Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!
Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:
1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.
Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".
Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.
T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut
Kommentit (142)
Olen joutunut vierestä seuraamaan yhtä pitkää salasuhdetta (olin se vastentahtoinen uskottu, jolle vuodatettiin kaikki asiat). Lopulta se päättyi sikäli hyvin, että nainen sai parinkymmenen vuoden odottelun jälkeen äijän yksin haltuunsa. Vaimo oli häipynyt ja muut naiset olivat hekin kyllästyneet. Naisen kohdalla kyse oli rakkaudesta (kai), mies oli ainakin joskus suorasukaisesti ilmoittanut, ettei kannata luulla, että hän nyt mitään rakastunut olisi.
En tule koskaan tajuamaan, miten ihminen voi vuosikaudet kestää sellaista draamaa, tottua valehtelemaan moneen suuntaan ja esittämään jatkuvasti. Kaiken tuon seuraaminen sivusta vei joskus voimat tyystin, entä kun itse elää tuon keskellä? Nuo ihmiset olivat vielä samoissa työkuvioissa, joten esittämistä, peittämistä ja salailua riitti. Ja miten kestää loputtomia mielialan vaihteluja, kun yhtenä hetkenä näyttää käyvän hyvin, seuraavana kaikki murenee, kun kilpailija näyttää pääsevän niskan päälle. Joskus tekisi mieli kirjoittaa tuosta kaikesta kirja, mutta sitä en sentään voi tehdä.
Kuka täysjärkinen ihminen haluaa ihmisen, joka on valmis pettämään omaa puolisoaan? Jos kerran moraali on niin löyhä, että kykenee pettämään, niin kykenee sen aivan varmasti tekemään myös uudestaan heti kun löytyy taas joku parempi/ihanampi/ymmärtäväisempi. Nämä pettäjäpuolisot kun harvoin näkevät itsessään mitään vikaa, vaan se syy pettämiseen löytyy aina siitä toisesta.
Pitää järjestää asiat kunnolla. Tällä hetkellä olen suhteessa mukavaan naimisissa olevaan mieheen, joka on hyvä ja tunnollinen sängyssä, mutta ei muuten yhtään mun tyyppiä. Eli en kaipaa tai ajattele häntä kun hän on poissa, mutta nautin seksistä kun tavataan. En myöskään hyväksy mitään tunnetason lähestymisyrityksiä (eli hempeileviin viesteihin jää vastaamatta), sitä varten hänellä on vaimo. Myöskään öitä ei vietetä yhdessä. Monilla hommat menee pilalle, kun unohdetaan vetää rajat. Tämä johtaa vääjäämättä siihen, että joko hommasta menee hohto ja mieheen kyllästyy tai sitten tyyppiin ihastuu. Itse nautin säännollisestä seksistä elämäntilanteessa, jossa minulla ei oikein ole aikaa tai mahdollisuutta hankkia vakavaa paristuhdetta, sillä tällä hetkellä kaikki energiani menee erääseen projektiin. Sitten kun tilanteeni muuttuu ja jos joskus tapaan miehen jonka kanssa rakastutaan, lopetan sivusuhteen ja unohdan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen ihminen haluaa ihmisen, joka on valmis pettämään omaa puolisoaan? Jos kerran moraali on niin löyhä, että kykenee pettämään, niin kykenee sen aivan varmasti tekemään myös uudestaan heti kun löytyy taas joku parempi/ihanampi/ymmärtäväisempi.
Sellainen, joka ei itsekään halua mitään pysyvää parisuhdetta? Minulle riittää että saan hyvää seksiä ja seuraa muutaman kerran kuussa. En ottaisi miestä itselleni vaikka se olisi vapaakin.
Eiköhän aikuinen ihminen saa itse päättää suhteestaan, myös sinä voit lopettaa ystävyyden jos se ei anna sinulle mitään, ei sinun tarvitse olla psykologi ystävälle.
Näkisin että kaikki juontaa juurensa siitä, että etsitään sitä miestä joka aiheuttaa itsessä ne parhaat fiilikset. Miehen oikeilla tunteilla eikä varsinkaan teoilla ole mitään väliä kunhan se jaksaa kehua, silittää ja panna. Jos se siinä sivussa rötöstelee, pettää ja hakkaa vaimoaan, niin se on vaan sitä jännempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen ihminen haluaa ihmisen, joka on valmis pettämään omaa puolisoaan? Jos kerran moraali on niin löyhä, että kykenee pettämään, niin kykenee sen aivan varmasti tekemään myös uudestaan heti kun löytyy taas joku parempi/ihanampi/ymmärtäväisempi.
Sellainen, joka ei itsekään halua mitään pysyvää parisuhdetta? Minulle riittää että saan hyvää seksiä ja seuraa muutaman kerran kuussa. En ottaisi miestä itselleni vaikka se olisi vapaakin.
tällaisen tapauksen ymmärrän, jos kyseessä on vain seksi, mutta kun iso osa haluaa sen pettäjämiehen/naisen omakseen, tätä en ymmärrä .
m-mut ku mä haluan alffaa!! Vapaat miehet ei kiinnosta kun eihän ne ole kelvanneet muillekaan ja usein niissä on jotain vikaa. Tapailen sit varattuja miehiä. Yksi niistä lupasi jättää vaimonsa mun takia vuoden sisällä 😊
Vierailija kirjoitti:
m-mut ku mä haluan alffaa!! Vapaat miehet ei kiinnosta kun eihän ne ole kelvanneet muillekaan ja usein niissä on jotain vikaa. Tapailen sit varattuja miehiä. Yksi niistä lupasi jättää vaimonsa mun takia vuoden sisällä 😊
joka ikisessä ihmisessä on jotain vikaa, myös niissä varatuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi hölmö. Mutta myös onnellinen ja tyytyväinen;)
Leikit tulella, mutta omapahan on elämäsi ja päätöksesi. Muista, että sinua on varoitettu, älä siis ainakaan ala kieriskellä itsesäälissä, jos homma ei sujukaan kuten toivoit.
Ap
Haista nyt helevata sen itsesäälisi kanssa.
Sinua kaikki säälivät, minä ja miehesi emme kauheasti suhdettamme salaa, osallistumme mukaviin juhliin ja mökkiviikonloppuihin. Minä en arkeeni miestä tässä vaiheessa halua ja haluan viettää juhlapyhät muualla asuvien lasteni kanssa. Tapaamme miehen kanssa pari kertaa kuukaudessa viikonloput ja arkisin joskus ihanan seksi merkeissä. Juuri sopivaa minulle. Tarkoituksella en hakenut naimisissa olevaa, mutta tämä sopiva nyt sattuu naimisissa olemaan ja reilu 10 vuotta minua nuorempi. Näin on hyvä nyt. Joskus sitten otan komean ikäiseni varakkaan miehen, mutta nyt pidän hauskaa. T. iloinen leski.
Minun paras ystävättäreni oli se toinen nainen työkaverilleen. Ensin kaikki oli hauskaa ja työreissuilla livahdettiin toisen huoneisiin. Kaikki työporukasta tiesivät tämän ja se oli vähän kuin julkinen salaisuus.
Mies oli siis naimisissa ja heillä oli kaksi lasta, ystävättäreni oli eroamassa ja hänellä myöskin kaksi lasta. Istuin monesti ystävättäreni luona iltaa ja hän kyttäsi koko ajan puhelinta ja laittoi viestejä ja hoki, että miksi se ei vastaa, istuu tietenkin rupuvaimonsa kanssa takkatulen loistessaa....
Hän oli siis mustasukkainen miehen omasta vaimosta! Itse en tätä ymmärtänyt ja jos tämä työkaveri tuli vaimonsa kanssa esim. kaupassa vastaan niin silloinkin hän sanoi, että siinä ne nyt menee ja miten hirveältä akka näytää...
Eivät ole tietääkseni enää suhteessa ja mies edelleen naimisissa. Monta vuotta ehti olla naimisissa olevalle vaimolle mustasukkainen ja katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.
Sinä olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Sitä limaista, lämmintä äklösiideriä jota jää tilkka tölkin pohjalle kun sen juo hitaasti saunassa. Niin on kyllä paneskelemasi mieskin, ei sen puoleen.
Jahhas. Minullakin oli suhde kaverin mieheen. Ei siinä kaveruus paina mitään, kun himot jyllää. Sitäpaitsi, kuka jaksaa kitua koko elämänsä ilman seksiä ja ruikuttaen. Hyvään avioliittoon ei mahdu kolmansia ihmisiä. Huonossa avioliitossa masentuu ja seksitön liitto on perseestä.
Vaikea ehkä uskoa, mutta niillä, joilla on omatunto ja jonkinlainen moraali, ystävyys ja rehellisyys saattavat kyllä mennä p*netuksen edelle. Miksi ihmeessä sitä sitten vielä riudutaan siinä surkeassa, seksittömässä liitossa? Säälittäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.
Sinä olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Sitä limaista, lämmintä äklösiideriä jota jää tilkka tölkin pohjalle kun sen juo hitaasti saunassa. Niin on kyllä paneskelemasi mieskin, ei sen puoleen.
Jahhas. Minullakin oli suhde kaverin mieheen. Ei siinä kaveruus paina mitään, kun himot jyllää. Sitäpaitsi, kuka jaksaa kitua koko elämänsä ilman seksiä ja ruikuttaen. Hyvään avioliittoon ei mahdu kolmansia ihmisiä. Huonossa avioliitossa masentuu ja seksitön liitto on perseestä.
Vaikea ehkä uskoa, mutta niillä, joilla on omatunto ja jonkinlainen moraali, ystävyys ja rehellisyys saattavat kyllä mennä p*netuksen edelle. Miksi ihmeessä sitä sitten vielä riudutaan siinä surkeassa, seksittömässä liitossa? Säälittäviä ihmisiä.
Luetunymmärtämis vaikeuksia? Kaveruus ei ole yhtäkuin ystävyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin ukkomieheen. Hölmöä oli uskoa kaikki hänen puheet rakkaudesta.
Mutta vielä hölmömpi on vaimo, joka uskoo tänäkin päivänä miehensä pas.ka puheet viettelevästä toisesta naisesta, jonka kanssa hän harrasti vain pari kertaa seksiä. Todellisuudessa seksiä oli useita kertoja viikossa vuoden ajan.
Vaimo ei pystynyt/osannut tyydyttää miestään, mutta pakko oli saada pitää mies, jonka kanssa edes seksi ei onnistu.
Olen vain onnellinen, että valehteleva ja pettävä mies ei ole enää riesanani.Mutta tavaraa annoit vuoden verran!
😂😂😂😂
Perus nainen!
Annoin, sain myös elämäni parasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, hyvä kun huomautit! Sehän muuttaa asiaa ihan h*lvetin paljon hyväksyttävämmäksi. Olet sä sitten kuitenkin kunnon ihminen loppujen lopuksi.
Kuka kuviossa ei ole hölmö?
Vaimo kehuu ystävilleen, kuinka täydellistä hänen avioliittonsa ja elämänsä on ja kuinka hänen miehensä on maailman paras aviomies ja isä. Kulissien takana käydään keskusteluja avioerosta. Seksiä ei ole avioliitossa ollenkaan. Yhteiset asiat ja läheisyys puuttuu. Eletään lasten vuoksi avioliitossa.
Mies panee vaimoa kaks kertaa vuodessa velvollisuuden tunteesta. Silloinkin ajatuksissa toinen nainen. Mies tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia, jotta pääsee parina iltana "salille", panemaan toista naista. Toiselle naiselle mies uskottelee, että kohta hän lähtee liitosta ja saadaan sitten olla avoimesti yhdessä.
Toinen nainen on rakastunut varattuun mieheen ja uskoo miehen puheet vaimon jättämisestä. Nauttii salaisista, kiihkeistä hetkistä rakkaansa kanssa. Pitää huolta itsestään ja elää täysillä.
Vaimo saa kuulla salasuhteesta. Ottaa miehen "kotiarestiin", vie pariterapiaan ja päättää pitää pettävän miehen, kuolleen avioliiton ja elää pettämisestä aiheutuneessa tuskassa lopun elämää. Kunhan kukaan ei saa tietää, että avioliitto oli ja on kulissia.
Mies taipuu vaimon tahtoon jäädä avioliittoon, koska vaimo uhkailee ja kiristää. Mies tumputtaa aamuisin vessassa, toinen nainen mielessään ja seksi ei edelleenkään maistu vaimon kanssa. Unelmissa ja muistoissa kiihkeät hetket toisen naisen kanssa.
Toinen nainen jää yksin, nuolee haavansa ja löytää uuden miehen, joka auttaa unohtamaan varatun, valehtelevan ja pettävän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, hyvä kun huomautit! Sehän muuttaa asiaa ihan h*lvetin paljon hyväksyttävämmäksi. Olet sä sitten kuitenkin kunnon ihminen loppujen lopuksi.
Rakkaus, hyvä seksi kannattaa asettaa kaveruuden edelle. Muuten jäät vanhaksipiiaksi, joka ei koskaan saanut kunnolla.
Pelkkä seksi ei pidä parisuhdetta koossa, se on osa-alue, mutta ei ainoa. Jos seksi on hyvää ja muuten ei kolahda, niin sellainen ei seksisuhteesta muuksi edes muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuviossa ei ole hölmö?
Vaimo kehuu ystävilleen, kuinka täydellistä hänen avioliittonsa ja elämänsä on ja kuinka hänen miehensä on maailman paras aviomies ja isä. Kulissien takana käydään keskusteluja avioerosta. Seksiä ei ole avioliitossa ollenkaan. Yhteiset asiat ja läheisyys puuttuu. Eletään lasten vuoksi avioliitossa.
Mies panee vaimoa kaks kertaa vuodessa velvollisuuden tunteesta. Silloinkin ajatuksissa toinen nainen. Mies tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia, jotta pääsee parina iltana "salille", panemaan toista naista. Toiselle naiselle mies uskottelee, että kohta hän lähtee liitosta ja saadaan sitten olla avoimesti yhdessä.
Toinen nainen on rakastunut varattuun mieheen ja uskoo miehen puheet vaimon jättämisestä. Nauttii salaisista, kiihkeistä hetkistä rakkaansa kanssa. Pitää huolta itsestään ja elää täysillä.
Vaimo saa kuulla salasuhteesta. Ottaa miehen "kotiarestiin", vie pariterapiaan ja päättää pitää pettävän miehen, kuolleen avioliiton ja elää pettämisestä aiheutuneessa tuskassa lopun elämää. Kunhan kukaan ei saa tietää, että avioliitto oli ja on kulissia.
Mies taipuu vaimon tahtoon jäädä avioliittoon, koska vaimo uhkailee ja kiristää. Mies tumputtaa aamuisin vessassa, toinen nainen mielessään ja seksi ei edelleenkään maistu vaimon kanssa. Unelmissa ja muistoissa kiihkeät hetket toisen naisen kanssa.
Toinen nainen jää yksin, nuolee haavansa ja löytää uuden miehen, joka auttaa unohtamaan varatun, valehtelevan ja pettävän miehen.
Millä vaimo voi uhkailla tai kiristää niin, että mies ei uskalla lähteä?
Enemmän ihmettelen niitä tuollaisten pettäjämiesten vaimoja jotka tuollaiseen tietoisesti alistuu.