Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!

Vierailija
17.12.2018 |

Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:

1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.

Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".

Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.

T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin. En suunnitellut tätä. Me emme puhu vaimosta eikä mies moiti liittoaan, sen on sanonut että joskus vielä lähtee ja jos ei lapsia olisi, hän olisi lähtenyt jo aikapäiviä sitten. Yhteinen omaisuus ja lasten hyvät olot yhdistettynä miehen reissutyöhön (ei kovin paljon eron jälkeen pystyisi hoitamaan rakkaita lapsiaan) pitävät liitossa. Nämä uskon kyllä. Mistään liittonsa seksielämästä emme ole koskaan puhuneet sanaakaan. Sen tiedän, että meillä on roihuavan kuumaa sängyssä ja tuskinpa vaimonsa ihan samoihin temppuihin kykenee. Sen tiedän.

En odota tästä enää oikein mitään, monesti mietin että seuraavan näkemisen on oltava viimeinen, mutta toistaiseksi en ole kyennyt jättämään minulle niin kovin tärkeää ihmistä.

Oliko miehen nimikirjaimet kenties M.H ? Kuulostaa niin kovin tutulle...

Ei ole..

Vierailija
82/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä kulu se kuluttaa, oon jo kauan sitten oppinut seeeeeen😂

T. Kolmas nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on yksipuolisia näkemyksiä. Kuvitellaan, että aina mies on naimisissa ja nainen sinkku, joka on rakastunut ja odottaa miehen eroa. Minäkin olen toinen nainen, mutta myös itsekin naimisissa, eikä aikomustakaan erota. Rakastajani on myös naimisissa, mutta ei harmainta haisuakaa, onko hän eroamassa vai ei. Emme keskustele omista avioliitoistamme, puolisoistamme tai perheistämme, emme koskaan. Se ei kuulu suhteeseemme, vain seksi kuuluu. Rakastajani käytöksestä olen arvaillut, en kuitenkaan koskaan kysynyt ja hän ei ole kertonut, että hän ei saa sitä tietynlaista seksiä kotona, jota me harrastamme. Suhteemme on nyt jatkunut 7 vuotta ja vakka tavallaan välitämme toisistamme, emme ole vieläkään rakastuneet toisiimme. Ehkä se rakkaus iskee 5 vuoden kuluttua ja alamme vaatia toistemme eroa....not.

Vierailija
84/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin varattuna naisena ryhtyä jonkun varatun miehen toiseksi naiseksi ihan pelkän seksin takia. Kun sitä ei kotona sas, niin haluaisin joltain mieheltä, joka myöskään ei saa kotoaan. En minä sitä toista miestä parisuhteeseen hsluaisi. Ap on lukenut liikaa prinsessasstuja, kun luulee naisten aina haluavan yksiavioiseen avioliittoon Sen Oikean kanssa. Naiset voivat harrastaa tunteetonta seksiä yhtä hyvin kuin miehetkin. Itseasiassa nuorena kokemukseni yhdenyönsuhteista oli se, että miehet rakastuivat, minä en.

Juuri näin. Minä jopa tein tämän, enkä ole katunut hetkeäkään. Kotona ei seksiä ollut, mutta muualla sitä sai ja laatu oli parasta mahdollista. En todellakaan rakastunut petikumppaneihini, vaikka osa suhteista kesti vuosikausia. Vieläkin muistelen lämmöllä kaikkein parhaimpia rakastajiani.

Nykyään olen uudessa suhteessa, jossa seksi toimii, eikä ole tarvetta hakea sitä muualta.

Vierailija
85/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.

"Paras ystäväsi"?????

Eipä sinulla kummoisia ystäviä ole...

Vierailija
86/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävyys/seksisuhde naimisissa olevaan mieheen, on ollut jo 15 vuotta. En halua häntä itselleni enkä yritä rikkoa hänen liittoaan. Mies on onnellinen perheestään, ja minä olen onnellinen että saan olla sinkku, mutta nautimme toistemme seurasta ja seksistä yhdessä silloin tällöin. En koe että se haittaa ketään.

Minulla sikäli sama, että mies on onnellinen perheestään. Mutta niin olen minäkin onnellinen omasta perheestäni. Suhde meillä on kuitenkin ollut jo kahdeksan vuotta. Itselläni ei ole ainakaan mitään aikomusta erota.

Vierailija
87/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin puoli vuotta toinen nainen ja olimme rakastuneita. Se ei todellakaan ollut pelkkä seksisuhde. Keskustelimme tästä. Itsellä ei vaan pää kestänyt sitä tilannetta ja lopetin suhteen.

Kyllä tuo kuvio varmaan toimii jos on pelkkää seksiä eikä tunteita. Itselläni pitää olla seksissä tunteita.

Vierailija
88/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.

Kyllä sinä sinkku olet, ei seksisuhde poista sinkkuutta.

