Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan äitiyspakkauksen postista, ei autoa.

Vierailija
14.12.2018 |

Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.
Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa?

Jos ei niin pyydä vaikka seurakunnan diakonia

kylään ja käske tuoda samalla.

Vierailija
22/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän tarakalla. Jos et uskalla näillä keleillä ajaa, taluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörän tarakalla. Jos et uskalla näillä keleillä ajaa, taluta.

Tää on hyvä. Äitiyspakkauksen laatikon saa todella kätevästi pyörän tarakalle.

Vierailija
24/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin ison rinkan mukaan, avaisin paketin postissa ja täyttäisin sen rinkan siellä. Pahvilootaa tuskin tarvitset. Sitten vaan patikka kotiin. Toinen vaihtoehto on lähteä lastenvaunujen kanssa. Kyllä ne kamat siihenkin mahtuu. Kai sinulla on jo vaunut? Tai oletko koskaan käyttänyt ns kaljakärryjä? Tai isoa matkalaukkua?

Avaan postissa pienempiäkin paketteja, ei ole koskaan kukaan mitään sanonut.

Se laatikko on ensisänky. Siinä on.patjakin valmiina.

Itse ostin siihen reunasuojan. On paremman kokoinen vauvalle kuin pinnasänky aluksi.

Ihan älytöntä sulloa johonkin rinkkaan niitä tavaroita.

Menisin taksilla. Pari kymppiä maksaa. Tai bussilla jos on pysäkit lähellä.

Vierailija
25/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas vaikeaa. Soitat postiin tai tilaat netin kautta paketille kotiinkuljetuksen, maksaa noin 10e.

Vierailija
26/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä er pyydä postia toimittamaan pakkausta kotiin saakka? Kamala ongelma tehty asiasta, joka ei oikeesti ole mikään ongelma.

Vierailija
27/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuotua pyörällä. Paketti siihen niin että toinen reuna oli penkin ja toinen ohjaustangon päällä ja talutin pyörää. N. 4km oli matkaa minullakin.

Vierailija
28/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyytäisin postia tuomaan paketin. Halvempi kuin taksikyyti.

Vierailija
29/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Joensuussa, voin käydä heittämässä..

Vierailija
30/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörän tarakalla me kaverini kanssa se loota kuskattiin 16v. Sitten. Tosin ei sitä sillä pyörällä yksin olisi saanut. Meillä kaveri talutti pyörää ja minä pidin laatikosta kiinni.

Vierailija
31/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koti kaupungissasi jotain äitien apupiiri tms ryhmää Facebookissa? Sielt varmasti saisi apua.

Vierailija
32/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea? Autetaan jos pystytään.

Vierailija
33/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä otan sen taksin. Menen kävellen paikanpäälle ja taksilla pois. Pyörällä en todellakaan uskalla tuonne enää lähteä, kun maa ihan jäässä ja lumessa, enkä kyllä ymmärrä miten sen yksinäni tarakalle saisin. 😂 -ap

Vierailija
34/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heehhe! Tää on jopa vähäsen hauskaa! Semmosta hassua avuttomuutta pitkin linjaa... Mie olen pyörällä kuskannut jopa runkopatjasängyn, että kai se loota parin mustekalan ja ehkä lonkeronkin avuin kotiin tulee? Ekakerralla taisin roudata juurikin bräniköillä vaunuilla, oli semmosta nolon leuhkuuden sekotusta rinnassa ;) kun ei pidä tuota ongelmana, vaan ohjelmanumerona ja reippailuna, niin se tulee kotiin millä keinoin hyvänsä. Mitä enemmän itse fyysisesti ja psyykkisesti tähän panostat, sitä arvollisempi muisto jää. Ja ne on tärkeitä, hyvät muistot tästä ajasta. Ota kaikki irti ko kerran voit! Nii ja unoha ne lonkerot...

Vierailija
35/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaunuilla saat helposti työnnettyä :)

Vierailija
36/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr kirjoitti:

SOITA NYT SINNE H######N POSTIIN JA SOVI ETTÄ TUOVAT SINULLE. EI TARVIHE MITTÄÄN ÄITIEN APUPIIREJÄ TAI RINKKOJA VOI V###U SENTTÄÄN.

EN SOITA KUN HAEN TAKSILLA, ONGELMA RATKAISTU, EN HALUA ETTÄ KATOAA MATKALLE. t.ap 😁

Vierailija
37/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä er pyydä postia toimittamaan pakkausta kotiin saakka? Kamala ongelma tehty asiasta, joka ei oikeesti ole mikään ongelma.

Koska se on matkahuollon paketti. Mutta jos samassa pisteessä on posti, voi sen lähettää siitä itselleen kotiinkantopakettina. Taksimatka kotiin lienee suht saman hintainen eli suosittelisin taksia.

Vierailija
38/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille.

Vierailija
39/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paketti tuli Matkahuollon lähetyksenä R-kioskille. Menin bussilla hakemaan. Laatikon ympärillä oli kestävät narut ( semmosta matskua mitä ne nippusiteet on), kannoin bussiin ja bussipysäkiltä kotiin. Yhdellä kädellä onnistui kantaa, ei sen painavampi.

Kotona heti avaamaan ja tutkimaan! :)

Vierailija
40/52 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.

Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.

Käytä samaa keinoa millä menit synnyttämäänkin.

Miten noin avuton on saanut lapsen edes alulle?