Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Onko kellään antaa mitään vinkkejä, miten saisin kiinnitetyksi leijonamiehen huomion? Opiskellaan samassa paikassa, mutta hänellä näyttäisi pyörivän tuossa liepeillä vaikka kuinka monta kärkkyjää...miten erotun joukosta edukseni? Tiedän, että hyvältä näyttäminen on tärkeää ja sen homman kyllä osaan. Mutta miten käyttäytyä? Olen vaaka ja haluaisin kovasti miellyttää (varsinkin) häntä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään antaa mitään vinkkejä, miten saisin kiinnitetyksi leijonamiehen huomion? Opiskellaan samassa paikassa, mutta hänellä näyttäisi pyörivän tuossa liepeillä vaikka kuinka monta kärkkyjää...miten erotun joukosta edukseni? Tiedän, että hyvältä näyttäminen on tärkeää ja sen homman kyllä osaan. Mutta miten käyttäytyä? Olen vaaka ja haluaisin kovasti miellyttää (varsinkin) häntä :D
Leijonamies on vähän omituinen siinä mielessä, että sillä kiinnostaa ulkonäkö naisissa vain yhden illan jutuissa, tai jossain fwb jutuissa.
Jos se on tosissaan, niin sillä sen naisen luonne on tärkein, ja leijonan kohdalla sen pitää aina pystyä ihailemaan sitä kumppania.
Eli, en tiedä, haluatko siitä leijonamiehestä miehen vai pelkän seksikumppanin? Tuo seksijuttu on helppo, ole vain seksikäs ja tee sille sellainen olo, että se on ainutlaatuinen ja upea mies. Parisuhde on vaikea, koska sen pitää nähdä sussa ominaisuuksia, joita se arvostaa naisten luonteessa. Leijonat yleensä pitää ihmisistä, joilla on vahva "sydän", eli sellainen todella lojaali vahva luonne tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorppioneista todella aistii jotain pelottavaa, pahan, kuoleman. Tunnen monta skorpparia joiden kanssa en uskalla olla oma itseni vaan suojaudun pahalta. Se äänetön kyyläys ja puhumattomuus samassa huoneessa ja odottaa tilaisuutta päästäkseen "pistämään sillä kuuluisalla piikillään".
Juuri tällaisia stereotypioita skorpionit rakastaa. ;) Mielellään vielä liioittelevat sitä "kuuluisaa piikkiään" että ihmiset saisivat heistä mystisen ja mielenkiintoisen, syvällisen kuvan.
T. Kriittinen neitsyt
Hhahhah, tuo on totta!
Itse olen melko ilkikurisena nousuneitsyenä välillä selittänyt jollekin skorpionille miten ne tosiaan huokuu "mystistä" energiaa ja kaikkea muuta tuollaista, ne on aina ihan innoissaan.
Pahin loukkaus, mitä skorpionille voi sanoa, on kutsua häntä mieleenpainumattomaksi.
No varmaan, mutta toimisi tuo aika pahana loukkauksena myös esim. leijonalle ja vesimiehelle, oikeastaan kelle vaan. Vähän sama kuin haukkuisi ketä tahansa tyhmäksi tai tylsäksi, ei kukaan siitä tykkäisi. Samaa mieltä olen siitä että skorpionit tykkää pitää kiinni siitä oletetusta mystisyydestään, mutta tuo mieleenpainumattomuus oli minusta vähän nyt ympäripyöreää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonamies on vähän omituinen siinä mielessä, että sillä kiinnostaa ulkonäkö naisissa vain yhden illan jutuissa, tai jossain fwb jutuissa.
Jos se on tosissaan, niin sillä sen naisen luonne on tärkein, ja leijonan kohdalla sen pitää aina pystyä ihailemaan sitä kumppania.
