Tapahtuuko sellaista oikeasti että nainen menee tekemään aloitteen miehelle josta on kiinnostunut?
Näin miehenä kyselen, kun en itse ole koskaan todistanut asiaa noin päin tapahtuvaksi. En omalla kohdalla enkä muidenkaan kohdalla. Aina se on mennyt niin päin, että mies on mennyt jututtamaan naista. Epäilemättä molemmat olivat kiinnostuneita toisistaan. Tuntuu vain resurssien ja potentiaalin haaskaukselta sellainen, että vaikka naiset olisivat kiinnostuneita, jättävät he silti sen vetovastuun aina miehelle. Ja nyt ei siis puhuta mistään katsekontakijutuista ynnä muista sellaista, vaan ihan selkeistä kiinnostuksen osoituksista ja aloitteellisuudesta.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu. Olen mies ja lähes jokainen parisuhteeni on saanut alkunsa naisen aloitteesta. Nainen josta olen ollut kiinnostunut on soittanut yllättäen, toinen on tullut hakemaan kotiovelta asti lenkille ja jopa kadulla on tultu suoraan juttelemaan ka osoittamaan mielenkiintoa. Tietty baareissa myöskin. Toki olen itsekkin aikanaan alotteita tehnyt, jätskikopilla, vaatekaupassa, internetissä, ravintolassa ja jopa rannalla kun molemmat on osoittanut mielenkiintoa ja flirttaillut avoimesti. Ja aina asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta joo...kyllä naiset tekevät alotteita siinä missä miehetkin.
T. Yks onnekas
Provo
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
"naisten oikut", "alfat, betat"....
Ihan vasta viimeisenä nainen menee sitten pöntölle istumaan (seksille), kun miesten rakentama kylpyhuone (mies-DJ:n musiikki, tanssi, flirttailevat miespoket, validaatiota antavat miehet, karaoke jne.) on stimuloinut naisen aisteja tarpeeksi.
Mitä ihmeen SHAISSEE?
Olen hakenut seksiä, yksinomaan ja puhtaasti seksiä.
Viimeisin suhde alkoi ns vahingossa kun hain vain seksiä. Seksi oli hyvää, sitä siis lisää. Sitten ihastuttiin ja ruvettiin rakastaan. Ei ollut tarkoitus. Nyt on suhde jossa on taivaallista seksiä.
Kuule jos sä et saa niin ihan turha selitellä miten naiset haluu niin paljon validaatioo ja stimulaatiota eka. Ne ei vain ole halunneet SINUA.
Meillä alkoi seksi jo autossa matkalla miehen luo. Siinä sulle validaatioo. N
Se on jännä juttu että vielä näin herran vuonna 2018 on nenenevissä määrin porukkaa(miehiä?) jotka kuvittelevat naisten kanssa tekemisissäolon olevan jollain kaavoilla rakennettu. Netti on täynnä tietoa, mutta se mitä sieltä valitaan lukea, on jotain näin hirvveätä sontaa ja valhetta. Noin tyhmille miehille en antaisi piparia vaikka olisivat viimeisenä "miehenä" maanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu. Olen mies ja lähes jokainen parisuhteeni on saanut alkunsa naisen aloitteesta. Nainen josta olen ollut kiinnostunut on soittanut yllättäen, toinen on tullut hakemaan kotiovelta asti lenkille ja jopa kadulla on tultu suoraan juttelemaan ka osoittamaan mielenkiintoa. Tietty baareissa myöskin. Toki olen itsekkin aikanaan alotteita tehnyt, jätskikopilla, vaatekaupassa, internetissä, ravintolassa ja jopa rannalla kun molemmat on osoittanut mielenkiintoa ja flirttaillut avoimesti. Ja aina asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta joo...kyllä naiset tekevät alotteita siinä missä miehetkin.
T. Yks onnekas
Provo
Sovitaan sitten niin kun sitä mieltä olet. Ei ole minulta pois. Kaikkien elämä ei ole samanlaista kuin sinun. Sinulla ei ilmeisesti ole käynyt flaksi. Ehkä se johtuu asenteestasi. Kaiken kukkuraksi minulla on parempaakin tekemistä elämässä kuin kirjoittaa täällä provoja. Kannattaa hymyillä joskus, tekee ihmeitä.
Teen aloitteita todella harvoin, mutta aivan satavarmasti silloin, kun joku mies todella kiinnostaa ja vangitsee huomioni. Jos en tee aloitetta, niin en ole erityisen kiinnostunut.
Nuorena mimminä pikkukaupungin pimps.rallissa pokasin ekan poikaystävän niin, että avasin autonoven, istuin etupenkille, otin pojan lompakon taskuuni auton etupaneelista ja sanoin että nyt et pääse musta eroon, mulla on sun lompakko.
Aika kuuma juttu alkoi ja minun oli vaikea päästä eroon hänestä.
Yleensä nainen valitsee miehen vaikka mies muuta luulisi.
Minä todellakin olen niin kaunis ettei mun tarvitse tehdä aloitetta. Jos mies minut haluaa niin se on se joka tulee ja ottaa. Miesten pokaamiset jätän minua rumemmille naisille.
T. Sirpa
Jos ravintolassa on ihana mies, hiivin viereen ja aloitan juttelun jostain, ja katson, miten mies lähtee mukaan. Jos ilahtuneena, niin hauskaa juttua lisää, jos kiireisenä, niin lähden muualle.
Kiitoksia kaikille ketjuun vastanneille. Tämän pienen otoksen perusteella näyttäisi siltä, että olen onnistunut elämään kuplassa, jossa naiset eivät vain tee aloitteita. Koska en ole niitä milloinkaan yhtään missään omin silmin todistanut. Mutta useat vastaukset näyttävät, että jos nainen on aidosti kiinnostunut, niin silloin hän todellakin voi tehdä selkeän aloitteen. Tämä on tavallaan kaunis ajatus, jota ajattelin vaalia, vaikka se ei omalle kohdalleni koskaan osuisikaan :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Yks onnekas
Provo
Niin on. Jos niillä naisilla on ollut sen jätkän puhelinnumero tai osoite niin se tarkoittaa että ovat jutelleet ennen. Ja suomalainen nainenhan ottaa sen heti pokaamisena jos mies menee juttelemaan. Eli ei lasketa koska naisten mielestä mies oli se joka pokasi.
Ja sitten se että tulevat kadulla juttelemaan. Juu ei kyllä suomessa kukaan. Joskus känniset pissikset ovat jotain huutaneet mulle kadulla mutta sen pidemmälle eivät ole uskaltaneet.
Ulkomaillakin naiset vaan tyytyvät jotain kommentoimaan kun menen ohi. Ainoat jotka suoraan kehtaavat pysäyttää ja jutella ovat olleet maksullisia.
T. Komea mies
Olen tehnyt paljon aloitteita. Mennyt esimerkiksi pyytämään miestä tanssimaan tai mennyt juttelemaan, kerran mm. menin kysymään miesporukalta, jossa oli yksi söpö, että haluaisivatko he siirtyä istumaan meidän pöytäämme. Aviomieheni iskin nin, että menin baaritiskille juttelemaan ja ehdotin yhdenyönsuhdetta.
On parempi tehdä aloite, niin saa kenet haluaa. Harvat miehet ovat tehneet aloitetta minulle. Olen kuulemma liian kaunis. Kolme kertaa on pysäytetty kadullakin ja pyydetty malliksi. Toki on ollut helpompi tehdä aloite, kun ei ole koskaan ollut pelkoa torjutuksi tulemisesta, aina on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia kaikille ketjuun vastanneille. Tämän pienen otoksen perusteella näyttäisi siltä, että olen onnistunut elämään kuplassa, jossa naiset eivät vain tee aloitteita. Koska en ole niitä milloinkaan yhtään missään omin silmin todistanut. Mutta useat vastaukset näyttävät, että jos nainen on aidosti kiinnostunut, niin silloin hän todellakin voi tehdä selkeän aloitteen. Tämä on tavallaan kaunis ajatus, jota ajattelin vaalia, vaikka se ei omalle kohdalleni koskaan osuisikaan :)
Ap
Miesten kynnys kokea nainen viehättävänä ja lähestymisen arvoisena on matalampi, joten miehet luonnollisesti tekevät aloitteita helpommin, "hatarammalta" pohjalta ja siten myös lukumäärällisesti enemmän. Kai miehet vain katsovat, että "onpas kivan näköinen nainen" ja lähestyvät. Naiset taas katsovat, että "onpas kivan näköinen mies", mutta aloittavat sitten vielä prosessoinnin, että maksaako vaivaa lähestyä, kun tässä on kuitenkin mukava tyttöjen ilta kesken, eikä miehen mukavuudesta ole takeita.
Kenelläkään lähipäivien kokemuksia aloitteellisista naisista?
Naiset ei voi erehtyä miesten eleistä ja yrittävät aina enintään tasoistaan miestä. Vähän sellainen kuva tulee näistä "tein aloitteen ja mies ei huolinut koska saalistusvietti ja tyrkky nainen"-jutuista. En todellakaan antaisi pakkeja jos nainen josta olen kiinnostunut kysyisi esim. kahville. Joten olisiko naisten aika tunnustaa olevansa myös erehtyväisiä eikä sysätä aina sitä syytä miehiin.