Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!

Vierailija
17.12.2018 |

Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:

1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.

Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".

Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.

T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut ovat just sopivia seksisuhteeseen.

Tämän varaan minäkin laskin, mutta kun ne perhanat tuppaa aina rakastumaan. Tulee ihan turhaa draamaa.

Ei siinä mitään draamaa tule, kun pistää pelin poikki ajoissa. He menevät kuitenkin kiltisti kotiin takaisin, kun näin pyytää, eivätkä jää roikkumeen. Sinkkumies voi kysellä perään pitkäänkin. 

Kuinka ajoissa? Ei ne kuule paljon varoittele, kun jo ilmoittavat vaimolleen eroavansa ja haluavat mun kanssani naimisiin. Siinä yleensä tuppaa jonkinlaista draaman poikasta syntymään sekä vaimon taholta, että siitä kun itse yrittää selittää, että tää ei kuulu mun suunnitelmiin.

Vierailija
122/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä ”toisia naisia” ja tilanteita ole ihan yhtä monenlaisia kuin vaimoja ja avioliittojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.

Sinä olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Sitä limaista, lämmintä äklösiideriä jota jää tilkka tölkin pohjalle kun sen juo hitaasti saunassa. Niin on kyllä paneskelemasi mieskin, ei sen puoleen.

Jahhas. Minullakin oli suhde kaverin mieheen. Ei siinä kaveruus paina mitään, kun himot jyllää. Sitäpaitsi, kuka jaksaa kitua koko elämänsä ilman seksiä ja ruikuttaen. Hyvään avioliittoon ei mahdu kolmansia ihmisiä. Huonossa avioliitossa masentuu ja seksitön liitto on perseestä.

Ei ole kyse siitä onko avioliitto hyvä, vaan miten terve moraali on. Eihän kaveriakaan saa kiusata, jos siitä ei tykkää.

Moraali vaihtelee ajasta, paikasta ja kulttuurista toiseen. Se on sopimuskysymys. Minun rakastajallani on ollut aina ns. avoin avioliitto. Peli on selvä: minä saan ja annan seksiä, jota hän ei vaimolta saa. Muuta en haluakaan, sillä muu minulla on omasta takaa: omaisuus, tulot, lapset.

Piutpaut piittaan aapeen omaksumista (luterilaisista) arvoista ja moraalista (moralisoinnista, itse asiassa), minulla on eri arvot ja ihan oma, paljon inhimillisempi moraali. Enkä tee seksistä isompaa numeroa kuin se biologisena tarpeena on. Kun en ole uskovainen, seksi ei ole synti vaan pelkkä ilo.

Vierailija
124/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö on se joka miettii muiden mielipiteitä. Jonain päivänä makaat vanhainkodissa etkä enää muista niiden ihmisten nimiä joiden mielipiteistä olit niin huolissasi.

En mieti ihmisten mielipiteitä, vaan ihmisten tunteita.

Vanhuksia tavanneena tiedän, että ne pettymykset mitä muille on elämänsä aikana aiheuttanut, laittavat huutamaan öisin. Kaikki se, mitä on tehnyt väärin luulleessaan että ei se muiden elämää niin suuresti hetkauta.

Nimet unohtuvat, mutta syyllisyydentunto vain kasvaa vuosien myötä. Joillakin se iskee sillä hetkellä, kun muu rakkaus haalistuu ympäriltä.

Toisilla naisilla on siitä kurja tulevaisuudennäkymä, että sitä omaa rakasta ei ole mihin ankkuroida hyvät tunteet. Se minkä eteen on uurastanut ja minkä varaan rakentanut ihmissuhteet - toisen varastetut hetket?

Mitä ihmettä sinä hourit? Useimmilla ei ole noita uskonnollisia pakkomielteitä seksin syntisyydestä ja "toisena naisena tai miehenä" olemisen vääryydestä. Ihmissuhteet voivat olla lomittain, limittäin ja käsitys perheestä yhden miehen, yhden naisen ja heidän biologisten lastensa muodostamana klönttinä on erittäin suppea ja naurettava. Jopa säälittävä kaikessa poissulkemisessaan. Minulla oli aikoinaan oman ydinperheeni lisäksi useita muiden perheiden lapsia, joita rakastin ja kohtelin kuin omiani. Rakkautta ilmeisesti riittää ainakin meillä onnekkailla.

Ankkuroida hyvät tunteet omaan rakkaaseen? Taidat olla läheisriippuvainen, siltä tuo kuulostaa. Ja varastetut hetket, keltä ne on varastettu? Minä käytän ihan omaa aikaani, joka ei ole keltään pois. Ei kumppaninikaan ole yksityisistä hetkistään tilivelvollinen kenellekään.

Vierailija
125/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.

Sinä olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Sitä limaista, lämmintä äklösiideriä jota jää tilkka tölkin pohjalle kun sen juo hitaasti saunassa. Niin on kyllä paneskelemasi mieskin, ei sen puoleen.

Jahhas. Minullakin oli suhde kaverin mieheen. Ei siinä kaveruus paina mitään, kun himot jyllää. Sitäpaitsi, kuka jaksaa kitua koko elämänsä ilman seksiä ja ruikuttaen. Hyvään avioliittoon ei mahdu kolmansia ihmisiä. Huonossa avioliitossa masentuu ja seksitön liitto on perseestä.

Ei ole kyse siitä onko avioliitto hyvä, vaan miten terve moraali on. Eihän kaveriakaan saa kiusata, jos siitä ei tykkää.

Moraali vaihtelee ajasta, paikasta ja kulttuurista toiseen. Se on sopimuskysymys. Minun rakastajallani on ollut aina ns. avoin avioliitto. Peli on selvä: minä saan ja annan seksiä, jota hän ei vaimolta saa. Muuta en haluakaan, sillä muu minulla on omasta takaa: omaisuus, tulot, lapset.

Piutpaut piittaan aapeen omaksumista (luterilaisista) arvoista ja moraalista (moralisoinnista, itse asiassa), minulla on eri arvot ja ihan oma, paljon inhimillisempi moraali. Enkä tee seksistä isompaa numeroa kuin se biologisena tarpeena on. Kun en ole uskovainen, seksi ei ole synti vaan pelkkä ilo.

Minulla ja miehelläni on myös ns. vapaa suhde. Emme harrasta seksiä keskenämme. Minulla on ollut rakastajia, hänellä ei. En minä ne tässä mitään väärää, jos pelataan avoimin kortein. Mieheni ja rakastajani molemmat hyväksyvät tilanteen.

Vierailija
126/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotteko samaa hölmöistä toiseksi mieheksi suostuvista?

Vierailija
127/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, jotka tietoisesti valitsevat "toisen naisen" osan. Ei tarvitse ottaa miestä nurkkiinsa roikkumaan, mutta saa tältä huomiota ja hellyyttä silloin, kun se molemmille sopii. Eivät toki kaikki naiset ole tällaisia, mutta jotkut ovat. 

Vierailija
128/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mikä on oma kokemuksesi tästä asiasta? Oletko itse petetty aviovaimo vai "hölmö" toinen nainen? Kenties itse pettäjämies? Eiköhän tässä ole taustalla monimutkaisemmat yhteiskunnallisetkin kuviot, että ihmiset näihin tilanteisiin joutuvat, kuin mustavalkoiset yksinkertaistukset...

Vierailija
129/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko keskittyä varattuihin miehiin koska sinkkumiehet jäävät lahkeeseen roikkumaan. Alkavat suunnitella yhteen muuttoa ja vaativat jouluna tulemaan "anoppilaan". Esittelevät ystävilleen ja sukulaisilleen tyttöystävänä. Vaativat yhteisiä kesälomareissuja etc. YÄK.