Eli, en tiedä, haluatko siitä leijonamiehestä miehen vai pelkän seksikumppanin? Tuo seksijuttu on helppo, ole vain seksikäs ja tee sille sellainen olo, että se on ainutlaatuinen ja upea mies. Parisuhde on vaikea, koska sen pitää nähdä sussa ominaisuuksia, joita se arvostaa naisten luonteessa. Leijonat yleensä pitää ihmisistä, joilla on vahva "sydän", eli sellainen todella lojaali vahva luonne tavallaan.
Kiitos! Seksi totta kai kelpaisi, mutta haluaisin hänen kanssaan ihan suhteeseenkin jos mahdollista. Pelkään vain, etten ole hänen mielestään tarpeeksi mielenkiintoinen ja ns. vahvaluonteinen kun olen niin päättämätön enkä halua suututtaa ketään...ehkä pitäisi avata suuta enemmän ja kertoa rehellisiä mielipiteitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. just lähdössä treffaamaan Jousimies-miestä jolla Venus sekä Mars Skorpionissa ,:D
Ja aurinkomerkit meillä kohtaa sekä venus, mutta mulla mars Vaa´assa ,:D
Mars vaa'assa? En tunne ketään kenellä moinen sijainti olisi. Saanko kysyä, millainen olet suuttuessasi/konfliktitilanteissa?
Välttelen riitoja viimeiseen asti, en ole vähääkään draamaqueen, en usko sanontaan että suhde on huono jos ei säännöllisesti riidellä. Jos heitän suuttuessani jotain varmistan ettei se ole kallisarvoista/rikkimenevää :D Itken usein kunnolla raivostuessani ja inhoan sitä koska ihmiset käsittää sen suruksi eikä vihaksi.
Ja marsini on vielä 12.huoneessa.
Haha, ihanan vaakamaista tuo, että varmistaa ensin mitä oikein aikoo heittää raivoissaan seinään! :'D Ja silloinkin kun heittää, se lentää yleensä tyttömäisessä kaaressa sängylle ja sitä purskahtaa dramaattisiin nyyhkytyksiin odottaen, että riitelykumppani rientää lohduttamaan...been there, done that!
<3: Triplavaaka (aurinko, nouseva, mars)
Siis aivan hirveän rahvaanomaista viskellä tavaroita suutuessaan. T. Vaaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkain merkki fyysisesti on joko leijona, härkä tai sitten juuri oinas.
Noista ehkä leijona omastakin mielestäni.
Ja henkisesti myös leijona, koska se leijonan henkinen vahvuus on oikeaa ja todellista, esim. skorpioni haluaa vaikuttaa henkisesti vahvalta, mutta on pohjimmiltaan todella epävarma.
Tuo oli muuten mielenkiintoinen pointti. Itsekin olen pitänyt skorpioneja vahvoina ihmisinä, mutta ollessani heidän kanssaan läheisemmin tekemisissä kävi tosiaan selväksi, että he tekevät kyllä mitä vaan saadakseen muut uskomaan tähän mutta kipuilevat sisällään toinen toistaan pienemmistä jutuista. Lisäksi tuntemani skorpionit ovat usein olleet aika ilkeitä ja kostonhimoisia, eikä oikeasti vahvoilla ihmisillä ole mielestäni tuollaiselle tarvetta. Skorpionin vahvuus on heidän itsensä luoma myytti, jota he raivokkaasti pitävät yllä. Useisiin se tehoaakin.
Skorpionit on tosiaan todella kiinni tuossa, että ne haluaa olla muiden silmissä jotenkin hurjia.
Esim. youtubessa on paljon moninkertaisia skorppareita kertomassa "totuutta" skorppareista, ja kaikki ne jutut on vaan sitä miten hurjia ne on, ja jos ne pukeutuu joihinkin toimistovaatteisiin, niin ne on in disguise, kun sisällä on se megahurja skorpioni :/
Jotenkin ihan 4-vuotiaan touhua, ja ei kenelläkään oikeasti vähän hurjan pelottavan vahvalla ole tosiaan mitään tarvetta tuoda esille koko ajan.
