Mitkä murteet mielestäsi ovat sexyjä?
Kertokaas naiset (miksei miehetkin) mikä puhetapa kutittelee vatsaa ja mikä ei?
Oon tässä eteläsuomalaisena tylsän puhetavan omaavana muistellut wanhoja aikoja ja mm. Rauma giält, mikä oli todella seksikäs! Mennääks biudimaan kuulosti muulta kuin nukkumiselta. Ah...
Sen sijaan Savon murre on IMO turn-off. Voisikoha kaunottarelle antaa patukkoloita - ei kiitos...vaikka Savosta tulee äärettömän komeita miehiä niin toi tekee kohtuullisen naurun aikaan
Kommentit (42)
Mikä tahansa murre on seksikäs jos se tulee luontevasti. Rauman murre ei tosin kuulu joukkoon. Ihme pätkäpuhetta.
Suomenruotsalainen kun puhuu suomea<3
Vierailija kirjoitti:
Mittee hyö höpäjää? Vissiin kun savvoo vientää ni johan rupijaa kutijaan, tiijä häntä vökelöistä.😁
Se on "viäntää"
Savon murre on ihanaa kuunnella joten kai se sitten on sexyä mielestäni.
Muut murteet on jännän kuuloisia. Erityisesti Turun murre on outoa
Vierailija kirjoitti:
Pohojammaa. Oi ah.
Jep! Savolaisnaiseen uppoo ja toimii, näiden höpöttäjien rinnalla ovat vieläpä ihanan jäyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Pohojammaa. Oi ah.
Moomma nii ihania. 😀
Savon murre on hauskaa, naurattaa niin sängyssäkin, ettei tule hommista mitään.
On koettu!
Mie en tiiä mut miust se ei oo mikää murre mikä on seksikäst, vaa ihmine. Voipha sit murteel haasteluukii iha kiva olla kuunnell’, mut kivemp kai toist’ on katella, vaik ois iha mykkä. Kyl mie ainakii oon pitän seksikkään iha eri murteisii ihmisii, vaik uus ja vahva murre vähä totutteluu vaatiikii. Jotkuu murteet tietyst on jossai telkkarin komediasketsiis vähä pilattu, jos pelkästää niist ottaa ennakkoluulons. Vaa ei pitäs tehä nii.
Uusi naisystävä on saanut hämättyä minut luulemaan puhumaansa kummeli-tason mansea sexyksi vaikka itsekin ymmärrän että ei se ole
Kaikki murteet ovat järkyttäviä. Ei todellakaan ole yhtään seksikästä.
Savossa muuten on tosi komeita miehiä! Tummia ja kohteliaita vielä paljon. Meepä johonkin Riihimäelle, tosi aneemisia sulkeutuneita liuhulettejä.
PS. Mä haen Kuopioon töihin!
Vierailija kirjoitti:
Savon murre on hauskaa, naurattaa niin sängyssäkin, ettei tule hommista mitään.
On koettu!
Samoin! Just ne patukkalot reikilöihin
Vierailija kirjoitti:
Savossa muuten on tosi komeita miehiä! Tummia ja kohteliaita vielä paljon. Meepä johonkin Riihimäelle, tosi aneemisia sulkeutuneita liuhulettejä.
PS. Mä haen Kuopioon töihin!
Tervetulloo! Tiällä on mukavoo ja immeisiä joka junnaan, osa jiäny asemalle ja osa ei sinne löytänä. Muistaha ostoo torilta kalakukkoo ja kualkiäryleitä!
Stadin slangi on ainoa seksikäs murre.
Vanhan ajan stadi, siinä on sitä jotakin.
Valitettavasti vaan koko ajan vähenee se porukka jotka vielä osaavat tuota oikeasti.
Mittee hyö höpäjää? Vissiin kun savvoo vientää ni johan rupijaa kutijaan, tiijä häntä vökelöistä.😁