Ehkä niin ja ei minua haittaa ollenkaan. Minä kuorin kermat päältä, kun vaimo hoitaa kaiken muun. En kadehdi ystävääni.

Aika karua puhua parhaasta kaverista tuommosten tekstien yhteydessä.

Vierailija
89/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-mut ku mä haluan alffaa!! Vapaat miehet ei kiinnosta kun eihän ne ole kelvanneet muillekaan ja usein niissä on jotain vikaa. Tapailen sit varattuja miehiä. Yksi niistä lupasi jättää vaimonsa mun takia vuoden sisällä 😊

Sano vaan ettet saa muuta. Ei kai tuo häpeä ole, jos on ruma tai viallinen luonteeltaan. Tyhmäkin vielä. Jotkut saavat huonot kortit.

Vierailija
90/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä sinkku olet, ei seksisuhde poista sinkkuutta.

Ehkä niin ja ei minua haittaa ollenkaan. Minä kuorin kermat päältä, kun vaimo hoitaa kaiken muun. En kadehdi ystävääni.

Aika karua puhua parhaasta kaverista tuommosten tekstien yhteydessä.

Tee ihan mitä lystäät kaverisi miehen kanssa, ei kuulu minulle.

Mutta sitten kun asia paljastuu, voi tapahtua kamalia asioita :(

Vierailija
91/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma, kun nämä "toiset" naiset/miehet elävät siinä kuvitelmassa, että he pelastavat kurjan pettäjäraukan hirveästä parisuhteesta . Sellainen henkilö , joka ei kykene ensin lopettamaan sitä huonoa parisuhdetta, on kyllä aika säälittävä. Sellainen henkilö pystyy sen myös tekemään uudestaan. Itse en ainakaan pystyisi luottamaan ihmiseen, joka pettää omaa puolisoaan, eikä pysty lähtemään muulla tavoin huonosta liitosta.

Minusta taas ne, jotka eivät eroa vaikka saavat huonoa kohtelua ovat typeryksiä. Mitä pahaa on toimia yhtä pyhäkoulumaisesti kuin he (ei erota heti ensivaikeuksien tullessa) mutta katsoa, että jaksaa elää siitä huolimatta, jos sivusuhde sen antaa? Ainakin itse kouttaisin ensin ratkoa ongelmia, mutta jos se ei onnistu, niin aivan yhtä typerä on se, joka ei ota sivusuhdetta, mutta ei ero, kuin se, joka ei eroa, mutta ottaa sivusuhteen. Eikö niitä ensivaikeuksien tultua eroajiakin joku aina halveksi? Näin ei tartte! Koska sehän aiheuttaisi tuskaa sille yhdessä pysymistä haluavalle osapuolelle, se ero. Salasuhde ei aiheuta. Ihan yhtä pystyynkuollut moni liitto on jo niitä ilmankin.

Vierailija
92/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut ovat just sopivia seksisuhteeseen.

Tämän varaan minäkin laskin, mutta kun ne perhanat tuppaa aina rakastumaan. Tulee ihan turhaa draamaa.

Ei siinä mitään draamaa tule, kun pistää pelin poikki ajoissa. He menevät kuitenkin kiltisti kotiin takaisin, kun näin pyytää, eivätkä jää roikkumeen. Sinkkumies voi kysellä perään pitkäänkin. 

Vierailija
93/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oma mies päätti lähteä toisen matkaan. Tämä tuli ilmi vahingossa lähes heti, kun suhteen aloitti. Pitkän yhteiselämämme aikana hän ei koskaan osoittanut pienintäkään tyytymättömyyttä yhteiseloamme kohtaan. On todella vaikeaa näin jätetyn näkökulmasta edes yrittää parantaa parisuhdetta, kun toinen ei millään muotoa ole edes ilmaissut, että siinä olisi jokin vialla. Ainoa peruste sille, että haluaa rikkoa perheemme ( juu on lapsia), on hänen sanojensa mukaan on se, että kun arki on niin tavallista. Ei syytä minua mietenkään , eikä mistään. Hänen tahdostaan kuitenkin muutan pois. Tässä kuviossa minä olen ollut se hölmö, kun olen uskonut , että toinen välittää ja rakastaa. Ehkä minäkin jossain vaiheessa olen onnellinen, että pääsin tällaisesta helmestä eroon. Ja tässä kuviossa se toinen nainen on ilmeisestikin salamarakastunut, koska on jo avaimensakin antanut.