Totta! Kaikki tuntemani skorpionit ovat myös (ainakin pinnallisella tavalla) kiinnostuneita astrologiasta ja muistavat kyllä korostaa joka käänteessä merkkiään. Jos joku ei heidän pisteliäisyydestään ja itsekorostuksestaan pidä, on helppo heittää kuinka väärinymmärretty ja syvällinen merkki skorpioni on, eli ihmiset eivät vain ymmärrä...parilla tuntemallani/tietämälläni skorpionilla on myös ko. hämähäkkieläintä esittävä tatuointi. He selkeästi nauttivat ns. vaarallisesta maineestaan ja ruokkivat mielellään mielikuvaa itsestään intensiivisinä ja vahvoina yksilöinä, mutta juuri tuo piirre paljastaa lopulta sen sisäisen epävarmuuden - hirveä tarve todistaa, kuinka mystinen ja erikoinen onkaan.
Joo, ja sitten vielä se niiden megalomania seksuaalisuuden suhteen, ne on niin seksikkäitä, ihan tajuttoman seksikkäitä, mystisen seksikkäitä jne. vaikka todellisuudessa se, että niiden merkki hallitsee sukupuolielimiä tarkoittaa myös ongelmia sillä alueella, tauteja, kyvyttömyyttä jne.
Myös härät (skorpionin vastamerkki) tykkää korostaa olevansa tosi sensuelli ja aistikas tapaus, mutta vain skorpionilla on tuo ihmeellinen megaseksipetous korostus joka käänteessä.
Ottamatta tähän sen enempää kantaa, niin skorpionienhan pitäisi olla ainakin stereotypioiden mukaan niitä parhaita rakastajia. Itsekin olen skorpparimiehiin jokusen kerran langennut, mutta pariin otteeseen seksi ei todellakaan tyydyttänyt kumpaakaan kun ei miehellä oli impotenssia. Ehkä siinä on jotain perää, että skorpioneilla voi olla tavallista enemmän ongelmia näillä alueilla...ja siis yleisemminkin nämä ruumiinosat mitä merkit hallitsee voivat kertoa paljonkin tyypillisistä sairauksista. Minulla kaksosena kädet vapisee usein kun olen hermostunut tai unen puutteessa. Molemmat isovanhempani olivat leijonia ja molemmat kuolivat sydänkohtaukseen. Eräs rapuystäväni saa mahansa todella herkästi kipeäksi stressatessaan tai murehtiessaan liikaa. Tädilläni, joka on rapu, oli myös rintasyöpä joka leikattiin (onneksi nyt voi hyvin). Eli nuo kaikki siis elimiä, joita kyseiset merkit hallitsevat.
Itse en ole koskaan ollut skorpionin kanssa, mutta ystävät, joilla on ollut skorpionimiehiä, on kaikki sanoneet niiden olevan ihan surkeita sängyssä, siis erikoisen huonoja kuulemma, noista siis jokainen on maininnut skorpionimiehen olleen huono.
Kuulemma paras merkki miehissä ja seksissä on oinas ja leijona.
Olen itsekin huomannut, että nuo merkkien hallitsemat alueet on usein aurinkomerkeillä ongelma-alueita, esim. oinailla on usein päänsärkyä.
Minkälainen rapumies on vuoteessa? Poikkeuksia löytyy joka merkkiin, mutta käsitykseni mukaan ravulla niin miesravulla kuin naisravulla on oltava syvä yhteys ja rakkauden tunne kumppaniinsa. Perinteinen rapu ei harrastele yhden yön juttuja ja herkkänä merkkinä rapu ottaa itseensä jos kumppani tekee ravun mielestä jotain väärää. Rapuhan on perhemerkki, joten varmisteleeko että kaikki on hyvin kumppanilla? Näkyykö ravun omistavuus vuoteessa? Ei ole omakohtaista kokemusta mutta tietävät kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Seksi totta kai kelpaisi, mutta haluaisin hänen kanssaan ihan suhteeseenkin jos mahdollista. Pelkään vain, etten ole hänen mielestään tarpeeksi mielenkiintoinen ja ns. vahvaluonteinen kun olen niin päättämätön enkä halua suututtaa ketään...ehkä pitäisi avata suuta enemmän ja kertoa rehellisiä mielipiteitään?
