Miten saan äitiyspakkauksen postista, ei autoa.
Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.
Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.
Kommentit (52)
Polkupyörän tarakalla. Jos et uskalla näillä keleillä ajaa, taluta.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörän tarakalla. Jos et uskalla näillä keleillä ajaa, taluta.
Tää on hyvä. Äitiyspakkauksen laatikon saa todella kätevästi pyörän tarakalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin ison rinkan mukaan, avaisin paketin postissa ja täyttäisin sen rinkan siellä. Pahvilootaa tuskin tarvitset. Sitten vaan patikka kotiin. Toinen vaihtoehto on lähteä lastenvaunujen kanssa. Kyllä ne kamat siihenkin mahtuu. Kai sinulla on jo vaunut? Tai oletko koskaan käyttänyt ns kaljakärryjä? Tai isoa matkalaukkua?
Avaan postissa pienempiäkin paketteja, ei ole koskaan kukaan mitään sanonut.
Se laatikko on ensisänky. Siinä on.patjakin valmiina.
Itse ostin siihen reunasuojan. On paremman kokoinen vauvalle kuin pinnasänky aluksi.
Ihan älytöntä sulloa johonkin rinkkaan niitä tavaroita.
Menisin taksilla. Pari kymppiä maksaa. Tai bussilla jos on pysäkit lähellä.
Onpahan taas vaikeaa. Soitat postiin tai tilaat netin kautta paketille kotiinkuljetuksen, maksaa noin 10e.
Miks ihmeessä er pyydä postia toimittamaan pakkausta kotiin saakka? Kamala ongelma tehty asiasta, joka ei oikeesti ole mikään ongelma.
Minä sain tuotua pyörällä. Paketti siihen niin että toinen reuna oli penkin ja toinen ohjaustangon päällä ja talutin pyörää. N. 4km oli matkaa minullakin.
Minä pyytäisin postia tuomaan paketin. Halvempi kuin taksikyyti.
Jos olet Joensuussa, voin käydä heittämässä..
Pyörän tarakalla me kaverini kanssa se loota kuskattiin 16v. Sitten. Tosin ei sitä sillä pyörällä yksin olisi saanut. Meillä kaveri talutti pyörää ja minä pidin laatikosta kiinni.
Onko koti kaupungissasi jotain äitien apupiiri tms ryhmää Facebookissa? Sielt varmasti saisi apua.
Missä päin Suomea? Autetaan jos pystytään.
No minä otan sen taksin. Menen kävellen paikanpäälle ja taksilla pois. Pyörällä en todellakaan uskalla tuonne enää lähteä, kun maa ihan jäässä ja lumessa, enkä kyllä ymmärrä miten sen yksinäni tarakalle saisin. 😂 -ap
Heehhe! Tää on jopa vähäsen hauskaa! Semmosta hassua avuttomuutta pitkin linjaa... Mie olen pyörällä kuskannut jopa runkopatjasängyn, että kai se loota parin mustekalan ja ehkä lonkeronkin avuin kotiin tulee? Ekakerralla taisin roudata juurikin bräniköillä vaunuilla, oli semmosta nolon leuhkuuden sekotusta rinnassa ;) kun ei pidä tuota ongelmana, vaan ohjelmanumerona ja reippailuna, niin se tulee kotiin millä keinoin hyvänsä. Mitä enemmän itse fyysisesti ja psyykkisesti tähän panostat, sitä arvollisempi muisto jää. Ja ne on tärkeitä, hyvät muistot tästä ajasta. Ota kaikki irti ko kerran voit! Nii ja unoha ne lonkerot...
Lastenvaunuilla saat helposti työnnettyä :)
tr kirjoitti:
SOITA NYT SINNE H######N POSTIIN JA SOVI ETTÄ TUOVAT SINULLE. EI TARVIHE MITTÄÄN ÄITIEN APUPIIREJÄ TAI RINKKOJA VOI V###U SENTTÄÄN.
EN SOITA KUN HAEN TAKSILLA, ONGELMA RATKAISTU, EN HALUA ETTÄ KATOAA MATKALLE. t.ap 😁
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä er pyydä postia toimittamaan pakkausta kotiin saakka? Kamala ongelma tehty asiasta, joka ei oikeesti ole mikään ongelma.
Koska se on matkahuollon paketti. Mutta jos samassa pisteessä on posti, voi sen lähettää siitä itselleen kotiinkantopakettina. Taksimatka kotiin lienee suht saman hintainen eli suosittelisin taksia.
Mun paketti tuli Matkahuollon lähetyksenä R-kioskille. Menin bussilla hakemaan. Laatikon ympärillä oli kestävät narut ( semmosta matskua mitä ne nippusiteet on), kannoin bussiin ja bussipysäkiltä kotiin. Yhdellä kädellä onnistui kantaa, ei sen painavampi.
Kotona heti avaamaan ja tutkimaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Hankala tilanne. En tunne ketään täältä paikkakunnalta ja matkahuollon paketti meni tuonne 4 km:n päähän, eikä lähipostiin.
Otanko suosiolla taksin vai saisinkohan roudattua sen jotenkin kävellen tms? Osaako kukaan sanoa mitä paketti painaa? Kelalta on tullut siis tekstari että on noudettavissa, mutta painoa ei siinä näy.
Käytä samaa keinoa millä menit synnyttämäänkin.
Miten noin avuton on saanut lapsen edes alulle?
Porvoossa?
Jos ei niin pyydä vaikka seurakunnan diakonia
kylään ja käske tuoda samalla.