Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Jos Gunnarilta kysyy, miten voi ottaa kaksi tablettia kolmesti päivässä, osaako hän ratkaista arvoituksen?
Ei. Höpisee ilmeisesti potastaan että pitää pissiä. Miehen rakko kovilla kartanossa.
Aarolla olisi aikaa rukoilla Paula-haamulta pelastusta.
Katsoin 2h päästä nähville tulevasta jaksosta klipin. Lauri ampuu Mikiä sellaiseen paikkaan että siitä olisi henki pois heti 9mm luodilla. En käsitä miksi Lauri ei ammu uudestaan kun Linda laskee vielä aseen käsistään lattialle. Mutta aika luuseri kyllä on kun luistelee paikalta karkuun vaikka on jo jäännyt käytännössä kiinni.
Jigsaw keksisi kyllä Laurille vielä käyttöä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että taas joku yksi ihminen vaan jaksaa heittää kaikille jotain negaa tai tulkitsee ihan päin helvettiä viestejä, tahallaan tietenkin. Ei siinä mitään. Mietin vaan aina miten kukaan jaksaa?
Nostan oikealla kädellä peukun pystyyn ja vasemmalla knallin ilmaan. Olet minun eli trollaajan yläpuolella. Minulla on niin tylsä elämä, että olen kirjoittanut yli 30 000 kommenttia yksin. Kannattiko? Ei todellakaan!
Hakkaisipa Kalle Laurin verille. Tämä ei pysty kunnolla vastustelemaan, koska on heikossa hapessa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 2h päästä nähville tulevasta jaksosta klipin. Lauri ampuu Mikiä sellaiseen paikkaan että siitä olisi henki pois heti 9mm luodilla. En käsitä miksi Lauri ei ammu uudestaan kun Linda laskee vielä aseen käsistään lattialle. Mutta aika luuseri kyllä on kun luistelee paikalta karkuun vaikka on jo jäännyt käytännössä kiinni.
Jigsaw keksisi kyllä Laurille vielä käyttöä huoneessa.
Perus Salkkarit. Eivät koskaan tee käänteitä, joissa useampaa ammuttaisi vakavasti samaan aikaan. Helsingin toinen poliisi pitää jättää tutkimaan tätä keissiä. Ja eihän koskaan kukaan vainottu tai kaapattu kuole vaan jos joku kuolee, niin se on aina viattomin sivullinen kuten Heiskasen piti tappaa Seppo, mutta Jenni kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Hakkaisipa Kalle Laurin verille. Tämä ei pysty kunnolla vastustelemaan, koska on heikossa hapessa.
Väitteessäsi on ristiriita. Kalle ei voi h akata Lauria verille, koska tämä on jo. Mikihän ampui Lauria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että taas joku yksi ihminen vaan jaksaa heittää kaikille jotain negaa tai tulkitsee ihan päin helvettiä viestejä, tahallaan tietenkin. Ei siinä mitään. Mietin vaan aina miten kukaan jaksaa?
Nostan oikealla kädellä peukun pystyyn ja vasemmalla knallin ilmaan. Olet minun eli trollaajan yläpuolella. Minulla on niin tylsä elämä, että olen kirjoittanut yli 30 000 kommenttia yksin. Kannattiko? Ei todellakaan!
Mielenterveytesi ei ole normaalilla tasolla, koska yksinpuhelet yli 30 000 viestin verran. Rukoilen puolestasi, että saat mahdollisimman hyvää hoitoa.
Jere on tekopyhä. Ymmärsi Cindyä ja tunnusti olevansa höyhensarjalainen talousrikoksissa. Heti kun Lasse puhui rahojen varastamisesta, Jere siirtyi Lassen puolelle. Aika säälittävää touhua.
Veikkaus vielä ennen ennakoista. Poliisit on varmaan siellä Kallen keittiössä. Jotenkin kesti Kallen mennä avaamaan ovea normaalia kauemmin. Ellei sitten ollut ratkennut juomaan ja piilotti viinat. Oven avaushetkellä luuli tai annetaan katsojien luulla, että Kalle luulee Ismon tulevan uudestaan kyselemään vointia.
Benjamin ja Annan läksiäisbileistä. Oliksiellä ees musaa. En ainakaan kuullut Steppasin partyy biisiä?
Toisilla ennakot tulee su-ma välisenä yönä.
Muistuttaja 2 kirjoitti:
Toisilla ennakot tulee su-ma välisenä yönä.
Tunnin päästä katson viikon päättärin
En usko, että poliisit ovat valmiina kytiksellä Kallen asunnon keittiössä, vessassa tms. Luulen, että Kalle piiloutuu vessaan ja soittaa sieltä poliisit, kun Lauri yrittää harjoittaa oven.
Vierailija kirjoitti:
Aarolla olisi aikaa rukoilla Paula-haamulta pelastusta.
Sehän olisi Kys (Kuopion yliopistollinen sairaala).
Jos Gunnarilta kysyy, miten voi ottaa kaksi tablettia kolmesti päivässä, osaako hän ratkaista arvoituksen?