Heh...leijona voi yleisesti ottaen nähdä juuri tuollaisen sellaisena ihmisenä, johon se ei voi itse luottaa/tukeutua.
Leijonamies antaa sille sen naiselle kaiken mitä sillä on, ja se olettaa sen naisen olevan samanlainen kuin se itse on, eli sellainen ride or die. Leijonat on hyvin dramaattisia tuon asian kanssa.
Tuo voima on se mitä leijonat hakee siinä kumppanissaan, sellainen sisäinen voima, sen takia leijonamiehetkin välittää vähemmän sen kumppanin ulkonäöstä esim. kuin muut miehet. Leijonat puolustaa ns. laumaansa, ja ne haluaa sen kumppanin olevan samanlainen.
Tietysti, jos sun leijonamiehellä on itsellä esim. vaakaa kartalla, niin se voi tykätäkin sun ns. sulavasta käytöksestä, mutta tuo oli sellaista yleistystä leijonamiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. just lähdössä treffaamaan Jousimies-miestä jolla Venus sekä Mars Skorpionissa ,:D
Mars vaa'assa? En tunne ketään kenellä moinen sijainti olisi. Saanko kysyä, millainen olet suuttuessasi/konfliktitilanteissa?
Välttelen riitoja viimeiseen asti, en ole vähääkään draamaqueen, en usko sanontaan että suhde on huono jos ei säännöllisesti riidellä. Jos heitän suuttuessani jotain varmistan ettei se ole kallisarvoista/rikkimenevää :D Itken usein kunnolla raivostuessani ja inhoan sitä koska ihmiset käsittää sen suruksi eikä vihaksi.
Haha, ihanan vaakamaista tuo, että varmistaa ensin mitä oikein aikoo heittää raivoissaan seinään! :'D Ja silloinkin kun heittää, se lentää yleensä tyttömäisessä kaaressa sängylle ja sitä purskahtaa dramaattisiin nyyhkytyksiin odottaen, että riitelykumppani rientää lohduttamaan...been there, done that!
Siis aivan hirveän rahvaanomaista viskellä tavaroita suutuessaan. T. Vaaka
Totta, paitsi jos yrittää hurmata tulisen oinasmiehen ja näyttää, että kyllä tästäkin tytöstä ytyä löytyy! ;P
T. Toinen vaaka
Rapu: yhtäkkiä aggressiota pukkaa kehiin ihmeellisistä pikkuasioista, vaikka yleensä kaikki sujuu hyvässä yhteisymmärryksessä ja miellyttävästi
Leijona: tiedän kaiken, olen niin mahtava, viisas, kaunis, erinomainen, ylivertainen, vahvuutta ja energiaa riittää, kun joutuu häviölle painelee pesäänsä murjottamaan pitkäksi ajaksi
Jousimies: ei taida itsekään tietää missä olis hyvät metsästysapajat, sinne tänne, jatkuva etsintä päällä, osaa miellyttää varsin hyvin muita juuri siihen asti, kunnes alkaa jostain syystä kyllästyttää ja silloin häipyy paikalta jonnekin tuntemattomaan
Neitsyt: on tarkka oikeudenmukaisuudesta ja rehellisyydestä, pitää yllä korkeaa moraalia ja vaatii sitä muilta, ei siedä vajavaisuutta, pyrkii jatkuvasti täydellisyyteen
Kaksonen: kaksi puolta, erittäin älykäs, ylimielinen, osaava, sinnikäs, etsii ratkaisun vaikka veisi ylettömästi aikaa, mutta jossain asioissa onnahtaa ja pahasti
Olen hiljainen ja nynny. Mieleenpainumaton. Mikä on horoskooppini?
