Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Olen vähän pettynyt Taletaikurit-kuvioon, kun ei niitä töitä koskaan näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Aki olla nyt tyytyväinen kun on saanut Sannista itselleen kivan seksilelun ja välineen saada Camilla takaisin. :D
Aki ja Sanni on hyvä pari. Ne ei saa ikinä erota! Odottelen palstahullun vastareaktiota XD XD
Julkaistaanko huomenna kevään vikat juonipaljastukset vai julkaistaanko vikalta viikolta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Julkaistaanko huomenna kevään vikat juonipaljastukset vai julkaistaanko vikalta viikolta ollenkaan?
On ainakin ennen julkaistu. Ajatella, että ylihuomenna kauden päätösjakso tulee katsottavaksi C Moreen. Ihan muistutuksena jos haluaa varoa spoilereita. Ihan varmasti joku kommentoi tänne spoilerit.
Täytyy lopettaa palstan lukeminen yöaikaan, kun Salkkarit alkaa kummittelemaan jo uniin! :D
Näin unta päätösjaksosta, jossa Camilla teki positiivisen raskaustestin ja Kalle kertoi Ismolle päässeensä Samista yli. Samaan aikaan näytettiin Kallen tyhjää työhuonetta ja siirryttiin tavallaan huoneen viereiseen huoneeseen, missä oli vanha nainen keskustelemassa, ettei Laitelaa saa edelleenkän päästää huoneeseen tai kertoa mitään. Samalla selvisi, että Sami olikin selvinnyt, mutta ollut koko ajan koomassa tai vastaavassa. Vähän niin ku Sallakin heräsi ruumishuoneelta. Tero oli saanut tuomion vaan Tyyne Puustisen murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violan kuvaama video ainakin upposi Miraan, joten eiköhän hänen osaltaan kiusaamiset ollu tässä.
Mitä siinä videossa sanotaan? Olen ulkomailla joten en ole voinut katsoa jaksoja pariin viikkoon
"Moi. Mä sanoin mun edellisessä videossa, et se ois mun eka ja vika video, mut täs mä edelleen oon. Ja ihan yhtä paskana, kun viimeks. Niin ku mä oon sanonu, mua on kiusattu koulussa aika pitkään. Pahin mun kiusaajista on Mira, oppilaskunnan puheenjohtaja. Se ja sen kaverit kiusas mua päivästä toiseen, sit mä masennuin ja yritin tappaa itteni. Nyt mulle on puhjennut epilepsia. Luulis, et siinä ois yhelle ihmiselle tarpeeksi, mut ilmeisesti Miran mielestä ei. Mira sä oot tehny mun elämästä helvettiä. Jätä mut rauhaan tai mä teen susta rikosilmotuksen. Yhdestä asiasta mä voin kiittää sua. Siitä et mulla on nykyään tosi läheiset välit mun perheeseen ja ystäviin. Ilman sua se ei ehkä olis niin, mut mä selvisin tästä. Mä tiedän et tuun selviin mistä vaan."
Severi, Benjamin, Nella ja Jiri katsoi videota Moosessa. Samoin Mira tuli paikalle jenginsä kanssa. Näytti uppoavan viesti ja Mira lähti Moosesta pois.
Tekisi mieli kysyä, eikö ole mitään muuta elämää tai tekemistä kun sana sanalta lainasit videon tänne.
Kiitos kysymästä ja voin todeta, että ei kauheasti ole. Ainoat ystävät asuu toisilla paikkakunnilla ja nähdään harvemmin. Töiden jälkeen tulee vietettyä aikaa muun muassa tämän ketjun parissa, koska pidän paljon Salkkareista ja on kiva päästä keskustelemaan muiden kanssa samasta aiheesta.
Onkohan Karin alkoholinkäytöstä tulossa isompi juonikuvio vai muuten vaan nostettu esille?
Aki ei selvästikään ole päässyt yli Camillasta vaan rakastaa edelleen. Sanni ei merkitse mitään, pelkkä seksisuhde.
Ei kyllä millään tajua käsikirjoittajien logiikkaa. Samoilla ihmisillä menee aina vaan huonosti, kuten Kalle ja Kari.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä millään tajua käsikirjoittajien logiikkaa. Samoilla ihmisillä menee aina vaan huonosti, kuten Kalle ja Kari.
Vastaus:
”Sanoisin, että se on Härmä, joka siinä puhuu. Suomessa kai tykätään, kun miehillä, kuten esimerkiksi meidän sarjassa, on toinen toistaan suuremman epäonnistujan leima otsassaan. Ihmiset ehkä kokevat mielenkiintoiseksi seurata, että vieläkö voisi jotenkin enemmän epäonnistua”, Äijö naurahtaa.
Itse en voi millään samaistua tähän. Jannen ja Talen tyyppinen hyvänmielen "epäonnistuminen" on ihan hauskaa, mutta ei mitkään juoppotarinat jne.
Huomisessa ja torstain jaksossa näkyy ihan selvästi kuinka Aki haikailee Camillan perään. Aki käyttää Sannia vain hyväkseen osana suunnitelmaa saada Camilla takaisin. Sanni on Akille pelkkä väliaikainen pano.
