Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia, että 14-15-vuotiailla on yli 20-vuotiaita kavereita?

Vierailija
11.05.2006 |

Iältään ovat jotain 22 ja 24. Ovat siis ihan kavereita. Voiko olla normaalia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään kummaa minusta ollut:D kaveriporukka koostui myös ikätovereiden sisaruksista yms.

Vierailija
2/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei varsinaisesti kavereita. Tietysti harrastuksissa saattaa olla monen ikäisiä kavereita, mutta se mihin me itse tuon ikäisinä tarvittiin näitä vanhempia " kavereita" oli se, että hakivat meille viinaa!:/ Kyllä se maailma eroaa kuitenkin aika paljon teinillä ja yli 2-kymppisellä... Että ihan vaan suosittelen olemaan tarkkana mitä ne niitteen kavereitten kans tekee. Ja tietysti onko kyseessä sama vai eri sukupuoli? Jos yli 2-kymppiset miehet on teinityttöjen " kavereita" , niin huolestuisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos oma lapsi on tyttö ja naispuolisia vanhempia kavereita, mistäs tiedät ettei ole lesboja;) tai jos poikalapsi niin kaverit homoja;) tai voihan 24vee nainen vongata teinipoikia, mutta ei liene niin paha asia...?

Juujuu, kyllä minäkin katsoisin perään. Mutta toisaalta pitääkö kaikki niin yliseksuaaliseksi vetää... että se on ensimmäinen ajatus.

Vierailija
4/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä teineissä on tyttöjä ja poikia ja tuohon heidän yli 2-kymppisten kaveripiiriin taitaa kuulua enemmän tyttöjä, kai siellä joku poikakin on.

Vierailija
5/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla 2-kymppisellä on kyllä hieman erilaiset ajanvietteet ja ajatukset kun teini-ikäisillä.

Vierailija
6/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä se henkinen kehitys on vielä niin eri asteella.

Vierailija
7/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ostanut viinaa alaikäisille kavereilleni, eikä ne yleensä ole mitään mun parhaimpia ystäviä. Mut harrastuksen kautta tulee liikuttua myös lukioikäisten kanssa.

Vierailija
8/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tun ikäiset olisivat oikeasti niin hyviä kavereita. Johan yli 2-kymppisellä pitäis olla aikuisen elämä ja teinillä taas nuoren elämä. Ajattelen näin siksi, että työssäni lastenkodissa olen itse toiminut juuri aikuisen mallina tuon ikäisille nuorille vähän päälle parikymppisenä ja aika oudolta kuulostaa, että samaan aikaan mulla olis ollu sen ikäisiä kavereita!

t:6

Ps. eikä siihen tarvitse edelleenkään mitään seksuaalisuutta vetää mukaan, syitä on muitakin, kuten edellä mainitsin!

Vierailija
9/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vielä ylä-asteelaisia.

Vierailija
10/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti siitä tietynlaisesta " statuksesta" jonka saavuttaa ikäistensä seurassa, jos hänellä itsellään on yli parikymppisiä kavereita. Mutta yli 20-vuotiaat kun hengaa 14-vuotiaiden kanssa, sitä pidän vähän arveluttavana, siis mikä on parikymppisen motiivi olla näiden nuorten kanssa?

Vierailija
11/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, että harrastusten kautta, mutta että muuten oltais hyviä " kavereita" , ei hyvä!

Vierailija
12/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat motiivini olivat tarjota ystävyyttä tytölle, joka sitä tarvitsi, niin kuin ystävyyssuhteissani muutenkin siihen aikaan. Siis auttaminen. Kutenkin me oltiin henkisesti aika samalla tasolla tyttö oli hyvin aikava ja aikuisen näköinen, minä taas hyvin lapsellinen eikä minulla mitään " aikuisen elämää" ollut, kotona vielä asuin, tosin muutin sitten ystävyytemme aikana opiskelijakämppään samaan kaupunkiin.

itse asiassa " sain" mieheni niin että yritin tutustuttaa tätä 13-vuotiasta ja mukavan tuntuista 19-vuotiasta poikaa samasta asuntolasta (itse olin 22v), mutta kävikin niin että poika ihastui minuun. Tiet sen nuoren plikan kanssa sitten erosivat siinä vaiheessa (ei sen pojan takia, mutta hän löysi sitten sen poikaystävänsä eri piireistä).

Vierailija
13/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nuorempien, senikäisten sisarusteni. Se on kuitenkin mun mielestä vähän eri asia.

ja ikää mulla on 21v

Vierailija
14/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta yli 20-vuotiaat kun hengaa 14-vuotiaiden kanssa, sitä pidän vähän arveluttavana, siis mikä on parikymppisen motiivi olla näiden nuorten kanssa?

Vierailija
15/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä oon 31 ja hengailen kyllä jossain määrin nykyisten 15 v teatterilaisten kanssa - ei ne mitään läheisiä ystäviä ole, mutta ihan kavereita kuitenkin

Vierailija
16/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

omat motiivini olivat tarjota ystävyyttä tytölle, joka sitä tarvitsi, niin kuin ystävyyssuhteissani muutenkin siihen aikaan. Siis auttaminen. Kutenkin me oltiin henkisesti aika samalla tasolla tyttö oli hyvin aikava ja aikuisen näköinen, minä taas hyvin lapsellinen eikä minulla mitään " aikuisen elämää" ollut, kotona vielä asuin, tosin muutin sitten ystävyytemme aikana opiskelijakämppään samaan kaupunkiin.

itse asiassa " sain" mieheni niin että yritin tutustuttaa tätä 13-vuotiasta ja mukavan tuntuista 19-vuotiasta poikaa samasta asuntolasta (itse olin 22v), mutta kävikin niin että poika ihastui minuun. Tiet sen nuoren plikan kanssa sitten erosivat siinä vaiheessa (ei sen pojan takia, mutta hän löysi sitten sen poikaystävänsä eri piireistä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme