Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan Aasialaisen vaimon

Vierailija
14.12.2018 |

...en siksi että suomalaisissa naisissa olisi jotain vikaa. Kaikki on yksilöitä ympäri maailman. En siksi ettenkö saisi naista suomesta. Olen aina saanut, kauniita ja fiksuja sellaisia.

Syy miksi haluaisin Aasialaisen, on vaihtelun ja eksoottisuuden vuoksi. Tiedostan että elämä eri kulttuureista tulevan kanssa on usein haastavaa, mutta niin se on myöskin suomalaisen kanssa. Koskaan ei tiedä valmiiksi mikä on totuus persoonasta.

Aasialaisissa minua kiehtoo iloisuus ja positiivisuus, avoimuus, perhekeskeisyys, ahkeruus.

Muutamalla ystävällä on Aasialainen puoliso ja heidän elämä näyttää aidolta ja onnelliselta. Molemminpuolinen kunnioitus on silmiin pistävää. Samanlaista kunnioitusta harvoin näkee suomalaisilla pariskunnilla. En tiedä mistä johtuu. Ehkä me ei olla totuttu näyttämään sitä julkisesti tai olemme aina vähän tyytymättömiä vaikka kaikki olisi hyvin. Ehkä tässä on se ero.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa ei ole pois, että miehet hommaavat aasialaisen naisen, vaikka itse en ole mitenkään kiinnostunut vastaavista miespuolisista ratkaisuista.

Vierailija
22/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyynnistä niitä saa ihan minkälaisia vain, ei sitä asiaa kannata niin hirveästi jahkailla. Älä kuitenkaan suutu, jos kaverisi ja muut pitävät sinua aavistuksen reppanana asian takia. Älä myöskään suutu, jos muut eivät heti suhtaudu kovin sydämellisesti naiseen. Naiseenkaan ei saa suuttua, jos elämä ei sinun kanssasi sitten olekaan hänen mielestään ihanaa ja Suomessa oleminen kovin ruusuista.

Meidän kylällä on kahdella noin 40-50 vuotiaalla miehellä itämainen vaimo ja vuoden aikana on eksotiikka kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan että elämä eri kulttuureista tulevan kanssa on usein haastavaa, mutta niin se on myöskin suomalaisen kanssa.

Aasialaisen kanssa naimisissa olevana miehenä väittäisin, että nuo asiat eivät ole verrattavissa. Sama, kuin jos sanoisi: ”Tiedostan, että silmään puukottaminen sattuu, mutta niin sattuu sormella silmään sohaiseminenkin”.

Vierailija
24/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No multa ei ole pois, että miehet hommaavat aasialaisen naisen, vaikka itse en ole mitenkään kiinnostunut vastaavista miespuolisista ratkaisuista.

Sama.

Vierailija
25/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta! Siinä ei kauaa nokka tuhise ja lapsinaisvartalo on kotipiikana.

Vierailija
26/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisuuden varalle: aasialainen adjektiivina pienellä kirjaimella ;)

Vierailija
27/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla on ystävänä neljä Aasialaista naista jotka kaikki ovat parisuhteessa suomalaisten miesten kanssa. Ymmärrän hyvin mitä ajat takaa. Tuntemani henkilöt ovat yleisesti ottaen iloisempia kuin me suomalaiset. He eivät pidä siitä että puhutaan esimerkiksi negatiivisista asioista vaan kääntävät puheet heti positiivisiin aiheeseen. He puhuvat perheestään aina tosi kauniisti ja työkavereita kun ovat, heidän työmoraalinsa on korkealla. Koskaan en ole kuullut että puhuisivat muista pahaa selän takana. Kunnioittava käytös on heille tärkeää. Ihailen itse heidän rohkeutta olla omia itsejään. Säästäkään he eivät valita koskaan ja se on jopa huvittavaa ja meidän vitsin aihe. Nämä on näitä kulttuurieroja. Onnea matkaan.

Olet heille täysin vieras ja luonnollisesti he eivät sinulle tuntojaan avaa. Suurin osa tuosta "positiivisuudesta" on kuitenkin vain sitä pintaa ja pakon sanelemaa käytöstä. Ihmisellä ei vain yksinkertaisesti voi olla ihan kaikki iloista ja mukavaa, vaan harmaansävyjäkin pitää olla. Jos ei ole, niin se on pelottavaa.

Vierailija
28/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa asiallisesti arvostelematta suomalaisia naisia ja heti alkaa lynkkaus suomalaisten naisten puolelta. Tämän suomalaiset osaa, nimittäin jauhaa paskaa. Se on kateus mikä puhuu. Oma epävarmuus ja tyytymättömyys omaan elämään.

T. N44v

Vierailija
29/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa asiallisesti arvostelematta suomalaisia naisia ja heti alkaa lynkkaus suomalaisten naisten puolelta. Tämän suomalaiset osaa, nimittäin jauhaa paskaa. Se on kateus mikä puhuu. Oma epävarmuus ja tyytymättömyys omaan elämään.

T. N44v

Puolet vastauksista olleet neutraaleja ja puolet vastaan eivätkä nekään läheskään kaikki törkyä. 

Vierailija
30/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä nyt vähän tarkemmin tuota vaimon hakualuetta. Jos lähtee siitä, että nainen on automaattisesti iloinen, positiivinen ja perhekeskeinen vain koska on aasialainen, niin metsään mennään ja lujaa. Esimerkiksi Kiinassa lapsiin kyllä panostataan täysillä, mutta mitään tyhjännaurajia siellä ei kyllä katsota eli ei kannata olettaa vaikkapa kiinattaren hymyilevän sen enempää kuin suomalaisenkaan. Materiaaliset arvot ovat myös hyvin tärkeitä, miehen tärkeimpiä ominaisuuksia on vakavaraisuus, vaikka naiset ihan yleisesti kyllä työskentelevät itsekin. Ahkeruus on kyllä arvossaan, se on totta. Tutustu alueen maihin ja kulttuureihin tarkemmin, niin ei tule pettymyksiä.

Vierailija
31/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vietnamilainen miniä ja parempaa miniää en voi kuvitellakkaan. Kun hän kysyy miten voit, hän todellakin tarkoittaa sitä. Hän on avulias, aito ja ihana ihminen. Joka hänenlaistaan arvostelee, on täysin tietämätön ja epäsivistynyt henkilö. Ennakkoluulot ja oletukset eivät ole faktaa.

Vierailija
32/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin haluaisin japanilaisen miehen.

Vierailija
33/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiselle perhe on yhteisyritys jonka eteen kumpikin puoliso tekee työtä.

Vierailija
34/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N44v

Tämä kommentti on miehen, ehkä jopa ap:n oma. Täällä on ainakin tämä yksi naisvihaaja, joka aloittaa näennäisen viattomalla ja positiivissävytteisellä kysymyksellä: esim. miksi naiset eivät juttele miehille. Kohta muutaman kommentin jälkeen tyyli muuttuu totaalisesti. Ja sitten on näitä alter egoja vastaajien joukossa. Tämä on niin nähty, ap!

Vierailija
35/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisista on stereotypia lasten kertomana, että äidille ei kelpaa nuorelta muuta kuin lääkäri, ja kotona keskustelu tarkoittaa sitä, että juupas ei tee mitä käsketään, lyödään tohvelilla. Että onnea matkaan vaan.

Vierailija
36/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N44v

Tämä kommentti on miehen, ehkä jopa ap:n oma. Täällä on ainakin tämä yksi naisvihaaja, joka aloittaa näennäisen viattomalla ja positiivissävytteisellä kysymyksellä: esim. miksi naiset eivät juttele miehille. Kohta muutaman kommentin jälkeen tyyli muuttuu totaalisesti. Ja sitten on näitä alter egoja vastaajien joukossa. Tämä on niin nähty, ap!

Nimenomaan, tämä on nähty. Tässä tapauksessa tämän vastauksen kirjoittaja. Kun asia ei ole hänen mielipiteensä mukainen, hän strategioi asian omassa päässään niin, että tämä ei voi olla totta ja kääntää sen päälaelleen. Minua ihmetyttää, miksi kulutat aikaa petjantai-iltapäivänä sivustolla, jossa kuvittelet elämän olevan sirkusta, jossa ihmiset esiintyvät erilaisten persoonien takana olematta totta? Minä sanoisin että se on silkkaa ajantuhlausta, typeryyttä ja jopa mielenvikaista.

Vierailija
37/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N44v

Anteeksi mitä? Tähän mennessä kaikki vastaukset ovat olleet joko "ok" tai "minulla on eri kokemus aasialaisista naisista". Kirjaimellisesti kukaan ei ole kirjoittanut mitään negatiivista ap:sta!

Vierailija
38/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän sitä kannattaa tulla toitottamaan.

Mä haluun isomunasen miljonäärin, kiitos.

Vierailija
39/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin japanilaisen miehen.

ilmiannettu

Vierailija
40/70 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sitä vaihtelua haluaa.

Kerro sitten hänelle että olet vaihtelunhaluinen . Osaa varautua että seuraavaksi sinun ehkä tekee mieli mustaa.