Vierailija kirjoitti:
Huomisessa ja torstain jaksossa näkyy ihan selvästi kuinka Aki haikailee Camillan perään. Aki käyttää Sannia vain hyväkseen osana suunnitelmaa saada Camilla takaisin. Sanni on Akille pelkkä väliaikainen pano.
Jos Sanni olisi pelkkä pano niin tästä käänteestä otettaisi kaikki ilo irti ja näytettäisi paljasta pintaa. Aki kyllä nauttii varmasti Camillan kiusaamisesta, mutta ei ole Sannin kanssa ärsyttääkseen Camillaa. Mun puolesta Akille voisi jo selvitä, että Camilla palkkasi Seireenin Akin ja Alissan perään ja Sannille totuus Heikki-isän teoista.
Akilla ja Sannilla on pelkkä seksisuhde. Ei tuosta tule mitään oikeasti vakavaa. Ei Aki välitä Sannista aidosti.
Toivon ettei Dahlialla ole mitään vakavaa ja ikävät uutiset liittyivät kaihiin, mutta kaikki on mahdollista. Kevätkausi kuitenkin päättyy ihan juuri ja jotakin takaumia voidaan nähdä. Tuskin kirkko ja Eva on ainoat käänteet.
Ettei vaan noi makkaravoileivät ole polttaripila Ismolle? :D Toisaalta Ismolla ei ole juuri ketään miespuolisia kavereita pihlajakadulla. Ois silti voitu mennä saunomaan ja vaikka syömään tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanni olisi pelkkä pano niin tästä käänteestä otettaisi kaikki ilo irti ja näytettäisi paljasta pintaa. Aki kyllä nauttii varmasti Camillan kiusaamisesta, mutta ei ole Sannin kanssa ärsyttääkseen Camillaa. Mun puolesta Akille voisi jo selvitä, että Camilla palkkasi Seireenin Akin ja Alissan perään ja Sannille totuus Heikki-isän teoista.
Samaa mieltä. Valitettavasti en kuitenkaan usko, että käsikirjoittajat tekevät sitä koska se tarkoittaisi Camillan joutumista vankilaan. Samalla myös Aki itse joutuisi vaikeuksiin, koska huijasi Mustavaarojen rahat.
Jos olisi joku tapa tuoda asia julki ilman vankilareissuja, niin siitä saisi kyllä hyvää draamaa vaikka Alissa ei olekaan enää sarjassa.
Ilmeisesti Aaron (Benjamin) ja Julia (Anna) on ystävystyneet, kun ovat samassa porukassa ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Karin alkoholinkäytöstä tulossa isompi juonikuvio vai muuten vaan nostettu esille?
Sarjassa on ollut jo ihan liian monta ihan virallista alkoholistia Maarit, Seppo ja Kalle sekä todella monella muulla hahmolla selkeästi ongelmia alkoholin käytön kanssa eli on juonut ihan liikaa, kuten esim.Monica, Camilla, Dahlia, Kari ja jossakin vaiheessa Akikin. Näistä ilmeisimmistä alkoholisteista ilmeisesti kuitenkin vain Maarit on juonut "huvin vuoksi" ja Maarit se pahin alkoholisti on nyt kuitenkin tainut olla.Dahlian ja Karin nyt ainakin voi katsoa olevan alkoholisteja ilman virallista luokitustakin. Kumpikin on varmaan koko aikuisikänsä käyttänyt alkoholia muka huomaamatta suuria määriä. Alkoholismiin liittyvät kuviot ovat aina olleet hyvin samanlaisia. Jos nyt tätä aihetta vieläkin käsitellään niin kamalaa kuin se onkin niin Dahlian tai Karin pitäisi nyt sitten sairastua alkoholin aiheuttamaan sairauteen, koska sellaista ei olevielä tapahtunut. Karilla alkoholin liikakäyttö saattaa lisäksi olla perinnöillistä.
Evan päälle hyökkäävä yllättävä hahmo on varmaan Anni ja veikkaan, että Aaro on samaan aikaan Lindan seurassa toisaalla eli häntä ei osata epäillä tällä kertaa. Samoin uskon Annin uhkailevan aseella Evaa kirjoittamaan kirjeen, jota Jiri trailerissa lukee ja koska kirje on Evan käsialalla sitä ei osata kyseenalaistaa. Vauva syntyy mökillä päätösjaksossa ja jotain komplikaatioita tulee ja jää mysteeriksi miten Evalle/vauvalle käy. Luulen myös, että Jiri tajuaa asian syksyn ekoilla viikoilla, Eva löytyy ja poistuu sarjasta järkyttyneenä. Samalla ovenavauksella tai vähän sen jälkeen poistuu Aaro. En ainakaan itse näe mahdollisuutta jatkaa Aaron meininkiä enää pihlajakadulla. Ainahan hahmo poistuu seottuaan kunnolla. Tällä kertaa saattaa tulla ilmi mm. osuus Antonin kuolemaan.
Taitaa Aki olla nyt tyytyväinen kun on saanut Sannista itselleen kivan seksilelun ja välineen saada Camilla takaisin. :D