Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt selvisi mikä yksin asuvaa tytärtäni lihottaa. Vetää piparkakkutaikinoita sellaisenaan ja valmiskermavaahtoa suoraan siitä partavaahtopurkin näköisestä pönkästä

Vierailija
16.12.2018 |

Ja tuohon päälle limsat ja energiajuomat! Olen järkyttynyt. Tyttäreni on siis 18v ja muuttanut viime keväänä omilleen, ylipainoa ruvennut kertymään hiljalleen teini-ikäisenä ja nyt omilleen muutettuaan paisunut järkyttävästi. Luulin, että syö karkkia , mutta saavuttuani eilen tänne kylään minulle valkeni että vetää kermavaahtoa paljaaltaan ja piparkakkutaikinaa semmoisenaan !

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt aikuinen, ja vastuussa omista syömisistään. Luultavasti hän tietää oikein hyvin että mässäys menee överiksi. Miten aikuista sitten voisi auttaa, ja saada ruokavalio normaaliksi? No siihen etsii tuhannet ihmiset vastausta joka päivä..

Vierailija
42/45 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä lähestymistapa monillä tässä ketjussa. Sellaiset ihmiset, joiden tiedän olleen jo nuorena lihavia ovat juurikin niitä, jotka saivat syödä kotona mitä halusivat. Hoikat/normaalit taas niitä, joita kannustettiin terveellisiin ruokailutottumuksiin ja jonkinlaiset karkkipäivätkin oli.

Minulla oli myös karkkipäivä, enkä lihonut kun kotoa pois muutin vaikka herkkujen syöminen lisääntyikin. Syön usein herkkuja, joskus suuriakin määriä kerralla enkä silti ole ollut ikinä lihava. Esim. ex-mieheni taas on syönyt aina mitä huvittaa, ja on ylipainoinen kuten suurin osa perheestään. Ja nyt aikuisena, jos syö saman verran kuin minä, alkaa lihomaan herkästi. Älkää päästäkö lapsianne/teini-ikäisiänne lihomaan, muuten aikuisena on vaikeaa pitää paino kurissa!

Kyllä järkevä ihminen rajoittaa lastensa karkkien syöntiä, ei muusta puhettakaan. Ihme porukkaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on kiva seurata. Minulla on kulhossa 400 grammaa piparkakkutaikinaa ja mussuttelen sitä lukiessani pieni nokare kerrallaan...

Vierailija
44/45 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tuleva av-mamma, kakkuu ja kermaa niin pirusti naamavärkkiin ku kerkiää. Sit naamaan enemmän rautaa kuin alasimessa, äläkä unohda sitä värjättyä lettiä. Sit se sateenkaari t-paita, muista ostaa pari kokoa pienempi. Näin michelin renkaat näkyvät paremmin.

Vierailija
45/45 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kyttäämiseltähän tuo sinun meininki kuulostaa. Uskon myös tuohon rajoitukset ei tee hyvää.

Minulla oli lapsena kaveri, jonka _kaikki_ syömiset olivat tiukan kontrollin alaisena. Kerran menin hänen luokseen kylään suoraan koulusta ja tämä kaveri otti jääkaapista yhden leikkele palasen. Hänen äitinsä älähti ja toitotti kovaan ääneen, että se on sitten pois hänen muusta ruuastaan! Olin aika äimänä.