Vierailija
130/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut hölmö. Rakastuin ja sain parasta seksiä ikinä ukkomieheltä. . Paras rakastaja on mies, jolla kotona ruma vaimo, jota seksi ei ole kiinnostanut pitkään aikaan.

Mies aivan innostuu ja kokeilee kaikkea kivaa, kun läskin vaimon sijasta saa peuhata seksikkään hoikan rakastajan kanssa.

Vierailija
131/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut hölmö. Rakastuin ja sain parasta seksiä ikinä ukkomieheltä. . Paras rakastaja on mies, jolla kotona ruma vaimo, jota seksi ei ole kiinnostanut pitkään aikaan.

Mies aivan innostuu ja kokeilee kaikkea kivaa, kun läskin vaimon sijasta saa peuhata seksikkään hoikan rakastajan kanssa.

Ja siellä ne petetyt vaimot alapeukuttaa. Totuus on julmaa.

Vierailija
132/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toinen nainen. Minulla ei todellakaan ollut koskaan tarkoitusta saada edes sitä koko porsasta itselleni. Huvittelin vain hetkisen. Keräsin rusinat pullasta, kun oma elämä sattui olemaan tylsää. Ei kaikki naiset ole rakkauden tunteesta niitä toisia naisia. Osa voi nauttia romanssista tietäen ettei koskaan halua miestä kokonaan itselleen. Ukkomies on varma valinta, eivät jää roikkumaan turhaan suhteisiin. 

Vierailija
133/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut nainen, olin suhteessa naimisissa olevaan mieheen ja lopetin suhteen. Mies varmaan nyt yrittää löytää kotoa onnea vaimon kanssa. Hieno ajatus mutta harvoin liitto enää toimii jos on sivusuhteeseen lähtenyt.

Nyt olen ymmärtänyt kuinka tyhmiä on ne vaimot jotka pitävät kiinni noista petturi miehistään. Pelkäävätkö jäädä yksin?

Itse laittaisin suhteen poikki välittömästi jos mies pettäisi. Varmaan outoa mutta kakkosena oltuani tajusin ettei suhde enää palaudu onnelliseksi.

Vierailija
134/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ei ole kiinni toisen omistamisesta. On hienoa rakastaa toista ihmistä ja saada rakkautta, ja vain toisena naisena tai miehenä ihminen on oikeasti vapaa.

Tätä ei tajua puolisossaan väkisin roikkuva kurppa, joka ei voi tajuta, miksi ei tälle riitä. No, kun ei riitä edes itselleen ilman sitä puolisoa.

Vierailija
135/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty on vajaa.

Vierailija
136/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut nainen, olin suhteessa naimisissa olevaan mieheen ja lopetin suhteen. Mies varmaan nyt yrittää löytää kotoa onnea vaimon kanssa. Hieno ajatus mutta harvoin liitto enää toimii jos on sivusuhteeseen lähtenyt.

Nyt olen ymmärtänyt kuinka tyhmiä on ne vaimot jotka pitävät kiinni noista petturi miehistään. Pelkäävätkö jäädä yksin?

Itse laittaisin suhteen poikki välittömästi jos mies pettäisi. Varmaan outoa mutta kakkosena oltuani tajusin ettei suhde enää palaudu onnelliseksi.

Miksi ei voisi palautua onnelliseksi. Kyllä se nähdäkseni on ihan mahdollista, jos molemmat panostavat suhteeseen ja elämäntilanteissa tulee muutoksia (pikkulapset kasvaa), myös arvot voivat muuttua

Vierailija
137/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni ei ole kiinni toisen omistamisesta. On hienoa rakastaa toista ihmistä ja saada rakkautta, ja vain toisena naisena tai miehenä ihminen on oikeasti vapaa.

Tätä ei tajua puolisossaan väkisin roikkuva kurppa, joka ei voi tajuta, miksi ei tälle riitä. No, kun ei riitä edes itselleen ilman sitä puolisoa.

Hyvin kirjoitettu. Täysin samaa mieltä!

