Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vaatii että laihdutan -12 kiloa ennen kuin harrastamme seksiä seuraavan kerran

Vierailija
13.12.2018 |

Maanantaina alkoi selibaatti ja mies asetti ehdon, että minun pitää laihtua -12 kg. Olo on väsynyt ja surullinen, kun mietin painoa ja hyviä hetkiä jotka menetämme yhdessä. Mies on mielestäni kohtuuton kun vaatii laihduttamista nyt kun joulukin on tulossa. Mies haluaa että mahdun vanhoihin vaatteisiin ja näytän hyvältä - ei anna lupaa yrittää raskautua ennen kuin tulos on saavutettu. Aloitin päivittäisen liikuntaharrastuksen ja syön kevyesti. Mies rakastaa minua ja toivoo parasta minulle mutta miten saan nuo kilot pois? Vinkkejä tarvitaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet mainostanut lisäkilojas, olisit sanonu, että oot lihonu vaan 2 kiloa ja pysynyt vakaasti siinä kannassa 😂

Vierailija
22/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvä tapa laihduttaa, joten hanki intohimoinen rakastaja. Miehesi ei voi sitä kieltää, koska ideahan on hänen. Kevääseen mennessä olet timmissä kunnossa.

Mies on ainoa rakastaja, joten en voi pettää lupaustani jonka annoin häissämme. Pakko pudottaa kilot pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole ylipainoinen mutta "ylimääräistä" on 12 kiloa? Oletko lihonut alipainoisesta?

On oikeasti miehiä jotka syttyy kun naisella näkyy lantioluut ja kylkiluut törröttää eikä ne ei oikeasti välitä siitä terveyspuolesta, kunhan on mallin mitoissa.

On myös miehiä jotka syttyy normaalipainoisista ja hyvinvoivista naisista.

Apn mies ei kuulosta ihan terveeltä. Mitkä ne sun mitat on?

Vierailija
24/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen mies ei tuommosista kiloista välitä. Heitä ny kartanolle koko äijä. Äläkä nyt vain alkaa suunnittelemaankaan mitään lasten hankintaa moisen pikku pojan kanssa.

Kaikilla ei ole tuollaista fetissiä. Lihominen vaikuttaa yleensä myös persoonaan ja yleiseen habitukseen, mitä nähnyt ja kokenut itsekin.

Vierailija
25/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet mainostanut lisäkilojas, olisit sanonu, että oot lihonu vaan 2 kiloa ja pysynyt vakaasti siinä kannassa 😂

En ole mainostanut vaan mies huomasi kilot itse! Mies huomaa kaikki muutokset ja on tarkka terveydestä.

Vierailija
26/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttuasi sen 12 kg, olisit alipainoinen?

Vierailija
27/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua anoreksiaan niin miehesi ei tarvitse käyttää epätoivoisia keinoja.

Vierailija
28/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös huolissaan voinnistasi ja jaksamisestasi. Voipi tarkoittaa myös liikunnan aloittamista vaikka yhdessä. Jos mikään kannustus tai puhe ole toiminut, niin tämä sitten viimeisenä keinona ennen eroa? Kun ikää tulee, niin liikkumattomuus ja ylipaino aiheuttavat yhdessä vaikka mitä ongelmia - jos et itse rakasta itseäsi, niin miten kukaan muukaan voisi?

Vierailija
29/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kiristää tuolla tavoin. Olisi voinut hienovaraisemminki sanoo. Vaikee kyllä tuollaisesta sanoo naiselle ettei tämä loukkaannu. Mun yks exä kerran huomautti että oon vähän päässyt levähtämään tmv. En tarkkaa muista millä sanoilla vihjasi ja silti sekin tuntui pahalta. Silti ei vaikuttanut seksin määrään mitenkään. Ylipainoinen en ollut enkä lähelläkään mutta vähä löystynyt. Aloin kuntoileen enemmän ja tulin tosi hyvän kuntoon. Myöhemmin päätin suhteen ja syy oli että mun seksihalut loppui tätä miestä kohtaan. Yks syy oli toi kun oli mua arvostellut mutta oli muitakin.

Jos pystyt jatkaan ton miehen kanssa tästä huolimatta niin se tee. Mutta jos sua alkaa toi vaivaamaan niin väkisinkin loppuu suhde aikanaan. Terapia voi kyllä auttaa jos ajoissa menee.

Vierailija
30/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et ole ylipainoinen mutta "ylimääräistä" on 12 kiloa? Oletko lihonut alipainoisesta?

On oikeasti miehiä jotka syttyy kun naisella näkyy lantioluut ja kylkiluut törröttää eikä ne ei oikeasti välitä siitä terveyspuolesta, kunhan on mallin mitoissa.

Olen lihonut 12 kiloa alipainoisesta eli bmi on normaalin rajamailla. En ole mikään hyllyvä läskimaha mutta kilot ovat kertyneet tiettyihin paikkoihin. 169cm ja paino nyt 65kg aiemmin oli -12kg jotka pitää pudottaa. :(

Vierailija
31/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus? Päättääkö mies muuten ulkonäöstäsi ja menoistasi?

Jos ylipainoa ei ole niin kai tajuat että 12 kilon laihdutus saa sun kehosi väärään? Riskeeraat siinä oman terveytesi ja mahdollisesti hedelmällisyytesi.

Menkää kumpikin hoitoon, ei tuo ole normaalia ja tervettä kummaltakaan.

Vierailija
32/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah läski nousi takajaloilleen kun huomasi, että seksiä pihtaamalla kiristäminen ei olekaan vain naisten käytössä oleva keino. Enemmän kai naiset tuollaista tekee että vaativat kumppaniltaan jotain epäreilua/epärealistista ja pakottavat suostumaan siihen pihtaamalla, eikä siitä mitään haloota nosteta. Sitten kun kerran mies sattuu tekemään samalla tavalla niin heti onkin niin kauheaa ja pöyristyttävää sellainen toiminta.

Vierailija
33/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ylipainoinen?

En ole ylipainoinen vaan lihonut ylimääräiset 12 kiloa. :(

Eli on.

Ei ole!

Vierailija
34/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui Porvoossa.

Vierailija
35/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus? Päättääkö mies muuten ulkonäöstäsi ja menoistasi?

Jos ylipainoa ei ole niin kai tajuat että 12 kilon laihdutus saa sun kehosi väärään? Riskeeraat siinä oman terveytesi ja mahdollisesti hedelmällisyytesi.

Menkää kumpikin hoitoon, ei tuo ole normaalia ja tervettä kummaltakaan.

Mies ei päätä muuten ulkonäöstäni eikä menoista. Saan olla ja mennä kuten tahdon.

Vierailija
36/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihonut 12 kiloa alipainoisesta eli bmi on normaalin rajamailla. En ole mikään hyllyvä läskimaha mutta kilot ovat kertyneet tiettyihin paikkoihin. 169cm ja paino nyt 65kg aiemmin oli -12kg jotka pitää pudottaa. :(

Alipainosta on tapana lihoa normaalimittoihin, koska se ei ole keholle luonnollinen ja terve olotila. Vaikka saisitkin painon pois niin joko se tulee takaisin heti kun alat syömään (ja näännytyksen jälkeen ruokahalu on valtava ja paino nousee nopeasti) tai näännytät itseäsi lopun elämää. Alipainoisilla on tapana joko näivettyä pikkuhiljaa sairauteensa tai hyväksyä itsensä ja elää hyvä elämä normipainoisena. Kumpaa sä haluat?

Taidat olla suht nuori. Toivon että pääset eroon tuosta miehestä (miksi se haluaa pitää sut epäterveenä???), alat näkemään itsesi realistisessa valossa ja hyväksyt normaalipainoisen naisen mittasi ja alat rakastamaan itseäsi. Tiedän että tie on vaikea ja sullakin jonkinasteinen bdd koska tähtäät alipainoon, toivon että käyt juttelemassa jonkun kanssa tilanteestasi. Teillä on kummallakin epärealistinen käsitys kauniista ja toimivasta naisen kehosta.

Tuo mies ei tosiaan tee hyvää sulle. Kumppania tulee tukea ja kannustaa eikä painostaa ja lannistaa. Tietääkö mies että vaatii sulta epätervettä painoa? Eri asia sitten jos oikeasti olisit ylipainoinen ja kärsisit siitä itse. Moni voisi varmaan sanoa että oot täydellinen!

Vierailija
37/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Nyt alko joulupossulle 8 viikon vesipaasto 😂😂

Vierailija
38/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suhteemme alussa alipainon rajoilla. Kun yritimme vauvaa niin ei tärpännyt ja yhtenä syynä epäiltiin tuota alhaista painoani. No mies kantoi eteeni ruokaa niin että lihoin normalaipainon puolelle. Aikanaan hormoonien avulla se raskauskin alkoi.

Muta ihan vinkkinä aplle että jos laihdutat alipainon puolelle/rajoille voi olla ettei raskaus siten ala ihan noin vaan... mutta tietty jos vauvan saaminen on vähemmän tärkeää kuin laihuus niin anna mennä vaan,

Vierailija
39/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mieheltä aika kova keino mutta jos itse olisin lihonut 12 kg niin kyllä tekisin asialle jotain. Eli jospa miehesi on huomannut ettei muu enää auta jos et oma-aloitteisesti saa kilojen karistusta tehtyä.

Vierailija
40/66 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö olet jos sinulla on vain 12 kg ylipainoa. Minun avovaimoni on lihonnut joku 25 kg viimeisen 5 vuoden aikana. Arvaa kiinnostaako seksi hänen kanssaan? No ei, ja siki seksi meilläkin on lähes tulkoon kokonaan loppunut. Kun ei vaan kiinnosta tuollainen syöttöporsas niin ei kiinnosta vaikka minkä tekisi. Hävettää kulkea tuollaisen ihmisen kanssa julkisissa paikoissa kun kaikki luulee että olemme vanhoilla päivillämme saamassa perheen lisäystä vaikka näin ei todellakaan ole. Avokilla vaan on niin suuri vatsa.