Miten saan äitiyspakkauksen postista, ei autoa.
Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.
Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.
Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.Käytä samaa keinoa millä menit synnyttämäänkin.
Miten noin avuton on saanut lapsen edes alulle?
Jos palstan hakutoiminto olisi parempi, löytäisimme varmaan ap:n ketjun aiheesta lapsen alulle laittaminen.
Jos et saa postia tuomaan, kävele postiin ja ota sieltä taksi kotiin. Se paketti on hankalan kokoinen kantaa, kun ei saa kunnolla kiinni pidettyä ja kädet puutuu nopeasti siinä.
Mä hain muutama vuosi sitten laatikon itse kävellen, kun en malttanut odottaa miestä töistä :D. Matkaa oli noin kilometri, kyllä se vähän meinasi väsy iskeä kesken matkan. Laatikko on iso, siitä ei oikein saanut kunnon otetta. Talvihanskanikin olivat liukkaat villalapaset. Omaan kokemukseen pohjaten, en suosittele kokeilemaan.
Mä hain vaunuilla. Käpöttelin rauhassa, kävin kahvilla, hain paketin ja kävelin takaisin. Toki ei ollut lunta maassa.
tr kirjoitti:
VOISITKO JO SOITTAA SINNE POSTIIN ETTÄ TUOVAT SEN PAKETIN SINULLE HEI HALLOOOO. EI TARVIHE TÄÄLTÄ AINA NÄITÄ V###N VIISAITA VINKKEJÄ KYSELLÄ.
Korkki kii ja nukkumaan, hus!
Muuten kiva, mutta postihan ei noita välitä, vaan matkahuolto. Yleensä matkahuollon toimipiste on jonkin pikkukaupan yhteydessä. Tuskinpa ne kaupan työntekijät niitä paketteja alkaa toisten koteihin kanniskella. Pulkka voisi olla jämpti idea, jos on lunta. Itse aikoinaan kannoin sen noin 500m ja oli se aika hankalaa, kun siitä ei saa oikein mitään järkevää otetta. Ehkä sitten taksi on se kätevin vaihtoehto.
Mites paikallinen linja-autoliikenne? Eikö siitä olisi apua? Sitä ei edes mainitse kukaan, parilla ensimmäisillä sivuilla ainakaan...
Julkisilla tai jollain yhteiskäyttö kulkuvälineellä. Nehän on niitä täälläkin hehkutettuja maailman pelastuksen välineitä. Tai naureskele autoilijoille kantaessasi sitä selkä vääränä koko matka.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kiva, mutta postihan ei noita välitä, vaan matkahuolto. Yleensä matkahuollon toimipiste on jonkin pikkukaupan yhteydessä. Tuskinpa ne kaupan työntekijät niitä paketteja alkaa toisten koteihin kanniskella. Pulkka voisi olla jämpti idea, jos on lunta. Itse aikoinaan kannoin sen noin 500m ja oli se aika hankalaa, kun siitä ei saa oikein mitään järkevää otetta. Ehkä sitten taksi on se kätevin vaihtoehto.
Itsekin tuota vähän ihmettelin, että miksi niin moni ehdottaa postin kotiinkuljetusta. Eivät kuljetusfirmat toistensa paketteja ristiin kuljettele, ei edes siinä tapauksessa, että samassa paikassa on sekä postin että matkahuollon pakettipiste. Kun ylipäätään siellä töissä olevat ihmiset eivät niitä paketteja mihinkään kuskaa vaan ne tuodaan ja viedään kuljetusfirmojen kuskien toimesta.
Soita Tuomas Kurttilalle. Se hakee sen taksilla mistä vaan.