Onko ahtaaja turn off -ammatti?
Naiset usein enettävät mielenkiintonsa minuun, kun kerron olevani ahtaaja. Koulutukseltani olen FM, mutta nämä satamahommat sopivat mulle paremmin. Palkkaankin olen kovin tyytyväinen.
Kommentit (31)
Millaisia naisia sitten haet? Jos oikeasti ole maisteri, niin saatat alitajuisesti hakea naisia, joille koulutus merkkaa.
Ja lisäksi varsin usein noin radikaali uranvaihto on merkki menneistä tai olevista mielenterveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se, että satamahommat sopivat sinulle paremmin on se syy.
Mitä tuo tarkoittaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Ap
Että ehkä olet pohjimmiltaan vähän yksoikoisempi etkä mikään suuri ajattelija.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia naisia sitten haet? Jos oikeasti ole maisteri, niin saatat alitajuisesti hakea naisia, joille koulutus merkkaa.
Ja lisäksi varsin usein noin radikaali uranvaihto on merkki menneistä tai olevista mielenterveysongelmista.
No nyt oli kyllä humoristinen loppu sun viestissä! En tiedä mistä tuollaisen keksitkin.
Alitajuista hakemistakaan en oikein hahmota. Ihan tavallisia, "kunnollisia" naisia haen, joiden ajattelisin sopivan minulle pitkää suhteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Ap
Hoidan ne "suuret ajattelut" vapaa-ajalla. Tein koulutusta vastaavia töitä muutaman vuoden ajan, mutta ei niissä työpaikoissa ainakaan mitään "suurta ajattelua" vaadittu. Stressaavaa se kyllä oli ja hyonosti palkattua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Ap
Hoidan ne "suuret ajattelut" vapaa-ajalla. Tein koulutusta vastaavia töitä muutaman vuoden ajan, mutta ei niissä työpaikoissa ainakaan mitään "suurta ajattelua" vaadittu. Stressaavaa se kyllä oli ja hyonosti palkattua.
Ap
Onko sulla minkälaiset odotukset naisen suhteen? Onko maisteri kaupan kassalta ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunhan on paksu kalu(kukkaro)
No sepä siinä onkin, kun usein ei pääse edes siihen vaiheeseen, joissa kumpaakaan noita voisi mielekkäästi ja menestyksekkäästi esitellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli kyllä humoristinen loppu sun viestissä! En tiedä mistä tuollaisen keksitkin.
Alitajuista hakemistakaan en oikein hahmota. Ihan tavallisia, "kunnollisia" naisia haen, joiden ajattelisin sopivan minulle pitkää suhteeseen.
Ap
Ei siinä mitään humoristista ole. Kun pää ei kestä stressiä, niin ihminen joutuu vaihtamaan helpompiin, suorittaviin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Ap
Ap
Onko sulla minkälaiset odotukset naisen suhteen? Onko maisteri kaupan kassalta ihan ok?
On ihan ok, jos hänellä on suunnilleen sama elintaso kuin minulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei siinä mitään humoristista ole. Kun pää ei kestä stressiä, niin ihminen joutuu vaihtamaan helpompiin, suorittaviin hommiin.
No just. Okei, kiitti vinkeistäsi. En jaksa jankata sun kanssa enempää.
Ap
No ei ainakaan minulle ole. Oma isäni on ahtaaja, kuten myös hänen isänsä oli. Itsekin olen tehnyt noita hommia joskus aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäilet että syy on just ammatissa eikä sun persoonassa?
Tämä ilmenee aina sen jälkeen, kun ammatti on mainittu. Aiemmin ongelmaa ei ollut, kun olin koulutusta vastaavassa työssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunhan on paksu kalu(kukkaro)
No sepä siinä onkin, kun usein ei pääse edes siihen vaiheeseen, joissa kumpaakaan noita voisi mielekkäästi ja menestyksekkäästi esitellä.
Ap
Miksi et pääse? Mieheni opiskeli huonosti palkattua miehistä alaa kun tapasimme ja nyt kuuluu ylimpään tulodesiiliin. Kalua ja kukkaroa on ehtinyt esitellä hyvinkin. Rouva (akateeminen) kehrää edelleen ja tuloni ovat roposia miehen tuloihin verrattuna. Avarakatseisia naisia löytyy edelleen, harvinaisia ovat kuitenkin.
No jos pitää valita FM:n ja ahtaajan väliltä niin kyllä ahtaaja on huomattavasti miehkkäämpi vaihtoehto kuin nörtti FM. t. Tohtorinainen jolle miehen koulutuksella ja työllä ei ole väliä, miehekkyys ratkaisee.
Lapsena se oli ammatti, jota kavereiden kanssa naurettiin. Ahtaaja kuullosti jotenkin kaksimieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena se oli ammatti, jota kavereiden kanssa naurettiin. Ahtaaja kuullosti jotenkin kaksimieliseltä.
Eikä vain kuulosta.
up