Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun pääsisin täältä kyläpaikasta kotiin

Vierailija
23.06.2024 |

Tämä on aivan tuppukylä eikä linja-autotkaan kulje. Kaikki nukkuu krapuloissaan, enkä ymmärrä miksi edes tulin tänne. Ikinä en enää järjestä itseäni tällaiseen kuseen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. 

Vierailija
2/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit? Kyllähän tuon tilanteen pystyy ennustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit? Kyllähän tuon tilanteen pystyy ennustamaan.

Olin ottanut muutaman siiderin ja ajatus kuulosti hyvältä. Ei kuulosta enää.

-ap

Vierailija
4/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on inhoittava tilanne, jos on jonkun kyydillä jonnekin hintintinttiin lähtenyt, ja on siyten riippuvainen kuskista, että koska pääsee sieltä pois. Olen ollut vastaavissa tilanteissa, mutta vahingosta viisastuneena, en enää lähde vaikka pyydettäisiin.

Vierailija
5/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa tämä asia. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

-Ap

Älä jumalauta esiinny minuna! Tarpeeksi riesaa on muutenkin.

- ap

Vierailija
6/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa taksi

Vierailija
7/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?

-ap

Vierailija
8/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?

-ap

Oletko sä omasta mielestäsi hauska? Hihitätkö itseksesi, aina kun näitä aivopierujasi tänne spämmäät?

Vierailija
9/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa taksi

Mitähän siinä voisi tapahtua keskellä ei mitään?

Vierailija
10/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa taksi

Tulisiko taksi edes keskelle ei mitään ja mitä se maksaisi?

Vierailija
11/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseen? 🤭

Oletko sä mokannut? Siideripäissäs tarjosit ittees kaikille, kun ei kelvannut, niin nyt on morkkis.

Vierailija
12/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi tulee ihan minne vaan

Vierailija
13/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa taksi

No niinpä. Ajatus kyllä kävi mielessä, mutta kärvistelen nyt jokusen tunnin. Pahoin pelkään, että kun porukka tuolta herää niin ensimmäisenä ei ole aamukahvit mielessä.

- ap

Vierailija
14/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, pahalta kuulostaa. Olen joskus ollut samassa tilanteessa ja laskenut minuutteja että pääsen vain pois sieltä hyttysten ja juoppojen keskeltä. Nuorena menin jostakin syystä noihin mukaan, vaikka en tuntenut oloani koskaan hyväksi siellä. Nykyään nautin kaupunki-juhannuksista enkä todellakaan lähde minnekään ryteikköön katsomaan mitään kaljan killittämistä. Ne ajat on ohi.

Vierailija
15/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa taksi

No niinpä. Ajatus kyllä kävi mielessä, mutta kärvistelen nyt jokusen tunnin. Pahoin pelkään, että kun porukka tuolta herää niin ensimmäisenä ei ole aamukahvit mielessä.

- ap

Tai sä teet kunnon aamupalan kaikille ja nopeutat lähtöä. Muutenhan siellä menee yöhön.

Alat nyt siivoamaan ja pakkaamaan. Tarjoudut kuskiksi, kun alkavat nousta.

Vai millä systeemillä ootte liikenteessä? Sanot suoraan, että nyt ylös tarvii päästä sivistykseen.

Vierailija
16/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuseen? 🤭

Oletko sä mokannut? Siideripäissäs tarjosit ittees kaikille, kun ei kelvannut, niin nyt on morkkis.

Sulle saattas olla tarpeen kieppi rautalankaa eikä sekään riittäisi.

Vierailija
17/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuseen? 🤭

Luulenpa, että mä se fiksuin meistä olen.

En ikimaailmassa olis noin tyhmä, että lähtisin kusiselle mökille juopporemmin mukana.

N26

Vierailija
18/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts, pahalta kuulostaa. Olen joskus ollut samassa tilanteessa ja laskenut minuutteja että pääsen vain pois sieltä hyttysten ja juoppojen keskeltä. Nuorena menin jostakin syystä noihin mukaan, vaikka en tuntenut oloani koskaan hyväksi siellä. Nykyään nautin kaupunki-juhannuksista enkä todellakaan lähde minnekään ryteikköön katsomaan mitään kaljan killittämistä. Ne ajat on ohi.

Melkein sama. Tosin sen verta ikää että se kaupunkijuhannus on vaihtunut kotijuhannukseksi.;)

Vierailija
19/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Oletko sä omasta mielestäsi hauska? Hihitätkö itseksesi, aina kun näitä aivopierujasi tänne spämmäät?

Jos on vielä pieru hihihii iässä. Kun tänne valitettavasti ei ole estoa kirjoittaa 11v.

Vierailija
20/51 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuseen? 🤭

Luulenpa, että mä se fiksuin meistä olen.

En ikimaailmassa olis noin tyhmä, että lähtisin kusiselle mökille juopporemmin mukana.

N26

Jaa-a. Enpä uskoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän