Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!

Vierailija
17.12.2018 |

Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:

1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.

Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".

Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.

T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toinen mies.

Vierailija
2/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä. Mulla on se.ksisuhde kahteen eri varattuun mieheen juuri siksi etteivät he itke perään tai huutele muille. Se.ksi on hyvää ja sitä saa tarpeeksi,eikä tarvitse pelätä että toinen ihastuisi, täydellinen diili. Itse en keksi miehille muuta käyttötarkoitusta kuin se.ksi.

Etkö halua tai pysty kokemaan rakkautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hölmö. Mutta myös onnellinen ja tyytyväinen;)

Vierailija
4/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä. Mulla on se.ksisuhde kahteen eri varattuun mieheen juuri siksi etteivät he itke perään tai huutele muille. Se.ksi on hyvää ja sitä saa tarpeeksi,eikä tarvitse pelätä että toinen ihastuisi, täydellinen diili. Itse en keksi miehille muuta käyttötarkoitusta kuin se.ksi.

Onnea matkaan valitsemallasi tiellä. Ja toivottavasti olet rehellinen itsellesi.

Ap

Vierailija
5/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut kun ne vapaat miehet ei kelpaa. Eihän ne ole kelvanneet muillekaan.

Vierailija
6/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi hölmö. Mutta myös onnellinen ja tyytyväinen;)

Leikit tulella, mutta omapahan on elämäsi ja päätöksesi. Muista, että sinua on varoitettu, älä siis ainakaan ala kieriskellä itsesäälissä, jos homma ei sujukaan kuten toivoit.

Ap

Vierailija
7/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ollut kyse kuin seksistä, niinä vuosina jolloin sitä ei kotoa saanut. 

Vierailija
8/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toisena miehenä olo parillekin rouvalle on ihan hyvä jopi.

Vierailija
9/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.

Vierailija
10/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tuo on aika paskamainen temppu ystäville, kun pitää sitten alkaa ruikuttamaan itse aiheuttamaansa pahaa oloa ulos. Kierre vaan jatkuu kerta toisensa perään.

Vierailija
11/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.

Kyllä sinä sinkku olet, ei seksisuhde poista sinkkuutta.

Vierailija
12/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävyys/seksisuhde naimisissa olevaan mieheen, on ollut jo 15 vuotta. En halua häntä itselleni enkä yritä rikkoa hänen liittoaan. Mies on onnellinen perheestään, ja minä olen onnellinen että saan olla sinkku, mutta nautimme toistemme seurasta ja seksistä yhdessä silloin tällöin. En koe että se haittaa ketään.

Vierailija
13/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin varattuna naisena ryhtyä jonkun varatun miehen toiseksi naiseksi ihan pelkän seksin takia. Kun sitä ei kotona sas, niin haluaisin joltain mieheltä, joka myöskään ei saa kotoaan. En minä sitä toista miestä parisuhteeseen hsluaisi. Ap on lukenut liikaa prinsessasstuja, kun luulee naisten aina haluavan yksiavioiseen avioliittoon Sen Oikean kanssa. Naiset voivat harrastaa tunteetonta seksiä yhtä hyvin kuin miehetkin. Itseasiassa nuorena kokemukseni yhdenyönsuhteista oli se, että miehet rakastuivat, minä en.

Vierailija
14/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä sinkku olet, ei seksisuhde poista sinkkuutta.

Ehkä niin ja ei minua haittaa ollenkaan. Minä kuorin kermat päältä, kun vaimo hoitaa kaiken muun. En kadehdi ystävääni.

Vierailija
15/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen/mies iskee silmänsä siihen varattuun ja vaikka siitä alkaisikin se suhde sitten ja vaikka se mies/nainen jättäisikin sen puolisonsa & perheensä, niin pitäkää sen verran sitä järkeä päässänne siinä rakkaudenhuumassa, että muistatte sen, että se mitä se pettävä henkilö sinulle siitä kamalasta puolisostaan kertoo, ei kuitenkaan ole se koko totuus, kun kolikolla on aina kaksi puolta. Kuka ihan oikeasti voi käsi sydämellä väittää, että sellainen henkilö, joka heittää pitkänkin parisuhteen romukoppaan toisen takia muka ihan rehellisesti kertoo asiat niinkuin ne on. Varmasti voi näistä pettämissuhteistakin kuoriutua ihan pysyvä suhde, en sitä väitä, mutta jokaikisessä ihmisessä on niitä huonojakin puolia, joita kukaan ei heti näytä. Täydellistä ihmistä ei ole.

Vierailija
16/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepas kirjoittamasi ajatuksen kanssa. Vaikutatko tyytyväiseltä, tasapainoiselta, arvonsatuntevalta ihmiseltä, joka tuo jotain hyvää tähän maailmaan tai ainakin lähimmäistensä elämään?

...vai kateelliselta, alhaiselta ja itsekeskeiseltä selkäänpuukottajalta, jota käytetään hyväksi?

Vierailija
17/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta välttämättä älystä mitään kerro, mutta itsekkyydestä, moraalittomuudesta ja selkärangattomuudesta kyllä. Ja ennekuin joku taas meuhkaa siitä miksei syytetä miestä, niin kyllä, pettäminen on 100% pettäjän syytä. Mutta toisen vahingoittamisen mahdollistaminen on myös väärin. Samalla tavalla kuin vaikkapa kiusaamisen hiljainen salliminen sivustakatsojana.

Vierailija
18/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua tai pysty kokemaan rakkautta?

En tiedä miksi viestini oli poistettu, kun siinä ei mitään asiatonta ollut. Noh, jokatapauksessa. Pystyn kyllä, rakastan kissojani, koiriani, ystäviäni, perhettäni ja lapsiani (itsellisesti hankittu) mutta en ole koskaan kokenut romanttisia tunteita ketään kohtaan, vaikka seksiä haluankin.

Vierailija
19/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä kyllä säälin sinua. Todennäköisesti joku päivä heräät siihen millainen hirviö sieltä peilistä tuijottaa takaisin. Ei ole nimittäin kiva tunne. Tai sitten olet jo niin pahasti rikki, ettei sinulla ole enää mitään omatuntoa jäljellä. Se on oikeastaan vielä surullisempaa.

Vierailija
20/142 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin varattuna naisena ryhtyä jonkun varatun miehen toiseksi naiseksi ihan pelkän seksin takia. Kun sitä ei kotona sas, niin haluaisin joltain mieheltä, joka myöskään ei saa kotoaan. En minä sitä toista miestä parisuhteeseen hsluaisi. Ap on lukenut liikaa prinsessasstuja, kun luulee naisten aina haluavan yksiavioiseen avioliittoon Sen Oikean kanssa. Naiset voivat harrastaa tunteetonta seksiä yhtä hyvin kuin miehetkin. Itseasiassa nuorena kokemukseni yhdenyönsuhteista oli se, että miehet rakastuivat, minä en.

En ole lukenut mitään prisessasatuja, vaan seurannut elävää elämää liiankin läheltä, tähän mennessä jo pari kertaa sama aloituksessa kuvailtu kuvio tullut todistettua, niiden kuultujen juttujen lisäksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä