Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vaatii että laihdutan -12 kiloa ennen kuin harrastamme seksiä seuraavan kerran

Vierailija
13.12.2018 |

Maanantaina alkoi selibaatti ja mies asetti ehdon, että minun pitää laihtua -12 kg. Olo on väsynyt ja surullinen, kun mietin painoa ja hyviä hetkiä jotka menetämme yhdessä. Mies on mielestäni kohtuuton kun vaatii laihduttamista nyt kun joulukin on tulossa. Mies haluaa että mahdun vanhoihin vaatteisiin ja näytän hyvältä - ei anna lupaa yrittää raskautua ennen kuin tulos on saavutettu. Aloitin päivittäisen liikuntaharrastuksen ja syön kevyesti. Mies rakastaa minua ja toivoo parasta minulle mutta miten saan nuo kilot pois? Vinkkejä tarvitaan.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailu on mukavampaa kuin seksi ryhiksen kanssa

Vierailija
42/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat naiset pysyvät aikuisena ihan siinä alipainon rajoilla. Jossakin kohden tuppaa paino lisääntymään.

Mielestäni on epärealistista että laihdutaisit tuonne alipainon rajoille ja sitten taas vauvan saannin takia voisit joutua lihottamaan itseäsi että raskaus yleensä alkaisi ja taas raskauden jälkeen laihdutus jne. Todella epätervettä.

Mielestäni jos miehesi kannattaisi tukea liikuntaasi ja terveellistä syömistä. Ikuinen teinipaino ei ole järkevää suurinmalle osalle naisia. Jos mies ei kestä että ajanmyötä muutut kannattaisi erota ajoissa ja etsiä oikea mies keskenkasvuisen tilalle. Sillä kaikki me vanhenemme ja sille nyt ei voi mitään ja jos mies ei sitä hyväksy ongelmia on tulossa ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies edelleen samoissa mitoissa kuin tavatessanne?

Vierailija
44/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että seksiä ei tipu ennen kuin 5 cm on tullut lisää.

Vierailija
45/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole järkeä laihduttaa normaalipainoisesta alipainoiseksi varsinkaan ennen raskautta! Alat jojoilemaan ja pahasti, nytkin sulla voi olla aineenvaihdunta ja kehon toiminta sekaisin alipainoa jäljiltä.

Mitäs sitten jos joudut lihottamaan että raskaus käynnistyisi. Oletteko miettineet sitä että raskaudessa paino väistämättä nousee, pihtaako mies silloinkin kun olet herkimmilläsi? Koskeeko edes?

Tuo ei tosiaan kuulosta rakastavalta ja hyvää tekevältä mieheltä.

Vierailija
46/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ainakaan tiedä paljonko painan tai paljonko olen lihonut näiden yhteisten 28 vuoden aikana. Ei käydä yhdessä puntarilla enkä huutele painoani pitkin kyliä. 

Tykkään itsestäni ja olen omasta mielestäni ok. Ja kuinka ollakaan mieskin tykkää.

En todellakaan ole enää se 22v ja 49kg mutta eihän mieskään ole enää parikymppinen ja siltä yhä rakastan.

Jos mies alkaisi valittaa, kiristää laihduttamaan ja pihtaamaan niin kertoisin missä on ovi. Tosin mieheni tietää itsekin missä on ovi ja kuinka sitä käytetään jos ei kelpaa. Parisuhteessa ei ole pakko olla.

Vierailija
47/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vähän harmittää kun miehen hiukset harvenee. Seksiä ei tipu ennenkuin hiukset taas hulmuaa.

Vierailija
48/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämeni pohjasta, että ap on provo...

Vierailija
49/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnen tyttö olet jos sinulla on vain 12 kg ylipainoa. Minun avovaimoni on lihonnut joku 25 kg viimeisen 5 vuoden aikana. Arvaa kiinnostaako seksi hänen kanssaan? No ei, ja siki seksi meilläkin on lähes tulkoon kokonaan loppunut. Kun ei vaan kiinnosta tuollainen syöttöporsas niin ei kiinnosta vaikka minkä tekisi. Hävettää kulkea tuollaisen ihmisen kanssa julkisissa paikoissa kun kaikki luulee että olemme vanhoilla päivillämme saamassa perheen lisäystä vaikka näin ei todellakaan ole. Avokilla vaan on niin suuri vatsa.

Itse varmaan et ole lihonut vaan olen samassa kuosissa kuin ennenkin???

Vierailija
50/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä se ruikuttaa sulta jo p*llua, sit sanot että hähää, etpäs saakkaan!

M30

Vierailija
51/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnen tyttö olet jos sinulla on vain 12 kg ylipainoa. Minun avovaimoni on lihonnut joku 25 kg viimeisen 5 vuoden aikana. Arvaa kiinnostaako seksi hänen kanssaan? No ei, ja siki seksi meilläkin on lähes tulkoon kokonaan loppunut. Kun ei vaan kiinnosta tuollainen syöttöporsas niin ei kiinnosta vaikka minkä tekisi. Hävettää kulkea tuollaisen ihmisen kanssa julkisissa paikoissa kun kaikki luulee että olemme vanhoilla päivillämme saamassa perheen lisäystä vaikka näin ei todellakaan ole. Avokilla vaan on niin suuri vatsa.

Tee palvelus avokillesi ja eroa. Hän löytää kyllä mukavamman miehen kuin sinä. Joten ihan win-win tilanne kummallekkin.

Vierailija
52/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pudotat yhden kilon kuukaudessa, kysypä jaksaako ukko odottaa koko vuoden tai vaikka kaksi? Eikös hän vihjaa että jaksaa odottaa, kun on toinen jossain jo katsottuna? Hohhoijaa ukkoa. Mun mies on sanonut että jos mahtuu kanssasi samalle saunanlauteelle istumaan niin hyvä niin. No ei se 8-12kg ylipainoa näy kropassa vielä mitenkään rumana. Mulla on se 8-10kg ylimääräistä.

Vierailija
53/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvä tapa laihduttaa, joten hanki intohimoinen rakastaja. Miehesi ei voi sitä kieltää, koska ideahan on hänen. Kevääseen mennessä olet timmissä kunnossa.

Mies on ainoa rakastaja, joten en voi pettää lupaustani jonka annoin häissämme. Pakko pudottaa kilot pois.

No tee sitten niin. Oliko muuta vielä?

Vierailija
54/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina alkoi selibaatti ja mies asetti ehdon, että minun pitää laihtua -12 kg. Olo on väsynyt ja surullinen, kun mietin painoa ja hyviä hetkiä jotka menetämme yhdessä. Mies on mielestäni kohtuuton kun vaatii laihduttamista nyt kun joulukin on tulossa. Mies haluaa että mahdun vanhoihin vaatteisiin ja näytän hyvältä - ei anna lupaa yrittää raskautua ennen kuin tulos on saavutettu. Aloitin päivittäisen liikuntaharrastuksen ja syön kevyesti. Mies rakastaa minua ja toivoo parasta minulle mutta miten saan nuo kilot pois? Vinkkejä tarvitaan.

Jos et pysty siihen ennen raskautta, et varmana pysty siihen jälkeenpäin. Fiksu mies.

Vierailija
55/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pudotat yhden kilon kuukaudessa, kysypä jaksaako ukko odottaa koko vuoden tai vaikka kaksi? Eikös hän vihjaa että jaksaa odottaa, kun on toinen jossain jo katsottuna? Hohhoijaa ukkoa. Mun mies on sanonut että jos mahtuu kanssasi samalle saunanlauteelle istumaan niin hyvä niin. No ei se 8-12kg ylipainoa näy kropassa vielä mitenkään rumana. Mulla on se 8-10kg ylimääräistä.

Itselläni on ainakin 9kg liikaa, ja olen avain muodoton kauhistus. Kolme kiloa tiputettu, vielä 9 jäljellä.

Vierailija
56/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla täytyy olla rautainen itsetunto, jos vielä tuollaisen vaatimuksen jälkeen pystyy jatkamaan liittoaan.

Minä kokisin tuon niin kontrolloivana ja nöyryyttävänä, etten voisi kuvitellakaan enää haluavani seksiä kyseisen miehen kanssa. Tosin en kyllä alunperinkään päätyisi yhteen noin ulkonäkökeskeisen ja kylmän miehen kanssa.

Vierailija
57/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ne läskit on ihmisille niin tärkeitä? Eikö olisi jo ihan oman terveyden takia järkevää tiputtaa painoa.

Vierailija
58/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Kun lähtee syvältä kaivelemaan, niin yleensä nainen kiihottuu siitä että häntä halutaan. Kiristys on väärin lähes kaikissa tilanteissa mutta erityisesti seksissä. Musta on ihan ääliömäistä sanoa jollekin päin naamaa että laihduta tämän ja tämän verran, tai muuten en työnnä munaani suhun enää ikinä :D kyllä mulla menis halut tollasen miehen kanssa lopullisesti enkä enää laihdutettunakaan kehtais näytellä kroppaani jos siinä niin paljon vikoja on että mieheltä menee halut.

Ylipäätään kun motivoinnista puhutaan niin seksin kiristys ei siihen auta. Menee vaan itsetunto ja rakkaus omaa kumppania kohtaan. Olisi edes ehdottanut yhteistä kunto-ohjelmaa ja vaikka jotain "palkintoja" (kuten yhteisiä kylpyläreissuja tmv) tietyn painon pudottamisen jälkeen.

Vierailija
59/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla täytyy olla rautainen itsetunto, jos vielä tuollaisen vaatimuksen jälkeen pystyy jatkamaan liittoaan.

Minä kokisin tuon niin kontrolloivana ja nöyryyttävänä, etten voisi kuvitellakaan enää haluavani seksiä kyseisen miehen kanssa. Tosin en kyllä alunperinkään päätyisi yhteen noin ulkonäkökeskeisen ja kylmän miehen kanssa.

Eikä noin "ulkonäkökeskeinen" mies laardin kanssa.

Vierailija
60/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty siihen ennen raskautta, et varmana pysty siihen jälkeenpäin. Fiksu mies.

Pysty=viitsi.