Minulla on näköjään aurinkomerkki oinaassa, nousumerkki ravussa, kuu leijonassa, merkurius, venus ja mars myös siellä oinaassa. En ole lainkaan perehtynyt astrologiaan, olen ollut ihan pimennossa sen osalta koko elämäni. Mitä esimerkiksi nämä syntymäkartan eri huoneet lopulta merkitsevät? Minulla 12. huoneen 'kärje' näyttäisi olevan kaloissa, 11. huone jälleen oinaassa, 10. kaloissa, 9. ja 8. vesimiehessä, 7. skorpparissa, 6. jouskarissa, 5. vaa'assa, 4. neitsyessä ja 2. ja 3. leijonassa. Eka huone on ilmeisesti ketjua luettuani ja jotain opittuani se nouseva merkki, joka on minulla siis siinä ravussa.
Millainen minun pitäisi karttani perusteella oikein olla? Koska ilmeisesti olen jo ketjun perusteella hirviöksi ennalta määrätty. Ovathan lähes kaikki merkit kartallani näitä ketjussa haukuttuja ja huonoksi todettuja merkkejä.
Ihan ilman syntymäkarttojakin minua on kuvailtu tähän mennessä toimeliaaksi, päämäärätietoiseksi mutta loputtoman lojaaliksi, teeskentelemättömäksi, intohimoiseksi ja voimakkaasti tuntevaksi koti-ihmiseksi. Olen ollut melko pidetty ja lapsuudesta asti myös suosittu henkilö erilaisissa kaveripiireissä ja minua on kuvailtu sosiaalisesti taitavaksi joka suunnalta. Pahansuopia ihmisiä en ole silti koskaan seurassani sietänyt. Olen myös aina välttänyt avointa konfliktia ja perääntynyt useimmiten jo hyvissä ajoin, kun sellainen on ollut tulossa vastaan. Ne muutamat harvat kerrat, joissa siltä en ole voinut välttyä ja jotka ovat siitä huolimatta tähän mennessä on tulleet vastaan, ovat olleet jokaiselle epäilemättä yhtä inhottavia. Vasta nurkkaan ajettuna sekä fyysisesti että psyykkisesti olen avannut sanallisen arkkuni minut sinne toimittaneiden ihmisten osalta ja käyttänyt henkisiä voimiani täydellä teholla heidän nujertamiseen. Jokainen näistä konfliktihakuisista, väkivaltaisista ja epärehellisistä, aivan liian usein rahaa pummivista nurkkaan pakottajista on omalla kohdallani ollut jostain syystä ilmamerkin edustaja, joko vesimies tai kaksonen, ja he ovat siinä samalla pelanneet omia, usein jo valmiiksi pohjustamiaan, sosiaalisia pelejään.
Huonoin merkki on mielestäni loputtoman kiero kaksonen, toisena kylmä ja henkisesti heikko mutta sosiaalisesti taitava vesimies. Naispuoliselle oinaalle paras merkki seksissä on toimelias oinasmies, muutoin koko kartan paras merkki on lojaali leijona.
Olen itse vaaka ja mieheni on leijona. Koen sopivani hyvin vaakaan. Rakastan kaikkea esteettisesti kaunista. Olen avulias ja diplomaattinen. Kaipaan rauhaa ja olen hieman introvertti. Tasapainotamme toisiamme juuri sopivasti. Miehessä ärsyttää kyllä leijonille tyypillinen ”itsekeskeisyys”.
