Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huvitti vähän se kohtaus, jossa Jutta purki vähiä muuttotavaroitaan (koostui lähinnä vaatteista), mutta sitten matkalaukusta putkahtikin random sohvatyyny, jonka asetteli sohvalle."
- mihin Jutta nyt asettuu, saako kupattua Ismon asunnon?
Kallen asuntoon. Kalle muuttaa Ismolle.
Mikä asuntokeisari toi Kalle on. Susun perhe on Kallella vuokralla ja nyt sitten Kalle vuokraa (vuokraa, myykö vai antaako?) asuntonsa Jutalle johon muuttaa myös tietenki Aaro.
No, mä oon jo kyllästyny koko sarjaan. Oikeestaan jo 3 - vuotta ollu aika tökeröä toimintaa ja keskinkertaista muutenkin, kaikki. Tää sarja vaan on tullu tiensä päähän.
Oikeesti Suomen Kauniit ja Rohkeat , vai olisko paremminkin Tunteita ja Tuoksuja 😂..
Jos tää vielä 2 VUOTTA KESTÄÄ, niin ou nou 🥴.
Pitäisköhän tässä alkaa pitää kirjaa, kuinka monta viittausta Mikin tarinan aikana on poikaan ja Ilvekseen? Miki herää leikkauksesta ja vierellä on Ilves pehmolelu, jonka Laila ja Matias toivat, koska isän lempieläin tietenkin on Ilves. Eikös se Aaron nähnyt todistajakin ollut nainen ollut Mirja Ilves? :D
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon jo kyllästyny koko sarjaan. Oikeestaan jo 3 - vuotta ollu aika tökeröä toimintaa ja keskinkertaista muutenkin, kaikki. Tää sarja vaan on tullu tiensä päähän.
Oikeesti Suomen Kauniit ja Rohkeat , vai olisko paremminkin Tunteita ja Tuoksuja 😂..
Jos tää vielä 2 VUOTTA KESTÄÄ, niin ou nou 🥴.
Olisiko sitten korkea aika pitää taukoa tai lopettaa katsominen kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Virtasen jäähyväishaastattelu oli ihana. Rakastan hänen matalaa ääntä ja on myös tosi ilmeikkäät kasvot ja ihana hymy. Hauska kyllä miten mystisesti sanoi sen, että Laurin oli nyt aika lähteä, ainakin toistaiseksi ;)
Myös Ilonan haastattelu jätti Sabrinan paluulle oven hieman raolleen. "Tämä on ihan paras työpaikka, mikä mulla on ikinä ollut. Siksi kuulostaa varmaan hassulta, että minä nyt lähden, mutta toivon, että aina voi palata."
Tulee ikävä molempia näyttelijöitä, Mikkoa ja Ilonaa. Selkeää artikulointia, kiinnostavia hahmoja ja osaavaa eläytymistä.
Mikko puhui Iltalehdessä myös vihjailevasti, että Lauri ansaitseekin hetken aikaa lusia vankilassa. Kuulemma rakasti joka hetkeä ja on täysin valmis palaamaan jos Lauri Rossi joskus vapautuu vankilasta.
Samat kuviot toistuu. Esim. Marianna oli jonkin aikaa mielisairaalassa, pääsi pois kun ’parantui’ vai parantuiko. Ei löydetty merestä eli voi vaan odottaa koska Marianna palaa.
Tero oli Puustisen surmasta jonkin aikaa vankilassa, vapautui eikä siitä hyvää seurannut..
jos Lauri palaa toivottavasti keksitään jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Virtasen jäähyväishaastattelu oli ihana. Rakastan hänen matalaa ääntä ja on myös tosi ilmeikkäät kasvot ja ihana hymy. Hauska kyllä miten mystisesti sanoi sen, että Laurin oli nyt aika lähteä, ainakin toistaiseksi ;)
Myös Ilonan haastattelu jätti Sabrinan paluulle oven hieman raolleen. "Tämä on ihan paras työpaikka, mikä mulla on ikinä ollut. Siksi kuulostaa varmaan hassulta, että minä nyt lähden, mutta toivon, että aina voi palata."
Tulee ikävä molempia näyttelijöitä, Mikkoa ja Ilonaa. Selkeää artikulointia, kiinnostavia hahmoja ja osaavaa eläytymistä.
Mikko puhui Iltalehdessä myös vihjailevasti, että Lauri ansaitseekin hetken aikaa lusia vankilassa. Kuulemma rakasti joka hetkeä ja on täysin valmis palaamaan jos Lauri Rossi joskus vapautuu vankilasta.
Samat kuviot toistuu. Esim. Marianna oli jonkin aikaa mielisairaalassa, pääsi pois kun ’parantui’ vai parantuiko. Ei löydetty merestä eli voi vaan odottaa koska Marianna palaa.
Tero oli Puustisen surmasta jonkin aikaa vankilassa, vapautui eikä siitä hyvää seurannut..
jos Lauri palaa toivottavasti keksitään jotain uutta.
