Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!
Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:
1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.
Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".
Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.
T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma, kun nämä "toiset" naiset/miehet elävät siinä kuvitelmassa, että he pelastavat kurjan pettäjäraukan hirveästä parisuhteesta . Sellainen henkilö , joka ei kykene ensin lopettamaan sitä huonoa parisuhdetta, on kyllä aika säälittävä. Sellainen henkilö pystyy sen myös tekemään uudestaan. Itse en ainakaan pystyisi luottamaan ihmiseen, joka pettää omaa puolisoaan, eikä pysty lähtemään muulla tavoin huonosta liitosta.
Minusta taas ne, jotka eivät eroa vaikka saavat huonoa kohtelua ovat typeryksiä. Mitä pahaa on toimia yhtä pyhäkoulumaisesti kuin he (ei erota heti ensivaikeuksien tullessa) mutta katsoa, että jaksaa elää siitä huolimatta, jos sivusuhde sen antaa? Ainakin itse kouttaisin ensin ratkoa ongelmia, mutta jos se ei onnistu, niin aivan yhtä typerä on se, joka ei ota sivusuhdetta, mutta ei ero, kuin se, joka ei eroa, mutta ottaa sivusuhteen. Eikö niitä ensivaikeuksien tultua eroajiakin joku aina halveksi? Näin ei tartte! Koska sehän aiheuttaisi tuskaa sille yhdessä pysymistä haluavalle osapuolelle, se ero. Salasuhde ei aiheuta. Ihan yhtä pystyynkuollut moni liitto on jo niitä ilmankin.
Hyvä provo :) Kurkistus maailmaan ilman omaatuntoa :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on yksipuolisia näkemyksiä. Kuvitellaan, että aina mies on naimisissa ja nainen sinkku, joka on rakastunut ja odottaa miehen eroa. Minäkin olen toinen nainen, mutta myös itsekin naimisissa, eikä aikomustakaan erota. Rakastajani on myös naimisissa, mutta ei harmainta haisuakaa, onko hän eroamassa vai ei. Emme keskustele omista avioliitoistamme, puolisoistamme tai perheistämme, emme koskaan. Se ei kuulu suhteeseemme, vain seksi kuuluu. Rakastajani käytöksestä olen arvaillut, en kuitenkaan koskaan kysynyt ja hän ei ole kertonut, että hän ei saa sitä tietynlaista seksiä kotona, jota me harrastamme. Suhteemme on nyt jatkunut 7 vuotta ja vakka tavallaan välitämme toisistamme, emme ole vieläkään rakastuneet toisiimme. Ehkä se rakkaus iskee 5 vuoden kuluttua ja alamme vaatia toistemme eroa....not.
No tätähän nämä keskustelut aina ovat. "Vaimot" ja "kakkoset", harvalla käy mielessäkään, että suuri osa on molempia. Syvässä istuu käsitys naiivista, rakastuvasta kakkosesta, joka odottaa miestä omakseen. Myöskään toisista miehistä ei puhuta, niitäkin on, usein varattuja hekin.
Minulla taas ei tullut miehen siviilisääty puheeksi. Meidän suhde oli jatkunut pitkään, kun tuli puheeksi miehen puoliso. No suhde oli jo siihen asti muodostunut pelkäksi seksisuhteeksi, niin sellaisena se oli helppo jatkaa, vaikka mies varattu olikin. Nyt hän oli varattuna kahteen suuntaan. Olin hännen työkaupungin heila. Sain seksiä, lahjoja, biletystä ja hotelliviikonloppuja.
