä jännitystä olla. Mukava sitte neliraajahalvaantuneena aivovammapotilaana muistella miten ihanan jännää oli.
En anna enää ikinä anteeks sen tekoja ja puheita. Ei se kyllä mitää anteeks pyydäkkään kun hän on aina oikeassa ja minä väärässä. Inhoan sitä
Ja silti olet vielä sen kanssa kun " se muuten on niin ihana".