Parhaiten tulen toimeen vesimiehien ja kalojen kanssa. Huonoiten sanoisin kaksosten kanssa. He ovat kärkkäitä ja viileitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on näköjään aurinkomerkki oinaassa, nousumerkki ravussa, kuu leijonassa, merkurius, venus ja mars myös siellä oinaassa. En ole lainkaan perehtynyt astrologiaan, olen ollut ihan pimennossa sen osalta koko elämäni. Mitä esimerkiksi nämä syntymäkartan eri huoneet lopulta merkitsevät? Minulla 12. huoneen 'kärje' näyttäisi olevan kaloissa, 11. huone jälleen oinaassa, 10. kaloissa, 9. ja 8. vesimiehessä, 7. skorpparissa, 6. jouskarissa, 5. vaa'assa, 4. neitsyessä ja 2. ja 3. leijonassa. Eka huone on ilmeisesti ketjua luettuani ja jotain opittuani se nouseva merkki, joka on minulla siis siinä ravussa.
Millainen minun pitäisi karttani perusteella oikein olla? Koska ilmeisesti olen jo ketjun perusteella hirviöksi ennalta määrätty. Ovathan lähes kaikki merkit kartallani näitä ketjussa haukuttuja ja huonoksi todettuja merkkejä.
Ihan ilman syntymäkarttojakin minua on kuvailtu tähän mennessä toimeliaaksi, päämäärätietoiseksi mutta loputtoman lojaaliksi, teeskentelemättömäksi, intohimoiseksi ja voimakkaasti tuntevaksi koti-ihmiseksi. Olen ollut melko pidetty ja lapsuudesta asti myös suosittu henkilö erilaisissa kaveripiireissä ja minua on kuvailtu sosiaalisesti taitavaksi joka suunnalta. Pahansuopia ihmisiä en ole silti koskaan seurassani sietänyt. Olen myös aina välttänyt avointa konfliktia ja perääntynyt useimmiten jo hyvissä ajoin, kun sellainen on ollut tulossa vastaan. Ne muutamat harvat kerrat, joissa siltä en ole voinut välttyä ja jotka ovat siitä huolimatta tähän mennessä on tulleet vastaan, ovat olleet jokaiselle epäilemättä yhtä inhottavia. Vasta nurkkaan ajettuna sekä fyysisesti että psyykkisesti olen avannut sanallisen arkkuni minut sinne toimittaneiden ihmisten osalta ja käyttänyt henkisiä voimiani täydellä teholla heidän nujertamiseen. Jokainen näistä konfliktihakuisista, väkivaltaisista ja epärehellisistä, aivan liian usein rahaa pummivista nurkkaan pakottajista on omalla kohdallani ollut jostain syystä ilmamerkin edustaja, joko vesimies tai kaksonen, ja he ovat siinä samalla pelanneet omia, usein jo valmiiksi pohjustamiaan, sosiaalisia pelejään.
Huonoin merkki on mielestäni loputtoman kiero kaksonen, toisena kylmä ja henkisesti heikko mutta sosiaalisesti taitava vesimies. Naispuoliselle oinaalle paras merkki seksissä on toimelias oinasmies, muutoin koko kartan paras merkki on lojaali leijona.
Tunnistin kyllä kuvauksestasi erittäin hyvin tuntemani oinasnaiset. Hyvin tyypillistä, ettei itse "hakeudu" konflikteihin, mutta kun niitä ilmaantuu, perustelee itselleen syyn antaa täysillä takaisin. Oinaat vaan itsepäisyydessään ovat niin yksinkertaisia, että löytävät näitä syitä kostoon tai puolustautumiseen mistä vain. Yleensä siitä, etteivät asiat mene hänen toivomallaan tavalla. Oinaat ovat liian sokeita ollakseen aidosti sosiaalisesti taitavia, mikäli se edellyttää empatiaa. Hyvin usein nähdään vain se oma puoli asiasta.
Oinaat tuntuvat pitävän usein leijonista, koska nämä aidolla empatiakyvyllä sietävät oinaiden draamaa. Lojaalina merkkinä kunnioittavat toisen erilaisuutta, vaikka se ilmenisi itsekeskeisyytenä ja jästipäisyytenä. Leijonasta oinas saa tasavertaisen matchin, jota ei ole helppo pyöritellä. Leijonilla on päättäväisyyden lisäksi viisautta, jota oinaat arvostavat.