Mulla vähän erilainen kokemus. En varsinaisesti ollut se toinen nainen, vaikka helvetin rakastunut siihen mieheen olinkin jo silloin. Petti naistaan minun kanssani useiden vuosien ajan, harvakseltaan kylläkin välimatkan takia. Mutta aina kun näimme, emme osanneet pysyä erossa toisistamme. Ei koskaan puhut pahaa naisestaan, päinvastoin. Sittemmin kuitenkin meidän välimme lämpenivät entisestään, ja puhuimme päivittäin ja näimme useammin. Lopulta tämä mies erosi ja olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso lukee näitä teidän kirjoituksia yötä päivää ja on ysiysi varma että hypin jokaisen vastaantulijan kanssa sänkyyn kun kaikki muutkin niin tekee. Yhdessä silti olla kun mistään en voi jäädä kiinni, eikä puolisokaan ole niin hölmö että olisi valmis heittämään kaikkea menemään kun ei ole ihan varma, ja on kuitenkin velat ja muksut. Siinä on silti riittänyt hampaitten kiristelyä useammaksi vuodeksi. En ymmärrä miksi aikuiset tuputtavat netissä omia mielipiteitään toisille ja vielä vähemmän ymmärrän miksi joku on kiinnostunut toisten kapeakatseisista mielipiteistä. Koskee varsinkin omaa puolisoani. Ihmissuhteet ovat monimutkaisia, ja kaikissa asioissa on monta puolta. Vappu Pimiäkin on sanonut että jos ukko pettää, on syytä katsoa peiliin.
Vappu puhuu kokemuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muistettava, että monet näistä varatun kanssa suhteeseen pyrkivistä naisista on sellaisia, jotka ei vapaata miestä onnistu koskaan saamaan (mielenterveydelliset syyt, ulkonäkörajoitteet, yms.).
Voi hyvänen aika miten typerä olet. Varatut miehet kiinnittävät silmänsä juuri niihin kauniisiin, näyttäviin naisiin, kotona kun on yleensä se "pieruverkkareissa" viihtyvät lässähtynyt lössykkä, joka ei osaa puhua muusta kuin lapset sitä ja lapset tätä. Ravintolaan kun menemme tyttöporukalla, kohta on miesporukka ympärillä, hakevat vaikka kuun taivaalta, että saavat istua iltaa kanssamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en tiedä. Mulla on se.ksisuhde kahteen eri varattuun mieheen juuri siksi etteivät he itke perään tai huutele muille. Se.ksi on hyvää ja sitä saa tarpeeksi,eikä tarvitse pelätä että toinen ihastuisi, täydellinen diili. Itse en keksi miehille muuta käyttötarkoitusta kuin se.ksi.
Etkö halua tai pysty kokemaan rakkautta?
En tiedä miksi viestini oli poistettu, kun siinä ei mitään asiatonta ollut. Noh, jokatapauksessa. Pystyn kyllä, rakastan kissojani, koiriani, ystäviäni, perhettäni ja lapsiani (itsellisesti hankittu) mutta en ole koskaan kokenut romanttisia tunteita ketään kohtaan, vaikka seksiä haluankin.
Surullista.
Hölmö tuollaisessa kuviossa on ainoastaan vaimoparka, joka sietää tuollaista käytöstä puolisoltaan.
Hölmö on se joka miettii muiden mielipiteitä. Jonain päivänä makaat vanhainkodissa etkä enää muista niiden ihmisten nimiä joiden mielipiteistä olit niin huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muistettava, että monet näistä varatun kanssa suhteeseen pyrkivistä naisista on sellaisia, jotka ei vapaata miestä onnistu koskaan saamaan (mielenterveydelliset syyt, ulkonäkörajoitteet, yms.).
Voi jestas 😂
En koe mitään erityistä nautintoa siitä, mutta minun tilanteessani se varatun miehen puoliso on lihava ja tätimäinen. Itse täysin päinvastainen, treenaava, hoikka, pitkätukkainen ja kaunis. Vaikka itse sanonkin. Sen nyt vaan näkee ihan vilkaisemalla. En ole mikään itserakas, mutta olen aina saanut joka ikisen miehen kenet olen halunnut.
Useimmiten mies juuri jää koukkuun siihen toiseen naiseen, koska kotona on elähtänyt pieruverkkari, joka on lihonut lapset saatuaan eikä häntä enää halua seksuaalisesti yhtään.
