Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!

Vierailija
17.12.2018 |

Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:

1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.

Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".

Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.

T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen aavistaa jos miehellä on toinen nainen. Se on vaan sitten silmien sulkemista ja elämistä jossain omassa maailmassa jos ei sitä HALUA nähdä.

Ja sitten vingutaan kun ihan yllätyksenä tuli ero. Tai ei muka nähdä sitä toista naista ja silti pidetään petturi äijästä kiinni.

Minusta ei tuollaiseen elämään olisi! Olen ansainnut parempaa, vaikka sitten sinkkuna :)

Vierailija
142/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi täälläkin kitistään siitä, että se toinen nainen on kaiken pahan alku ja juuri, pilaa toisten avioliiton ja romahduttaa vaimon itsetunnon.

Kahden ihmisen väliin ei mahdu, jos siinä ei ole tilaa. Jos mies haluaa etsiä hetken hupia/jotain parempaa/mukavaa vaihtelua/jännitystä elämäänsä/mitä ikinä onkaan vailla, hän onnistuu siinä kyllä. Ihan sama vaikka kieltäytyykö siitä yksi nainen vaiko kymmenen. Ne, jotka suunnitelmallisesti haluavat loukata kumppaniaan tai aviopuolisoaan pettämällä, löytävät kyllä aina keinon saada sen, mitä haluavat. Aina löytyy joku, joka suostuu ja jonka saa vaikka puhuttua pyörryksiin jos ei muu auta. Se on mies, joka siinä pettää, ei se toinen nainen.

Itse olin naimisissa olevan työkaverini kanssa suhteessa pitkän aikaa. En minä häntä halunnut, vaimonsa oli vain aivan sairaan mustasukkaista sorttia (tiesin hänet samalta alalta) ja hänellä oli aina kova tarve merkkailla reviiriään ja epäili, että jokaisella vastaantulijalla on jotain vispilänkauppaa miehensä kanssa. Epäili minuakin, vaikken vielä siinä vaiheessa tuntenut koko miestä. No, kun vaimo kerran oli jo päättänyt, että miehensä säätää minunkin kanssani, niin päätin sitten kokeilla, että irtoaako tältä mieheltä. Ja irtosihan siltä, heti ekalla näkemisellä. Ihastui, rakastui, muuttui entistä rohkeammaksi ja sitten jäi lopulta kiinni. Vaimo käy edelleen terapiassa viikoittain, kun voi niin pahoin tilanteen vuoksi vaikka tapahtuneesta on pian puolitoista vuotta. Jäi siis liittoon tämän luuserin kanssa, koska pelkäsi liikaa yksin jäämistä ja taloudellisia ongelmia. Tekivät äkkiä lapsen, kun sai tietää miehensä pettämisestä, ihan kuin sillä mikään ongelma korjaantuisi. No, nyt hän on sitten äitiyslomalla, ja sairastui kuulemma synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja elämänsä on yhtä helvettiä. Kumpikin kyttää minua instagramissa toisiltaan salaa. Mies laittelee vieläkin säännöllisesti jotain kaipausviestejä, mutta ei paljon kiinnosta. Itsepä on soppansa keittänyt. Ja tiedän, etten ole edes ainoa, jonka kanssa hän on näitä syrjähyppyjä tehnyt.

Itse onnellisesti parisuhteessa kunnollisen miehen kanssa. Asiani eivät voisi olla paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän