Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vaatii että laihdutan -12 kiloa ennen kuin harrastamme seksiä seuraavan kerran

Vierailija
13.12.2018 |

Maanantaina alkoi selibaatti ja mies asetti ehdon, että minun pitää laihtua -12 kg. Olo on väsynyt ja surullinen, kun mietin painoa ja hyviä hetkiä jotka menetämme yhdessä. Mies on mielestäni kohtuuton kun vaatii laihduttamista nyt kun joulukin on tulossa. Mies haluaa että mahdun vanhoihin vaatteisiin ja näytän hyvältä - ei anna lupaa yrittää raskautua ennen kuin tulos on saavutettu. Aloitin päivittäisen liikuntaharrastuksen ja syön kevyesti. Mies rakastaa minua ja toivoo parasta minulle mutta miten saan nuo kilot pois? Vinkkejä tarvitaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mahtava juttu. Saat olla rauhassa. Ota kaikki ilo irti!

Onpa sulla epäkunnioittava mies.

Vierailija
62/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ihan vaan hyvä että saat motivaation laihduttaa mahdollisimman nopeasti. Voitteko harrastaa suuseksiä tai käsipeliä kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, unohdit kertoa että surettaa ja itkettää.

Ja kysyä, miten tästä eteenpäin.

Nuo kuuluu tämmöseen provoon vakiona.

Vierailija
64/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans lievästi alipainoinen kun exän kanssa aloin seurustelemaan. Ja olin nälkäkuurilla vaikka alipaino ei ollutkaan henkeä uhkaavaa. Noh, parin kuukauden päästä olin lihonut 8 kiloa, ihan sen takia kun söin miehen kanssa melkein normaalisti ja aineenvaihdunta oli mennyt jumiin. Keho ei kestä nälkää loputtomiin, ole kohtuullinen itsellesi. Laihdutus oli todella hidasta koska aina syödessä paino halusi nousta. Mies oli ihaillut alkuajan mallin mittoja ja "hyvää kuntoa" ja yritin epätoivoisesti pitää itseni pienenä. Mies kehui ulkonäköä mutta joi ja petti.

Tuon suhteen loppupuolella laihduin taas alipainon puolelle. Muutaman kuukauden kuluttua kun ruoka maistui taas niin lihoin 6 viikossa kymmenen kiloa! Se nälkä oli ihan tolkuton, en edes tiennyt että on mahdollista lihoa noin paljon niin nopeaa. Meni kaksi vuotta ennenkuin paino tasaantui normaaliin keholle luonnolliselle painoon. Aina kun sai pudotettua kaksi kiloa niin kolme tuli takaisin. Piti vaan hyväksyä ja olla kärsivällinen. Oli taistelua hyväksyä se että aikuisen naisen ei tarvitse olla niin pieni että xs-koon vaatteet roikkuu päällä.

Nyt 31-vuotiaana kärsin hedelmättömyydestä joka surettaa koska mulla on maailman ihanin mies, tiedän että rakastaisi ja hyväksyisi vaikka painaisin 20 kiloa enemmän.

Toivon aapee että alat ajattelemaan myös itseäsi tuossa suhteessa, mieti elämääsi pidemmällä aikavälillä ja ole armollinen itsellesi. Ajattele itseäs äläkä koita vaan miellyttää miestä.

Vierailija
65/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ne läskit on ihmisille niin tärkeitä? Eikö olisi jo ihan oman terveyden takia järkevää tiputtaa painoa.

Ei ole kyse siitä että itsepintaisesti pidetään kiinni oikeudesta "omiin läskeihin" vaan siitä että mies haluaa naisensa laihtuvan normaalipainoisesta alipainoiseksi. Musta ainakin ihan absurdia. Tuolle ei ole mitään terveydellistä perustetta varsinkaan jos on toive raskaudesta. Kysypä ap lääkäriltä mitä mieltä on.

Vierailija
66/66 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-12/5