Miten ihmiset ei jumalauta tajua, koira on pidettävä kytkettynä taajamassa!
Elääkö tässä maassa vielä jotain aivottomia yksilöitä jotka ei tajua, että sitä koiraa ei juoksuteta vapaana taajamassa? Lähdetään kävelylle ja "eihän meidän koira mitään tee" ja annetaan olla vapaana.
Kommentit (118)
Meillä Korsossa on lenkkeilypolulla koirankieltolaput. Joku repii ne aina alas ;) Kyllä naurattaa ..
Olen itse samaa mieltä, että ne lenkkeilypolut maksetaan yhteisistä verovaroista ja ne kuuluu kaikille! Koirankin omistajille. Samoin kuin ladut talvella.
Aion jatkaa koiran ulkoiluttamista laduillakin. Koska MAKSAN niidenkin ylläpidosta verovaroin kunnallisveroja.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Mulla koira on usein kytkemättä, mutta se on hallinnassani. Ei poliisit sellaiseen puutu, kerran pari poliisia tuli rapsuttelemaan koiraani ja kehuivat sitä.
Kyllä ne puuttuu, kun erikseen saavat virkatehtävän koiran irtipitämisestä. Sen verran varmasti harmittaa "juosta" koiran ulkoiluttajien perässä että sakko tulee.
Mistä tiedän? No siitä kun itse olen tehnyt ilmoituksen ja todistanut kun sakot rapsahti.
Tai sitten jos koiran ulkoiluttajille tehdään omat ladut, niin voin siirtyä käyttämään niitä!
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Meillä Korsossa on lenkkeilypolulla koirankieltolaput. Joku repii ne aina alas ;) Kyllä naurattaa ..
Olen itse samaa mieltä, että ne lenkkeilypolut maksetaan yhteisistä verovaroista ja ne kuuluu kaikille! Koirankin omistajille. Samoin kuin ladut talvella.
Aion jatkaa koiran ulkoiluttamista laduillakin. Koska MAKSAN niidenkin ylläpidosta verovaroin kunnallisveroja.
ʒinkkumieʒ
Toivottavasti joku amp*u koirasi.
Taustalla asenne, että vika on niissä, jotka pelkäävät koiria. Välinpitämättömät koiranomistajat eivät näe itsessään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
ʒinkkumieʒ
Ulkoiluta vaan laduilla ja muualla vapaana. Toivottavasti saat joka kerta sakot, voidaan käyttää sulta sakoista saatuja rahoja vaik keilahallien rakentamiseen.
Meidän etupihalla on yllärilihapullia. Jos koira on vapaana ja tulee meidän pihaan syömään niitä, niin ihan oma häpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten jos koiran ulkoiluttajille tehdään omat ladut, niin voin siirtyä käyttämään niitä!
ʒinkkumieʒ
Tai mitä jos hankkizit itsellezi puolizon ja elämän. Rakki pois. Tiedät kai mitä ajatellaan yksinäisestä miehestä jolla on koira... 😉
Vierailija kirjoitti:
Taustalla asenne, että vika on niissä, jotka pelkäävät koiria. Välinpitämättömät koiranomistajat eivät näe itsessään vikaa.
Pelolle ei saa antaa valtaa ;)
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ʒinkkumieʒ
Tai mitä jos hankkizit itsellezi puolizon ja elämän. Rakki pois. Tiedät kai mitä ajatellaan yksinäisestä miehestä jolla on koira... 😉
Elätkö sinä sen mukaan mitä muut ajattelevat?
Etkö osaa ajatella itse?
ʒinkkumieʒ
Ajattelin hankkia uuden(man) purjeveneen. Ihan ihka uuteen ei ole vielä varaa.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Meidän etupihalla on yllärilihapullia. Jos koira on vapaana ja tulee meidän pihaan syömään niitä, niin ihan oma häpiä.
Toivottavasti joku kakara syö nää lihapullat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ʒinkkumieʒ
Etkö osaa ajatella itse?
ʒinkkumieʒ
Ozaan ja ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Ei rikoslain mukaan.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ʒinkkumieʒ
Etkö osaa ajatella itse?
ʒinkkumieʒ
Ozaan ja ajattelen.
Miksi sinulle sitten on tärkeintä mitä muut ajattelevat sinusta?
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Inhottava tyyppi olet.
Juu. Tässä yhtenä päivänä pyöräilin töihin, ja edelläni kotikadullamme käveli mies koiransa kanssa keskellä tietä. Ohitin heidät tien reunalta mahdollisimman kaukaa, mutta vasta silloin huomasin, että koira ei ollut kiinni ja se yritti innoissaan hyppiä vasten pyörääni. Äijällä oli vielä otsaa huutaa perääni, että soita sitä kelloa kun pyöräilet.
Kun huhuilin takaisin, että "pidetään vaan ne koirat kiinni, eikä kävellä keskellä tietä", sain vastaani kiroilua. Osoitti taas tuon joidenkin koiranomistajien mentaliteetin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ʒinkkumieʒ
Ulkoiluta vaan laduilla ja muualla vapaana. Toivottavasti saat joka kerta sakot, voidaan käyttää sulta sakoista saatuja rahoja vaik keilahallien rakentamiseen.
No en ole yksiäkään saanut 10 vuodessa, joten ei tuo kovin usein napsahda.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla koira on usein kytkemättä, mutta se on hallinnassani. Ei poliisit sellaiseen puutu, kerran pari poliisia tuli rapsuttelemaan koiraani ja kehuivat sitä.
Kyllä ne puuttuu, kun erikseen saavat virkatehtävän koiran irtipitämisestä. Sen verran varmasti harmittaa "juosta" koiran ulkoiluttajien perässä että sakko tulee.
Mistä tiedän? No siitä kun itse olen tehnyt ilmoituksen ja todistanut kun sakot rapsahti.
Eiköhän se riipu niistä poliiseistakin. Täällä Pohjois-Karjalassa ei niuhoteta turhan takia.
Tai sitten niitä vitu..aa kuunnella sun hurttien louskuttavan tontin ohi kulkevia muutaman minuutin välein. Niin nuo pihalla vapaana juoksentelevat koirat tuppaavat tehdä, koska vartioivat reviiriään.
Tuollaista louskutusta kun kuuntelee aamusta iltaan, alkaa rotanmyrkkusyötin pudottaminen aidan yli kummasti kiinnostaa.... ei, se on väärin tietysti, mutta aika ymmärrettävää, jos joutuu moisen meluhaitan uhriksi.