Marianna pysyi järjissään, mutta muistaakseni unohta taas lääkityksensä ja sekosi. Eihän Tero ole ollut vapaana? Vai onko mulla mennyt jotakin pahasti ohi sarjaa katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos Lauri palaa toivottavasti keksitään jotain uutta.Marianna pysyi järjissään, mutta muistaakseni unohta taas lääkityksensä ja sekosi. Eihän Tero ole ollut vapaana? Vai onko mulla mennyt jotakin pahasti ohi sarjaa katsellessa.
Tai siis eihän Tero jäänyt kiinni mummonsa murhasta kuin Kososen murhan jälkeen.
Harmi, ettei Isabella/Pirjo palaa. Siinä olisi varmasti ollut kutkuttava juonikuvio, kun olisi palannut elävien kirjoissa ja rakas veli muuttaisi vastapainoksi vankilasta asumaan hänen luokseen. Jota arvatenkin kaikki vihaisivat. Vähän niin kuin Aaroa on yritetty savustaa monta kertaa ulos ja Kalle lämpenisi uudestaan Laurille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä asunto tuo on missä Elina ja Noel asuu?
Siinä asui aiemmin Peppi, Sergei ja Taiga. Helena osti asunnon heille (hää?)lahjaksi joltain "sarjan ulkopuoliselta" naapurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asunto tuo on missä Elina ja Noel asuu?
Siinä asui aiemmin Peppi, Sergei ja Taiga. Helena osti asunnon heille (hää?)lahjaksi joltain "sarjan ulkopuoliselta" naapurilta.
Ja Ulla taas hankki sen Elinalle ja Noelille oletettavasti Helenalta.
Täällä kanssa yksi katsoja kenellä jäi tämä Pirjobella-kuvio vaivaamaan.
Isabella oli mun lempparihahmo sarjassa, mutta tarina kieltämättä lahjakkaasti pilattiin sillä Pirjo Luokkanen käänteellä. Eikä tämä yllättävä veli ja oletettu itsemurha parantanut hahmon tarinaa.
Jäi todennäköisesti ikuiseksi mysteeriksi, että miten ja milloin Pirjo kuoli, jos kuoli sarjan ulkopuolella. Camilla oli vain kuullut juttua. Laurin omaa versiota emme kuulleet eikä ehkä koskaan kuullakkaan.
Mulle on tavallaan ihan sama, onko hahmo kuollut, koska en koskaan ole uskonut paluuseen. Mutta en pidä sokkikäänteenä jos IsabellaPirjo ilmestyy elävänä joskus sarjaan. Sehän olisi vain ihan asia, ainakin musta.
Vainoaminen on kamalaa, mutta hitsi mua ärsyttää Mustavaarojen voittaminen aina. Sabrina rupes heti nostaa verenpainetta, kun menivät Monican kanssa vittuilemaan laitokselle Laurin kiinnijäämisestä ja mätänemisestä kivensisässä pitkään. Aki ei päässyt tapaamaan Lauria, mutta Mustavaarat oikein selliin asti. Monica varmaan käyttänyt vaihteeksi juristin kykyjä vaikka Lauri käski heidän painua helvettiin heti aluksi.
Mikä Laurin sukunimi virallisesti on? Monica, Linda ja Kari puhuivat Rossista, mutta pidätystilanteessa Linda oli ensin Rossi ja korjasi sitten Luokkaseksi. Tälläkään ei ole mitään merkitystä. Ihme sekoilua senki kanssa.
Jodelin mukaan Pabloa (Ressu) ois näkynyt studiolla.
Lauri + giljotiini = sopiva pari.
Uskon 100% Jodel-juoruihin :D
Vaikka Lauri palaisi sarjaan, niin ei todellakaan ansaitsisi Kallea. Ja olisi uskomatonta, jos Kalle haluaisi uudelleen parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka yritti tappaa. Ilman Ismoa ja legendaarista pesäpallomailaa Kalle olisi kuollut. Lauri oli sen verran raivoissaan, ettei se mitenkään olisi osannut lopettaa ajoissa kuristamista.
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen on kamalaa, mutta hitsi mua ärsyttää Mustavaarojen voittaminen aina. Sabrina rupes heti nostaa verenpainetta, kun menivät Monican kanssa vittuilemaan laitokselle Laurin kiinnijäämisestä ja mätänemisestä kivensisässä pitkään. Aki ei päässyt tapaamaan Lauria, mutta Mustavaarat oikein selliin asti. Monica varmaan käyttänyt vaihteeksi juristin kykyjä vaikka Lauri käski heidän painua helvettiin heti aluksi.
Aina ? Eikös Mustavaarat juuri hävinneet koko yhtiön Akille ?
Vierailija kirjoitti:
Uskon 100% Jodel-juoruihin :D
Arvon anonyymi, Te ansaitsette mitallin älykkyydestänne.
Aika ovela kuvio. Hassua, salkkareissa ei nuorisollakaan ole enää asunnossa kunnon poppikoneita kunnon kaiuttimilla. Älypuhelin ja joku bluetooth kaiutin eivät ole sellaiset.