Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo poukula kaulassa

Vierailija
11.05.2006 |

turvonnut rauhanen tai mikä lie. tiedän eetä työ ette oo lääkäreitä, ja käskette mun menemään lääkäriin, ajattelin vaan että jos jollakin olis sattunu olemaan. kun se on semmoinen rauhanen mikä kaikilla kuitenkin on, mun on vaan selvästi turvonnut vasemmalla puolella. nyt mulla on tietenkin joku syöpä tai jotain. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on laajentunut ismusolmuke. ei vaarallinen, flunssan ym. jäljiltä voi olla ja toisill ajää pysyvästi vähän paukamalle. Ei sii vaarallista ainakaan tää mun juttu.

Vierailija
2/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se patti lopulta viikossa kasvoi niin, että painoi ruokatorvea tehden syömisen kivuliaaksi ja hankalaksi, lähdin sairaalaan ensiapuun. Siellä lääkäri tutki ja totesi heti, ettei se ainakaan mitään angiinaa ole ja sanoi kyllä, että flunssan yhteydessä imusolmukkeet ovat turvonneet, mutta eivät sentään kananmunan kokoiseksi, kuten minulla! Eikä minulla edes flunssaa ollut...

Seuraavana päivänä patti leikattiin sairaalassa nukutuksessa ja reilun viikon jouduin odottelemaan tutkimustuloksia siitä, oliko se minkälaatuinen. Ja se oli kyllä elämäni pisin viikko ja kaikenlaista tuli mietiskeltyä... Onneksi kyseessä oli vain hyvänlaatuinen kaulan kysta ja lääkäri selitti, että se oli pahoin tulehtunut ja että varmuuden vuoksi poistettiin myös viereiset imusolmukkeet.

Joten jos patti on iso ja kipeänoloinen niin lääkäriin vaan. Ja etenkin jos patti tuntuu vain kasvavan, kuten minulla eikä flunssan oireita ole. Hieman jäi (taas) huonot kokemukset terveys=arvauskeskuksesta, joten suosittelen yksityistä! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se patti vähän kipeä, mutta ei oo kasvanu sen jälkeen kun mä huomasin sen. eikä se nyt _niin_ iso ole mutta reilusti kun tuossa toisella puolella. -ap

Vierailija
4/4 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se jolla patti kananmunan kokoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi