Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
15921/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tykkään Kallesta ja Ressusta yhdessä, mutta en niinkään omien kuvioidensa parissa. Tavallaan olisi ollut mukavaa jos Ressu sittenkin olisi ollut adoptoitu ja Kallen poika eikä Ismon. Heillä on hyvät välit, kun kaupallakin puhuivat avoimesti, mutta Kalle enemmän huolehtivana aikuisena. Ressu totesi, ettei ole valmis isäksi ja ainoa esimerkki isyyteen on Ismo Laitela. Kieltämättä hieman huono esimerkki isyydessä.

Itse haluaisin nähdä Kallen pienen lapsen isänä. Varmasti toisi hahmosta uusia puolia, kun ensimmäistä kertaa olisi vastuussa oman elämänsä lisäksi toisesta elämästä. Tuskin tätä koskaan tulee tapahtumaan.

Vierailija
15922/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää jos Aaro tosiaan on Nadjan biologinen isä. Alusta asti ollut varma isyydestä ja nyt muka sitä oikeesti on. Eva ja Miki ei vaikuttanut tuntevan toisiaan, kun joskus spekuloitiin Mikin isyyttä. Joudutaanko tyytymään Aaroon vai vieläkö nähdään megalomaaninen käänne, jossa joku esim. Jere, Lauri tai paljon tyrkytetty Kalle paljastuu sittenkin Nadjan oikeaksi isäksi. Tietysti Vaalanteen kautta saadaan dramatiikkaa isyyskysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15923/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissa ei koskaan mainita viikonloppua. Puhutaan vapaapäivistä, mutta muuten kaikki on vaan lähestulkoon aina töissä tai koulussa. Ois kivaa, jos joskus olisi viikonloppu ja baari-ilta/leffailta/pizzaperjantai.

Vierailija
15924/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentoijat jakavat paljastuksia (ilman spoiler merkintää) vuodetuista jaksoista? Turhauttavaa, että tietää ennakkoon viikkojen merkittävimmät käänteet.

Vierailija
15925/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että Isabella, Sebastian tai Sergei tosta noin vaan ryhtyisi tappamaan ketään. Kostoretkellä voisivat olla, mutta ei sentään tiputtele helikoptereista alas. Sabrinaa ei taida oikeesti haluta edes hengiltä. Kyllä taustalla on varmaan joku vanha pahis tyyliin Seireeni tai toista kertaa kuolleista noussut Heiskanen. 

Vierailija
15926/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Jere saapuu Pihlajakadulle. Reilu pari viikkoa, niin jaksokin tulee jopa televisiosta, jossa Jere on.

Vierailija
15927/45476 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä Dahliaa, Camillaa ja Akia. Kunpa Aki muistaisi jotakin kopterin putoamisesta ja saataisi poliisi vainoajan perään yhä tiukemmin. Toivottavasti reagoi myös jotenkin Sannin, Iljan ja Talen kuolemaan jotenkin.

Vierailija
15928/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituista jos Kalle olisi Nadjan isä.Mutta ollaan salkkareissa. ei sitä ikinä tiiä...

Vierailija
15929/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ikävä Dahliaa,Alia ja Camillaa😫

Ennen vihasin kyseistä kolmikkoa,Mutta nykyään kaikki kuuluu lempihahmoihin!Varsinkin Aki.Sami on todella taitava työssään!

Vierailija
15930/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akia*

Vierailija
15931/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa ikävä Dahliaa,Alia ja Camillaa😫

Ennen vihasin kyseistä kolmikkoa,Mutta nykyään kaikki kuuluu lempihahmoihin!Varsinkin Aki.Sami on todella taitava työssään!

Sami vaikuttaa muutenkin oikeassa elämässä mukavalta ihmiseltä. En ihmettele että Kerttu ihastui häneen.

Vierailija
15932/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää jos Aaro tosiaan on Nadjan biologinen isä. Alusta asti ollut varma isyydestä ja nyt muka sitä oikeesti on. Eva ja Miki ei vaikuttanut tuntevan toisiaan, kun joskus spekuloitiin Mikin isyyttä. Joudutaanko tyytymään Aaroon vai vieläkö nähdään megalomaaninen käänne, jossa joku esim. Jere, Lauri tai paljon tyrkytetty Kalle paljastuu sittenkin Nadjan oikeaksi isäksi. Tietysti Vaalanteen kautta saadaan dramatiikkaa isyyskysymykseen.

En usko että Miki olisi isä, mutta en tuon keskustelun takia vielä sulkisi sitäkään vaihtoehtoa täysin pois. Voihan se olla että Miki ja Eva olisivat yhteisen iltansa päätteeksi sopineet ettei asiasta kerrota kenellekkään, ja esittäneet tuntemattomia tuossa tilanteessa. Esittihän Miki aluksi Lindalle, ettei tuntisi Susuakaan, omaa vaimoaan. Mutta edelleen, itse pidän tämän skenaarion todennäköisyyttä varsin pienenä.

Vierailija
15933/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras käänne olisi, että Nellan lapsen isäksi paljastuisi Jiri. Siinä olisi jotain todella ennenkuulumatonta ja groteskia jopa Salkkareihin.

Vierailija
15934/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lempi hahmoni on Elias ja Nella

Voisiko joku kertoa miksi niin moni pitää Lindasta.

Itse vihaan Lindaa

Vierailija
15935/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Todella kaukaa haettua ,että Kalle olisi Nadjan isä.Mutta ollaan salkkareissa kuolleistakin noustu🙄

Larias forever joten mielipide miolasta surkea kopio lariaksesta,Vaikka Olga ja Vivi ovatkin todella lahjakkaita

Akilla on aivan Ihana🥰jos camilla tai Aki kuolee pahimmassa tapauksessa molemmat niin ovat kyllä ohjaajat idiootteja.Lähtisi aivan liian iso pala,kummatkin alkuperäisiä hahmoja.

Kerroin mielipiteeni Lindasta edellisessä viestissä eli mielestäni vittuilemassa aina kaikille🙄En pidä myöskään Noelista🤮

Pidän sabriinasta joten tää vainoamis kuvio on ihan huippu!🤩mutta toivottavasti sabbelle ei käy huonosti😔Aluksi olin satavarma että Noel on vainoaja mutta nyt ei mitään hajua..Mielestäni Ken liian kaukaa haettua, vaikka olisi ollut ihanaa jos hän olisi palannut😔

Vierailija
15936/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lempi hahmoni on Elias ja Nella

Voisiko joku kertoa miksi niin moni pitää Lindasta.

Itse vihaan Lindaa

Tarvitseeko löytyä aina rationaalinen tai looginen propositio, miksi jotkut tuntevat antipatiaa tiettyä hahmoa kohtaan?

Vierailija
15937/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan selvää ollut alusta asti et Tale on lapsen isä, Ressu on liian selvä ehdokas eikä yhteistä yötä ole selkeästi edes kuvattu.

Vierailija
15938/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin tylsää jos Lauri olisi vainoaja🙄

Jere vaikuttaa mielenkiintoiselta ehkä joskus joonatankin piipahtaisi katsomassa veljeään?

Korjatkaa jos jere ei ole Joonatanin veli

Vierailija
15939/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vainoajasta ei ole mitään tietoa täälläkään? Jaksa selata koko viestiketjua läpi 

Vierailija
15940/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,Vaikka olisi niin ihanaa jos Ressu oisi isä😔

Ketju on lukittu.