Itse tulen hyvin toimeen ilmamerkkien kanssa myös, he eivät ole oikeastaan itsekkäitä lainkaan, joskin hyvin itsenäisiä, eikä näin oinaan "vallassa". Eivät ole koskaan yrittäneet itsenäisinä hyötyä, toisin kuin oinaat - saattavat käyttää muita luonnostaan tajuamatta sitä, koska itsereflektio on rajoittunutta, mutta ovat kunnianhimoisia ja pitävät itseään oikeutettuina. Toisaalta oinaiden palo asioihin on kadehdittavaa, joskus joku voi vaan jäädä matkalla jalkoihin. Kyllä me silti teitä siedetään, kuten muitakin merkkejä :)
T. Lojaali leijona
Vierailija kirjoitti:
Kerrot kovin vähän muuta joten voit olla mikä vaan mutta arvaan ihan randomilla kauris, kalat tai neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä heittele tavaroita, kirjan ja jonkun pehmolelun olen saanut joskus lentämään :D
Enkä TODELLAKAAN harrasta mitää draamaitkuja lohdutusten toivossa.
Minut on vaikea saada kunnolla raivoksi, mutta jos se tapahtuu se kestää hetken, sen jälkeen haluan olla rauhassa ja mielellään pian unohtaa koko jutun.
Surullisenakin olen mieluiten itsekseni kasaamassa itseäni, tai sitten johtuu vain elämänkokemuksista/rooleista että olen tottunut itsenäiseksi.
Kaksoset olen, tripla-Vaaka: nousu, kuu, mars
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoneitsyt, nouseva kauris, kuu kalat/härkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin kyllä kuvauksestasi erittäin hyvin tuntemani oinasnaiset. Hyvin tyypillistä, ettei itse "hakeudu" konflikteihin, mutta kun niitä ilmaantuu, perustelee itselleen syyn antaa täysillä takaisin. Oinaat vaan itsepäisyydessään ovat niin yksinkertaisia, että löytävät näitä syitä kostoon tai puolustautumiseen mistä vain. Yleensä siitä, etteivät asiat mene hänen toivomallaan tavalla. Oinaat ovat liian sokeita ollakseen aidosti sosiaalisesti taitavia, mikäli se edellyttää empatiaa. Hyvin usein nähdään vain se oma puoli asiasta.
Oinaat tuntuvat pitävän usein leijonista, koska nämä aidolla empatiakyvyllä sietävät oinaiden draamaa. Lojaalina merkkinä kunnioittavat toisen erilaisuutta, vaikka se ilmenisi itsekeskeisyytenä ja jästipäisyytenä. Leijonasta oinas saa tasavertaisen matchin, jota ei ole helppo pyöritellä. Leijonilla on päättäväisyyden lisäksi viisautta, jota oinaat arvostavat.
Itse tulen hyvin toimeen ilmamerkkien kanssa myös, he eivät ole oikeastaan itsekkäitä lainkaan, joskin hyvin itsenäisiä, eikä näin oinaan "vallassa". Eivät ole koskaan yrittäneet itsenäisinä hyötyä, toisin kuin oinaat - saattavat käyttää muita luonnostaan tajuamatta sitä, koska itsereflektio on rajoittunutta, mutta ovat kunnianhimoisia ja pitävät itseään oikeutettuina. Toisaalta oinaiden palo asioihin on kadehdittavaa, joskus joku voi vaan jäädä matkalla jalkoihin. Kyllä me silti teitä siedetään, kuten muitakin merkkejä :)
T. Lojaali leijona
Kylläpä minä olen erinomainen ihminen. Aurinkomerkkini on oinas. Nouseva merkkini on leijona.
Minun on vaikeaa sietää ihmisiä.
T. Oinas, nouseva leijona. Mutta tietenkin olen paras ja virheettömin.
Nämä suuret luulot periytyvät suvun malleista. Eivät liity horoskooppeihin.