Vierailija
138/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi palautua onnelliseksi. Kyllä se nähdäkseni on ihan mahdollista, jos molemmat panostavat suhteeseen ja elämäntilanteissa tulee muutoksia (pikkulapset kasvaa), myös arvot voivat muuttua

No vaimohan on tyhmä, kun uskoo miehen lässytyksen ja anteeksi anelut.

Minulla oli suhde kaverin miehen kanssa. Rakastuin. Mutta ajansaatossa paljastui miehestä todella alhainen piirre. Hän mollasi vaimoaan, ulkonäköä ja lihavuutta. Kaverini valitteli minulle, ettei heillä ole ollenkaan seksiä ja mies puolestaan nauroi minulle, että niin, vaimolla ei ole, mutta hänelläpä on.

Mies puhui vaimostaan todella epäkunnioittavasti ja onhan se teko, pettäminen, jo osoitus siitä, ettei arvosta pa.skan vertaa. Mutta niin vain kiinni jäätyään, mies aneli anteeksi ja vaimo antoi. Anteeksi...

Siellä se vaimo koittaa katuvan miehen kanssa saada onnea takaisin. Kun ei tiedä, mitä mies todella vaimon olemuksesta ajattelee.

Vierailija
139/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään, jos olisi aidosti avoin suhde ja samat oikeudet vieraisiin kummallakin

Täällä palstalla halutaan nähdä että petetty on kyvytön kurppa. Tosiasiassa mies haluaa omistaa vaimon ja siksi salata suhteensa. Et sinä kakkonen ole salainen siksi, että vaimo olisi uuvuttavan mustasukkainen. Kun olet salainen, se mahdollistaa miehelle oman vaimon uskollisuuden hyväksikäyttämisen ja jännitteen kotona, ja katumusseksiä jota mies ei kakkoselleen mainosta. Sinä autat polkemaan vaimon uskollisuutta ja pitämään kieroa eipäs-juupas-jännitettä yllä.

Vaimolla ei ole mahdollisuutta omaan rakastajaan niin kauan kuin hän luulee että molemmat ovat toisilleen ainoat.

Ei ole kyse vain vaimon moraalista, vaan miehen pikkumaisuudesta säilyttää kaksi naista ja pullistaa miehistä egoaan sillä. Ja toisen naisen egon pullistelusta, kuten näistä säälimättömistä viesteistä huomaa. Jossain särkyy luottamus ulvoen, mutta kakkonen ei sitä edes ymmärrä kun ei itse ole sitoutunut olemaan luottamuksen ja lupauksen arvoinen elämässä.

Vierailija
140/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oma mies päätti lähteä toisen matkaan. Tämä tuli ilmi vahingossa lähes heti, kun suhteen aloitti. Pitkän yhteiselämämme aikana hän ei koskaan osoittanut pienintäkään tyytymättömyyttä yhteiseloamme kohtaan. On todella vaikeaa näin jätetyn näkökulmasta edes yrittää parantaa parisuhdetta, kun toinen ei millään muotoa ole edes ilmaissut, että siinä olisi jokin vialla. Ainoa peruste sille, että haluaa rikkoa perheemme ( juu on lapsia), on hänen sanojensa mukaan on se, että kun arki on niin tavallista. Ei syytä minua mietenkään , eikä mistään. Hänen tahdostaan kuitenkin muutan pois. Tässä kuviossa minä olen ollut se hölmö, kun olen uskonut , että toinen välittää ja rakastaa. Ehkä minäkin jossain vaiheessa olen onnellinen, että pääsin tällaisesta helmestä eroon. Ja tässä kuviossa se toinen nainen on ilmeisestikin salamarakastunut, koska on jo avaimensakin antanut.

Aivan varmasi osoitti, mutta sinä et kuunnellut, etkä huomannut merkkejä. 

Merkkejä! Eivät miehet anna mitään ihme merkkejä, kyllä se on vain naisten ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi