Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle hyviä syitä

Vierailija
17.05.2006 |

yrittää tehdä tai olla tekemättä toista lasta....

Ei oikein vielä oo suunnitelmat selvinny et mitä tässä oikein touhuais tulevaisuudessa. Hyvinä hetkinä tuntuu siltä, että kyllähän noita lapsia menis vaikka kymmenen liuta mut sit taas huonompina hetkinä vannon etten enää koskaan ees ajattele lisää lapsia.

Ois se kuitenkin niin kiva toisaalta saada kaveri tolle esikoiselle...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka päättäis.

Vierailija
2/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ihan saman; esikoinen on nyt runsaan vuoden ja puoli vuotta ainakin pohdin että pitäisikö tehdä toisesta lapsesta " tilaus" mahd. pian vai menenkö välillä takaisin töihin ja toista aletaan yrittämään vasta parin vuoden päästä. Pohdin ja pohdin, mietiskelin ja stressasin mitä tehdä.

Kunnes aikaa oli kulunut sen verran että alitajuntani oli prosessoinut vastauksen. Yhtäkkiä oikeastaan alkoi tulla tosi voimakas vauvakuume ja olin täysin varma, että toinen lapsi saa tulla jos haluaa. Nyt sitten yritämme sitä toista.

Uskon, että sydämesi ja alitajuntasi myös sinun kohdalla löytää vastauksen kunhan annat sille aikaa. Onnea siihen mitä ikinä päätättekään tehdä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jahkailette ja odotatte, että elämä on pelkkiä hyviä hetkiä, saatte odottaa ikuisuuden. ei elämä ole aina ihanaa, oli niitä lapsia 0 tai 15.

jos yhtään siltä tuntuu, suosittelen ehkäisyn pois jättämistä ja katsokaa mitä tapahtuu. tulee jos on tarkoitus tulla. näin minä uskon.

=)

Vierailija
4/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin potkii koko ajan päässä enemmän se yrittää tehdä- vaihtoehto. Pelkään vaan et miten sitä jaksaa kun joskus tosiaan on jo niin rankkaa ton ekankin kanssa...

Mutta kyllä mäkin pärjään jos muutkin ennen mua ja mun jälkeenkin pärjää!!

Kaipasinkin just tommosta potkua persauksiin....

aapee

Vierailija
5/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pelkään vaan et miten sitä jaksaa kun joskus tosiaan on jo niin rankkaa ton ekankin kanssa...

mutta kyllä sitä vaan jaksaa, kun on pakko. ja onhan se ihanaakin=). ja ajattele miten kiva se on lapsille, kun on (tappelu)kaveri;)..

et varmasti tule päivääkään katumaan " tehdään" -päätöstä, mutta " ei tehdä" -päätöstä luultavasti kadut.

ja aina kun on rankkaa kahden kanssa, mieti miten helppoa se on verrattuna kolmeen riehuvaan ipanaan;)

t.5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi