Kerro epäsuosittu mielipide jota ei yleensä ”voi” sanoa ääneen
Kommentit (230)
I dont like Moomins, their looks and stories
Kaikkien lasta haluavien pitäisi ensin läpäistä testit, joissa katsotaan onko heistä vanhemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sekulaarinen yhteiskunta on tavoiteltava asia.
Miksei tätä muka voisi sanoa ääneen? Itse ainakin sanon.
Uskon i l l u m i n a a tin olemassaoloon ja monenlaisiin salaliittoteorioihin.
Asenteelliset ihmiset eivät ole fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän ilmastonmuutoksesta hysterisoivia ihmisiä yksinkertaisina, jos keskittyvät syyllistämään yksittäistä kuluttajaa muovipillin käytöstä tai panikoivat lomalentomatkan päästöjä sen sijaan että vaatisivat isoja saastuttajamaita korjaamaan tapansa.
Elämäntavaltaan kokonaisvaltaisesti "vihreät" taas ovat usein pahantahtoisia ja suuriegoisia. Tätä väitettä tukee tieteellinen tutkimuskin ("Do green products make us better people?", 2010, Mazar N, Zhong CB.), jossa vihreiden arvojen kanssa samaistuvat ihmiset kokivat olevansa muita arvokkaampia ja siten oikeutettuja vilppiin ja huonoon käytökseen.
Tutkimuksien tulosten esittäminen väärinpäin on säälittävää hanki elämä. Ne jotka elävät epäitsekkäämmin ja kunnioittavammin omaavat oikeasti sen korkeanmoraalin kaikissa muissakin asioissa.
Sinusta voi sanoa suoraan että pyrit pilaamaan muiden elämän valheilasi kun olet tilanteessä jossa sinun turha elämäsi aiheuttaa vain pahaa oloa sinulle ja kostat sitä muille.
Todellisuudessa se arvokkaampi elämä parantaisi tuonkin suvaitsemattoman elämää. Hassua että ihmiset oikein valitsevat itselleen sen kaikista huonoimman vaihtoehdon ja persut ovat näiden katkerien oman ja muiden elämänsä loosereiden puolue. Hoetaan kännissä n sanaa ja kuinka muka muut tulevat pilamaan maan vaikka itse on pelkästään syyllinen omaan ja monen muun pahaan oloon.
Se poistuisi juuri sillä että alkaisi elämään korkeamman moraalin mukaan eikä valittaa ja itkeä muiden paremmasta elämästä ja korkeasta moraalista.
Uusi puoluekkin on, pilataan ensin Suomen kansan maine omalla, tai joku vastaava. Paljon löytyy varmasti uusia äänestäjiä joille pskasta elämästä kärsiminen on harrastus läpi koko surkean elämän
Iso penis on paljon kivempi ja kiihottavmpi näky kuin pieni
Isorintaiset naiset on usein epäseksikkäitä
Eugeniikka olisi jossain määrin tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäisen ihmisen teoilla ilmastonmuutoksen torjumiseksi ei ole mitään merkitystä, joten ei ole mitään hyötyä syyllistää tavallisia kuluttajia mistään jauhelihan syömisestä.
Tästä johtuen vallanpitäjien pitäisi tehdä rajuja toimia ilmastonmuutoksen ehkäisyyn, halusivat äänestäjät tai eivät.
Lisään vielä, että tämä pitäisi tehdä siitä huolimatta, ettei ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta voida täysin varmasti todistaa ja ettei tavallinen kansakaan usko siihen.
Jos ilmastonmuutosta ei torjuta vaikka se on todellinen ja oikeasti haitallinen, valtava määrä ihmisiä ja eläimiä kuolee. Jos taas sitä torjutaan kaikin voimin ja myöhemmin ilmeneekin, ettei olisikaan tarvinnut, suurin haitta on, etteivät ihmiset saaneet syödä jauhelihaa, lennellä lentokoneissa ja ostaa uusia vaatteita ja muuta turhaa roinaa.
Mieluummin syön sitä jauhelihaa ja lentelen lentokoneissa eli nautin minulle mielekkäästä elämästä. Ehkä ihmiset eivät ole täällä maapallolla ikuisesti, ei ollut dinosauruksetkaan. Eikä minua haittaa pätkääkään, että ihmisten aika loppuu joskus. Tuskin kuitenkaan tulee tapahtumaan vielä mun elinaikana.
Täysin samaa mieltä. En tajua tässä ilmastohössötyksessä sitä, että miksi meidän edes pitäisi kitkuttaa väkisin täällä maapallolla, kun kaikki hauskat ja nautittavat asiat ollaan kieltämässä? Mulle elämän tarkoitus on nauttia elämästä eikä stressata siitä, että onhan maapallolla sadan vuoden päästä 20 miljardia ihmistä vaikka väkisin (ruoka ja resurssit tulee kyllä riittämään jos maapallon väkiluku pienenisi reilusti). Saan nautintoa hyvästä ruoasta ja matkailusta. Syön välillä kasvisruokaakin, mutta edelleen suurimman nautinnon saan eläinperäisistä ruoista ja rakastan nähdä erilaisia paikkoja, en vain Suomea.
Hedelmöityshoidot olisi kiellettävä tarpeettomina ja vahingollisina. Jos joku ei saa lapsia niin on tarkoitus että se ei saa lapsia. Lapsia syntyy maailmassa muutenkin liikaa, ja kaiken kukkuraksi ne tekemällä tehdyt ja vääntämällä väännetyt mukulat kärsivät myöhemmin mielenterveysongelmista, koska ne vanhemmat hösöttävät ja pilaavat sen kauan odotetun mukulansa elämän curlingillaan.
Pidän koirastani enemmän kuin useimmista ihmisistä.
Väitän että ihmiset ovat eri rotuisia mutta liikkuessaan maanosassa toiseen erot ovat sulautuneet mikä on hyvä.
Jos otetaan samaan kuvaan peruskenialainen, perussuomalainen, peruskiinalainen,
Perusgrönlantilainen
Niin kyllä erot ovat selvät.
Mikä vitsi on siinä että saa sanoa etninen ryhmä mutta ei saa sanoa rotu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan sinä ymmärrät että ilmastonmuutos on business? Tuskin koskaan.
Ilmasto on muuttunut aina ja 1800 luvulla oli ihan yhtä lämpöisiä jaksoja kuin nytkin. Näitä asoita ei pidä mitata millään kymmenien vuosin aikajanalla.Ilmastonmuutos on bisnes? Et ole oikein kartalla, mitä mikäkin maksaa ja mikä on kannattavaa.
Ilmasto muuttuu myös ilman ihmistä mutta ihminen teoillaan tekee paljon pahempaa jälkeä. Ei se ole niin vaikeaa ymmärtää. Olisiko suurkaupunkien maa-alueilla ilma niin saasteista ilman ihmistä? Enpä usko.
Jos ilmastonmuutosmuutos ei olisi business niin silloin varmaan rahalla ei saisi oikeutta saastuttaa lisää... nyt saa. BTW. Hiilidioksidi ei ole saaste.
Sä rakentelet olkiukkoja mistä minä muka en ole kartalle (jonkun maksamisesta tai kannattavuudesta) vaikken ole edes sellaisesta puhunut.
Voi kuule yksi tulevuorenpurkaus pystyy tuhoamaan vaikka koko mantereen ja pienehkö meteoriitti koko maapallon. Älä tule lässyttämään asioista joista et ymmärrä.
Tutki maapallon lämpötilakarttoja vaikka 100 000 tuhatta vuotta taaksepäin niin voit jotain ymmärtääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän ei missään nimessä tule ottaa mallia kehittyvien maiden yhteiskunnista. Niissä ei ole vastoin yleistä väittämää mitään lämmintä ja yhteisöllistä, vaan ne ovat barbaarisia, primitiivisiä ja yksilöä täysin häpeilemättä sortavia. Ihmisen arvo määräytyy täysin esimerkiksi iän ja sukupuolen perusteella ja eläinten arvosta nyt ei kannata edes alkaa puhua.
Kyllä eläimiä kehittyneissäkin maissa ollaan valmiita kohtelemaan huonosti, ne vain pidetään poissa silmistä rumentamasta maisemaa. Lukuunottamatta lemmikkieläimiä, joiden hyvän kohtelun perusteella väitetään, että kunnioitetaan kaikkea elämää, ja joiden huonoa kohtelua tekopyhästi kauhistellaan.
Oma "väärä" mielipiteeni: eläimet eivät ole millään mittapuulla samanarvoisia kuin ihmiset. Pelastaisin ennemmin yhden juopon rikollisen kuin 50 koiraa.
On väärä mielipide sinulla.
Eläimet ovat arvokkaampia kuin ihmiset.
Minä antaisin 50:n juopon rikollisen kuolla ja pelastaisin yhden koiran.
Lapsien tekeminen pilaa elämän.
Ei pätkääkään kiinnosta että matkusteluni aiheuttaa ilmastonmuutosta, ei ole kuoltuani minun ongelmani.
Olen itse kasvissyöjä, mutta todellakin ymmärrän miksi ihmiset syö lihaa. Ihan pirun hyvää, mmh.
Huoh, ketju taas pullollaan ihan yleisesti hyväksyttyjä/paheksuttuja asioita
Lemmikkien pitäminen sisällä on eläinrääkkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäisen ihmisen teoilla ilmastonmuutoksen torjumiseksi ei ole mitään merkitystä, joten ei ole mitään hyötyä syyllistää tavallisia kuluttajia mistään jauhelihan syömisestä.
Tästä johtuen vallanpitäjien pitäisi tehdä rajuja toimia ilmastonmuutoksen ehkäisyyn, halusivat äänestäjät tai eivät.
Niin totta!
Mutta yksityistä pientä kansalaista on helppo syyyllistää aina kaikesta.
1. Totta
2. Älä jaksa