Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Onko Samuli oikeasti ihastunut Ainoon? Jotenkin outoa, että seurustelevat, vai oonko tippunu kokonaan nykypäivän seurustelukuvioista ulos? :D Yrittääkö saada samalla Victoriuan mustasukkaseksi?
Kertoiko Mira esimerkiksi missä asuu jos vanhemmat ovat kuolleet? Onko asunut sijaisperheessä tai nuorisokodissa? Periaatteessa kai 16v yli saattavat päästä jo omilleen tukiasuntoihin.
Akilla ja Sannilla oli potentiaalia tosi hyväksi pariksi, mutta käsikirjoittajat pilasivat kaiken. Jos palaavat vielä yhteen jossain vaiheessa, toivottavasti asiat sujuvat paremmin.
Kuten moni muukin on sanonut, en usko Satun jäävän pysyvästi kuvioihin. Nähtäväksi jää onko Akin kiinnostus aitoa vai johtuuko vain siitä että näyttää Camillalta tai hakee lohtua Sannin takia.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko Mira esimerkiksi missä asuu jos vanhemmat ovat kuolleet? Onko asunut sijaisperheessä tai nuorisokodissa? Periaatteessa kai 16v yli saattavat päästä jo omilleen tukiasuntoihin.
En voi sille mitään, että jostain syystä on tunne, että Tero Puustinen ja Mira on sukulaisia. Hyvin epätodennäköistä kuitenkin et näin olisi. Eikä millään tavalla olisi loogista, mutta Tyynellä ei ollut juuri ollenkaan sukulaisia. Suurin osa oli kuollut ja joitakin ei tavoitettu. Ehkäpä joku jota ei tavoitettu oli Miran ja Teron vanhempi. Heillä voisi olla eri isä tai äiti. Miran kiusaaminen vaan pahentu keväällä. Ei ainakaan tarvis ihmetellä miksi Mira on semmonen, ku on.
Vierailija kirjoitti:
Akilla ja Sannilla oli potentiaalia tosi hyväksi pariksi, mutta käsikirjoittajat pilasivat kaiken. Jos palaavat vielä yhteen jossain vaiheessa, toivottavasti asiat sujuvat paremmin.
Kuten moni muukin on sanonut, en usko Satun jäävän pysyvästi kuvioihin. Nähtäväksi jää onko Akin kiinnostus aitoa vai johtuuko vain siitä että näyttää Camillalta tai hakee lohtua Sannin takia.
Suurin syy Sannin ja Akin erolle on varmasti se, että ei haluta sarjaan oikean elämän pariskuntaa. Olen jopa muistaakseni kuullut, että semmosia vältetään, kun kyse on hektisestä työympäristöstä.
Joka tapauksessa Sanni ja Aki tulee olemaan tekemisissä, kun ovat syys-loka-marraskuussa kuvanneet yhdessä ja Sanni selvästi jää Vinottareen töihin. Tulevaisuus näyttää enemmän.
Jokaisella nuorisoporukalla on ollut oma teiniraskautensa. Tuleekohan Nella Talelle raskaaksi? Siinä oiskin kuvio, että Eva palaa vauvan kanssa ja tajuaa tyttärensä olevan raskaana.
Tuttavapiiriini kuuluva henkilö oli syksyllä salkkari-tuotannossa töissä. Tuli puheeksi Monican ja Lassen paluu sekä otin puheeksi Iltalehden uutisen missä viitattiin paluumuuttajiin. Heitin läpällä, että tietääkö kuka se on niin tiesi. Tietenkään ei voinut mulle sopimuksellisista syistä kertoa. Ilmeisesti siis joku vanha hahmo tekee vielä paluun syksyllä tai alkukeväästä. Voisko esimerkiksi olla huumejengin pomo tai Salla ja Jarkko palaa matkoilta?
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista on colajuoma Delismossa kun 2 kpl 1,5l pulloa maksoi yhteensä 7 egeä.
Mulla on parhaiten jäänyt mieleen, kun Tiina osti kaupalta yhden juotavan jugurtin ja se maksoi reippaasti yli 5 euroa. Amandassa kanasalaatti/pasta oli yhteen aikaan 12 euroa, joka Amandan tasoisesta paikasta kohtuullinen hinta.
Itse harkitsen keskustelupaikan vaihtoa, koska menee totaalisesti hermo tuohon Ikähulluun, joka päivystää täällä 7-23, jankkaa samaa asiaa 100xpvä + poistattaa muiden viestejä, vaikkei ne edes liittyisi hänen agendaan. En vaan ymmärrä miksei sitä saada kuriin.
Pitihän se arvata että poistoon meni mun viesti jossa kerroin tehneeni Poliisille nettivinkin ikähullusta yksityishenkilöiden loukkaamisen ja perättömän tiedon levittämisen vuoksi. On se kumma että yksi henkilö saa riehua täällä ja kirjoittaa mitä sattuu, mutta muiden viestit menee poistoon.
Taitaa joutaa romukoppaan ajatus että Severistä tulee sarjan seuraava biseksuaali, jos Viola on nyt se. Tai on mikä on, mutta joka tapauksessa teiniporukassa vähemmistöjä nyt käsitellään.
Eniten mua ihmetyttää ettei ikis hyödynnä ketjua ja perustele kunnolla näkemystään. Aina vaan sama jankkaus ilman perusteluita. Ihmiset maailmalla rakastuu ja menee naimisiin rakennuksienkin kanssa eli ei kovin uskottavaa, etteikö Sami voisi rakastaa Kerttua.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se arvata että poistoon meni mun viesti jossa kerroin tehneeni Poliisille nettivinkin ikähullusta yksityishenkilöiden loukkaamisen ja perättömän tiedon levittämisen vuoksi. On se kumma että yksi henkilö saa riehua täällä ja kirjoittaa mitä sattuu, mutta muiden viestit menee poistoon.
Kyllähän itsekin poistatat muiden viestejä, jotka kyseenalaistavat sinun näkemyksesi ja määräyksesi, mitä pareja muut saavat kannattaa.
Oon varmaan ainut, jonka mielestä Miran ja Violan kuvio oli liian ennalta-arvattava. Yritetään tehdä selvästi Larias-ilmiötä. Muuten kyllä hyvä käänne, mutta tosiaan muu lähestymistapa olisi ollut parempi.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ainut, jonka mielestä Miran ja Violan kuvio oli liian ennalta-arvattava. Yritetään tehdä selvästi Larias-ilmiötä. Muuten kyllä hyvä käänne, mutta tosiaan muu lähestymistapa olisi ollut parempi.
Tuohan täällä veikattiin moneen otteeseen jo kuukausia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole ainoa mutta minua ei haittaa ollenkaan jos muistuttaa Lariasta. Shippaan heitä täysillä, siitä on ikuisuus kun sarjoissa on ollut söpö tyttöpari. Mikähän nimi heille sitten keksitään? Mira ja Viola=Miola?
Kumma että täältä joskus häviää ihan asiallisiakin viestejä.
Ingvarin näyttelijä on varmasti ollut jossakin aikaisemmin, mutta en millään saa päähän missä.
Vierailija kirjoitti:
Ingvarin näyttelijä on varmasti ollut jossakin aikaisemmin, mutta en millään saa päähän missä.
Kuka näyttelee Ingvaria? Tai mistä löytyy kuva?
Jakso nimeltä Victorian salaisuudet tulee tammikuun alussa. Taitaa siellä taustalla olla jotain isompaa, joka vähitellen alkaa selviämään.
Akin ja Satun suhteesta tulee vuosisadan rakkaustarina. Aki ei enää edes muista Sannia.