Vierailija
94/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oma mies päätti lähteä toisen matkaan. Tämä tuli ilmi vahingossa lähes heti, kun suhteen aloitti. Pitkän yhteiselämämme aikana hän ei koskaan osoittanut pienintäkään tyytymättömyyttä yhteiseloamme kohtaan. On todella vaikeaa näin jätetyn näkökulmasta edes yrittää parantaa parisuhdetta, kun toinen ei millään muotoa ole edes ilmaissut, että siinä olisi jokin vialla. Ainoa peruste sille, että haluaa rikkoa perheemme ( juu on lapsia), on hänen sanojensa mukaan on se, että kun arki on niin tavallista. Ei syytä minua mietenkään , eikä mistään. Hänen tahdostaan kuitenkin muutan pois. Tässä kuviossa minä olen ollut se hölmö, kun olen uskonut , että toinen välittää ja rakastaa. Ehkä minäkin jossain vaiheessa olen onnellinen, että pääsin tällaisesta helmestä eroon. Ja tässä kuviossa se toinen nainen on ilmeisestikin salamarakastunut, koska on jo avaimensakin antanut.

Aivan varmasi osoitti, mutta sinä et kuunnellut, etkä huomannut merkkejä. 

Vierailija
95/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasi osoitti, mutta sinä et kuunnellut, etkä huomannut merkkejä. 

ja sinä tiedät tämän mistä? Kuvitteletko , että en ole keskustellut mieheni kanssa tämän jälkeen ? oikeasti? Jos hän itse myöntää, että ei ole mitenkään osoittanut että on tyytymätön, niin pitäsikö väittää että valehtelee? Mene jo peilin heteen hiukan miettimään mitä näppikseltäsi päästät.

Vierailija
96/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoo rakastavansa ja kehuu maasta taivaisiin. Järjestää yhteistä aikaa ja pieniä lahjoja.

Suunnittelee yhteistä tulevaisuutta kanssasi ja kertoo, kuinka onnellinen olisi kanssasi. Lupaa jättää vaimonsa, kunhan jaksat odottaa. Rakastat ja uskot rakastamaasi miestä. Et ole hölmö.

Tuttu virsi, jota en ollut aiemmin kuullut, mutta näin jälkeenpäin, viisaampana, kuullut liiankin monta kertaa: vaimon kanssa ollaan vain lasten ja lainojen takia. En aio jäädä avioliittooni, odotan oikeaa hetkeä lähteä. Meillä ei ole seksiä, eikä läheisyyttä. Vaimo ei ole haluttava. Vaimo on lihava. Vaimo ei ota suihin ja makaa kuin lahna. Nukun sohvalla. Intohimo puuttuu kokonaan. En tiennyt, mitä rakkaus on, kunnes tapasin sinut. Seksi kanssasi on parasta. En ole koskaan kokenut vastaavaa. Sinun kanssa ei tarvitse seksin aikana miettiä ketään toista naista. Jos olisit mun, mun ei tarvis ikinä vetää käteen.

Onko tämä aloitus siis niin, että varokaa kaikki naiset valehtelevia aviomiehiä, me vaimot haluamme pitää miehemme, jotka pettävät tilaisuuden tullen. Älkää antako tilaisuutta. Älkää olko hölmöjä ja näyttäkö miehillemme, mitä intohimo ja rakkaus on.

Eräs vaimo halusi pitää tällaisen pettävän aviomiehensä. Taisi tietää, että omilla avuillaan ei tule koskaan uutta miestä saamaan.

Keinot olivat niin rajut, että hänestä olisi voinut tehdä lasten.s.uojeluun ilmoituksen. Mutta en halunnut tilanteesta enää yhtään rumempaa, kuin se jo oli.

Tarinoita olen kuullut tällaisista aviomiehistä ja heidän "kaavoista" toimia petollisesti molempia naisia kohtaan. Olen vain huojentunut, että suhde ukkomieheen on ohi.

Naurattaa ajatus hänestä vetämässä hanskaan suihkussa, kun lihava vaimo vetää sidukkaa sohvalla. Mikäs siinä, jos vaimo haluaa pitää miehen, jolle oma vaimo ei riitä.

Itse en tyytyisi niin vähään. On olemassa kunnollisiakin MIEHIÄ.

Vierailija
97/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muistettava, että monet näistä varatun kanssa suhteeseen pyrkivistä naisista on sellaisia, jotka ei vapaata miestä onnistu koskaan saamaan (mielenterveydelliset syyt, ulkonäkörajoitteet, yms.).

Vierailija
98/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muistettava, että monet näistä varatun kanssa suhteeseen pyrkivistä naisista on sellaisia, jotka ei vapaata miestä onnistu koskaan saamaan (mielenterveydelliset syyt, ulkonäkörajoitteet, yms.).

Näitähän ne on. Takertujia.

Vierailija
99/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Molempia on ollut, varattuja ja vapaita. Olen vaan ottanut sen miehen kun haluan. Perheenisää  en huoli, jolla on alaikäisiä lapsia.

Vierailija
100/142 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he.l.vettiä :D

Ja varattu mies, jonka siis pitäisi olla VARATTU, niin sen onnistuu sitten kuitenkin saamaan??

Otappa aamulääkkeet ens kerralla ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi