Hölmöt toiseksi naiseksi suostuvat!!
Miksi helkkarissa tähän ansaan naiset itsensä laittavat, vaikka tästä niin on varoiteltu ja kaikki (no, 95%) sujuu samalla kaavalla:
1. Tavataan varattu mies, jolla
2. on joko ero vireillä tai muuten vaan "kamala, ymmärtämätön eukko"
3. Ajatellaan, että sivusuhde pysyy vain kepeänä huvina, eikä edes haluta oikeaa suhdetta ko. miehen kanssa, "seksi ja hauska ajanviete silloin tällöin riittää"
3. Miehen mielestä, ja omastasikin, sinä olet miehelle juuri se oikea, parasta ja ihaninta ikinä, kaunein, mahtavin, hauskin, seksikkäin, iloisin
5. Aikeista huolimatta sitten ennenpitkää rakastutaan siihen mieheen, ja
6. loppujenlopuksi toinen nainen päätyy riutumaan rakkaudesta, epävarmuudesta, ikävästä ja mustasukkaisuudesta, itkee sadat itkut, ahdistuu, pelkää ja stressaa, kun odottaa (turhaan) miehen vihdoin jättävän vaimonsa. Pilataan hyvässä lykyssä vuosikausia elämästä roikkumalla epätoivoisessa tilanteessa.
Nyt sitten järkeä päähän!! Ansaitset vapaan miehen. Älä ala mihinkään, ennenkuin mies on ensin oikeasti jättänyt sen "kauhean, ymmärtämättömän vaimonsa".
Todennäköisesti tähän nyt tulee vastauksia niiltä viideltä prosentilta, jotka saaneet sen varatun miehen itselleen, mutta uskokaa huviksenne, se on todella harvinaista. Sinä et todennäköisesti kuulu siihen joukkoon, vaikka haluatkin niin uskoa. Säästä itsesi kivulta, sinua on varoitettu.
T. Kahden rakkaan ystävän kipua ja tuskaa vierestä seurannut
Kommentit (142)
Vaimot yrittää levittää propaganda. Se on kyllä uskomatonta miten moni "hyvä mies" sortuu vieraan piirakan vieteltäväksi. On pappia ja pölynimurikauppiasta ihan rinta rinnan.
Täyttä asiaa. Samaa mieltä. Toiseksi naiseksi ei kannata ryhtyä. Jos mies niin kovasti toisen naisen itselleen haluaa, hän kyllä tekee kaikkensa , että naisen itselleen saa. Käy läpi eron ja on rehellinen molemmille naisille. Kunnon mies hoitaa asian tyylikkäästi.
Itsekin olin vuosia sinisilmäinen ja uskoin kaikki miehen puheet ja odotin.
Tuskin se avioliitto niin paska oli, kun siihen jäi. Omien sanojen mukaan hän oli onneton, avioliitossa lasten takia, ei halunnut vaimoaan seksuaalisesti, vaimo määräsi kaikista asioista, vaimo piti miestään lastenhoitajana, pakkoseksin jälkeen mies voi pahoin.
Mies sanoi rakastavansa minua ja halusi rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
Uskoin kaiken tämän.
Vaimo kuuli suhteesta, mies kiisti kaiken, oli kuulemma vain seksisuhteessa kanssani, koska vaimon kanssa ei stondannut.
Tyhmä minä, luulin löytäneeni elämäni miehen. Mutta hän käyttikin minua vain hyväkseen.
Asiasta toipuminen kesti kauan. Mutta nyt jo ajattelen niin, että ansaitsen jotain paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.
Sinä olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Sitä limaista, lämmintä äklösiideriä jota jää tilkka tölkin pohjalle kun sen juo hitaasti saunassa. Niin on kyllä paneskelemasi mieskin, ei sen puoleen.
Jahhas. Minullakin oli suhde kaverin mieheen. Ei siinä kaveruus paina mitään, kun himot jyllää. Sitäpaitsi, kuka jaksaa kitua koko elämänsä ilman seksiä ja ruikuttaen. Hyvään avioliittoon ei mahdu kolmansia ihmisiä. Huonossa avioliitossa masentuu ja seksitön liitto on perseestä.