Satuin vain rakastumaan varattuun. Hän myös minuun. Ei siinä ajatellut kumpikaan puolisoita ja heidän tunteitaan. Ehkä juuri siksi, että he eivät enää merkanneet muuta , kuin historiaa. Hölmö oli nykyisen mieheni ex. Hän kuvitteli voivansa pitää miehensä keinolla millä hyvänsä. Hölmö hän oli ollut koko avioliiton. Ei pitänyt itsestään huolta, lihoi ja oleskeli vain kotona. Ei kukaan jaksa katsoa puolisoa, joka paisuu sohvan nurkassa ja on aina väsynyt. Vaimo ei halunnut seksiä, koska oli lihava. Mies ei halunnut vaimoaan, koska vaimo oli epämiellyttävä niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin.
Se on ihan hauskaa jonku aikaa, mutta jos tunteet kasvavat ja odotus suhteelta on jommankumman puolelta suuremmat, niin se päättyy monesti rumasti.
Hölmö on se vaimo, joka huolii miehensä takaisin pettämisen jälkeen. Pettäminen on suurin loukkaus ja itsetunnon musertava teko toiselle. Sinä et riittänyt omana itsenäsi hänelle ja hän haki suhteestanne puuttuvia asioita mieluummin muualta, kuin olisi yrittänyt korjata asiaa kanssasi. Deal with it, the rest of your life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso lukee näitä teidän kirjoituksia yötä päivää ja on ysiysi varma että hypin jokaisen vastaantulijan kanssa sänkyyn kun kaikki muutkin niin tekee. Yhdessä silti olla kun mistään en voi jäädä kiinni, eikä puolisokaan ole niin hölmö että olisi valmis heittämään kaikkea menemään kun ei ole ihan varma, ja on kuitenkin velat ja muksut. Siinä on silti riittänyt hampaitten kiristelyä useammaksi vuodeksi. En ymmärrä miksi aikuiset tuputtavat netissä omia mielipiteitään toisille ja vielä vähemmän ymmärrän miksi joku on kiinnostunut toisten kapeakatseisista mielipiteistä. Koskee varsinkin omaa puolisoani. Ihmissuhteet ovat monimutkaisia, ja kaikissa asioissa on monta puolta. Vappu Pimiäkin on sanonut että jos ukko pettää, on syytä katsoa peiliin.
Vappu puhuu kokemuksesta!
Katsoin peiliin aamulla. Lyhyt suora tukka, jota koitan itse sävytellä punaisemmaksi, että minussa olisi edes jotain erikoista. Meikitön naama, pienet tihrusilmät, roikkuvat rinnat (koostumus lähinnä pelkkää löysää läskiä), vatsa paksuin kohta vartalossa, pyllyssä ei minkäänlaisia muotoja, ikää kohta 40. Vilkaisin miestä sohvalla; nuorempi, hoikka, lihaksikas, komea, urheilullinen.
Hänellä oli suhde vanhempaan naiseen, joka näyttää nuoremmalta, kuin minä. On hoikka ja urheilullinen, suuri silmäinen ja aina iloinen.
Mietin kuinka hölmö olin joskus, kun luulin riittäväni miehelleni.
Miksi en pitänyt itsestäni huolta.
Miksi annoin itseni rupsahtaa. Miksi juhlin kavereiden kanssa viikonloput, vaikka olisi pitänyt pitää itsestä ja parisuhteesta huolta. Tuhlasin bilettämiseen kaiken aikani, enkä harrastanut mitään urheilua.
Meistä tuli mieheni kanssa eripari aviopari.
Mutta tuossa se vielä istuu. Taitaa sittenkin rakastaa tätä rupsahtanutta, hölmöä vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.
Kyllä sinä sinkku olet, ei seksisuhde poista sinkkuutta.
Ehkä niin ja ei minua haittaa ollenkaan. Minä kuorin kermat päältä, kun vaimo hoitaa kaiken muun. En kadehdi ystävääni.
Et ole hänelle mikään ystävä! Säälin sua ja sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika miten typerä olet. Varatut miehet kiinnittävät silmänsä juuri niihin kauniisiin, näyttäviin naisiin, kotona kun on yleensä se "pieruverkkareissa" viihtyvät lässähtynyt lössykkä, joka ei osaa puhua muusta kuin lapset sitä ja lapset tätä. Ravintolaan kun menemme tyttöporukalla, kohta on miesporukka ympärillä, hakevat vaikka kuun taivaalta, että saavat istua iltaa kanssamme.
Sama täällä. Minua yritti iskeä työpaikallani mies kenellä oli kotona siis vaimo tai avovaimo ja lapset. Mutta kuvista näin että kyseessä minun silmälle ainakin aika ruma ja rupsahtanut nainen. Minä siis nuori, kaunis ja tosi hyvässä kunnossa nainen ja aina saanut miesten huomiota. Olin silloin vielä sinkku ja ei todellakaan kiinnostanut mikään varattu ukko joku oli hakemassa vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen ihminen haluaa ihmisen, joka on valmis pettämään omaa puolisoaan? Jos kerran moraali on niin löyhä, että kykenee pettämään, niin kykenee sen aivan varmasti tekemään myös uudestaan heti kun löytyy taas joku parempi/ihanampi/ymmärtäväisempi.
Sellainen, joka ei itsekään halua mitään pysyvää parisuhdetta? Minulle riittää että saan hyvää seksiä ja seuraa muutaman kerran kuussa. En ottaisi miestä itselleni vaikka se olisi vapaakin.
Samoin! En ymmärrä näitä, joiden on ihan pakko roikkua parisuhteessa. Eivät saa taulua seinään tai autoa huoltoon saati että osaisivat teettää remontin. Ovat lähinnä kuin syöpä miehen käsipuolessa, ihan minkä tahansa miehen, kunhan sillä nyt kolme jalkaa on.
Minä olen toisena naisena voittaja, sillä saan miehestä sen parhaan osan tarvitsematta sietää arjen ärsyttävyyksiä. Ja taloudellisesti olen riippumaton, omistan velattoman asuntoni ja autoni ja tulevaa perintöä toisen mokoman. Verot olen siitä maksanut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minua yritti iskeä työpaikallani mies kenellä oli kotona siis vaimo tai avovaimo ja lapset. Mutta kuvista näin että kyseessä minun silmälle ainakin aika ruma ja rupsahtanut nainen. Minä siis nuori, kaunis ja tosi hyvässä kunnossa nainen ja aina saanut miesten huomiota. Olin silloin vielä sinkku ja ei todellakaan kiinnostanut mikään varattu ukko joku oli hakemassa vaihtelua.
En ymmärrä, miks miehet vokottelee töissä ja baarissa kauniita, hoikkia, nuoria naisia ja kotona odottaa merihirviö. Miksei hommaa kotiin sellaista akkaa, että ei tarvi enää parempaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö on se joka miettii muiden mielipiteitä. Jonain päivänä makaat vanhainkodissa etkä enää muista niiden ihmisten nimiä joiden mielipiteistä olit niin huolissasi.
En mieti ihmisten mielipiteitä, vaan ihmisten tunteita.
Vanhuksia tavanneena tiedän, että ne pettymykset mitä muille on elämänsä aikana aiheuttanut, laittavat huutamaan öisin. Kaikki se, mitä on tehnyt väärin luulleessaan että ei se muiden elämää niin suuresti hetkauta.
Nimet unohtuvat, mutta syyllisyydentunto vain kasvaa vuosien myötä. Joillakin se iskee sillä hetkellä, kun muu rakkaus haalistuu ympäriltä.
Toisilla naisilla on siitä kurja tulevaisuudennäkymä, että sitä omaa rakasta ei ole mihin ankkuroida hyvät tunteet. Se minkä eteen on uurastanut ja minkä varaan rakentanut ihmissuhteet - toisen varastetut hetket?
Liian kiltit.