Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Lasse: ihanko tosissasi sä halusit naimisiin Nellan kanssa?
Ressu: niin kai, en mää tie...
😂👍
Monica houkutteli Kallen huonoille teille. Yllätys, mutta taitaa hänellä itselläänkin piillä ongelma alkoholin kanssa. Ei samanlainen ongelma, mutta ongelma kuitenkin. Mustavaarat juovat ruuan kanssa ja sopivasti rentoutuessa illalla ja töiden lomassa ja päälle vielä kaikki mahdolliset tapaamiset ystävien kanssa.
Ilonan storyssa oli eilen kuva, jossa Sampo ja Sabrina on matkalaukkuineen Pihlajakadun ulko-ovella. Sabrinalla on tumma hattu päässä ja musta takki. Mietin voisivatko olla matkalla Sveitsiin? Tänään Ilona laittoi kuvauksista, jossa ei kauheesti ympäristöä näy, mutta vaikuttaa kartanomaiselta paikalta ja siinä oli pyörätuoli. Voisiko Ingvar kuolla ja Sabrina lähtee hoitamaan asioita vai tuleeko mukaan kuvioihin? Ingvaria on suhteellisen ahkerasti veikkailtu vainoajaksi tai vähintään siksi, joka on palkannut jonkun kiusaamaan Sabrinaa.
Seppoihminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnitellut tulevia juonikuvioita. Harmittaa, kun en pääse lähettämään niitä käsikirjoittajille.
Miksi et?
Todennäköisyys on 90-99.99% etteivät käsikirjoittajat noteeraa minun keksimiä juonikuvioita. Jos he lukevat ne (jos koskaan saan heihin yhteyden), sama todennäköisyys, että tulee kielteinen vastaus. He eivät anna katsojien / fanien vaikuttaa liikaa kuvioihin.
Näköjään Iida aloittaa sairaalalla työt/harjoittelun. Eipä taida Kallella olla pitkään aikaan asiaa töihin, kun siellä pyörää valmiiksi Susu, Jutta, Iida ja Lasse. Jos Katariinan salaklinikkaa ei olisi ollut, niin oisin voinut kuvitella Kallen ryhtyvän tekemään jotakin tälläistä muiden auttamista, vaikka ilmaiseksi. Ensihoitotyö tai kotihoito voisi sopia, jossa ei ole niin paljon paineita mutta saa kaikesta huolimatta auttaa muita paljon.
Varakkaita sukuja: Gyllendorffit, Mustavaarat, Ekholmit, Saaret.
Veikkaan, että Lauri on Victorian veli.
Koskahan Lauria nähdään ensimmäisen kerran? Kohta alkaa tulemaan jaksokuvia niistä jaksoista, jotka ovat syksyllä. Huomenna varmaan selviää paremmin joutuuko Kalle sairaalaan vai selviääkö vammoitta.
Lasse: olisitsä tosiaan halunnut Nellan kanssa naimisiin?
Ressu: kai mä, en mää tie..
😂👍
Laitela käveli tämän illan jaksossa kuin iso dildo tai joku a-tappi olis tungettu persuksi in 🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää jatkuvat trikkikuvaukset on??
Saman olen huomannut. Mm. ulko-ovikohtaukset ja Taalasmaalla tehdyt kohtaukset. Miksi?
Itse haluaisin, että Kallen ongelmaan syvennyttäisiin paremmin. Katkaisuhoito oli nopeasti tehty ja siinä olisi voitu kunnolla käydä läpi tuntetomattoman terapeutin kanssa menneisyyttä. Ja näytetty kuinka vaikeeta on luopua aineesta johon on addiktio. Kallella lähinnä vähän oli hermostuneisuutta ja yöllä vaikeuksia nukkua, mutta enemmän vaan. Tuntuu, ettei ihmisen ymmärrä kuinka koukuttavaa on ja miten vaikeeta on päästä irti.
Huomenako on SE jakso kun Aino saa isoo Jeree? 💕
Vierailija kirjoitti:
Seppoihminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnitellut tulevia juonikuvioita. Harmittaa, kun en pääse lähettämään niitä käsikirjoittajille.
Miksi et?
Todennäköisyys on 90-99.99% etteivät käsikirjoittajat noteeraa minun keksimiä juonikuvioita. Jos he lukevat ne (jos koskaan saan heihin yhteyden), sama todennäköisyys, että tulee kielteinen vastaus. He eivät anna katsojien / fanien vaikuttaa liikaa kuvioihin.
Näinhän se on. He eivät saa antaa katsojien ja fanien vaikuttaa, muuten käsikirjoittaminen muuttuu vaikeammaksi tai mahdottomaksi.
Jotenkin yllättävä ja nopea tämä Ressun ja Nellan tuleva naimisiin meno tai no varmasti käy niin, että eivät lopulta mene naimsiin samana päivänä vaan tieto Nadjan todellisesta isästä pilaa kaikkien juhlafiiliksen.
Kumpikaan pari ei avioidu. Kun Jirin ja Eevan aviotoimitus peruuntuu Naadjan OIKEA ISÄN tultua julki kirkossa ja samalla keskeytyy Nellan ja Ressun häätkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenako on SE jakso kun Aino saa isoo Jeree? 💕
Se tapahtuu vasta vuoden 2023 päätösjaksossa.
Aino RAKASTAA seksiä. 💕
Pihlajakadun saunatilojen pesu/suihkutilat. Ekaa kertaa näen tämä näköisenä. En ole ikinä nähnyt missää ovea joka aukaistessa on toiselta puolelta AIVAN ERILAINEN ikää kuin henkilö tulisi ihan ERI MAAILMAAN 😂
Vierailija kirjoitti:
Aino RAKASTAA seksiä. 💕
Pihlajakadun saunatilojen pesu/suihkutilat. Ekaa kertaa näen tämä näköisenä. En ole ikinä nähnyt missää ovea joka aukaistessa on toiselta puolelta AIVAN ERILAINEN ikää kuin henkilö tulisi ihan ERI MAAILMAAN 😂
Mä luulin, että tämä saunan suihkukohtaus on jo eri päivää kun Aino ja Samuli tuli makuuhuonesessiostaan mutta siellä pesu tilassa Samuli sanoo Ainolle "että me pantiin pari tuntia sitten ja sä.." Aika kuuma tämä Aino.
No eihän siellä mikää näyttänyt että sekstailu olisi ollut menossa kun suihkuverhon takaa kuulu Ainon kikatusta, EI VOIHKIMISTA TAI HUOHOTUSTA.
SEKSIN AIKANA KIKATTAVA NAINEN ON NIIN TURN OFF!!
Mikähän pointti näillä viimeaikaisilla seksikohtauksilla oikein on? Ensin Bensku runkkas itseensä hampaat irvessä, sitten Lindan pieni ja viaton orkku ja ensin Aino ja Samuli makkarassa ja Aino ja Jere suihkussa?
Jeren body oli iso pettymys 👎
Toivottavasti tuosta pullanaama Samulista päästäisiin mahdollisimman nopeasti eroon...