Mitä hölmöä on siinä että saa hyvää seksiä, kalliita lahjoja ja hienoja matkoja mutta ei tarvi kaitsia kersoja, pyykätä pyykkejä ja siivota huushollia vaan voi mennä ja tulla miten tahtoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on aina kerskunut täydellisellä avioliitollaan ja ihanalla korkeasti koulutetulla miehellään. He ovat niin täydellinen pari ja lapsetkin ovat saaneet vasta avioliitossa, kunniallisia kun ovat. Minua ystäväni säälii, kun sinkkuilen vuodesta toiseen. Vai sinkkuilenko? Minulla on jotain mitä hänellä ei ole, nimittäin mahtava seksielämä hänen miehensä kanssa.
Sinä olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Sitä limaista, lämmintä äklösiideriä jota jää tilkka tölkin pohjalle kun sen juo hitaasti saunassa. Niin on kyllä paneskelemasi mieskin, ei sen puoleen.
Ulíulí.
Minusta taas hölmöin koko kuviossa on vaimo, joka haluaa pettäneen miehensä pitää. Hyi hemmetti, kun ukko on kiimasena toisen naisen kanssa hurjastellu ja kohta on anteeksi pyytelemässä vaimolta. En antais ikinä anteeksi. Olen nähnyt , miten se puutteessa oleva aviomies villiintyy salasuhteessa. Siinä estot katoaa, kun vaimo passiivinen lahna vaihtuu villiin toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahhas. Minullakin oli suhde kaverin mieheen. Ei siinä kaveruus paina mitään, kun himot jyllää. Sitäpaitsi, kuka jaksaa kitua koko elämänsä ilman seksiä ja ruikuttaen. Hyvään avioliittoon ei mahdu kolmansia ihmisiä. Huonossa avioliitossa masentuu ja seksitön liitto on perseestä.
Luojan kiitos et ole minun ystäväni. Ystävyys menee aina "himojen" edelle. Ihmisellä on kyky hallita tekojaan ja pohtia niitä monelta eri kantilta.
Huonosta liitosta voi erota. Se ei ole tekosyy pettämiselle.
/25
Se on kumma, kun nämä "toiset" naiset/miehet elävät siinä kuvitelmassa, että he pelastavat kurjan pettäjäraukan hirveästä parisuhteesta . Sellainen henkilö , joka ei kykene ensin lopettamaan sitä huonoa parisuhdetta, on kyllä aika säälittävä. Sellainen henkilö pystyy sen myös tekemään uudestaan. Itse en ainakaan pystyisi luottamaan ihmiseen, joka pettää omaa puolisoaan, eikä pysty lähtemään muulla tavoin huonosta liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä onko avioliitto hyvä, vaan miten terve moraali on. Eihän kaveriakaan saa kiusata, jos siitä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulíulí.
Katos ulittajakin saapui kertomaan tärkeää sanomaansa keskusteluun.
Hyvä ystäväni alkoi 21-vuotiaana salasuhteeseen 35-vuotiaan varatun perheenisän kanssa. Minä, ja muutama muu koetimme puhua järkeä että luuletko sen oikeasti jättävän vaimonsa mutta olimme kuulemma kateellisia (!). Ystäväni seurasi vierestä kun pariskunta sai kolmannen lapsensa ja muutti, ystäväni odottaessa kärsivällisesti luvattua eroa. Uskoi että onni rakoili kun mies kerran niin sanoi ja että lisääntyvä lapsiluku oli vaimon juonittelua, ei miehen omaa tahtoa.
Noh, täytettyään 30-vuotta ystäväni sai viimein herätyksen. Ja alkoi sen jälkeen ryypätä kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hölmöä on siinä että saa hyvää seksiä, kalliita lahjoja ja hienoja matkoja mutta ei tarvi kaitsia kersoja, pyykätä pyykkejä ja siivota huushollia vaan voi mennä ja tulla miten tahtoo?
Tiedätkö mikä olet tuolle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas hölmöin koko kuviossa on vaimo, joka haluaa pettäneen miehensä pitää. Hyi hemmetti, kun ukko on kiimasena toisen naisen kanssa hurjastellu ja kohta on anteeksi pyytelemässä vaimolta. En antais ikinä anteeksi. Olen nähnyt , miten se puutteessa oleva aviomies villiintyy salasuhteessa. Siinä estot katoaa, kun vaimo passiivinen lahna vaihtuu villiin toiseen naiseen.
Minä olen nähnyt, että tällainen mies on jatkanu kukasta kukkaan hyppimistä eteenpäin ja taakse on jääneet vaan savuavat rauniot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä olet tuolle miehelle?
Tiedän. Olen nainen, jolta se saa hyvää seksiä, hyvää seuraa, ja pakoa arjesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos et ole minun ystäväni. Ystävyys menee aina "himojen" edelle. Ihmisellä on kyky hallita tekojaan ja pohtia niitä monelta eri kantilta.
/25
Kaveri on eriasia , kuin ystävä. Ystävän mieheen ei kosketa. Kaveruus jää kakkoseksi, kun kuvioon astuu tunteet ja kiihko miestä kohtaan. Niin se vain on.
Olin kerran toinen nainen ihan tieten, ja mielestäni se oli antoisampaa kuin yksikään sinkku. Todellakaan en kyllä missään vaiheessa toivonut tai edes ajatellut, että mies jättäisi perheensä minun takiani tai että olisin edes ottanut sellaisen pettäjän itselleni. En halua miehen vaimon kahta lasta, en edes tavata heitä, enkä halua suhteen tuomaa vastuuta ja yhteiselon rasitusta. Toisaalta en halunnut pokata baarista satunnaista irtosuhdetta, sillä minulla ei ole mitään "eläimellisiä himoja", pitää tuntea se toinen ystävänä ennen kuin häntä haluaa romanttisesti.
Minä rakastuin ukkomieheen. Hölmöä oli uskoa kaikki hänen puheet rakkaudesta.
Mutta vielä hölmömpi on vaimo, joka uskoo tänäkin päivänä miehensä pas.ka puheet viettelevästä toisesta naisesta, jonka kanssa hän harrasti vain pari kertaa seksiä. Todellisuudessa seksiä oli useita kertoja viikossa vuoden ajan.
Vaimo ei pystynyt/osannut tyydyttää miestään, mutta pakko oli saada pitää mies, jonka kanssa edes seksi ei onnistu.
Olen vain onnellinen, että valehteleva ja pettävä mies ei ole enää riesanani.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin ukkomieheen. Hölmöä oli uskoa kaikki hänen puheet rakkaudesta.
Mutta vielä hölmömpi on vaimo, joka uskoo tänäkin päivänä miehensä pas.ka puheet viettelevästä toisesta naisesta, jonka kanssa hän harrasti vain pari kertaa seksiä. Todellisuudessa seksiä oli useita kertoja viikossa vuoden ajan.
Vaimo ei pystynyt/osannut tyydyttää miestään, mutta pakko oli saada pitää mies, jonka kanssa edes seksi ei onnistu.
Olen vain onnellinen, että valehteleva ja pettävä mies ei ole enää riesanani.
Mutta tavaraa annoit vuoden verran!
😂😂😂😂
Perus nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/25
Kaveri on eriasia , kuin ystävä. Ystävän mieheen ei kosketa. Kaveruus jää kakkoseksi, kun kuvioon astuu tunteet ja kiihko miestä kohtaan. Niin se vain on.
Ehkä sulla sitten on niin. Itse koen olevani hieman korkeamman tason nisäkäs, jolla kiihko ei koskaan mene järkeilyn edelle. Meitä on moneen junaan.
/25
Mä oon toinen nainen. Ja kyllä, olen mielestäni parempi ja ihanampi kun miehen vaimo joka on todella luontaantyöntävä tynnyri. Mutta se on miehen asia jos haluaa hänen kanssaan viettää arkea, minä otan rusinat pullasta eli kuumia hetkiä aika ajoin. Asuvat erillään, mutta en silti haaveile heidän avioerostaan tai minun ja miehen yhteisestä elämästä. Arki on mielestäni mukavaa ja helppoa sinkkuna. Sitäpaitsi tunnen tämän miehen töiden kautta joten emme voisikaan olla julkisesti yhdessä.