Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset ei jumalauta tajua, koira on pidettävä kytkettynä taajamassa!

Vierailija
13.12.2018 |

Elääkö tässä maassa vielä jotain aivottomia yksilöitä jotka ei tajua, että sitä koiraa ei juoksuteta vapaana taajamassa? Lähdetään kävelylle ja "eihän meidän koira mitään tee" ja annetaan olla vapaana.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotain tapahtuu ja se kultapupu koira viedään lopetettavaksi oikeuden päätöksellä, eiköhän viimeistään ajatukset vaihdu. Niin ja maksetaan samalla myös muita korvauksia.

Vierailija
2/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotain tapahtuu ja se kultapupu koira viedään lopetettavaksi oikeuden päätöksellä, eiköhän viimeistään ajatukset vaihdu. Niin ja maksetaan samalla myös muita korvauksia.

Näitä tapahtuu, kun ihmiset ei osaa kouluttaa koiria ja muutenkaan ei eläinten kanssa työskentelystä tajuta yhtään mitää.

Sehän on täysin omistajan vika jos eläin joutuu piikille päällekarkauksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat kuuluvat ihmiskuntaan he ovat perheen jäseniä ja osaavat tehdä kauniita ääniä eri taajuuksilla rauhoittaen ja opettaen ihmisiä ja meille tulee viellä opittavaa heistä. Kamelit ovat orjia eivätkä kuulu ihmiskuntaan.

Vierailija
4/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime mittauksen perusteella maassa elää noin 8,1 % aivottomia yksilöitä. Tähän eivät sisälly alle 18-vuotiaat.

Vierailija
5/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta puhutaan vaikka kuinka paljon ja näitä ikäviä hyökkäyksiä silti vielä tapahtuu.

En pysty ymmärtämään miten ihminen voi olla niin tyhmä että pitää koiraansa vapaana, vaikka mitään "onnettomuutta" ei olisi edes tapahtunut.

Vierailija
6/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 15 vuotta ulkoiluttanut koiriani vapaana taajamassa ja jatkan vielä niin kauan kuin tuo nykyinen koirani elää. Saattaa mennä vielä toiset 15 vuotta. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Vierailija
7/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle joka ulkoiluttaa koiraa taajamassa vapaana niin varoitus, jos ei auta niin eläintenpitokielto.

Vierailija
8/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live Free Die Hard

ʒinkkumieʒ

Vierailija
9/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta puhutaan vaikka kuinka paljon ja näitä ikäviä hyökkäyksiä silti vielä tapahtuu.

En pysty ymmärtämään miten ihminen voi olla niin tyhmä että pitää koiraansa vapaana, vaikka mitään "onnettomuutta" ei olisi edes tapahtunut.

Mä en pidä koiraani vapaana, koska pelkään että koiralle sattuisi jotain! Juoksisi vahingossa auton alle oravaa jahdatessa yms.

Vierailija
10/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle joka ulkoiluttaa koiraa taajamassa vapaana niin varoitus, jos ei auta niin eläintenpitokielto.

Saat varoituksen. Turpa kiinni.

ʒinkkumieʒ

Vierailija
11/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 15 vuotta ulkoiluttanut koiriani vapaana taajamassa ja jatkan vielä niin kauan kuin tuo nykyinen koirani elää. Saattaa mennä vielä toiset 15 vuotta. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Toivottavasti joku soittaa poliisit ja saat maksella sakkoja joka päivä. Siitähän saa sakot jos joku tekee ilmoituksen ja poliisit sinut näkevät.

Koirasi juoksee toisen koiran luokse ja ottaa osumaa tappelun 3seurauksena kunnolla. On sitten turha mennä itkemään juorulehtiin.

Vierailija
12/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin naapurit vonkuvat siitäkin kun koirat ovat vapaana meidän pihallakin. Omalla aidatulla pihalla!

Vierailija
13/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Toki ymmärrystäkin löytyy ja olen eläinrakas. Pari kuukautta sitten iloinen berhandilainen tuli kuola suupielestä valuen luokseni ja omistaja näytti siltä kuin minä olisin väärässä paikassa. Silloin vähän säikähdin kun koira oli niin iso. Tosin pienet koirat voi olla ärhäkämpiä.

Lintujen pesimisaikana tästä on tullut riitaakin niin että eräs koiranomistaja sätti minut pahasti yli kymmenen minuuttia huutamalla ja haukkumalla maanrakoon kun koiransa oli irti ja pienet poikaset parin metrin päässä. Että näin.

Vierailija
14/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ʒinkkumieʒ

Täälä taas näitä elämänkoulun käyneitä.. Oikein hienoa ja hyvää loppu elämää.!

Vierailija
15/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku soittaa poliisit ja saat maksella sakkoja joka päivä. Siitähän saa sakot jos joku tekee ilmoituksen ja poliisit sinut näkevät.

Koirasi juoksee toisen koiran luokse ja ottaa osumaa tappelun 3seurauksena kunnolla. On sitten turha mennä itkemään juorulehtiin.

Otan koiran kiinni, kun vastaan tulee toinen koira, jota en tunne tai lapsia. Esim. otin kiinni, kun poliisi ulkoiluttu virkakoiraansa. Hän tervehti ja jatkoi matkaansa. Olin taajamassa sijaitsevassa ulkoilumetsässä. 

Vierailija
16/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ʒinkkumieʒ

Täälä taas näitä elämänkoulun käyneitä.. Oikein hienoa ja hyvää loppu elämää.!

Ehkäpä siellä on niin. Ehkäpä.

ʒinkkumieʒ

Vierailija
17/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. Toki ymmärrystäkin löytyy ja olen eläinrakas. Pari kuukautta sitten iloinen berhandilainen tuli kuola suupielestä valuen luokseni ja omistaja näytti siltä kuin minä olisin väärässä paikassa. Silloin vähän säikähdin kun koira oli niin iso. Tosin pienet koirat voi olla ärhäkämpiä.

Lintujen pesimisaikana tästä on tullut riitaakin niin että eräs koiranomistaja sätti minut pahasti yli kymmenen minuuttia huutamalla ja haukkumalla maanrakoon kun koiransa oli irti ja pienet poikaset parin metrin päässä. Että näin.

Miksi sinut haukkui jos hänen oma koiransa vapaana?

Vierailija
18/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koira on usein kytkemättä, mutta se on hallinnassani. Ei poliisit sellaiseen puutu, kerran pari poliisia tuli rapsuttelemaan koiraani ja kehuivat sitä.

Vierailija
19/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Byäää!! Byää!! Jos poliisi näkee sinut ulkoilemassa SAAT SAKOT!!! BYÖÄÄ BYÄÄÄ!!!

ʒinkkumieʒ

Vierailija
20/118 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla ei ole aikaa nykyään selvittää edes vähäisempiä rikoksia, saati sitten juosta koiran kusettajien perässä.

ʒinkkumieʒ